Autor Tema: BMW E21 315 - Tjuning  (Posjeta: 25792 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Nero

Odg: BMW E21 315 - Tjuning
« Odgovori #75 : 28 Travnja, 2020, 19:50:56 »
Da sumiram.

Ajkula mi zasad dobro ide. Kad hoću da bude malo brža sjednem u Z4 koji ide bolje.



Ili na cbr koji ide bolje od ijednog auta koje ću si moć priuštit.



Stvari s kojima nisam zadovoljan:

1. Kočnice (straga montirat diskove, sprijeda ventilirajuce)

2. Ovjes (treba volje za namjestit gewinde i mozda promijenit opruge)

3. Diff (špera, pali mi samo jednu gumu na izlazu iz sporih zavoja)

Kad sredim prve tri stavke (necu ih se ni hvatati dok ne prođe ovaj cirkus), onda ću, možda razmišljat o pojačavanju motora. To neće barem godinu dana doći na red. Kad dođe, onda ću slagati 8v motor, sa boljim klackalicama, radilicom od 2.0, nekim klipovima, drugim oprugama ventila i 45icama...

Ne tražim najbolji i najbrzi e21, vec auto koji ce biti meni zabavan vremeplov.

« Zadnja izmjena: 28 Travnja, 2020, 19:54:32 Nero »
.....if I go to hell,then I hope that will burn well......
 
The following users thanked this post: jeep frik

Offline Bellof

Odg: BMW E21 315 - Tjuning
« Odgovori #76 : 28 Travnja, 2020, 20:30:34 »
Za zvuk i izgled jesu, za oldschool isto karbovi... Ali performanse itb daleko od karba... Ali zato kugelfischer za oldschool i zvuk i izgled  :kokice:

Tako je, sa kugelfischerom se možeš igrat di želiš najbogatiju atomizaciju goriva, je li voziš krug, brdo, rally...
 

Offline Bellof

Odg: BMW E21 315 - Tjuning
« Odgovori #77 : 28 Travnja, 2020, 21:04:10 »
@ Nero po simptomima ti nemaš šperu
 

Offline Adam.

Odg: BMW E21 315 - Tjuning
« Odgovori #78 : 28 Travnja, 2020, 21:11:20 »
is sam imao u E36 i stvarno je dobar motor
Mislim da bi u E30 još više došao do izražaja i bio bi ono taman, između 1.8 (4 cilindra) i 2.0 (6 cilindara)
Tako da vjerujem da je ista stvar i sa E21 (ili bar slična), a i što se tiče ugradnje
Sve u svemu, meni je opet zanimljivije vidit stariji motor sa karbovima na E21, is bi nekako više ipak pasao na kocku
 
The following users thanked this post: Nero

Offline Nero

Odg: BMW E21 315 - Tjuning
« Odgovori #79 : 28 Travnja, 2020, 21:17:43 »
@ Nero po simptomima ti nemaš šperu

Nemam, želim je
.....if I go to hell,then I hope that will burn well......
 

Offline Bellof

Odg: BMW E21 315 - Tjuning
« Odgovori #80 : 28 Travnja, 2020, 21:22:08 »
Može se od kocke kruna ubacit u kučište od e21.
 
The following users thanked this post: Nero

Offline vinc

Odg: BMW E21 315 - Tjuning
« Odgovori #81 : 30 Travnja, 2020, 14:06:47 »
vidim i turbo ti fali
 :klinac: :klinac: :klinac:
Panta Rei
 
The following users thanked this post: Nero

Offline Nero

Odg: BMW E21 315 - Tjuning
« Odgovori #82 : 30 Travnja, 2020, 14:54:29 »
vidim i turbo ti fali
 :klinac: :klinac: :klinac:

Ponesite ga kad budete drugi put dolazili :P :P :P
.....if I go to hell,then I hope that will burn well......
 
The following users thanked this post: bubuleja

Offline el classico

Odg: BMW E21 315 - Tjuning
« Odgovori #83 : 01 Svibnja, 2020, 09:38:41 »
Jako zgodan projektić


Gesendet von iPhone mit Tapatalk Pro
 

Offline Optimista

  • Veteran member
  • ****
  • Postova: 257
  • Thanked: 28 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Novi Vinodolski
  • Vozilo:: Zastava 750 LE; Renault Megane 2.0 16v; Clio Sport ph1
Odg: BMW E21 315 - Tjuning
« Odgovori #84 : 02 Lipnja, 2020, 16:58:08 »
Ima kakvih novosti? Prejak projekt.. Stari auto, dupli karbovi, sirova snaga i k tome bmw, može li bolje  ;D

Znam da se špere za kockicu vrte svugdi i po pristupačnoj lovi, predpostavljam da je diff za ajkulu drukčiji?
 
