OldschoolHr forum
Oldtimeri => Oldtimer garaža => Autor teme: Nero - 24 Ožujka, 2020, 14:50:02
-
U 10 mjesec prošle godine, napravio sam si popriličan teret. Prijatelj je kupio započet projekt, imao ga pola godine, nije znao što će s njim i odlučio ga prodati.
Bila je lakirana, zaštićena odispod i komplet rastavljena.
Naivno sam mislio da ću to složiti sam, brzo i u garaži s prijateljem.
(https://i.imgur.com/MQFGTad.jpg)
(https://i.imgur.com/WihWvuc.jpg)
(https://i.imgur.com/Uw7YZLV.jpg)
(https://i.imgur.com/1LJb3X3.jpg)
(https://i.imgur.com/vLmRl33.jpg)
''za upalit samo treba spojit bobinu i karburatore''
Da sam samo znao.... :)
Uglavnom, nakon mog nestručnog pregleda, došao sam do nekog popisa:
Dobre stvari:
1. Lakiran auto komplet, šasija jako zdrava
2. Ubačen 1,8i motor iz e30, na duple dellorto 40 karburatore, skupa s mjenjačom
3. Pripasane gewinde od nekog Golfa
4. Dobio stražnje vilice i kliješta za diskove
5. Tapeciran krov
Za odraditi
1. Komplet unutrašnjost rastavljena
2. Komplet kočnice rastavljene (i nastradala kočiona kliješta pocinčavanjem)
3. Skinut servo od kvačila
4. Karburatori nisu spojeni (gas odvojen)
5. Hlađenje nije spojeno, hladnjak sumnjiv
6. Seleni i generalno ovjes zapušten
7. Kardan ne odgovara automobilu (predug)
8. Auspuh ne postoji
9. Sjedala u upitnom stanju
10. Instalacija odspojena
11. Bobina nije na automobilu
12. Šiber nije tapeciran
13. Instrument tabla ispucana
14. Usputna iznenađenja (poslije ćemo ih proći)
Uglavnom, hrpa posla.
Prvotni plan, o slaganju solo, sam odmah odbacio jer je ovo daleko iznad moje razine.
Nakon par poziva, dogovorio se s Letom da će se on prihvatiti posla. Odmah moram reći, da nije njegovog znanja i volje, ovo bi bio još jedan u nizu mojih propalih projekata.
-
Sretno, meni se čini da je ovo idealka za ubaciti neki 2.5 ili 2.8 :) Ovo što je ubačeno ako ne radi je gore nego da nema ničeg
-
Drago mi je da si odlučija otvorit garažu.
Sent from my KING_KONG_3 using Tapatalk
-
Letina garaža je uvijek impresivna.
(https://i.imgur.com/QfVzkPV.jpg)
(https://i.imgur.com/mqSMAxp.jpg)
Ajkula je došla u nju krajem 10. mjeseca prošle godine.
Stražnje vilice i glavčine s diskovima.
(https://i.imgur.com/muTfjrm.jpg)
Ne znam što bih rekao na ovaj odabir boje :)
Original BMW znakovlje
(https://i.imgur.com/9q5lSjw.jpg)
Prvi dani:
(https://i.imgur.com/iWGk2wo.jpg)
Odmah se bacio u kupovinu dijelova
(https://i.imgur.com/gJqsoWn.jpg)
(https://i.imgur.com/6OHTc6g.jpg)
Kupljeni svi strongflex seleni za e21
(https://i.imgur.com/Kmu7rXK.jpg)
Pronađeno još iznenađenja na autu :)
(https://i.imgur.com/oTmRTtM.jpg)
Odmah sanirano
(https://i.imgur.com/Mc0KJf6.jpg)
Pod jako zdrav
(https://i.imgur.com/xdn7UGb.jpg)
Nabavljeni i kotači, Japan Racing 8x15 ET0
(https://i.imgur.com/fJsr7MS.jpg)
Malo puno strše, al zadovoljan sam kako stoje, dok ne nađem nešto baš je****, ostaju
Lete je odlučio da moram malo osjetiti rad na autu, pa mi je dao ručnu pilu da upašem vodilice od novih sjedala.
(https://i.imgur.com/McA6Yxy.jpg)
Sjedala su inače iz moje bivše e30
(https://i.imgur.com/2lmW9X2.jpg)
-
Sretno, meni se čini da je ovo idealka za ubaciti neki 2.5 ili 2.8 :) Ovo što je ubačeno ako ne radi je gore nego da nema ničeg
Imao sam u kocki 2,5 24v i nije mi to bilo to. Ali da, bio si u pravu :D :D :D , možda sam trebao onda otvoriti garažu.
-
Ovo ce bit fenomenalno kad se zavrsi. Ogroman potencijal.
Ne cini se kao nesto prestrasno puno posla za nekog tko ga ima u malom prstu.
-
A sad...malo oko mjenjača.
Ubačen je 5 brzina mjenjač iz e30. Što je hrpa problema za e21. Pogotovo za ''stručnjake'' koji su započeli slagati auto.
Ovo je bio pokušaj izrade nosača mjenjača, jer ajkulin ne paše na kockin mjenjač:
(https://i.imgur.com/y3g01cS.jpg)
Nabavljen kockin nosač:
(https://i.imgur.com/hrB05XN.jpg)
(https://i.imgur.com/YKLGGEw.jpg)
Naravno, ni šalterica ne odgovara, pa sam nabavio šaltericu od e30 koju je Lete prepravio.
(https://i.imgur.com/xZo4YUi.jpg)
Na zamašnjak su bile stavljene ''mekane'' vide, pa smo kupili odgovarajuće i loctite
(https://i.imgur.com/1cwRZ61.jpg)
Priliko probavanja, shvatili smo da je getriba oštećena, pa sam i to nabavio novo:
(https://i.imgur.com/9AMhPRa.jpg)
Onda sam shvatio da mi je original kardan predug, nabavio kraći, koji je bio prekratak.
(https://i.imgur.com/gBP5ItP.jpg)
Tokaru sam dao duži, on ga je skratio i to je bilo to što se prijenosa tiče.
(https://i.imgur.com/QCgZyyW.jpg)
Skraćeni kardan ne trese.
-
Sretno, čim si bilo kakav projekt započeo, znaj da posla ima preko glave
Poslano sa mog MI PLAY koristeći Tapatalk
-
Motor je trebao biti ''sređen'' i na njemu bregasta 306 stupnjeva.
Digli smo poklopac ventila, bregasta djeluje kao da nije standard, ali ne znam koliko je stupnjeva ni koja je marka.
(https://i.imgur.com/WDiU1dC.jpg)
Prikopčali smo vodu, lete je spojio karburatore da skupa otvaraju i spojio sajlu gasa na njih:
(https://i.imgur.com/ml9icSI.jpg)
(https://i.imgur.com/7qIIT5a.jpg)
(https://i.imgur.com/e1HILuw.jpg)
Jerry je donio bobinu i modul paljenja kojeg nije bilo na autu.
Tada je palo i prvo paljenje
(https://i.imgur.com/WNYzT1v.mp4)
Auto je trokirao, što sam i očekivao :D :D :D
-
Uzrok trokiranja je bio razvodnik. Razvodnik je bio od e30, a bregasta od 2002. Razliku možete vidjeti tu:
(https://i.imgur.com/hyLDfP1.jpg)
Vrtio se u krivu stranu i zato pomicao paljenje unatrag, umjesto naprijed.
Tu su i razvodnici sa različitim smjerovima vrtnje.
(https://i.imgur.com/8DXxABP.jpg)
Prvi razvodnik nam je posudio ascona extreme i s njim smo ustanovili da auto trokira samo zbog toga.
Lete je pronašao razvodnik od svog bivšeg 1802, taj razvodnik smo makli s platina na elektronskom paljenje i promijenili kable i svićice:
(https://i.imgur.com/Yj3SWUf.jpg)
Powerspark je paljenje i zasad radi OK.
-
Morali smo i pronaći odgovarajuće pivo za rad na e21 ;D ;D ;D
(https://i.imgur.com/ieD4UtJ.jpg)
-
Opa. Zgodan projekt! :perfeto:
-
Također, Lete je odlučio da je servo kočnica za papke i da ćemo je ukloniti :biggrin: :biggrin: :biggrin: .
Naručen pedal box sa štelanjem sile kočenja, te wilwood cilindri, stražnji malo veći zbog veće količine ulja koji mora tjerati.
(https://i.imgur.com/laceKLp.jpg)
Izgleda odlično ako ništa drugo
(https://i.imgur.com/5L6iIEl.jpg)
Prednja kočiona kliješta reparirana i montirani novi diskovi
(https://i.imgur.com/MplQNOc.jpg)
Sprijeda nisam ima pinove za kliješta, pa smo za prvu ruku stavile na šplente
(https://i.imgur.com/bHAky6z.jpg)
Naručeni i novi pinovi i montirani
(https://i.imgur.com/0U0ExZr.jpg)
(https://i.imgur.com/SxEfXKO.jpg)
Kako su na njoj bile Kerscher Karmona 9x16 felge, očito su morali malo pobrusit vilice stražnje :glavauzid: :glavauzid: :glavauzid:
(https://i.imgur.com/zeCKdU9.jpg)
Kako ću ih svakako mijenjati, za prvu ruku su malo povarene
(https://i.imgur.com/rFCXoPw.jpg)
Doboši obojani u crno (bili su crveni)
(https://i.imgur.com/8lt05kE.jpg)
-
Odlučio sam i izbaciti visko, kupljen električni ventilator koji se može montirati ispred i iza hladnjaka.
