Autor Tema: Golf mk1 1982.  (Posjeta: 34420 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline tommyb

  • Senior member
  • ***
  • Postova: 131
  • Thanked: 8 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: gornja stubica
  • Vozilo:: golf mk1
Odg: Golf mk1 1982.
« Odgovori #30 : 16 Svibnja, 2017, 22:00:58 »
Hvala na dobronamjernim kritikama. Ali radim ga za vlastiti gust i po nekoj svojoj viziji. Kad bih uspio nabavit sve GTI detalje sigurno bih isao u tom smijeru.Prvotno je bio takav plan.ali opet morate vidjet auto uzivo a ne na slici i onda ove lajsnice dolaze do izrazaja.
Ali moram napomenut da prica nije ni blizu gotova i da ce jos tu biti svasta.
a felge ce naravno ic druge :smajlold:
 

Offline sany GTI

  • Senior member
  • ***
  • Postova: 157
Odg: Golf mk1 1982.
« Odgovori #31 : 18 Svibnja, 2017, 19:04:08 »
lijep golf...samo ti radi za sebe po svom guštu...da možeš fino poslje sa osmjehom kruzat cestom  :byeg:
 

Offline AL

Odg: Golf mk1 1982.
« Odgovori #32 : 18 Svibnja, 2017, 20:06:28 »
Za oznaku si vjerovatno u pravu, ja sam iz glave nabacio GL i GLS, mada su to vise oznake za uski stop, po google images vidim da su sa krom pakeom i CL, medjutim i dalje mislim da nisi u pravu vezano za kombinaciju krom paketa i plasticnih robova, obloga, linija po bokovima, pogotovo ralice. Te stvari su iskljucivo ise na GTI i GTD. Nemoj me drzati za rijec, ali mislim da je bilo razlike izmedju modela sa Turbodiesel oznakom i GTD.
u svakom slucaju tvoj izbor treba postovati, a auto je ko bombona.

Dečko je složio auto kako mu se sviđalo i to DEBELO s UKUSOM za razliku od svih ostalih a ti sad stvarno ZAJEBAVAŠ s tim detaljima oko jebenih lajsni.
Tommyb samo naprijed!!!
 

Offline Ace_Rimmer

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 564
Odg: Golf mk1 1982.
« Odgovori #33 : 18 Svibnja, 2017, 21:26:52 »
Ja isto nebi isao na cisti GTI ili kakakv drugi look.
Imas masu restauriranih vozila,covjek mora dat neki svoj touch na vozilo.

Pozdravljam detalje,Golf je super,čak ugnjavio curu da ga pogleda na ekran kako je skockan pa me poslala u 3 pizd.materine,al zanemarimo to  :lol:
Peugeot 309 XLD,309XSi,406 2.OT,406 Coupe 2.0 16v
 

Offline goran16v

Odg: Golf mk1 1982.
« Odgovori #34 : 18 Svibnja, 2017, 23:36:01 »
Dečko je složio auto kako mu se sviđalo i to DEBELO s UKUSOM za razliku od svih ostalih a ti sad stvarno ZAJEBAVAŠ s tim detaljima oko jebenih lajsni.
Tommyb samo naprijed!!!

Imas neki problem, nesto te boli?
 

Offline bubuleja

Odg: Golf mk1 1982.
« Odgovori #35 : 19 Svibnja, 2017, 08:14:49 »
moje skromno mišljenje..Lijep je golf i sve mu je ok(osim felgi)..neke period bbs...ajme...

http://imgur.com/a/zDsF8

lp
« Zadnja izmjena: 19 Svibnja, 2017, 08:17:34 bubuleja »
Adio mare
 

Offline goran16v

Odg: Golf mk1 1982.
« Odgovori #36 : 19 Svibnja, 2017, 09:45:56 »
Pa svrha foruma je upravo razmjena misljenja i postivanje tudjeg misljenja i rada, a ne jednoumlje i izlivi pms-a.
 

Offline RI898RR

  • Senior member
  • ***
  • Postova: 129
  • Thanked: 1 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: RIJEKA
  • Vozilo:: WILLYS MB
Odg: Golf mk1 1982.
« Odgovori #37 : 19 Svibnja, 2017, 12:16:06 »
Kod restauracije vozila postoje dva smijera:

1.Vozilo ide pod ORIGINAL i sve mora bit ORIGINAL i kao ORIGINALNO biva pregledano od predstavnika HROS-a te ako je sve ORIGINAL  tada dobije petogodišnji certifikat te PV tablicu i ima kao takovo u takvom stanju ogromnu vrijednost

2. Restauracija vozila sa neoriginalnim dijelovima koja ide u smijeru TUNINGA

Prije restauracije dobro razmislit koji smijer uzet i njega se striktno držat i ne obraćat pozornost na upadice u stilu ja bi ovo, ti bi ono a onaj bi ono.....to je tvoj projekat i furaš ga do kraja onako kako si zamislio.

Golf iz 198x je uvijek lijep pa ma kako bio sređen....
 

