pozdrav svima...nakon prikupljanja materijala i nešto malo vremena u ovim zimskim danima, uspio sam dovući na toplo motor 1.9d izvađen iz auta prije više godina i krenuti sa sličnim projektom
..moja generalno razrađena ideja je skinuti sve i svašta s motora uključujuči i samu glavu..ostaje osnovni sastav motora sa radilicom te klipovima karter naravno te pumpa ulja i zamašnjak u kojeg namjeravam utokariti kanalni remen sa okvirno računatim omjerom 1/3 na postoječu remenicu trofaznog el. motora 2.2kw sa 2800 okretaja taman dovoljno da tjera uljnu pumpu za podmazivanje te montirati uljni kiler sa ventilatorom za hlađenje..umjesto glave namjeravam koristiti željeznu ploču debljine 15mm se u njoj izbušiti rupe za vijke glave te za dosjede pola cole i colnih nepovratnih ventila(cent. grijanje)...
..sve skupa namjeravam povezati koljenima, cijevima, holenderima itd. u dvije grane..colnu sa filtrom na usis i pola colnu na tlačnu posudu 400l sa još jednim nepovratnim na ulazu reda radi...izlaz mi se sastoji od tlačne sklopke sa dva manometra izlaza te regulacije pritiska standardnog kompresora 50l/8bar..po nekoj gruboj računici trebalo bi napuniti bocu na 8 bara za 4-5 min...ima tu još zafrkancije sa nosačima motora, posude, izrade okvira za stroj te montaže na mobilno postolje jer se ukupna težina penje i do 200kg..
...sve u svemu posla poprilično al se nadam dobrom ishodu
..imam nekoliko slikica za prikaz..ako bude interesenta stavim ih još kasnije..rado primam koji savjet iz iskustva ili znanja jer bez njih nebi dogurao ni do ove faze, a i voljan sam obrazložiti upite i nejasnoće svima koji se žele
sa ovakvim projektom