(https://i.imgur.com/LdhMEOc.jpg)
I alu kiler
(https://i.imgur.com/HEgi7HO.jpg)
Crijeva:
(https://i.imgur.com/cLfNxRf.jpg)
To bi bilo to zasad od hlađenja.
-
Počeli smo i slagati prednji trap, kupljena od Jerry-a prednja i stražnja balans štanga od 323i
Prednja balans štanga, 22 vs 16mm:
(https://i.imgur.com/EpdOJfS.jpg)
Stražnja balans štanga:
(https://i.imgur.com/FePaAku.jpg)
Izmjena selena:
(https://i.imgur.com/pKBVJvr.jpg)
(https://i.imgur.com/TdRopms.jpg)
(https://i.imgur.com/LQXFNLm.jpg)
Prednji trap gore
-
U nekom trenutku, složen i auspuh. Ispušna je, čini mi se, od 318is-a, a ostalo je složio Tonći u Splitu:
(https://i.imgur.com/6k2yUYP.jpg)
(https://i.imgur.com/0WuJeNq.jpg)
-
Uživanje čitati i gledati ovu temu. Meni su te felge super za E21. Koje su ti felge u planu ? Šta je bilo sa kockom, gdje je završila?
-
Spojene i kineske ćukice. Zasad rade, kad crknu, kupit ću nešto ozbiljnije:
(https://i.imgur.com/woyoPlp.jpg)
Kreativni nered
(https://i.imgur.com/32Xb9xa.jpg)
Kupljen i montiran battery box (baterija je prebačena u portapak).
(https://i.imgur.com/zgObOFq.jpg)
Kupio sam i još jedan 1,8 motor, veselio me jer ima ovaj, ljepši poklopac ventila :D :D :D
(https://i.imgur.com/rIC73Ur.jpg)
Kako je mjenjač od e30, nisam imao gdje spojiti sajlu od kilometar sata.
Kupljen GPS kilometar sat i dremelicom presolžen u e21 kućište :)
(https://i.imgur.com/7G7qbJG.jpg)
(https://i.imgur.com/k8HnJLO.jpg)
-
I eto, nakon otprilike pola godine i prva test vožnja.
(https://i.imgur.com/nszvdba.jpg)
Podhaublje skoro gotovo, treba presložiti instalaciju uredno i spojiti kratka svjetla i žmigavce.
(https://i.imgur.com/xjlnowp.jpg)
Za kočnice svakako planiram upgrade kad bude montirao diskove natrag.
Ovo je rezultat 10tak uspona Omiš-Gata:
(https://i.imgur.com/mCR7myH.jpg)
Motor se jako dobro drži
(https://i.imgur.com/ZvHEiJy.jpg)
A auto izgleda odlično (meni):
(https://i.imgur.com/IzuvytZ.jpg)
(https://i.imgur.com/oB9YuEu.jpg)
(https://i.imgur.com/dUpJhwm.jpg)
(https://i.imgur.com/RYxYiWJ.jpg)
(https://i.imgur.com/db8XH0m.jpg)
(https://i.imgur.com/SrPG2Js.jpg)
(https://i.imgur.com/GRA8D11.jpg)
-
Uživanje čitati i gledati ovu temu. Meni su te felge super za E21. Koje su ti felge u planu ? Šta je bilo sa kockom, gdje je završila?
Kocku je otkupio susjed, zasad leži, tu i tamo je provoza, planira je atestirati.
Za felge nemam plan, to mi je trenutno nisko na listi prioriteta. Ove su OK.
-
Ukoliko je kiler veće zapremine i još sa kombinacijom ventilatora nema šanse da ćeš više vidit kazaljku blizu crvenog kako je slučaj kod tih starih BMW-a.
-
I tako, nakon 300 Km (po GPS-u :D ), moram reći da sam jako zadovoljan ajkulom.
Naslušo sam se priča da joj prednji ovjes nevalja, ali s ovim setupom, jako je precizna i ugodna za vožnju. Iznimno se lako kontrolira i predvidljiva je. Snage ima OK, lijepo ide od 4000 do 8200.
Iduće za složiti su diskovi natrag, pedala nije tvrda s obzirom na to da nema servo, samo malo nisko hvata. To bi se s diskovima trebalo poboljšati. Osim toga, moram vidjeti i što ću s ovjesom (neki amortizeri/opruge) jer auto sada puno skače natrag, sprijeda je OK. Iznutra je treba dotjerati, pronašao sam neku armaturu, pa ću valjda to uzeti i složiti onu struju naprijed. Al to će sačekat da prođe ova situacija s virusom.
-
Ukoliko je kiler veće zapremine i još sa kombinacijom ventilatora nema šanse da ćeš više vidit kazaljku blizu crvenog kako je slučaj kod tih starih BMW-a.
Kazaljka temperature vode ide do pola tek nakon 15 Km žestokog uspona, inače ni do pola (skinut je termostat, morat ću ga vratit natrag).
-
Evo da ne trošiš pare na lude cifre za zdrave jer dosta njih je popravljeno a prodaju se pod original.
http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?1865940-DIY-Cracked-Dashboard-Repair-Pic-Heavy
-
Evo da ne trošiš pare na lude cifre za zdrave jer dosta njih je popravljeno a prodaju se pod original.
http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?1865940-DIY-Cracked-Dashboard-Repair-Pic-Heavy
Thx, ubačeno u favorite.
Volan
(https://i.imgur.com/iljbXUs.jpg)
I još par slikica :)
(https://i.imgur.com/8eb4sd4.jpg)
(https://i.imgur.com/OryzDQK.jpg)
(https://i.imgur.com/4Brswn9.jpg)
(https://i.imgur.com/ublS1sx.jpg)
-
Fantastično, nema se kaj drugo za reć! Šiber ju digne bar jedno 100x. Nez kak da se izrazim za felge - odlične su, al mislim da ima i nekih koje bi mu bolje stajale hahah sretno s autom, uživaj :thmbup:
-
Meni je šiber samo potencijalni problem, čak bi volio da ga nema.
Što se felgi tiče, nisam siguran koje želim, tako da zasad ostaju
-
Vrhunski izgleda :hi: a po meni i felge mu stoje booomba ;D
-
Dobar izbor pive.
Ko zna je li pivovara pretrpila štetu u potresu...
Sent from my KING_KONG_3 using Tapatalk
-
Auto je fantazija i perverzija :thmbup:
-
odlično izgleda auto! i felga paše, iako zeru japanska. glavno da ima falca :thmbup:
okači kakav video ako imaš, od 4000 do 8200 :biggrin:
-
Svaka čast :hi:
+ za felge, u moru raznih BBS i drugih felgi s više krakova na E21, lijepo za vidit i nešta ovako drugačije
-
odlično izgleda auto! i felga paše, iako zeru japanska. glavno da ima falca :thmbup:
okači kakav video ako imaš, od 4000 do 8200 :biggrin:
Nisam ništa snima još, sad je i auto u drugom gradu (10 Km od mene). Morat će sačekat malo :)
-
Top e21! Treba imati muda za ovakav projekt!Koji je krajnji rezultat po KS?
-
Top e21! Treba imati muda za ovakav projekt!Koji je krajnji rezultat po KS?
Nemam pojma, al ništa "sotonski".
120/130 ks, ako i toliko. Izmjerit ću je kad byde registrirana.
Hvala
-
+1 za felge, stoje bomba! I za auto naravno, krasan je!
-
Sve 5!
-
Odlicna je,sjedi pet!!
-
Sekoja cest za proektot. Izgleda odlicno. Mene me interesira ovoj gps kilometraznik, od kade go kupi, kolku pari, na koj nacin raboti i dali imas poveke sliki od procesot na pripasuvanje vo orginalnoto kukjiste. Pozdrav
-
Odlicna ti je ajkula! Ali sto se mi najbolj svđa je ovo što je pod haubo :)
-
Pravi pojam auta za gušt i načina slaganja istog. :klinac:
-
Sekoja cest za proektot. Izgleda odlicno. Mene me interesira ovoj gps kilometraznik, od kade go kupi, kolku pari, na koj nacin raboti i dali imas poveke sliki od procesot na pripasuvanje vo orginalnoto kukjiste. Pozdrav
Kupljen na aliexpressu, ima gps antenu koju postavis bilogdje, plus i minus i to je to. Jednostavno.
Za test, montirao sam je direkt u kuciste, da vidim da li funkcionira.
(https://i.imgur.com/JRP7anm.jpg)
Onda sam, prije tjedan dana u tri ujutro dremelicom otpilao "poklopac" gps sata, i na to samo prebacio podlogu sa e21 sata. U podlozi sam morao otpilati rupu jer je drukcije pozicioniran mjerac kilometara.
(https://i.imgur.com/5CSho9z.jpg)
Nemam vise slika, bile su mi ruke pune :)
Dosta jednostavno, poklapaju se kilometri
-
Jel imas neki link za naracku ?
-
https://www.aliexpress.com/item/32890515021.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.5b627b13uu0U30&algo_pvid=1f2936ea-7637-47db-9f79-929cc9854c85&algo_expid=1f2936ea-7637-47db-9f79-929cc9854c85-0&btsid=0ab6f83915852242820656936e23f1&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_,searchweb201603_
-
Prilikom montaze kazaljke, malo sam je previse stisnuo i zapela je.
