Autor Tema: Kompresor  (Posjeta: 65440 )

0 Članova i 2 Gostiju pregledava ovu temu.

Offline dr. Damba

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 627
  • Spol: Muški
  • Vozilo:: zastava 750 84.g. zastava 750 77.g. i pratece pile
Kompresor
« Odgovori #15 : 01 Travnja, 2010, 22:34:26 »
Citat: deri valdez;151177
ko jeti svi pricaju o njemu samo ga niko nije vidio(naravno ne doslovno).kompresori od dajca su trazena roba jer nemaju podmazivanje pod pritiskom kaj vecina kamionskih kompresora ima.imam neko americko vojno djubre iz 1956 godine na benzin.ogromna bacva zapalis ga sa spagom on nadruka na 13 bara i sam se zgasi redukcija na 6 bara i zraka za cijeli dan.sad je u pripremi drugi .imo sam ludu srecu neki dan dodjem bacit neko smece na glomazni otad kad tamo kompresor 150 l.prvo mi je bilo cudno da nema cigana mislio sam da je skrivena kamera.natovarim ja kompresor docukam doma odma u garazu probam vrtit druka zrak al nekaj lupa raskopam jedna klipnjaca se pojela.200 kna i stvar kopa
e to je ta sreca  ja sam svojega kupio u pevecu 200 litara za 2400kn cekal sam dok sve male prodaju jer su jeftiniji i onda sam samo u ducanu zamenil cjenu i na kasi sam platil kompresora 100 litara kojega nisu imali i doma su mi dopelali takvoga ali 200 litarskoga ja sam samo bil tiho i to je to
Scuderia ABARTH By Damba
 

SCARY

  • Gost
Kompresor
« Odgovori #16 : 01 Travnja, 2010, 22:39:56 »
Citat: deri valdez;151177
ko jeti svi pricaju o njemu samo ga niko nije vidio(naravno ne doslovno).kompresori od dajca su trazena roba jer nemaju podmazivanje pod pritiskom kaj vecina kamionskih kompresora ima./QUOTE]
 
nije jeti:lol:
u 11mj u firmi sam nabavil potpuno novi kompresor od dajca i to prek jedne firme tu u zgb;) još sam mogel birati i promjer klipa/cilindra:p
 

Offline kađo-c

Kompresor
« Odgovori #17 : 02 Travnja, 2010, 00:10:01 »
Citat: damir novoselec;151185
e to je ta sreca ja sam svojega kupio u pevecu 200 litara za 2400kn cekal sam dok sve male prodaju jer su jeftiniji i onda sam samo u ducanu zamenil cjenu i na kasi sam platil kompresora 100 litara kojega nisu imali i doma su mi dopelali takvoga ali 200 litarskoga ja sam samo bil tiho i to je to

a jesi car!:palac: sjebo kapitalizam!:D:D
 
dobri su i od tama 5000 mozda cak i isti,isto ima zasebno ulje,ja sam sebi 2 nabavio i bocu od plinske instalacije za auto nekih 40l ta drzi 14-bara minimalno,premda ju preko 8 necu tjerati,nece biti preglomazan a i za kompresor je taman!
 
jel zna netko gdje i po kojoj cijeni se moze kupiti novi jednofazni motor od nekih 2ks? po mogucnosti zg..
well pam Wich way to go? left or right?
right!
noo.. its too bad ..
why?
because it was 50/50 shot on you be going left or right,you see we both going left ....
 

Offline Amigaboy

Kompresor
« Odgovori #18 : 02 Travnja, 2010, 00:21:34 »
Citat: kađo-c;151224
a jesi car!:palac: sjebo kapitalizam!:D:D
 
dobri su i od tama 5000 mozda cak i isti,isto ima zasebno ulje,ja sam sebi 2 nabavio i bocu od plinske instalacije za auto nekih 40l ta drzi 14-bara minimalno,premda ju preko 8 necu tjerati,nece biti preglomazan a i za kompresor je taman!
 
jel zna netko gdje i po kojoj cijeni se moze kupiti novi jednofazni motor od nekih 2ks? po mogucnosti zg..
Hrelja : nedjelja :)
[h=6]░░░▄▄▄▄▀▀▀▀▀▀▀▀▄▄▄▄▄▄
 ░░░░█░░░░▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒░░▀▀▄
 ░░░█░░░▒▒▒▒▒▒░░░░░░░░▒▒▒░░█
 ░░█░░░░░░▄██▀▄▄░░░░░▄▄▄░░░█
 ░▀▒▄▄▄▒░█▀▀▀▀▄▄█░░░██▄▄█░░░█
 █▒█▒▄░▀▄▄▄▀░░░░░░░░█░░░▒▒▒▒▒█
 █▒█░█▀▄▄░░░░░█▀░░░░▀▄░░▄▀▀▀▄▒█
 ░█▀▄░█▄░█▀▄▄░▀░▀▀░▄▄▀░░░░█░░█
 ░░█░░▀▄▀█▄▄░█▀▀▀▄▄▄▄▀▀█▀██░█
 ░░░█░░██░░▀█▄▄▄█▄▄█▄████░█
 ░░░░█░░░▀▀▄░█░░░█░███████░█
 ░░░░░▀▄░░░▀▀▄▄▄█▄█▄█▄█▄▀░░█
 ░░░░░░░▀▄▄░▒▒▒▒░░░░░░░░░░█
 ░░░░░░░░░░▀▀▄▄░▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒░█
 ░░░░░░░░░░░░░░▀▄▄▄▄▄░░░░░█[/h]
 

Offline CALY

Kompresor
« Odgovori #19 : 28 Travnja, 2010, 22:49:28 »
Koji su kompresori bolji uljni ili bezuljni?
 

