Autor Tema: BMW 633CSi restauracija  (Posjeta: 85946 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline LeonardoL

  • Veteran member
  • ****
  • Postova: 458
  • Thanked: 107 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Dubrava, Zagreb
  • Vozilo:: 1978 633 CSi, 1978 630 CS, 2016 Audi A6
BMW 633CSi restauracija
« : 23 Listopada, 2017, 12:56:10 »
Bok ljudi!

Dosta vas vjerovatno pozna ovaj auto sa njuskala, bio je dosta dugo pa reko aj da piknem idem slagat.

Fali mu... dosta.
Zadnji trap komplet sam nabavio sa E12 iz 1974.
Znaci fali dosta interijera, motor, getrag, zadnje staklo koje je ispalo na jeb..om autoputu jel ga nisu zalijepili.
Hrda je ajmorec minimalna, ima 3-4 rupe samo. Lako se sredi

<br /> <br />
 

Offline exile

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 759
Odg: BMW 633CSi restauracija
« Odgovori #1 : 23 Listopada, 2017, 16:50:49 »
Lipo ti auto.

Pratim.
DIY or die!
 

Offline Jerry

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 1760
  • Lokacija: Omiš
  • Vozilo:: BMW E21
Odg: BMW 633CSi restauracija
« Odgovori #2 : 23 Listopada, 2017, 23:16:51 »
S obzirom koliko toga nedostaje, puno lakse bi bilo sloziti neku racing repliku od ovog auta. Ne zelim te plasiti, ali kada sitnice dodu na red, tek onda ces shvatiti koliko treba volje i novca za projekt privesti kraju. Ocekujemo jos fotografija  :read: :klinac:
” Low mileage original cars are for collecting. High-mileage restored cars are for driving. Low mileage restored cars are for avoiding, because something or several somethings are not right.”
 

Offline LeonardoL

  • Veteran member
  • ****
  • Postova: 458
  • Thanked: 107 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Dubrava, Zagreb
  • Vozilo:: 1978 633 CSi, 1978 630 CS, 2016 Audi A6
Odg: BMW 633CSi restauracija
« Odgovori #3 : 24 Listopada, 2017, 00:24:45 »
Znam znam.... nasao sam komplet interijer bez siceva za 500e. Za mehaniku ima kolega E12 iz 1974, imam E23 sa M30B32 motorom al je Motronic. Valjda cu ga kroz 2 godine zavrsit, lim je odlican, auto iz 2008 ima vise trulezi nego on. Idem polako, kako nabavim tako stavim.

Znaci trenutno sta fali od vecih dijelova
Motor - neznam dal da ubacujem M90 ili M30B32 jetronic kakav je orginalno bio, imam jedan M30B32 al je motronic i treba generalku
Mjenjac - Vjerovatno getrag 262
Prednji dio kardana sta ide u mjenjac - ovisi koji cu mjenjac stavit
Zadnji trap imam sa E12 ali ima kocnice i amortizere s E12, oni se trebaju mjenjat na E24 spec
Zadnje staklo sa gumom
Jedno zadnje svijetlo


Naime dijelovi koje imam nisu svi u najboljem stanju ali imam i dosta duplih, negdje 5 podizaca stakla. Tako cu te dijelove mjenjat za druge.
Ako itko ima kojih dijelova nek se javi, takoder ako ga netko oce uzet prije no sto ga pocnem javit nek se javi hehe.
 

Offline Vetter

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 697
  • Thanked: 4 times
  • Spol: Muški
    • Nordic Renegade
  • Lokacija: Banjaluka
  • Vozilo:: Volvo turbo
Odg: BMW 633CSi restauracija
« Odgovori #4 : 25 Listopada, 2017, 21:00:20 »
S obzirom koliko toga nedostaje, puno lakse bi bilo sloziti neku racing repliku od ovog auta. Ne zelim te plasiti, ali kada sitnice dodu na red, tek onda ces shvatiti koliko treba volje i novca za projekt privesti kraju. Ocekujemo jos fotografija  :read: :klinac:
Tako je. Mada izgleda kao dobra osnova.

Ako te ne radi previše originalnost, M30B35 na Moronic sa E34 M5 getribom ne bi bio puno para...
svenska trollkarlen
 

Offline LeonardoL

  • Veteran member
  • ****
  • Postova: 458
  • Thanked: 107 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Dubrava, Zagreb
  • Vozilo:: 1978 633 CSi, 1978 630 CS, 2016 Audi A6
Odg: BMW 633CSi restauracija
« Odgovori #5 : 26 Listopada, 2017, 12:39:38 »
Budem sto orginalnije probao. Skupo je al jbg. Moze mi se netko javit prije no sto pocnem slagat zbog papira, imam talijanske.

Takoder zna li netko kakva je to masa unutra na podu, te kocke kao smola tako da znam stavit kad slozim podove. Ili odma izolacija?
 

Offline Igor V.

