pistolj za lakiranje ima dva komada..jedan je pevec sav od zeljeza , i s njim sam lakirao sierru i snjim radim vecinu lakirerskih poslova i vrijedi svojih 130 kn koliko je kostao...oke je..
Druga je sata, to je moj stari prije 15-ak godina platio 1000 njemackih maraka...nju koristim rjedje i to je to..s njom cu lakirat taunusa...
Pritisak nije potrebno da bud eprevelik ako nemas termo lakirnicu (Ja lakiram bez nje)..samo odprasi mejsto di ces lakirati , imaj konstantan pritisak (Bar 3-4 bara konstantno)...konektori na kompresoru su sve standard jer sve s traktora , kompresora sajma je unutar standardnih dimenzija i sve se s malo volje da napraviti..
salu na stranu , bilo me je strah ici ga slagati , pa sam prije propasti peveca kupio na akciji 80l v2 kompresor i lud je.... i sljaka..al mi ga je zao , i ima kineske releje koji su se zdimili za dva mjeseca , pa sam stavio bolje i jace, i ladi ko lud..ali da ga stalno ne vucem (Jer u garazi di spremam novi alat i radionice ima 20 metara, pa da ne vucem bezveze stalno ) sam isao slagati taj kompresor..jedan dan posla i sad imam kompresor od 200l koji s jednoklipnim kompresorom drzi konstantnih 4 bara prilikom lakiranja... em nema vise zahebancije s vucenjem ovog malog, em mi stoji u radioni..jedino bi si morao jos nekako nabaviti nekakav filter za njega, da ne vuce prasinu..i to je to...