Offline kađo-c

Kompresor
« Odgovori #20 : 29 Travnja, 2010, 17:50:20 »
ja imam jedan manji bezuljni kupio sam ga u bauhausu i odplatio mi se vec 15 puta! star je najmanje 5 godina,lakirao je,stavljao bitumen itd..bezbroj puta i još ide.
 
ovi uljni koji se koriste za kamionske kočnice traju nerijetko kao i motor a stalno se vrte i prave pritisak oko 8 bara,e sad ovi gotovi uljni veliki za njih neznam koliko traju i dali su kvarljivi..ali po meni nisu ni blizu trajni kao kamionski!
well pam Wich way to go? left or right?
right!
noo.. its too bad ..
why?
because it was 50/50 shot on you be going left or right,you see we both going left ....
 

Offline CALY

Kompresor
« Odgovori #21 : 02 Svibnja, 2010, 23:23:15 »
Imam i ja jedan mali uljni.Radi bez problema već 4 god.Jedino se zna dogodit da ima previše kondenzata pa zna u laku biti kapljica vode.To mi najviše smeta,tj.toga uopće nesmije biti u laku.
 

Offline deri valdez

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 728
a da investiras
« Odgovori #22 : 03 Svibnja, 2010, 00:01:54 »
200-300 kuna i kupis odvlazivac
 

Offline CALY

Kompresor
« Odgovori #23 : 27 Svibnja, 2010, 23:23:40 »
Kad je već bilo riječi o home made kompresorima zanima me da li netko zna koliko bara može izdržat posuda od hidrofora 200l ?
 

Offline Marko 250 ce

  • Junior member
  • **
  • Postova: 71
Kompresor
« Odgovori #24 : 28 Svibnja, 2010, 09:12:26 »
cca 6-8 bara... voda zrak isto ti se hvata...
 

Offline CALY

Kompresor
« Odgovori #25 : 11 Lipnja, 2010, 19:36:29 »
To mi je onda malo.treba mi neka posuda koja će izdržati 15 bara.
 

Offline ledeni09

Kompresor
« Odgovori #26 : 11 Lipnja, 2010, 20:36:03 »
Cemu toliki pritisak odnosno sta se misli raditi,kad ti treba posuda koja izdrži 15 bara??
Popravak vilicara motornih i elektricnih,paletara kao i hidraulike i lpg sistema..tel:098/926-3694
 

Offline CALY

Kompresor
« Odgovori #27 : 12 Lipnja, 2010, 12:52:44 »
Bilo bi za pjeskarenje. 15 bi htio zato jer kad počneš raditi tlak pada,a  hoću da stalno drži 10 bara.
 

d&d

  • Gost
Kompresor
« Odgovori #28 : 02 Ožujka, 2011, 20:10:14 »
Nabasao sam na jedan kompresor iz 1967. Oldtimer al izgleda kao nov.
Ima dva motora. Svaki motor dva cilindra za zrak. Spremnik od 180 litara.
Na dosta mjesta je pustao zrak pa sam to sad sve sredio.
Motori su trofazni. Na pločici kod kW ne pise nista već u produzetku pise 1.7 PS. Jel to konjskih snaga. Ako jest onda znaci 1.3 kW.
Svaki motor ima svoju posebnu tlačnu sklopku, poseban nepovratni ventil.
Znaci sve je odvojeno ko da imam dva kompresora na jednoj boci.
Zanima me zasto je napravljen takav sistem, a pošto je švabo to radio nije bez veze sigurno.
Sad je spojen samo jedan motor.
Ja bi spojio oba motora ali razmisljam ako apojim svaki na svoju tlačnu sklopku nisam siguran hoću li uspjeti namjestiti tlačne sklopke da rade sinhronizirano. Da istovremeno pale i gase.
Naravno htio bih spojiti oba motora da brze nadruka zrak.
Dal mogu spojiti oba motora na jedu tlačnu sklopku tako da motori rade istovremeno.
Napominjem motori su trofazni. Za snagu pise 1.7 PS.
Na sklopkama pise 25 A ~5,5kW.
 

SCARY

  • Gost
Kompresor
« Odgovori #29 : 02 Ožujka, 2011, 20:16:28 »
da, to PS je snaga...
očito je da je taj kompresor bio predviđen za kompresorsku stanicu - gdje zbog stalnog tlaka zraka mora biti kompresor u paru (zajedno s pratećom opremom) tj jedan radni i jedan prateći koji se naizmjence uključuju - npr jedan dan radi jedan, a drugi dan drugi... i u slučaju 'ispadanja' jednog onaj drugi preuzima njegovu funkciju...