Upalio je malo, provozao, snimio na tih 8000.
https://youtu.be/sKGdCxI6WBw
Instrument tabla opet na stolu, malo sam bolje izbrusio nosač podloge, uhvatio podlogu vidama i nadam se da će sad biti OK.
-
Ajkula je super, svaka cast, meni osobno se felge cak i svidaju. Ja svoj m10 vise ne vrtim preko 8000 okretaja (na greskama se uci)
-
Daleko je ovo od 8000 điri.
-
Daleko je ovo od 8000 điri.
To i ja mislim. Mislim da dobro krade obrtomjer.
Ne znam zasto, al ok. Čini mi se dobar do 4, kasnije prelako ode gore.
Ajkula je super, svaka cast, meni osobno se felge cak i svidaju. Ja svoj m10 vise ne vrtim preko 8000 okretaja (na greskama se uci)
Protuka?
-
Kakav zvuk, kakav zvuk... :lickMe2:
-
To i ja mislim. Mislim da dobro krade obrtomjer.
Ne znam zasto, al ok. Čini mi se dobar do 4, kasnije prelako ode gore.
Protuka?
Tvoj motor je daleko po komponentama da zavrti te đire.
-
Motor mi se trenutno jako svidja.
I snaga i kako razvija okretaje. Moram podesit ovjes i poboljsati kocnice, iako se vozi jako lijepo.
Tvoj motor je daleko po komponentama da zavrti te đire.
Kako ti znas koje su komponente unutra, to ne znam ni ja ;D ;D ;D
Motor jos nisam otvara, al vidim olaksan zamasnjak, neku bregastu i to je to.
-
Da, da, moj je potuka. Ne znam sta je meni bio razlog raspada sistema, tj. znam, 8500+ okretaja. Ali ne znam sta je prvo popustilo, klackalice opcenito pukle od okretaja tj. udara i opterecenja ili su klackalice odsetala s ventila pa ih je to polomilo. Sistem gdje opruge drze klackalice pozicionirane-centrirane povise ventila, po meni, nije bas najpogodniji za okretaje.
-
Da, da, moj je potuka. Ne znam sta je meni bio razlog raspada sistema, tj. znam, 8500+ okretaja. Ali ne znam sta je prvo popustilo, klackalice opcenito pukle od okretaja tj. udara i opterecenja ili su klackalice odsetala s ventila pa ih je to polomilo. Sistem gdje opruge drze klackalice pozicionirane-centrirane povise ventila, po meni, nije bas najpogodniji za okretaje.
To i pisu svi, da klackalice prve puste.
Vidit cu, imam backup motor za svaki slucaj
-
Da, da, moj je potuka. Ne znam sta je meni bio razlog raspada sistema, tj. znam, 8500+ okretaja. Ali ne znam sta je prvo popustilo, klackalice opcenito pukle od okretaja tj. udara i opterecenja ili su klackalice odsetala s ventila pa ih je to polomilo. Sistem gdje opruge drze klackalice pozicionirane-centrirane povise ventila, po meni, nije bas najpogodniji za okretaje.
Ležaj radilice, znači staru umornu motorinu si drža u iberturi pa se klip sasta sa ventilom a nastavilo se drobljavinom klavijature, klackalice.
Smanji malo đire jer onda ovi ljudi ispadaju kreteni šta ulažu za složit motor koliko je vridnost svih auta u tvojoj općini.
https://youtu.be/uzxaGXZhIDc
-
Kolko se sjećam prvo odu klackalice, decki pred 20+ god makli blokadu sa 323i.
-
Klackalice su prvo što ode. Ako gnjaviš s okretajima. Tako kažu ovi šta ozbiljno slazu.
Navodno su ove za velike decke:
https://store.vacmotorsports.com/mobile/vac-billet-bmw-rocker-arm-set-m10-p942.aspx
Za 8V, blizu 200 Ks, treba oko 10000 eur.
To ce malo sačekat. Ako protuče ovaj, ovježit drugi, koji leži u garaži i slagat protučenog polako, al ozbiljno.
A dotad, kupit wilwood za sva 4 kola, složit zadnji trap drugi, naštelat gewinde, nabavit wideband lambda sondu i odabrat prave dizne...
Nikad kraja :)
-
Ne diraj nista i ne prodaji :)
Super ti je ajkula :lickMe2:
-
Probao sam se s e46 328i
https://youtu.be/Y_QXI-Yc34k
https://youtu.be/EibbFt57rKU
Nisam vičan ovom, pa ne znam startat :)
Bas sam zadovoljan, e46 tvornički ide 7 do 100. Do 150 se drži dužinu auta ispred mene, dalje nismo testirali.
-
:smajlold: to je bit cijele nase zajebancije. Bravooooo :good:
Si zadovoljan sad kad si se malo probao sa jacim?
-
Morski pas još ima zube. I to dobre :thmbup:
-
Zadovoljan, srce je zdravo, ima još malo igre oko nje.
-
lipo se razvrti, aali i krade malo, ako se gleda motor ima jace bregaste, 2 lezeca dellorta 40, grane se vide 4-1, moglo bi se to i zavrtit tu negdi uz sitne preinake
-
lipo se razvrti, aali i krade malo, ako se gleda motor ima jace bregaste, 2 lezeca dellorta 40, grane se vide 4-1, moglo bi se to i zavrtit tu negdi uz sitne preinake
Grane su 4-2-1
Cekam da Korona prodje i da mu ganastavit radit po njoj.
-
ma samo gas, neznan kolika je igra stavit 1.8 is u e21? to bi bilo puno bolje a mogla bi se na tehnickon progurat...
-
ma samo gas, neznan kolika je igra stavit 1.8 is u e21? to bi bilo puno bolje a mogla bi se na tehnickon progurat...
Poprilicno jednostavno, al mi to nije to. Ubij me :)
Za nesto ozbiljnije, imam i Z4 3,0 manual sa sperom, tako da nemam glad za velikom snagom. Vise trazim osjecaj koji mi e21 s ovakvim setupom pruza. Kad i ako mi dosadi, a ona bude tehnicki u stanju koje zelim (ovjes, spera i kocnice), trazit cu nacin za izvuc vise snage.
-
ma samo gas, neznan kolika je igra stavit 1.8 is u e21? to bi bilo puno bolje a mogla bi se na tehnickon progurat...
To ima sad, pod tim mislim na konje koji su kod is-a!
Za dobit još na švungu i osjećaju brzine a ne ulupat masu novaca triba se zaigrat sa diferencijalom i šperom.
-
ma samo gas, neznan kolika je igra stavit 1.8 is u e21? to bi bilo puno bolje a mogla bi se na tehnickon progurat...
Osim looka bolje ide na fergazere!
-
Osim looka bolje ide na fergazere!
Ee to nema sanse bolje na injectore, a ako ces gledat dupli karbovi bi bili ekvivalent itb-u a to je druga dimenzija od karburatora, s tim da ako se ide na motor s kompjuteron stelanje, precizniji rad sve je na njegovoj strani... Karburatori jedino zvuk
-
Đabe ti to pišeš....
-
dva dupla su zakon :big_boss:
-
Za zvuk i izgled jesu, za oldschool isto karbovi... Ali performanse itb daleko od karba... Ali zato kugelfischer za oldschool i zvuk i izgled :kokice:
-
Đabe ti to pišeš....
Ee to nema sanse bolje na injectore, a ako ces gledat dupli karbovi bi bili ekvivalent itb-u a to je druga dimenzija od karburatora, s tim da ako se ide na motor s kompjuteron stelanje, precizniji rad sve je na njegovoj strani... Karburatori jedino zvuk
OK ali gdje se navodi itb?! Gore je riječ o motoru iz is-a!
-
OK ali gdje se navodi itb?! Gore je riječ o motoru iz is-a!
I standard is ide bolje od karburatora, dohc je glava kako god okrenes..
-
I standard is ide bolje od karburatora, dohc je glava kako god okrenes..
U spicu da, za ubrzanje nebi rekao! Pogledaj gore jos jednom video sa sestakom, a 328 dobro ide!
-
Jeben zvuk!
-
Da sumiram.
Ajkula mi zasad dobro ide. Kad hoću da bude malo brža sjednem u Z4 koji ide bolje.
https://youtu.be/XM8A2ToIFcE
Ili na cbr koji ide bolje od ijednog auta koje ću si moć priuštit.
(https://i.imgur.com/2kyWRpz.jpg)
Stvari s kojima nisam zadovoljan:
1. Kočnice (straga montirat diskove, sprijeda ventilirajuce)
2. Ovjes (treba volje za namjestit gewinde i mozda promijenit opruge)
3. Diff (špera, pali mi samo jednu gumu na izlazu iz sporih zavoja)
Kad sredim prve tri stavke (necu ih se ni hvatati dok ne prođe ovaj cirkus), onda ću, možda razmišljat o pojačavanju motora. To neće barem godinu dana doći na red. Kad dođe, onda ću slagati 8v motor, sa boljim klackalicama, radilicom od 2.0, nekim klipovima, drugim oprugama ventila i 45icama...
Ne tražim najbolji i najbrzi e21, vec auto koji ce biti meni zabavan vremeplov.
-
Za zvuk i izgled jesu, za oldschool isto karbovi... Ali performanse itb daleko od karba... Ali zato kugelfischer za oldschool i zvuk i izgled :kokice:
Tako je, sa kugelfischerom se možeš igrat di želiš najbogatiju atomizaciju goriva, je li voziš krug, brdo, rally...
