Autor Tema: Buba puž volana  (Posjeta: 6458 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline rambo

Buba puž volana
« : 22 Travnja, 2020, 00:28:15 »
Pitanje za buboljupce. Imam problem sa pužem volana. Nov je, TRW pretpostavljam da je ispravan. U njemu je mast, jedno centimetar od poklopca, pa pretpostavljam da je ima dovoljno. U vožnji nakon nekog vremena počne nešto pucketati pri o kretanju volana. Na mjestu kada stoji s kotačima ravno pomicanjem volana malo čuje se kao neki udarac metal o metal u samom pužu. Također kada je auto na mjestu i okrenem volan na jednom mjestu kao da propadne. Volan se olreće dosta teško kada stoji u mjestu. Znam da kada je kupljen rukom nisam mogao okrenuti osovinu puža. E sad, da nije tvornički pretegnut puž? I l letva volana kada izlazi iz cijevi nije centrirana, kao da bi cijeli puž po mostu trebalo pomaknuti prema lijevom kotaču. Ona šelna sa oznakom 13 i 14 je na markerima, tako da mi to izgleda ok. Puž nisam ništa štelao prije ugradnje jer računam da je nov, pa ne treba...
 

Offline Doktor

Odg: Buba puž volana
« Odgovori #1 : 18 Svibnja, 2020, 21:51:59 »
Bok,

Ovo ti je najbolja procedura za podešavanje puža volana: http://www.vw-resource.com/steering_box_adjustment.html

TRW puž volana nije na nivou kvaliteta kao original VW, pa mislim da svejedno moraš podešavati nakon montaže. Ako imaš spušten prednji kraj, dobro je imati jači/tvrđi amortizer volana od Koni-ja ili Bilsteina.

Lp
 

Offline rambo

Odg: Buba puž volana
« Odgovori #2 : 28 Svibnja, 2020, 20:47:51 »
Bok,

Ovo ti je najbolja procedura za podešavanje puža volana: http://www.vw-resource.com/steering_box_adjustment.html

TRW puž volana nije na nivou kvaliteta kao original VW, pa mislim da svejedno moraš podešavati nakon montaže. Ako imaš spušten prednji kraj, dobro je imati jači/tvrđi amortizer volana od Koni-ja ili Bilsteina.

Lp
imam spuštene glavčine cb performans. Sumnjao sam na kugle one što idu iz volana. Ona sa amortizerom volana se jedva miče. Na kraju sam našao orginalan puž volana, ugradio ga i više ne škripi. Već 100 puta sam se uvjerio da su orginal dibelovi stari 50 god bolji od novih zamjenskih.
Sad kad si već spomenuo spušteni prednji kraj, kad sam sam u autu sve ok, kad nas je dvoje prilikom skretanja u zavojima od 90 stupnjeva kotači mi zapinju za blatobrane. Imam konijeve štelajuće amortizere, hoće pomoći ako ih naštelam da budu tvrđi? Ako to ne pomogne ili ću morati staviti neke druge gume ili što je za neke svetogrđe izbaciti drop spindles i staviti obične
 

Offline lignja

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 1301
  • Thanked: 88 times
  • Spol: Muški
    • http://www.vespaclubcroatia.com
  • Vozilo:: VW 1300 ('67). Vespa; VNA1T, SS 180, PX200.
Odg: Buba puž volana
« Odgovori #3 : 28 Svibnja, 2020, 21:12:37 »
Koji profil gume imas?

P.S.
Ako zelis zadrzat glavcine i postojece gume... mozes suzit trap
www.vespaklubsplit.hr                    www.vespaclubcroatia.com
 

Offline rambo

Odg: Buba puž volana
« Odgovori #4 : 30 Svibnja, 2020, 00:05:32 »
Continental ljetne 155 60 15. Spuštene glavčine mi i nisu nešto bitno, čak mi i smetaju jer na tehničkom ne mogu na valjke, prenizak je
 

Offline lignja

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 1301
  • Thanked: 88 times
  • Spol: Muški
    • http://www.vespaclubcroatia.com
  • Vozilo:: VW 1300 ('67). Vespa; VNA1T, SS 180, PX200.
Odg: Buba puž volana
« Odgovori #5 : 30 Svibnja, 2020, 12:14:30 »
Onda skidaj,

I ja sam skinia... ako ce ti bit lakse.. .. isto nije prolazila onaj prag na tehnickom...

Ili suzi trap (2x 2,5cm) pa mozes stavit tvornicu dimenziju gume 155/80 15
www.vespaklubsplit.hr                    www.vespaclubcroatia.com
 

Offline rambo

Odg: Buba puž volana
« Odgovori #6 : 31 Svibnja, 2020, 11:58:29 »
Bok,

Ovo ti je najbolja procedura za podešavanje puža volana: http://www.vw-resource.com/steering_box_adjustment.html

TRW puž volana nije na nivou kvaliteta kao original VW, pa mislim da svejedno moraš podešavati nakon montaže. Ako imaš spušten prednji kraj, dobro je imati jači/tvrđi amortizer volana od Koni-ja ili Bilsteina.

