Sad kad si već spomenuo spušteni prednji kraj, kad sam sam u autu sve ok, kad nas je dvoje prilikom skretanja u zavojima od 90 stupnjeva kotači mi zapinju za blatobrane. Imam konijeve štelajuće amortizere, hoće pomoći ako ih naštelam da budu tvrđi? Ako to ne pomogne ili ću morati staviti neke druge gume ili što je za neke svetogrđe izbaciti drop spindles i staviti obične
Karmann Ghia ima manje prostora u prednjim i zadnjim blatobranima u odnosu na bubu.
Ako otvrdneš amortizere, manja je šansa za struganje, ali to nužno neće riješiti problem struganja.
CB Performance glavčine (nebitni disk/bubanj) koliko mi je poznato proširuju trag kotača.
Suženjem mosta bi možda riješio taj problem, ali ti to 100% ne mogu potvrditi.
Evo, prošle godine sam na bubi promijenio dimenzije guma i sa 185/65-15 sam išao na 165/65-15 i 195/60-15, buba se vozi super, ali ju moram još malo spustiti.
Naprijed imam most standardne širine sa kraćim štelajućim Koni crvenim amortizerima i otraga isto crveni Koni štelajući + Koni amortizer volana. Spuštena na adjusterima (u kombinaciji kugle sa dužim hodom), buba drži cestu odlično, puno bolje od originala. Spuštene glavčine samo vizualno spuštaju auto, ali ne otvrdnjuju ovjes, pa držanje nije poboljšano.
Imao sam se prilike voziti i u crvenoj topchop bubi sa 200ks koja je spuštena isto na adjustere i kraće plinske Spax štelajuće amortizere i za mene je to jedina opcija, kada je bolje držanje u pitanju.
Po meni, ako želiš bolje držanje, onda: bolji amortizeri (x4), kugle dugog hoda i adjusteri na mostu (spustiti kakvih 5-6cm)+ kakve dobre gume i eventualno jači stabilizator naprijed i otraga, otraga spustit za 2,5-3,5 cm i to je to. Gume naprijed 165-185 širine (profil po ukusu), a otraga 185-205 (profil po ukusu, ali ne manji od 60).
Ostale kombinacije su samo za izgled...