-
@ Nero po simptomima ti nemaš šperu
-
is sam imao u E36 i stvarno je dobar motor
Mislim da bi u E30 još više došao do izražaja i bio bi ono taman, između 1.8 (4 cilindra) i 2.0 (6 cilindara)
Tako da vjerujem da je ista stvar i sa E21 (ili bar slična), a i što se tiče ugradnje
Sve u svemu, meni je opet zanimljivije vidit stariji motor sa karbovima na E21, is bi nekako više ipak pasao na kocku
-
@ Nero po simptomima ti nemaš šperu
Nemam, želim je
-
Može se od kocke kruna ubacit u kučište od e21.
-
vidim i turbo ti fali
:klinac: :klinac: :klinac:
-
vidim i turbo ti fali
:klinac: :klinac: :klinac:
Ponesite ga kad budete drugi put dolazili :P :P :P
-
Jako zgodan projektić
Gesendet von iPhone mit Tapatalk Pro
-
Ima kakvih novosti? Prejak projekt.. Stari auto, dupli karbovi, sirova snaga i k tome bmw, može li bolje ;D
Znam da se špere za kockicu vrte svugdi i po pristupačnoj lovi, predpostavljam da je diff za ajkulu drukčiji?
-
Malo je kocnica na radovima, moram nekako proci tehnicki, a nemam volje skidati gewinde. Al cu napraviti.
Problem je sto je i uletila korona, pa sam renovirao kafic i to mi je uzimalo svako popodne/noc uz posao.
Osim toga, bila su i dva vikenda Grobnika zaredom (morao sam pripremiti i motor)
(https://i.imgur.com/08c1m7Y.jpg)
(https://i.imgur.com/UxrLclL.jpg)
Kako uhvatim vremena, jos malo sredjujem, narucio sam druge difuzore za karbove...
(https://i.imgur.com/BKBQ1Ym.jpg)
Kupio sam i jos jedne kotace. Prekrasni su mi i ne grebu :) ET13 7x15
(https://i.imgur.com/5NC2GGC.jpg)
Bili su na golfu, pa su na njima uske gumice (165 50 15), moram to zamijeniti jer na ajkuli taj 165 nikako ne stoji.
(https://i.imgur.com/orVyvXs.jpg)
(https://i.imgur.com/GOuCa4O.jpg)
Pod haubom je malcice urednije.
Zajedno su :)
(https://i.imgur.com/nECMPTN.jpg)
Bas mi je dobra :)
(https://i.imgur.com/za9tfra.jpg)
Moram sada urediti garazu (inkartavanje i gluposti), pa cu se nje malo uhvatiti.
-
Iman ti dvi Bridgestone 175 55 15 i ako ti pašu za zapalit, provavat dođi po njih.
Imam još dvi 155 55 15 pa ako ko triba?
-
Iman ti dvi Bridgestone 175 55 15 i ako ti pašu za zapalit, provavat dođi po njih.
Imam još dvi 155 55 15 pa ako ko triba?
Ma neee, idem na 195 50 15 ili 205 50 15. Necu uske :) Javim se ako bude grebalo :drinks:
-
I tako, napokon registrirana.
Za registraciju sam skinuo gewinde, siceve, volan, pojaseve i ubacio dvostruki karb. Hrpa posla :)
Gewinde skinute i prodane:
(https://i.imgur.com/QFW1bZL.jpg)
Opjeskarene original opruge i amortizeri i opiturani u crno
(https://i.imgur.com/oFCQxpz.jpg)
(https://i.imgur.com/Ox1ZEix.jpg)
Ali, tablica je tu. Odmah navečer vraćeni sicevi,karburatori, volanm i pojasevi.
(https://i.imgur.com/SwpQK18.jpg)
(https://i.imgur.com/KwwtaEX.jpg)
(https://i.imgur.com/CpZCOdg.jpg)
(https://i.imgur.com/pG8bgpe.jpg)
Kupljene H&R opruge kako bi mogao jednom sve atestirati:
(https://i.imgur.com/rY2I5eK.jpg)
(https://i.imgur.com/PUeaDrF.jpg)
Zamijenjena i pumpa goriva, stara nije mogla povući gorivo iz tanka kad bi se vratilo natrag, pa sam stavio drugu:
(https://i.imgur.com/79dBkh8.jpg)
(https://i.imgur.com/G6Vzj1c.jpg)
Nabavio sam šperu od e30, sa puknutim poklopcem diferencijala:
(https://i.imgur.com/NRdt9bJ.jpg)
Kupljen novi poklopac, imam rezervni diferencijal, pa ću kad sredim motorkotače, s Letom se uhvatiti preslagivanja špere u e21 diff
(https://i.imgur.com/4xxFSVJ.jpg)
Ovaj novi poklopac je navodno i pojačan.
Napokon odlučio i reparirati zadnja kliješta, zajedno s šperom ću i montirati stražnje diskove
(https://i.imgur.com/DMIjbzy.jpg)
Zajedno s H&R ću montirati i Konije, te malo popeglati rubnjake da vratim natrag 8x15 ET0
(https://i.imgur.com/P04gR7b.jpg)
I tako, malo se vozikam, napokon :)
-
Bome si lip bokun posla napravio! :thmbup:
-
Bome si lip bokun posla napravio! :thmbup:
Nema kraja, što me veseli i muči istovremeno :D
-
u tome je i poanta :good:
-
bravo Roso... :smajlold:
-
H&R su prave opruge! Za koliko cm su kraće? Jednom sam ih vozio na kamatarki! Ovo će bit najluđa 'ajkula' u HR! :focus:
-
Nema kraja, što me veseli i muči istovremeno :D
Sve razumin :drinks: al kako kažu, projekt auto nikad nije gotovo :good:
-
H&R su prave opruge! Za koliko cm su kraće? Jednom sam ih vozio na kamatarki! Ovo će bit najluđa 'ajkula' u HR! :focus:
35 mm su krace, a najluđa neće bit, samo što ja o svojoj pišem :)
-
Bome krasan motorni prostor.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
-
Kakva top kolica!
-
35 mm su krace, a najluđa neće bit, samo što ja o svojoj pišem :)
OK, kamata je imala 20 mm taman za svakodnevnu upotrebu. Ima i ludjih konkretno sam mislio na detalje, npr. malo tko petlja po motoru, ubace uglavnom 2.5 ili sl.i gotova priča! Digni haubu na eventu, teško da će te nadmašiti! Dalje da ne govorim o vremenu i novcu..... :good:
-
Mislim da ona 3.0 v8 može držat titulu "najluđe"
Ali ova mi se nekako čini urednija što se tiče kompletnog vozila
Uglavnom svaka čast, odličan E21 :hi:
-
Mislim da ona 3.0 v8 može držat titulu "najluđe"
Ali ova mi se nekako čini urednija što se tiče kompletnog vozila
Uglavnom svaka čast, odličan E21 :hi:
Mislim da je 4.0. Svejedno :good:
-
4,4 zapravo, prije je bila 3,0...al svejedno
-
Namontirane ''stare'' felge, na kojima su sada Nanknang NS2-R, idući tjedan je vodim popeglati malo blatobrane, da se može još malo spustiti.
(https://i.imgur.com/7GSXox5.jpg)
-
E sad je motorni prostor top,stvarno ti ide ,ajkulica je mrak :thmbup:
-
Kako drže te Nankang Kong Ping Pong gume?
-
Kako drže te Nankang Kong Ping Pong gume?
Bolje od Continental Premium Contacta koji su na drugom setu. Što je i normalno, s obzirom da je ovo skroz druga klasa (semi slick).
Samo ih treba malo ugrijati prije manitanja. Sve pričam po suhom, po kiši ih nisam vozio. Niti imam u planu.
-
Mali test.
Dvoboj s vječnim rivalom :D
(https://i.imgur.com/z6qc5QV.jpg)
(https://i.imgur.com/bm9DNoE.jpg)
(https://i.imgur.com/iMulcTW.jpg)
(https://i.imgur.com/5VXU9f3.jpg)
Ovaj test je bio odličan, pokazale su se slabe strane trenutnog setupa. Prva su kočnice, druga hlađenje ulja.
Što se kočnica tiče, to je potpuno očekivano s obzirom na setup. A to je original, puni diskovi i doboši natrag. Jedina modifikacija su EBC Yellowstuff pločice koje su gotovo sigurno jedini razlog zašto sam uopće imao kočnice ( https://ebcbrakes.com/product/yellowstuff-street-and-track-pads/ ).Na prvoj pauzi, nakon 30 Km entuzijastične vožnje, pločice su bile na rubu pregrijavanja, a diskovi su imali sve dugine boje. Još uvijek nisam 100% siguran na koji ću setup ići, al volio bih da ostanem na 15'' kotačima.
Ulje je relativno jednostavniji problem. Temp. ulja se digla na 125 celzija, al nemam nikakav hladnjak ulja. Izmjerit ću koliki mi stane, montirat i to je to. Odlična stvar je što voda nijednom nije prošla polovicu (90 celzija), što znači da alumnijiski hladnjak i električni ventilator rade svoj posao. Također, pokazuju i da su dodatni instrument jedna od isplativijih investicija u projekt automobilu. Da sam pratio samo tvorničke satove, ne bi ni razmišljao o poboljšanju što bi eventualno dovelo do havarije motora.
