Autor Tema: Problem na leru Rekord 2.0 POMOC!  (Posjeta: 14703 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Mihajlo

  • Veteran member
  • ****
  • Postova: 488
  • Thanked: 3 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Rijeka
  • Vozilo:: BMW E21, P205, P106
Odg: Problem na leru Rekord 2.0 POMOC!
« Odgovori #30 : 12 Kolovoza, 2016, 16:27:26 »
ovakve teme bi trebale bit LJEPLJIVE  :drinks:
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
 

Offline werdas

Odg: Problem na leru Rekord 2.0 POMOC!
« Odgovori #31 : 12 Kolovoza, 2016, 17:17:11 »
@Bozidar -- svaka čast...brijem da sam sad više toga skužio nego da sam 10 knjiga pročitao o tome...
 

Offline Pišta

Odg: Problem na leru Rekord 2.0 POMOC!
« Odgovori #32 : 12 Kolovoza, 2016, 17:19:38 »
A kaj mislite zakaj sam na kavi sa Božekom par sati ;D
 

Offline bozidar

Odg: Problem na leru Rekord 2.0 POMOC!
« Odgovori #33 : 12 Kolovoza, 2016, 19:27:21 »
Za tocno paljenje treba i blok / glava biti 100 % u fazi , nagledao sam se tih  masina gdje je bila faza promasena za jedan zub na lancaniku . Nedavno sam na FB imao veliku i dugacku " debatu " sa prijateljem ( vozac Opel Manta B ) , i tamo je bila faza blok / glava promasena za 1 zub .
Za stavljanje masine u fazu treba oznaka na zamajcu biti na zakovici koja drzi lim sa strelicom , to je " nula " stupnjeva ili bolje receno GMT kod tih masina .
Ja osobno razvodnik prije stavljanja u kuciste rastavim i provjerim ispod ploce sa platinama ili kod beskontaktnog razvodnika opruge i utege za predpaljenje , zna i to zahrdjati i onda opet problemi sa paljenjem . Ti utezi se trebaju podmazati uljem , rijetko , ali opet - treba se .
Evo prva slika kako je podeseno paljenje kod moje masine koju sada vozim , razvodnik je za 20E masinu i 10° prije GMT , tako je i stavljen na oznaku remenice 10° prije GMT ko na prethodnom postu na drugoj slici .
Na drugoj slici je razlika izmedju razvodnika Bosch ...040 i Bosch ...042 , oba su za beskontaktno paljenje Opel CIH masine ali prije je za 20E masinu i 10° prije GMT a drugi je za 20S masinu i 5° prije GMT . Tako treba biti i remenica  ( ili zamajac ) podesena kod stavljanja razvodnika , a kod stavljanja sve crtice se trebaju podudarati .
A 3. i 4. slika je kako treba biti lancanik kod stavljanja masine u fazu , znaci - Blok / glava . Prva slika je kod stavljanja paljenja na 4. cilindar a zadnja ako se zeli paljenje okrenuto za 180° , znaci , paljenje na prvom ciindru .

 
« Zadnja izmjena: 12 Kolovoza, 2016, 19:30:07 bozidar »
 

Offline Igorman

  • Junior member
  • **
  • Postova: 83
Odg: Problem na leru Rekord 2.0 POMOC!
« Odgovori #34 : 30 Kolovoza, 2016, 13:11:55 »
Da se vratimo na staru temu, nabavio sam originalan komutator 1227020008 za rekorda. Ubacimo kod drugara taj komutator on ima masinu E2 2.0 E kod njega radi. A kod mene ne. Ima neko semu za povezivanje elelktronsog paljena?
 

Offline bozidar

Odg: Problem na leru Rekord 2.0 POMOC!
« Odgovori #35 : 30 Kolovoza, 2016, 13:22:52 »
Rekao sam vec jednom , ponavljam opet , jel na modulu originalni Bosch kabel ili Siemens ? Razlika je u rasporedu zica , drugacije je kabel Siemens naspram Bosch-a !

Offline Igorman

  • Junior member
  • **
  • Postova: 83
Odg: Problem na leru Rekord 2.0 POMOC!
« Odgovori #36 : 30 Kolovoza, 2016, 13:31:41 »
jebemga, ne pise koji je kabl.....
 

Offline bozidar

Odg: Problem na leru Rekord 2.0 POMOC!
« Odgovori #37 : 30 Kolovoza, 2016, 13:49:10 »
Na  donjoj stranici prikljucka prema modulu treba pisati AK 5155 ! Pogledaj kod prijatelja kod kojeg sve radi kako treba .
A spajanje zice , to bar nije problem , crne zice na bobinu + , zelena na bobinu - , a smedja na masu vozila .
Evo i shema spajanja Bosch elektronike na Ascona / Manta B .


Offline Igorman

  • Junior member
  • **
  • Postova: 83
Odg: Problem na leru Rekord 2.0 POMOC!
« Odgovori #38 : 30 Kolovoza, 2016, 14:06:33 »
pise mi AK 5483 na modulu...
Da napisem, javio mi se drugar i isto mu pise na modulu AK 5483
« Zadnja izmjena: 30 Kolovoza, 2016, 14:38:32 Igorman »
 

Offline bozidar

Odg: Problem na leru Rekord 2.0 POMOC!
« Odgovori #39 : 30 Kolovoza, 2016, 16:33:56 »
Ima 7 prikljucna kabela za Opel CIH paljenje , na 6 pise broj AK 5155 a na jednom ( sa Rekord E2 ) ne pise nista , mozda zato jer je za Rekord sa klima uredjajem i ima dodaten prikljucke na tom kabelu za jos jedan uredjaj ?
Nista , probati od drugara kabel na tvom Rekordu , to onda po svemu sudeci mora raditi , ako i onda ne znaci da je nesto drugo u pitanju , neki kabel u prekidu , kriva bobina , preslaba struja ...
E da , to je to , kad ja kazem da su platine OK onda se svi smiju , doci ce sve polako na svoje , samo polako . Bolje je ovo elektronsko paljenje sa modulom od platina , tu nema rasprave , ali iskljucivo dok je novo , a toga - nema !
Sad se hebat dok se to ne slozi kako treba , a kad se i slozi tko zna do kad ce trajati , staro je sve to i pitaj Boga kroz koliko je ruka proslo ?!
Nista , najlakse probati kabel od tvog drugara na tvom Rekordu , ako radi znaci tvoj kabel ima neku ili vise zica u prekidu , sve provjeriti ,  jednu po jednu , ima se shema ! Zalim slucaj ! Zbog nekog razloga ima se dva razlicita broja na prikljucnim kablovima , brojevi AK 5483 ili AK 5155 ! Nije to " svabo " napisao bez veze , odavno sam naucio da svaka brojka ima svoje znacenje !



Offline Jaksa

  • Olschool apprentice
  • *
  • Postova: 19
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Biograd
  • Vozilo:: Ford
Odg: Problem na leru Rekord 2.0 POMOC!
« Odgovori #40 : 28 Studenoga, 2021, 00:06:39 »
SVAKA ČAST GOSPODINU BOZIDARU KRALJ OD ZANATA :smajlold: