U nedjelju ujutro,dok sam išao u radionu nešto napraviti na Citroenu,posjetio sam groblje Uff Kirchhof u Bad Cannstattu,(tek 2km od radione gdje mi je CX) na kojem je sahranjen Gottlieb Däumler i Wilhelm Maybach.
Kako nisam znao gdje su grobovi smješteni pitam starijeg čovjeka,pokaže mi i usput reče da je tu sahranjen i vozač utrka Hermann Lang,sva trojica u krugu 30ak metara.
Inače Hermann Lang je vozio od 30ih do 50ih godina puno brzinskih, brdskih utrka,nastupio i u F1 ,bio Werksfahrer Mercedesa,vozio Maseratija.
Pobjednik je mnogih utrka, Avus Rennen, Nürburgringa, drugi na Carrera Panamericana i 1952. pobjednik 24 sata Le Mansa. Rođen i umro u Bad Cannstattu.
Dvije ulice dalje u ulici Freligrathstr. sam pronašao kuću u kojoj je od 1906. do svoje smrti živio Wilhelm Maybach,ipak "kralj konstruktora",vlasnik oko 8000 patenata od čega 400 direktno vezanih za vozila,motore,kvačila i sisteme paljenja. Ukratko,Maybach je imao ideje a Daimler je znao kako ih ostvariti.
Nedaleko,u parku lječilišta Bad Cannstatt se nalazi spomenik Gottliebu Daimleru, na mjestu gdje su on i Maybach od staklenika napravili mali ured i radionu i gdje su nastale velike stvari:
prvi brzohodni Otto motor,prvi zadihtani otto motor,prvi motocikl "Reitwagen",prvi motorni čamac i na kraju prvi automobil sa brzohodnim motorom na četiri kotača kojega je Daimler prvi put provozao baš ovim parkom