Stražnji Koniji rade svoj posao odlično, ovaj tjedan ću montirati i prednje (dorađujem stupove).
-
Jel ima možda kakva snimka vožnjice ili nešto takvog tipa? Ovo su mi deff 2 najjača auta iz ST na forumu :)
U vezi pločica, preporučio bih ti ferodo ds2500. A diskove kad odlučiš veličinu i sve, uzmi brembo HC maxx grooved. Nećeš pogriješiti, imam tu kombu na cliu sportu, a prije ds2500 sam imao yellow stuff. Yellow stuff je bio ok, ali ds2500 kada se zagrije doslovno klizim iz sjedala na jakom kočenju. S time da ih imam i napred i nazad. Naravno pletena kočiona crijeva i motul rbf 660.
Btw čudi me da si uspio yellow stuff toliko izmoriti, jesi ih razradio prije agresivnog korištenja?
-
Jel ima možda kakva snimka vožnjice ili nešto takvog tipa? Ovo su mi deff 2 najjača auta iz ST na forumu :)
U vezi pločica, preporučio bih ti ferodo ds2500. A diskove kad odlučiš veličinu i sve, uzmi brembo HC maxx grooved. Nećeš pogriješiti, imam tu kombu na cliu sportu, a prije ds2500 sam imao yellow stuff. Yellow stuff je bio ok, ali ds2500 kada se zagrije doslovno klizim iz sjedala na jakom kočenju. S time da ih imam i napred i nazad. Naravno pletena kočiona crijeva i motul rbf 660.
Btw čudi me da si uspio yellow stuff toliko izmoriti, jesi ih razradio prije agresivnog korištenja?
Video zapise izbjegavam, općenito snimanje :)
Što se pločica tiče, razrađene su lagano, prema uputama.
Nije im bilo lako, diskovi nisu niti ventilirajući, već puni, tako da su puno skloniji pregrijavanju od ventilirajućih i onda to (valjda) prenesu na pločice.
Također, tih 30 Km je odrađeno na uskoj, iznimno zavojitoj planinskoj cestici (većinom u drugoj ili trećoj brzini), zapravo je stalno bilo gas/kočnica i dio na nizbrdici. Mislim da ne postoji gore okruženje za kočnice, osim da je kompletna sekcija nizbrdo.
Što se diskova i pločica tiče, thx na savjetu, ds2500 svi savjetuju kao super izbor. Što se Bremba tiče, malo me strah kopija(na mk2 prije 15 godina sam imao Brembo Max iz AutoKreše), gdje si svoj nabavio?
Osim pločica/diskova, moram odabrati i kliješta...uglavnom, morat ću kopati malo. Kako je UK izašla iz EU, sad je sve puno skuplje (ne znam još pronaći dobar motorsport webshop u EU).
-
A kad tako kažeš onda nije ni čudno da su se pregrijale..
Uzeo sam ih u intercarsu, i nakon 30 000 km su se yellow stuff potrošile, a diskovi skoro pa nisu ni imali zuba. Stvarno sam zadovoljan.
I Mirko je uzeo istu kombu :)
A što se snimanja tiče, šteta, baš šteta..
Što se tiče webtrgovine, ne znam baš previše tog, jedino kod nas race-shop.hr , stvarno na tome ima svega i svačega i po ok cijenama.
-
A kad tako kažeš onda nije ni čudno da su se pregrijale..
Uzeo sam ih u intercarsu, i nakon 30 000 km su se yellow stuff potrošile, a diskovi skoro pa nisu ni imali zuba. Stvarno sam zadovoljan.
I Mirko je uzeo istu kombu :)
A što se snimanja tiče, šteta, baš šteta..
Što se tiče webtrgovine, ne znam baš previše tog, jedino kod nas race-shop.hr , stvarno na tome ima svega i svačega i po ok cijenama.
Odlično, možda iskopiram vaše setupe :cool: :cool:
Mirku sam ja i pokupio dijelove :D :D :D
I oduševljen sam kako se vozi vaš Clio, odličan je. Ako uleti neki Sport za normalne novce, nabavio bih si ga kao daily-a (ali bez ikakvih modifikacija :D ).
(https://i.imgur.com/Y6RZ9aG.jpg)
(https://i.imgur.com/ppsaHD7.jpg)
Bombica!
-
Moj je serija po pitanju makine uz sitne preinake po ovjesu i ispuhu, od Mirka je malo papreniji ;D
Ali me živo zanima kako idu ajkula i buba
-
Kupio sam Dragy i izmjerio e21
(https://i.imgur.com/H1xw9yM.png)
S obzirom na to da serijski e21 318 ide 11,5 do 100, poprilično sam zadovoljan rezultatom
Još mogu poboljšat start, zamijeniti difuzore, staviti šperu i mislim da ide niskih 7
(https://i.imgur.com/f7sYjcf.jpg)
-
https://youtu.be/nU6uWs2uFOU
Evo i video zvuka :D
-
Uuu ide to dobro, pa to je dosta brže od najjačeg 323i :bravoo:
Po meni i ove felge pašu na njega. Stvarno lijep, uredan, brz :yes: :cool:
-
Imaš li gore od sporta getribu? :thmbup:
-
Imaš li gore od sporta getribu? :thmbup:
Getriba je od e30, volio bih nabaviti close ratio 5speed getribu, al njih nema.
Nisam zadovoljan omjerima, volio bih dužu prvu, a sve ostale zbijenije.
-
Getriba je od e30,
kako si km sat spojio?
-
Kupljen GPS kilometar sat i dremelicom presolžen u e21 kućište :)
(https://i.postimg.cc/HkLRxQFk/7G7qbJG.jpg)
-
može malo detaljnije? link di se prodaje?
može i na pm.
-
https://www.aliexpress.com/item/32890515021.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.5b627b13uu0U30&algo_pvid=1f2936ea-7637-47db-9f79-929cc9854c85&algo_expid=1f2936ea-7637-47db-9f79-929cc9854c85-0&btsid=0ab6f83915852242820656936e23f1&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_,searchweb201603
-
Getriba je od e30, volio bih nabaviti close ratio 5speed getribu, al njih nema.
Nisam zadovoljan omjerima, volio bih dužu prvu, a sve ostale zbijenije.
Koliko stoji dobra close ratio 5 getriba?
-
Koliko stoji dobra close ratio 5 getriba?
Zadnju koju sam vidio, 5000 eur.
Onda se radije ''rastegnit'' do 10 i kupit sekvencu :D :D :D
Al onda ima i posla na motoru, ovjesu, kočnicama prije toga.
može malo detaljnije? link di se prodaje?
može i na pm.
Toni ti je napisao odgovor, to sam ubacio na brzinu i za ''prvu ruku'', ali tako stoji. Kad malo uhvatim volje složit ću kako treba (napraviti drugu podlogu). Za tehnički vratim original sat. Što se tiče korištenja samog gps-a, funkcionira OK (ne idealno). Precizan je jako, daje iste brojke kao Dragy, samo što postoji minimalan delay (koji mi je dosta nebitan, bitno mi je samo da znam koliko otprilike idem), ostalo je sve OK.
(https://i.imgur.com/tMZdOdw.jpg)
E da, pričali smo o mom obrtomjeru i da li krade ili ne. Prema gear calculatoru krade max 500 okretaja (ako i toliko, jer ovaj gps kasni malo):
(https://i.imgur.com/3fUheJu.jpg)
Tako da...M10 na dva dupla ide u cc 8k RPM
-
Kupio sam Dragy i izmjerio e21
Znaci treba se kupiti uredjaj nema neka app?
-
Kupio sam Dragy i izmjerio e21
Znaci treba se kupiti uredjaj nema neka app?
Postoje razne aplikacije, ali nisam im baš vjerovao (iako mi je najbolji rezultat na app-ima 7,5 do 100, tako da mislim da su dovoljno precizne za ove gluparije).
Dragy je odvojeni uređaj, sa svojom baterijom, koji preko BT-a spojiš na mob.
-
Toni ti je napisao odgovor, to sam ubacio na brzinu i za ''prvu ruku'', ali tako stoji. Kad malo uhvatim volje složit ću kako treba (napraviti drugu podlogu). Za tehnički vratim original sat. Što se tiče korištenja samog gps-a, funkcionira OK (ne idealno). Precizan je jako, daje iste brojke kao Dragy, samo što postoji minimalan delay (koji mi je dosta nebitan, bitno mi je samo da znam koliko otprilike idem), ostalo je sve OK.
a na tehničkom ne prigovaraju jer ti ne radi km sat? ili ne primjete?
i ovaj raspored brojeva na gps satu ti se poklapa sa brojkama na originalnoj podlozi?
-
Imas koju app. Za preporuci ti?
-
a na tehničkom ne prigovaraju jer ti ne radi km sat? ili ne primjete?
i ovaj raspored brojeva na gps satu ti se poklapa sa brojkama na originalnoj podlozi?
Ne primjete na tehničkom (malo prebaciš kilometre).
Ne poklapa se ništa s originalom. Dremelicom sam probušio nove rupe koje mi odgovaraju. Zato i trebam odraditi nove podloge, nisam imao volje kad sam sklapao sve.
Imas koju app. Za preporuci ti?
Zaboravio sam kako se zvala, na playstore-u je iskopao, nije bilo komplicirano. Imam negdje screnshot iz nje pa ću pronaći ime kad skužim.
-
Pacijent ide dalje.