The following users thanked this post: Nero

Offline Nero

Odg: BMW E21 315 - Tjuning
« Odgovori #85 : 03 Lipnja, 2020, 13:04:27 »
Malo je kocnica na radovima, moram nekako proci tehnicki, a nemam volje skidati gewinde. Al cu napraviti.

Problem je sto je i uletila korona, pa sam renovirao kafic i to mi je uzimalo svako popodne/noc uz posao.

Osim toga, bila su i dva vikenda Grobnika zaredom (morao sam pripremiti i motor)





Kako uhvatim vremena, jos malo sredjujem, narucio sam druge difuzore za karbove...



Kupio sam i jos jedne kotace. Prekrasni su mi i ne grebu :) ET13 7x15



Bili su na golfu, pa su na njima uske gumice (165 50 15), moram to zamijeniti jer na ajkuli taj 165 nikako ne stoji.





Pod haubom je malcice urednije.

Zajedno su :)



Bas mi je dobra :)



Moram sada urediti garazu (inkartavanje i gluposti), pa cu se nje malo uhvatiti.

.....if I go to hell,then I hope that will burn well......
 
The following users thanked this post: Optimista, jeep frik

Offline Bellof

Odg: BMW E21 315 - Tjuning
« Odgovori #86 : 03 Lipnja, 2020, 13:37:35 »
Iman ti dvi Bridgestone 175 55 15 i ako ti pašu za zapalit, provavat dođi po njih.
Imam još dvi 155 55 15 pa ako ko triba?
« Zadnja izmjena: 03 Lipnja, 2020, 14:16:10 Bellof »
 
The following users thanked this post: Nero

Offline Nero

Odg: BMW E21 315 - Tjuning
« Odgovori #87 : 03 Lipnja, 2020, 16:47:44 »
Iman ti dvi Bridgestone 175 55 15 i ako ti pašu za zapalit, provavat dođi po njih.
Imam još dvi 155 55 15 pa ako ko triba?

Ma neee, idem na 195 50 15 ili 205 50 15. Necu uske :) Javim se ako bude grebalo  :drinks:
.....if I go to hell,then I hope that will burn well......
 

Offline Nero

Odg: BMW E21 315 - Tjuning
« Odgovori #88 : 19 Veljače, 2021, 10:24:42 »
I tako, napokon registrirana.

Za registraciju sam skinuo gewinde, siceve, volan, pojaseve i ubacio dvostruki karb. Hrpa posla :)

Gewinde skinute i prodane:



Opjeskarene original opruge i amortizeri i opiturani u crno







Ali, tablica je tu. Odmah navečer vraćeni sicevi,karburatori, volanm i pojasevi.









Kupljene H&R opruge kako bi mogao jednom sve atestirati:





Zamijenjena i pumpa goriva, stara nije mogla povući gorivo iz tanka kad bi se vratilo natrag, pa sam stavio drugu:





Nabavio sam šperu od e30, sa puknutim poklopcem diferencijala:



Kupljen novi poklopac, imam rezervni diferencijal, pa ću kad sredim motorkotače, s Letom se uhvatiti preslagivanja špere u e21 diff



Ovaj novi poklopac je navodno i pojačan.


Napokon odlučio i reparirati zadnja kliješta, zajedno s šperom ću i montirati stražnje diskove



Zajedno s H&R ću montirati i Konije, te malo popeglati rubnjake da vratim natrag 8x15 ET0



I tako, malo se vozikam, napokon :)


« Zadnja izmjena: 19 Veljače, 2021, 10:40:45 Nero »
.....if I go to hell,then I hope that will burn well......
 

Offline Insima_RS

  • Veteran member
  • ****
  • Postova: 384
  • Thanked: 84 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Gornja Brela
  • Vozilo:: Ford Sierra MkI
Odg: BMW E21 315 - Tjuning
« Odgovori #89 : 19 Veljače, 2021, 10:37:59 »
Bome si lip bokun posla napravio! :thmbup:
 
The following users thanked this post: Nero