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 3877
  • Thanked: 53 times
  • Spol: Muški
    • OTK Ivanić
  • Lokacija: Kl. Ivanić
  • Vozilo:: AR Giulia 1300 TI ; Fiat 128 Sport Coupe ; Autobianchi A112 ELITE
Odg: BMW 633CSi restauracija
« Odgovori #6 : 26 Listopada, 2017, 16:37:02 »
Ako imas talijanske zasto uopce mislis slagati?
AR Giulia 1300 TI ; Fiat 128 Sport Coupe ; Autobianchi A112 ELITE
 

Offline LeonardoL

  • Veteran member
  • ****
  • Postova: 458
  • Thanked: 107 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Dubrava, Zagreb
  • Vozilo:: 1978 633 CSi, 1978 630 CS, 2016 Audi A6
Odg: BMW 633CSi restauracija
« Odgovori #7 : 26 Listopada, 2017, 17:37:06 »
Ako imas talijanske zasto uopce mislis slagati?

Uredni su odjavljen je i imam certifikat za export. Samo me zanima jel kupoprodajni treba bit talijanski ili hrvatski.
 

Offline dado

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 980
Odg: BMW 633CSi restauracija
« Odgovori #8 : 05 Studenoga, 2017, 16:32:33 »
može bit i hrvatski, imam ja djelova
 

Offline LeonardoL

  • Veteran member
  • ****
  • Postova: 458
  • Thanked: 107 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Dubrava, Zagreb
  • Vozilo:: 1978 633 CSi, 1978 630 CS, 2016 Audi A6
Odg: BMW 633CSi restauracija
« Odgovori #9 : 06 Studenoga, 2017, 14:54:51 »
Hvala, posaljem poruku.

Da cujem ljudi. Znaci auto ionako treba farbat i novu unutrasnjost. Meni je osobno ovaj ispod najljepsi i to je cilj kroz sljedece 3 godine. Ili ga prefarbat u orginalnu Reseda green? Ionako je vec bio vani prefarnan u malko tamniju zelenu od Resede.
<br /><br />
 

Offline Jerry

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 1760
  • Lokacija: Omiš
  • Vozilo:: BMW E21
Odg: BMW 633CSi restauracija
« Odgovori #10 : 06 Studenoga, 2017, 19:43:05 »
Prije bojanja karoserije treba uzeti u obzir i boju unutrasnjosti i stakala. Na ovom primjeru boja je ukomponirana sa bež unutrasnjoscu i bronze staklima, sto znaci da u nekoj drugoj kombinaciji unutrasnjosti i stakala to ne bi bas izgledalo kao na slici.  :hi:
” Low mileage original cars are for collecting. High-mileage restored cars are for driving. Low mileage restored cars are for avoiding, because something or several somethings are not right.”
 

Offline LeonardoL

  • Veteran member
  • ****
  • Postova: 458
  • Thanked: 107 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Dubrava, Zagreb
  • Vozilo:: 1978 633 CSi, 1978 630 CS, 2016 Audi A6
Odg: BMW 633CSi restauracija
« Odgovori #11 : 06 Studenoga, 2017, 20:01:42 »
Prije bojanja karoserije treba uzeti u obzir i boju unutrasnjosti i stakala. Na ovom primjeru boja je ukomponirana sa bež unutrasnjoscu i bronze staklima, sto znaci da u nekoj drugoj kombinaciji unutrasnjosti i stakala to ne bi bas izgledalo kao na slici.  :hi:

Beige unutrasnjost hocu, njegova je unutrasnjost weissbeige al treba ih pretapacirat ionako. Zadnje staklo nema, prednje imam malko bijelo na rubu jednom pa sam ga mozda mislio mjenjat. Bocna su zelena al ako nadem negdje bronzana stavio bi ih sve.
 

Offline LeonardoL

  • Veteran member
  • ****
  • Postova: 458
  • Thanked: 107 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Dubrava, Zagreb
  • Vozilo:: 1978 633 CSi, 1978 630 CS, 2016 Audi A6
Odg: BMW 633CSi restauracija
« Odgovori #12 : 12 Studenoga, 2017, 15:02:59 »
Auto se nalazi kod Struge Nartske. Ima li netko nekoga u blizini da pjeskari da podove sredim? Nemam kompresor vise. Limara imam ali ako cijena bude ok sredim sve kod jednog.
 

Offline LeonardoL

  • Veteran member
  • ****
  • Postova: 458
  • Thanked: 107 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Dubrava, Zagreb
  • Vozilo:: 1978 633 CSi, 1978 630 CS, 2016 Audi A6
Odg: BMW 633CSi restauracija
« Odgovori #13 : 16 Ožujka, 2018, 16:26:31 »
Pa most gore. Naravno nece tako hrdav bit na autu, kupio sam sve nove sarafe i gumice za njega u Wallothneschu. Bitno mi da imam "rolling chassis".
Now the real fun begins...





 

Offline LeonardoL

  • Veteran member
  • ****
  • Postova: 458
  • Thanked: 107 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Dubrava, Zagreb
  • Vozilo:: 1978 633 CSi, 1978 630 CS, 2016 Audi A6
Odg: BMW 633CSi restauracija
« Odgovori #14 : 22 Ožujka, 2018, 14:20:33 »
Sviježe reparirane kočnice. Preporuka za čovjeka i cijene su odlične. Dubrava Oporovečka.