Napravila 1000 Km (u godinu dana ;D ;D ;D), pa sam odlučio napraviti refresh.
Prije dva tjedna mi je ispala remenica s radilice. Maticu nikad nisam pronašao, tako da zapravo ne znam kad se odšarafila. To nismo dirali, tako da mislim da je jednostavno nisu stegli nakon što su sastavili auto.
(https://i.imgur.com/1O9rSPT.jpg)
Matica kupljena u vijci Kranjec, stavljen Loctite i dobro stegnuta.Usput je zamijenjen semering radilice, termostat (bio je skinut kad smo sastavljali auto jer je zablokirao).
Dragocjene tekućine
(https://i.imgur.com/Z36qfyc.jpg)
(https://i.imgur.com/GnX8cFa.jpg)
Usto, usput sam odlučio riješiti jedan od problema, a to je grijanje ulja prilikom žestoke vožnje:
(https://i.imgur.com/gndZ50n.jpg)
(https://i.imgur.com/nkpotDI.jpg)
I to je to zasad.
Polako se smanjuje lista stvari koje želim riješiti.
-
Samo najbolje tekućine!!! Slini mi ulje na tom poklopcu lanca. Pa znači nije teško doći do semeringa radilice!? Karter ide dolje! :good:
-
Samo najbolje tekućine!!! Slini mi ulje na tom poklopcu lanca. Pa znači nije teško doći do semeringa radilice!? Karter ide dolje! :good:
Full sint je u motoru i mjenjaču. Tlak ulja je odličan (na 3 bara na 80 celzija, kad provozam vidjet ću dalje), mjenjač moram provozati da vidim ima li razlike.
Semering je odmah iza remenice, ne treba skidati karter.
(https://i.imgur.com/iQvDCxN.jpg)
-
I tako, malo se vozio, malo modificirao.
(https://i.imgur.com/K0SKfej.jpg)
Koni i H&R opet gore. Taman visina.
(https://i.imgur.com/Iet2q1r.jpg)
Strutbar zavidan. Nikakve promjene u ponašanju auta.
(https://i.imgur.com/O6mfPPN.jpg)
Test na cesti. Probao se po ravnom s Bubom, za dlaku e21 brži. Bubu muči getriba, omjeri su puno bolje složeni na e21.
Ovjesom sam nezadovoljan, mekana je naprijed (uvija se), mislim da ću morat staviti još jaču balans štangu (trenutno je gore original od 323).
(https://i.imgur.com/JtjLfYw.jpg)
(https://i.imgur.com/Ke7sCeW.jpg)
(https://i.imgur.com/fqaMh5p.jpg)
I natrag u garažu.
(https://i.imgur.com/RJn4o5m.jpg)
Trebam naručiti još dizna za karbove, sad je bogata svugdje osim 2500-3500 okretaja.
-
bas je bomba
-
Ne znam ništa o Datsunu :biggrin: :biggrin: :biggrin:
(https://i.imgur.com/AXj5zpC.jpg)
Dizne i filteri naručeni, trebali bi doći ubrzo.
Napokon naručio prednja kliješta i diskove od 323i da izbjegnem ovakve fotke.
(https://i.imgur.com/xmoeuee.jpg)
bas je bomba
Thx!
-
Kako brutalno dobro izgleda, komba felgi, boja.. Ma top!!!
Nisam ni znao da netko ima sređenog fairlady-a kod nas
-
Hihi, diskači ko od Yuga, treba tu nešto veće stavit.
-
Opet se malo igrao s diznama i odlučio napokon staviti filtere gore.
(https://i.imgur.com/kmc4kky.jpg)
Malo je tijesno, al je sve stalo
(https://i.imgur.com/oq5wGZX.jpg)
Auto još malo bolje ide.
Kupio sam i prednje kočnice od 323i, kao i sjedala nova
(https://i.imgur.com/qKsnjBD.jpg)
(https://i.imgur.com/CAWJ0XE.png)
Moram kupiti setove za reparaturu kliješta i nakono skupiti volju za ugraditi diskove natrag (njih imam otprije).
Sjedala ću ugradit jednom u budućnosti
-
drkica :yahoo:
-
Svakim danom sve bolji :good: Nova sjedala? Malo više informacija ako nije tajna. Gdje?
Cijena? Ima toga još ili netko radio za tebe? Odlično izgledaju :yes:
-
Svakim danom sve bolji :good: Nova sjedala? Malo više informacija ako nije tajna. Gdje?
Cijena? Ima toga još ili netko radio za tebe? Odlično izgledaju :yes:
Kupljena polovna, netko ih je nekad tapecirao :D
Uletila su po super cijeni, inače ih ne bi uzimao. Draža su mi trenutna, ljepše me drži kad se uhvatim pojasevima.
-
I ništa, malo je oprao, skupljam volju za nastavak :D
(https://i.imgur.com/XmxU95g.jpg)
(https://i.imgur.com/kGpGw90.jpg)
(https://i.imgur.com/UwOOPbh.jpg)
(https://i.imgur.com/dXT2ZHg.jpg)
(https://i.imgur.com/9AN6NNF.jpg)
-
Ne postoji smajlic koji moze pokazat kako dobro izgleda.
Bravo Roso :thmbup:
-
bombica!
-
Ma baš baš mi se sviđa, sve je jako lipo usklađeno. Kompliment
Gesendet von iPhone mit Tapatalk Pro
-
Crveno savrsen!! :cool:
-
Odličan, ali fali mi još par farova i repić.
-
Odličan, ali fali mi još par farova i repić.
Thx, ja baš volim ovu jednofarnu verziju, ali fali mi BBS spojler. (pomalo, sad su na redu kočnice i špera, kad malo zahladi).
ILI da možda ukinem farove :shok: :shok: :shok:
(https://i.imgur.com/CHhNDXH.jpg)
:biggrin: :biggrin: :biggrin:
-
Mogu se sakrit iza ovakve maske, samo neznam kako bi na tehničkom reagirali ;D
-
Mogu se sakrit iza ovakve maske, samo neznam kako bi na tehničkom reagirali ;D
Sprdam se, ali BBS spojler mi je napet
https://lh4.googleusercontent.com/-6YC_XuF38LQ/UKKHsfhEDNI/AAAAAAAAF18/OzYenJr0l6U/s720/Negative0-14-10A%25281%2529.jpg
-
nikad ga nisam volio, nekako ubije priču :resent:
-
Ja sam sklon pretjerivanju :secret:
https://classic-company.de/photo/680/580/1115_1585813667_8c9c054b43462703b6806d5183c89736
https://s35.wheelsage.org/format/picture/picture-thumb-medium/bmw/3_series_e21/autowp.ru_gfl_bmw_323i_coupe_1.jpg
http://www.carshine.com.au/Pictures/BMW/BMW%20-%20E21%20Styling%20-%20BBS%20Side%20Skirts%20(E21-498483).jpg
-
Ja sam sklon pretjerivanju :secret:
https://classic-company.de/photo/680/580/1115_1585813667_8c9c054b43462703b6806d5183c89736
https://s35.wheelsage.org/format/picture/picture-thumb-medium/bmw/3_series_e21/autowp.ru_gfl_bmw_323i_coupe_1.jpg
http://www.carshine.com.au/Pictures/BMW/BMW%20-%20E21%20Styling%20-%20BBS%20Side%20Skirts%20(E21-498483).jpg
Auh. Ne ;D ;D
Svakom svoje valjda
-
323 i od poznanika .(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20210726/48ee54891496bf72d332eec2d8478f0f.jpg)(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20210726/c547ec7437c8ef968b7b24d31a340e66.jpg)
Poslano sa mog Redmi Note 9 Pro koristeći Tapatalk
-
BMW-a sam malo zapustio, zapravo bih ga samo tu i tamo provozao.
Jučer napokon malo izašao van grada s vječnim neprijateljom :D
(https://i.imgur.com/ERF0jHz.jpg)
(https://i.imgur.com/R0tYQTk.jpg)
Razlog što je fokus malo pao s BMW-a je kupovina još jednog motora.
Preko poznanika sam došao do originalnog GSX-R 750 (1985) kojeg ću malo presložit i vozikat.
(https://i.imgur.com/XMIaQMu.jpg)
Brzo su naručeni trkaći oklopi, auspuh, flahšiberi, trkaće štafne i stražnji ohlins. To sam i već montirao.
(https://i.imgur.com/uMjTRQH.jpg)
(https://i.imgur.com/vH6Xiwj.jpg)
(https://i.imgur.com/YHoOB2c.jpg)
(https://i.imgur.com/dmklBjr.jpg)
(https://i.imgur.com/NPXvtKB.jpg)
(https://i.imgur.com/TEAfDMz.jpg)
Kupljene su još i Brembo lagane felge, Brembo kočnice (aksijalne, da ostane u klasi), štelajuće štafne i to je zasad to.
Prvi test je zadovoljavajući, karburatori traže još igranja s diznama (na punom gasu ''ne ide''), al je iznenađujuće lagan.
(https://i.imgur.com/V1cSIU3.jpg)
(https://i.imgur.com/ayhhaoC.jpg)
-
Stari Gsx-r! Fora! Od čega je stražnji kraj? Honda 900RR? Felge su od novijeg Suzukija čini mi se!? :thmbup:
-
Stari Gsx-r! Fora! Od čega je stražnji kraj? Honda 900RR? Felge su od novijeg Suzukija čini mi se!? :thmbup:
Stvarno ne znam od čega je zadnji kraj, nisam ni pitao :D
Felge su od slingshota vodenjaka ako sam dobro zapamtio, ali i felge i zadnji kraj ionako iduć. Ide ''original'' trkaći zadnji kraj bez svjetla i idu felge s 5 krakova (puno lakše i meni bolje izgledaju).
-
OK, prošli vl. možda posjeduje i original dijelove (zadnja vilica i ostalo).Uživaj! :moto:
-
Jel ono iza zadnjeg sica u bubi Lete rakiju destilira ;D
-
Jel ono iza zadnjeg sica u bubi Lete rakiju destilira ;D
Jedino ga to drži živim :D
OK, prošli vl. možda posjeduje i original dijelove (zadnja vilica i ostalo).Uživaj! :moto:
Motor je bivši vlasnik sklapao od 2000. do danas, mislim da ni nema original. Okvir je poslan u Sloveniju na pregled (rendgen).
Mene originalnost ne zanima baš, tako da te original dijelove ni ne tražim.
-
Štima, nisam pobornik originala, konkretno je ovdje riječ o prvoj seriji te godini proizvodnje.
-
Nero je pozitivno lud.
Budi i ti ka Nero!!
Gesendet von iPhone mit Tapatalk Pro
-
ludilo!
-
I tako.
Odlučio sam malo uništavati ajkulu na kronometru u Omišu.
Nikad nisam pokušao tako nešto, pa ajde. Ionako je složena u taj neki 80's tuning đir.
U utorak sam sam je išao malo provozati, da malo uhvatim ruku, ipak je to neki novi svijet za mene.
Već jedno mjesec dana, čuje se kuckanje iz razvoda, čak sam Letu natjerao da skinemo poklopac ventila i provjerimo uzrok. Nismo našli ništa, samo prekontrolirali ventile koji su bili u redu.
U srijedu ponovni test, startam prva druga i odjednom krrrrr i auto izgubi snagu kao da radi na 3 cilindra. Mijenjao sam svjećice dan ranije i nadao sam se da je fail vezan uz njih. Desetinku sekunde. Jer je onda počelo kuckati iz motora.
Iz nepoznatog razloga sam se nadrkao i odlučio da je tako vozim doma, bez obzira na posljedice. Do doma je klepetala, ostavija je ispred kuće i otišao na ćevape.
Sutra, (četvrtak, a utrka je u nedjelju) sam skinuo poklopac ventila i skužio da mi se jedna klackalica raspala. Očekivano za serijske klackalice na +8000 okretaja. U garaži sam imao drugu mašinu, pa sam s nje skinuo klackalice da mogu voziti utrku.
(https://i.imgur.com/r7zUsp3.jpg)
Kad smo skinuli klackalice, shvatili smo da nije problem samo jedna.
(https://i.imgur.com/Xog7n6a.jpg)
Nisu bile otpale, al su bile pred otpadanjem. Ove koje sam skinuo sa rezervnog motora također nisu idealne. Za zamjenu klackalica, trebalo bi skinuti glavu, poravnat je etc. Kako vremena nije bilo, rekao sam Leti da ćemo odvidati samo ispušnu stranu glave, skinuti te 4 klackalice, njih i promijeniti i voziti tako.
Tako je i bilo.
(https://i.imgur.com/tsRzUa3.jpg)
Nakon slaganja, skuzio sam da mi lagano kapi pumpa vode. I prije sam primjetio kapljice ispod ajkule, al pretpostavljao sam da je ulje odnekud. Naravno, pumpe vode nije bilo u stanju u Tokića, al računam da će biti OK. Heh.
U subotu zamijenim gume.
(https://i.imgur.com/wH3zEIX.jpg)
(https://i.imgur.com/JuEBO9R.jpg)
Avantura
(https://i.imgur.com/quaUqC5.jpg)
Sprijeda je sada 195 50 15, natrag 225 50 15. Prednje nove, stražnje su iz skladišta, ali 2004 godište :D
Sve napola spremno, al ok
(https://i.imgur.com/r3KpCnJ.jpg)
(https://i.imgur.com/9g6DKww.jpg)
Dan utrke, voda piša iz pumpe vode. Tako odvozim prvi trening. Čak je rezultat bio OK.
(https://i.imgur.com/9YFcl6B.jpg)
Prvi put sam bio na stazi, adrenalin..panika..svašta.
Za iduću vožnju sam odlučio voziti sve prvom...što je ispalo fail. Dva izvrtanja, s tim da su me upozorili da mi je curilo gorivo/voda po zadnjim kolima. Najgore vrijeme od ovih što su završili (što je i očekivano). Također, auto je u istoj toj vožnji počelo pucati na usis.
https://youtu.be/CAu0bOGKOjo
Za zadnju vožnju, ulio sam kavu u kiler, što je zaustavilo curenje, to će biti puno čišćenja ovaj tjedan kad budem mijenjao pumpu. I tako...krenuo na zadnju vožnju, u kojoj je auto samo pucalo na usis, tako da sam kružio stazom.
Sve u svemu, više neću nikada nepripremljen ići. Svakako, iskustvo je i voziti ću još, samo ispravniji. Staza je nemilosrdna i svi ''prečaci'' koje si napravio priliko slaganja auta se na njoj odmah vide. Najviše mi je žao što nisam radio na svojoj tehnici, već sam samo pokušavao zaobići probleme s autom.
Barem je lijepo izgledala :D
(https://i.imgur.com/6jswtU1.jpg)
(https://i.imgur.com/w4AlAdH.jpg)
(https://i.imgur.com/tDeVfZD.jpg)
Lista za idući put:
- glava dolje, poravnati je, zamijeniti sve stock klackalice čeličnima (čekam ponudu od KM camsa), provjeriti ventile i možda uzeti agresivniju bregastu.
- jača balans štanga sprijeda i straga (ova 23,5 mm od 323i nije dovoljna, auto se jako ljulja)
- napokon složiti šperu da ne palim jednu gumu
- auto treba biti niži i tvrđi naprijed i straga (to još ne znam kako ću riješiti)
-
Uživancija!!! :good:
-
(https://i.postimg.cc/kgnRMkH5/IMG-0101.jpg)
(https://i.postimg.cc/mgXkLhMd/IMG-0102.jpg)
(https://i.postimg.cc/65z5cTH9/IMG-0105.jpg)
(https://i.postimg.cc/7ZWPvd8d/IMG-0106.jpg)
(https://i.postimg.cc/jSLKhcwX/IMG-0107.jpg)
(https://i.postimg.cc/tJqGnNGF/IMG-0108.jpg)
(https://i.postimg.cc/fR0pLrS6/IMG-0109.jpg)
(https://i.postimg.cc/qqPcZjB3/IMG-0110.jpg)
(https://i.postimg.cc/3rvt2vxv/IMG-0111.jpg)
(https://i.postimg.cc/L53fNRWr/IMG-0112.jpg)
(https://i.postimg.cc/T2JD8dks/IMG-0113.jpg)
(https://i.postimg.cc/7PKZMftq/IMG-0114.jpg)
(https://i.postimg.cc/L8LS7XDY/IMG-0115.jpg)
-
Hvala Toni na slikama!
Od stresa nisam ni skuzija da me slikas :)
-
seks :good:
-
Sori na upadu u temu, ali...
(https://i.postimg.cc/bdWy9v9b/9YFcl6B.jpg) (https://postimg.cc/bdWy9v9b)
Ako ima netko sliku auta pod brojem 59... Jako me zanima... ;D
P.S. Ajkula ti je super...
-
Dva takva auta su nastupila :big_boss:
-
Sori na upadu u temu, ali...
(https://i.postimg.cc/bdWy9v9b/9YFcl6B.jpg) (https://postimg.cc/bdWy9v9b)
Ako ima netko sliku auta pod brojem 59... Jako me zanima... ;D
P.S. Ajkula ti je super...
https://www.dalmacijadanas.hr/skripa-automobila-i-adrenalinska-uzbudenja-omisani-su-danas-mogli-uzivati-u-prizorima-koji-se-rijetko-vidaju-bilo-je-fenomenalno
Imaš u drugoj galeriji sliku crne, bila je i srebrna.
-
Ako ima netko sliku auta pod brojem 59... Jako me zanima... ;D
P.S. Ajkula ti je super...
[/quote]
(https://i.postimg.cc/wjwS6hc4/IMG-0210.jpg)
(https://i.postimg.cc/C1kPfDkg/IMG-0208.jpg)
-
Dvi multiple, Ante i kum..mislim....vrhunska zafrkancija...
Sent from my M2010J19SY using Tapatalk
-
Dvi multiple, Ante i kum..mislim....vrhunska zafrkancija...
Sent from my M2010J19SY using Tapatalk
Čitam s kojim autima ljudi voze i ne vjerujem... :rofl:
-
Čitam s kojim autima ljudi voze i ne vjerujuem... :rofl:
Njihova su bar bila ispravna :D
-
Auto baš izgleda bomba, a i zvuk je na mjestu :biggrin:
-
Tema je malo zamrla, ali radovi nisu.
Uvalio sam se preko glave u svakakve gluposti, tako da više ne znam gje mi je glava, a gdje rep.
Srećom, dolazi zima, pa ću se iskobeljati iz svega.