Offline bubuleja

Odg: Golf mk1 1982.
« Odgovori #38 : 19 Svibnja, 2017, 12:25:27 »
..po meni CUSTOM nije tuning...malo je lipši od tuninga...jer tuning me nekako zove na seljo đir...znate na kaj mislim!

Adio mare
 

Offline goran16v

Odg: Golf mk1 1982.
« Odgovori #39 : 19 Svibnja, 2017, 12:55:40 »
Kod restauracije vozila postoje dva smijera:

1.Vozilo ide pod ORIGINAL i sve mora bit ORIGINAL i kao ORIGINALNO biva pregledano od predstavnika HROS-a te ako je sve ORIGINAL  tada dobije petogodišnji certifikat te PV tablicu i ima kao takovo u takvom stanju ogromnu vrijednost

2. Restauracija vozila sa neoriginalnim dijelovima koja ide u smijeru TUNINGA

Prije restauracije dobro razmislit koji smijer uzet i njega se striktno držat i ne obraćat pozornost na upadice u stilu ja bi ovo, ti bi ono a onaj bi ono.....to je tvoj projekat i furaš ga do kraja onako kako si zamislio.

Golf iz 198x je uvijek lijep pa ma kako bio sređen....

A sta je svrha postavljanja projekata na forum, ako ne cuti tudja misljenja ili kako ti to zoves upadice? Bespogovorno se diviti prikazanom?
 

Offline bubuleja

Odg: Golf mk1 1982.
« Odgovori #40 : 19 Svibnja, 2017, 13:01:58 »
A sta je svrha postavljanja projekata na forum, ako ne cuti tudja misljenja ili kako ti to zoves upadice? Bespogovorno se diviti prikazanom?
..svrha je skupljat komentare i dizanje ega!..a čim kažeš ja nebi tako meni ovo nije..odmah napad i drvlje od ekipe..
ne kažem za ovaj golf ništa da me vlasnik ne skuži krivo

Ja sam isto imao par auta u životu..ali moram priznati da se držim uvijek sigurnog originala i sitnog personaliziranja...ali sitnog..nekom pravo nekom se ne sviđa i ok je to...
 
ali sad idem ful gas u čuning sa sljedećim vozilom...hehehehe... :good: :disobedient:



Adio mare
 

Offline TheBIG

Odg: Golf mk1 1982.
« Odgovori #41 : 19 Svibnja, 2017, 13:51:04 »
..svrha je skupljat komentare i dizanje ega!..a čim kažeš ja nebi tako meni ovo nije..odmah napad i drvlje od ekipe..
ne kažem za ovaj golf ništa da me vlasnik ne skuži krivo

Ja sam isto imao par auta u životu..ali moram priznati da se držim uvijek sigurnog originala i sitnog personaliziranja...ali sitnog..nekom pravo nekom se ne sviđa i ok je to...
 
ali sad idem ful gas u čuning sa sljedećim vozilom...hehehehe... :good: :disobedient:

A sad primjeni ovo na svoj oglas o asconi od nekidan ....
 

Offline goran16v

Odg: Golf mk1 1982.
« Odgovori #42 : 19 Svibnja, 2017, 14:08:36 »
..po meni CUSTOM nije tuning...malo je lipši od tuninga...jer tuning me nekako zove na seljo đir...znate na kaj mislim!

Kolega je u 2 kategorije umjesao 7 olimpijskih sportova u kojima je sve relativno.
Sta znaci original dio? Original od proizvodjaca sa zigom, zamjenski za taj tip vozila, koji pripada tom modelu, tipu i opremi, modelu i tipu, proizvodjacu, epohi? Sta znaci zamjenski dio, sve sto ne pripada tacno tom modelu po br. sasije i sto nema zig. fabrike?
Isto tako i za tuning, vjerujem da je danas opremiti ovog Golfa Kamei, Hella ili kakvim drugim brend name spojlerima i bodi kitovima iz tog doba, a sto se mozda tad spatralo seljo djirom, itekako skup sport i pozeljno za mnoge.
Ista stvar sa custom stilom, sve relativno, ako je preprada ne znaci automatski da je lijepo i cijenjeno.
 

Offline bubuleja

Odg: Golf mk1 1982.
« Odgovori #43 : 19 Svibnja, 2017, 16:05:17 »
A sad primjeni ovo na svoj oglas o asconi od nekidan ....
..vrlo rado..nisi mi sa nijednim argumentom odgovorio zasto taj auto ne vrijedi 2 t e..zato molim te..gledaj svoja posla. Vidim da ga imas. Ja cu svoja i to je to. Lipi pozdrav  :thmbup:

Adio mare
 

Offline RI898RR

  • Senior member
  • ***
  • Postova: 129
  • Thanked: 1 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: RIJEKA
  • Vozilo:: WILLYS MB
Odg: Golf mk1 1982.
« Odgovori #44 : 19 Svibnja, 2017, 16:41:50 »
gorane, koliko si auta u životu posložio?