Lp
često ja pratim što Rob and Dave rade 😎
 

Offline nikola

  • Veteran member
  • ****
  • Postova: 270
    • http://villa-millenium.com
  • Lokacija: NEUM
Odg: Buba puž volana
« Odgovori #7 : 31 Svibnja, 2020, 14:17:34 »
Kod mene su naprijed spuštene glavčine, trap suzen po 2 cm sa svake strane, felge 5,5 Cola, et26, gume 165/65/15, na tehnički idem normalno, ništa ne zapinje, amortizer su obični uljni Monroe... Jedino što mi se sviđa, moj dojam je da se bolje lezanje dobije sa bubom spuštenom na adjustere i standardnom širinom mosta...
 

Offline nikola

  • Veteran member
  • ****
  • Postova: 270
    • http://villa-millenium.com
  • Lokacija: NEUM
Odg: Buba puž volana
« Odgovori #8 : 31 Svibnja, 2020, 14:18:33 »
P. S. To nije na ovoj bubi s avatara nego na drugoj novijoj, 70 god.
 

Offline rambo

Odg: Buba puž volana
« Odgovori #9 : 31 Svibnja, 2020, 17:57:04 »
Zapinju mi oni držači balans štange. Na donjim kuglama.
 

Offline rambo

Odg: Buba puž volana
« Odgovori #10 : 31 Svibnja, 2020, 18:10:12 »
Da li ima netko za zamjenu? Ja njemu orginal cb performance spuštene glavčine u zamjenu za obične. Prešao sam nekih cca 300 km sa ovim glavčinama
 

Offline lignja

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 1301
  • Thanked: 88 times
  • Spol: Muški
    • http://www.vespaclubcroatia.com
  • Vozilo:: VW 1300 ('67). Vespa; VNA1T, SS 180, PX200.
Odg: Buba puž volana
« Odgovori #11 : 31 Svibnja, 2020, 21:51:33 »
Za disk ili dobos?
www.vespaklubsplit.hr                    www.vespaclubcroatia.com
 

Offline rambo

Odg: Buba puž volana
« Odgovori #12 : 01 Lipnja, 2020, 08:05:50 »
 

Offline Doktor

Odg: Buba puž volana
« Odgovori #13 : 01 Lipnja, 2020, 14:24:04 »
Sad kad si već spomenuo spušteni prednji kraj, kad sam sam u autu sve ok, kad nas je dvoje prilikom skretanja u zavojima od 90 stupnjeva kotači mi zapinju za blatobrane. Imam konijeve štelajuće amortizere, hoće pomoći ako ih naštelam da budu tvrđi? Ako to ne pomogne ili ću morati staviti neke druge gume ili što je za neke svetogrđe izbaciti drop spindles i staviti obične

Karmann Ghia ima manje prostora u prednjim i zadnjim blatobranima u odnosu na bubu.
Ako otvrdneš amortizere, manja je šansa za struganje, ali to nužno neće riješiti problem struganja.
CB Performance glavčine (nebitni disk/bubanj) koliko mi je poznato proširuju trag kotača.
Suženjem mosta bi možda riješio taj problem, ali ti to 100% ne mogu potvrditi.

Evo, prošle godine sam na bubi promijenio dimenzije guma i sa 185/65-15 sam išao na 165/65-15 i 195/60-15, buba se vozi super, ali ju moram još malo spustiti.
Naprijed imam most standardne širine sa kraćim štelajućim Koni crvenim amortizerima i otraga isto crveni Koni štelajući + Koni amortizer volana. Spuštena na adjusterima (u kombinaciji kugle sa dužim hodom), buba drži cestu odlično, puno bolje od originala. Spuštene glavčine samo vizualno spuštaju auto, ali ne otvrdnjuju ovjes, pa držanje nije poboljšano.
Imao sam se prilike voziti i u crvenoj topchop bubi sa 200ks koja je spuštena isto na adjustere i kraće plinske Spax štelajuće amortizere i za mene je to jedina opcija, kada je bolje držanje u pitanju.

Po meni, ako želiš bolje držanje, onda: bolji amortizeri (x4), kugle dugog hoda i adjusteri na mostu (spustiti kakvih 5-6cm)+ kakve dobre gume i eventualno jači stabilizator naprijed i otraga, otraga spustit za 2,5-3,5 cm i to je to. Gume naprijed 165-185 širine (profil po ukusu), a otraga 185-205 (profil po ukusu, ali ne manji od 60).
Ostale kombinacije su samo za izgled...
« Zadnja izmjena: 03 Lipnja, 2020, 14:08:26 Doktor »
 

Offline nikola

  • Veteran member
  • ****
  • Postova: 270
    • http://villa-millenium.com
  • Lokacija: NEUM
Odg: Buba puž volana
« Odgovori #14 : 01 Lipnja, 2020, 22:26:29 »
 Evo ja sam za zamjenu ako zelite za spuštene glavčine...