Suzuki je dobio minimalni update, naštelani su šiberi, pa sad ide (skoro) kako treba
(https://i.imgur.com/wHAm1QL.jpg)
(https://i.imgur.com/VO40WNo.jpg)
Nosač Ohlinsa
(https://i.imgur.com/AiMXDPw.jpg)
Pumpa goriva s aliexpresa, radi odlično, čak ima i elektronski ventil za zatvaranje goriva
(https://i.imgur.com/8bD0Hlm.jpg)
Idući korak za Suzukija, nove felge i kočnice
(https://i.imgur.com/msOXlPu.jpg)
A onda sam naivno pristao voziti AML na posuđenom APN-u
(https://i.imgur.com/moMMuHC.jpg)
I to je završilo sa kupovinom hrpe dijelova.
(https://i.imgur.com/0qxg9Cc.jpg)
(https://i.imgur.com/GwWZW7v.jpg)
(https://i.imgur.com/SO7lw5T.jpg)
(https://i.imgur.com/pK3cTsN.jpg)
(https://i.imgur.com/ylfHW8T.jpg)
(https://i.imgur.com/Ah9Wcrp.jpg)
(https://i.imgur.com/52oHsJX.jpg)
(https://i.imgur.com/O6YRTM3.jpg)
(https://i.imgur.com/zRfr0EM.jpg)
Ne pitajte me što je ovo, jer nemam pojma, samo je rečeno da mi treba.
''Usput'' je X11 ostala bez 4te brzine, pa je ona poslana u Zg na konverziju na 6 brzina mjenjač s XX-a...
(https://i.imgur.com/YkvgPlN.jpg)
I usput napravljen servis i štelanje ventila.
Nakon dodavanje 6te brzine, kilometarsat je počeo krasti 30ak posto...pa sam ugradio speedohealer
(https://i.imgur.com/GuXDWQx.jpg)
Ali....i e21 dolazi na red.
Špera od e36 u kućište od ajkule
(https://i.imgur.com/jigMeFw.jpg)
(https://i.imgur.com/sxWzqgu.jpg)
(https://i.imgur.com/em7l7Im.jpg)
I opet se uhvatio KTM-a
(https://i.imgur.com/ubcHqGt.jpg)
Tako da...zanimljiva zima je ispred mene.
-
Roso pa ti si na vise frontova nego sile Osovine :good:
-
Roso pa ti si na vise frontova nego sile Osovine :good:
Moga bi isto tako izgorit :D
-
:focus: :focus:
ma di ces ti :smajlold:
p.s.
dat ces mi đir na CTX-u
-
Auu koliko posla, tu treba para, volje, svega. Svaka ti čast :good:
Kako je dobar GSX-R :shok: :thmbup:
-
Auu koliko posla, tu treba para, volje, svega. Svaka ti čast :good:
Kako je dobar GSX-R :shok: :thmbup:
Štajaznam, računam da cijeli moj ''otpad'' vrijedi kao novi, prosječan obiteljski auto.
Za daily drivera koristim motor (Hondu X11) i auto koji me skoro ništa ne košta:
(https://i.imgur.com/uybh1PS.jpg)
330D koji me koštao kao dobra Vespa PX200 (zapravo, za više novca sam prodao svoju Vespu).
Vrijeme i majstori su drugi izazov, sreća je što postoji Lete koji ima strast prema ovim ludorijama, pa se može.
Ali se umorim, pa uzmem pauzu i ne ulazim u garažu neko vrijeme, već se samo vozim (neko od vozila je uvijek ispravno :D) i tako idem dalje.
Što se vožnje tiče, 2021 mi je bila jako zabavna, odradio jedan susret s e21 (volio bih jedan ''pošteniji'' u 2021, tipa Ozalj), jedan slalom, te hrpa loco vožnje s e21. Na Marofu sam bio sa svim motorima ove godine (CBR, X11, GSX-r, APN i Aprilia RSV), te također još popriličan broj izletića po Hr. Što se moto dijela tiče, nadam se da ću barem polovicu planova ostvariti u 2022.
-
Svestran si, na svim auto moto poljima, nema šta, respekt ! Kad spominješ E46, zet i kćer voze isto 330 ali benzinca. Mpaket, crna koža, automatik. Nedavno ugrađen novi kompletan Eisenmann auspuh.
(https://i.postimg.cc/bvX1GsMh/b1.jpg) (https://postimages.org/)
(https://i.postimg.cc/4dst5js2/b2.jpg) (https://postimages.org/)
-
Svestran si, na svim auto moto poljima, nema šta, respekt ! Kad spominješ E46, zet i kćer voze isto 330 ali benzinca. Mpaket, crna koža, automatik. Nedavno ugrađen novi kompletan Eisenmann auspuh.
Krasan je
Taj 3,0 mi je bio odličan u z4
-
Svestran si, na svim auto moto poljima, nema šta, respekt ! Kad spominješ E46, zet i kćer voze isto 330 ali benzinca. Mpaket, crna koža, automatik. Nedavno ugrađen novi kompletan Eisenmann auspuh.
(https://i.postimg.cc/bvX1GsMh/b1.jpg) (https://postimages.org/)
(https://i.postimg.cc/4dst5js2/b2.jpg) (https://postimages.org/)
Prekrasan, za moj ludi pojam volija bi da nije automatik..
Sent from my M2010J19SY using Tapatalk
-
Prekrasan, za moj ludi pojam volija bi da nije automatik..
Sent from my M2010J19SY using Tapatalk
Nije lud, moj je bio automatik, pa sam ga konvertira u 6spd manual.
-
Da, trojka je auto kojem bolje odgovara ručni mjenjač. Ali ovdje je ručni mjenjač patnja, gust promet, puno semafora. Dok sam bio u Slavoniji nije mi padao na pamet automatik, čak sam i Sigmu preradio na šaltung. Ali ovdje ne bi više nikada kupio auto sa ručnim mjenjačem, samo automatizirane.
-
Uvijek uspiješ iznenadit s objavama, ugodno jel :biggrin:
330d je bombončić!
-
Uvijek uspiješ iznenadit s objavama, ugodno jel :biggrin:
330d je bombončić!
Malo izrauban bomboncic, al thx :)
-
I tako...prošla godina dana registracije.
3000 Km.
(https://i.imgur.com/NYrBFPd.jpg)
(https://i.imgur.com/QG8YMjB.jpg)
(https://i.imgur.com/hmsM2PB.jpg)
Istekla je registracija, trebam napraviti reviziju nekih stvari....ide mali odmor od nje, pa ćemo regrupirati snage i vidjeti što dalje za par tjedana.
(https://i.imgur.com/jS0bXzn.jpg)
-
Autić tip top! To prolazi bez problema! :biggrin: :thmbup:
-
Auh. Dugo nisam ništa pisao. Jer nisam ništa ni radio.
Malo me odnijelo sve ostalo.
Prvenstveno Suzuki i PH Oldtimera:
(https://i.imgur.com/bkVdze2.jpg)
A i spremanje Tomosa za AML:
(https://i.imgur.com/xbO1BKD.jpg)
Međutim, napokon sam uspio uskladiti svoj raspored (utrke, posao, te Letin raspored) da se uhvatim ajkule.
U prošlih godinu i pol dana, neke stvari su iskočile u vožnji, koje želim popraviti. Jedna od njih je načet motor, a ostalo je hrpa detalja.
U svakom slučaju, vrijeme da izađe vani:
(https://i.imgur.com/1EO9fS0.jpg)
Lete je presložio garažu da napravi mjesto za e21:
(https://i.imgur.com/pMqHkcr.jpg)
Te smo privremeno uzeli mjesto Lignji :D
(https://i.imgur.com/Y5GqBxS.jpg)
(https://i.imgur.com/cswGraz.jpg)
(https://i.imgur.com/XkLjppT.jpg)
I lagano je počelo...
(https://i.imgur.com/kfbely7.jpg)
Plan je presložiti ovjes (zadnji trap nismo skidali kad smo prvi put radili), otvoriti motor i složiti ga (iste specifikacije kao i prije), montirati LSD (stoji na stolu, to smo presložili prije pola godine), te promijeniti kočnice sprijeda, te montirati diskove natrag.
Očekujem da ćemo završiti sve negdje do idućeg proljeća, uz obaveze koje imamo obojica, teško će biti ranije :)
-
aaa zato nema lete kod mene na pivi i čašici razgovora :eek:
-
aaa zato nema lete kod mene na pivi i čašici razgovora :eek:
Ovo ti je svježe, od jučer. Imat će vremena, nije ovo hića :D
-
Ovo ti je svježe, od jučer. Imat će vremena, nije ovo hića :D
nema ga već 4 dana, moga bi večeras svratit :drinks:
-
Odlicno izgleda Tomos. Jel mozes malo poopsirnije objasnit proces sredjivanja u njegovoj temi
-
Sezona završila, pa je vrijeme da se uhvatim e21.
I tako...nabavio klackalice od KM cams-a ( https://kmcams.com/products/bmw-m10-alu-vippearmer-8-stk?_pos=6&_sid=d4a3e7abc&_ss=r ), Lete rastavio motor...
(https://i.imgur.com/yuBPjW2.jpg)
Motor u iznenađujuće dobrom stanju (mali trag na temeljnim, ali zanemarivo , aksijalno). Glava je presložena, provjeren squish, trebam još kupiti sve brtve, prstenove, leteće i temeljne...pumpu ulja.
Kad presloži Lete motor, onda treba odraditi sve ostalo (špera, kočnice...)
-
Jedan od najdražih mi projekta na forumu :biggrin: