OldschoolHr forum
Oldtimeri => Alati i materijal => Autor teme: OVERDOSEDSPEEDJUNKIE - 19 Lipnja, 2020, 09:04:33
-
Zna netko gdje u Zagrebu i oklici ima za kupit ovakav alat neko hobi kvalitete?
https://autodata.hr/wp-content/uploads/2020/02/ab70915-2015-copie-1080x1300.jpg
-
Ma daaaaj, ja to stisnen prstima. :aggressive:
Je, znan, nisan pomoga. ali može se
-
https://pevex.hr/stega-stolarska-suki-50x150mm-td-327115.html
ako nejde s prstima a nije da smo svi dovoljno jaki na prstima onda je bolje otvori , očisti i podmaži
-
Dobar francuski ključ i ide...
-
Ma od dvi stare pločice i jedna duža vida i matica i napraviš alat sam....slikat ću ti ako treba kako to u mene izgleda .
Sent from my KING_KONG_3 using Tapatalk
-
jedna kacavida i ide
-
Neki se klipovi ne daju vratiti samo stiskanjem, moraju se okretati. Evo na ebayu za malo para, za odraditi par puta godišnje poslužit će
(https://i.postimg.cc/1zp9YYMQ/Screenshot-20200619-201404-Firefox.jpg) (https://postimg.cc/cKLyvhV9)
-
(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20200619/bc1e395b85106c91c68246098460a1df.jpg)
Umisto druge pločice možeš stavit šta ti paše.
-
Cilindri (klipovi) koji se moraju vraćati okretanjem i stiskanjem su oni koji većinom u sebi imaju navoj, tj. mehanizam za ručnu kočnicu, za to je ovaj alat što je Marko stavio
A općenito za lakše vraćanje predlažem lagano onu zaštitnu gumicu odvojiti od klipića i našpricati silikon sprejem ili nekim drugim sredstvom koje ne nagriza, onda mora ići puno lakše nazad
Ja sam znao to raditi i sa dva veća okasta ključa, recimo 18-19 i 21-23, staviti ih da upiru u čeljust i da stišću klipić unutra i mora ići
Nije da se pravim pametan, samo kažem iz iskustva, nisam nikada koristio takav alat a mislim da ni nema potrebe
Inače svaka trgovina s autodijelovima ti to može naručiti, samo trebaju naći ili nađeš kataloški broj pa im daš da naruče ako nemaju na stanju
-
Zahvaljujem na odgovorima
4matic, nemam ja prste ko Kolinda :biggrin:
duga crta,ako je to budem otvarao, više nitko ne zatvori :no:
DejanR,išlo biali malo je nezgodno za uhvatit keko treba
pikačuwind, ovo je dobroza određene tipove kliješta, mislimdana ove moje neide
ćaos, kazzovijak je malo zeznut jer može skliznut pa sje... gumicu
Sigmadriver, ovo sam vidio i na Njuškalu, ali nisam siguran gdje se primjenjuje
Adam,mislim našpricat, ali nevolim čačkat tu gumu. Sa ključevima meže otić ukoso. Mislio sam da bi mi s ovim alatom bilo najjednostavnije, da se ne kilavim.
-
Kilav si sa bilo kakvim alatom :rofl:
Nisi na početku rekao za koja kljesta i za koji auto.
Link koji si ti zakačio je aparat za prednja kljesta a i za zadnja koja nemaju ručnu na istom sistemu pa se klip samo stisne unutra. Koristio samo jednom da vidim da je fora..inače sa kacavidom ili sa papagajkama vratim klipove.
Link od Sigme je komplet za zadnja kljesta. Sličan imam oko10god, platio ga oko 200kn. Odradio sam stotine promjena zadnjih pločica, i dalje je sve ispravno osim sto sam “polugu” na pripremi sa desnim navojem iskrivio već 2puta.
Kao sto kaže mladi kolega na zadnjim kljestima nije na odmet malo špricnuti silikona ili šta već neagresivnog da se gumica ne gužva prilikom vrćenja klipa..ja inače ne podmazujem ako se gumica lijepo odvoji kao sto mi se jucer na scenicu2
-
Sigmadriver, ovo sam vidio i na Njuškalu, ali nisam siguran gdje se primjenjuje
Koristili smo ga godinama u radioni,univerzalan alat. Primjenjiv za većinu vrsta kočnica , možda za neke egzotične izvedbe ne, to ne znam. Tu su pločice za klipove koje treba okretati, ravne za one koje je dovoljno samo stiskati, imaš lijevi i desni navoj, razne promjere, puno kombinacija. Ja sam svoj alat davno platio oko 100 e, a onda su došli sve jeftiniji, ne vjerujem da je ovaj puno lošiji od mog. Za hobi mehaniku dovoljan.Inače i klipovi koji nemaju integriranu ručnu se lakše vrate ako se okreću, ali ako treba stvarno sila da bi se vratilo onda taj klip neće raditi kako treba, treba rastaviti , očistiti ili zamijeniti.
-
Kilav si sa bilo kakvim alatom :rofl:
A i bez njega :biggrin:
Prednja na Meganeu. Jeli normalno da se pločice s jedne strane diska više potroše? Na Meganeu su unutarnje više potrošene, na 5ardi vanjske.
-
Nije normalno zatekala su kljesta. Treba ocistiti i razraditi klipice.
-
Kod jednoklipnih klišta je zapravo normalno da se jedna pločica potroši više, ali samo maaalo. Tako da triba čistit i podmazat. A ako su klizači klišta vanjski i otvoreni ka kod Yuga, onda ispolirat klizače, čistit i mazat jednom godišnje. :lickMe2:
-
Ma da, još ću im uspavanku pjevat :biggrin:
Nemoj da dabar pročita da se kočnice podmazuju u današnje vrijeme :))
-
Dje je Dabar nestao! :shok:
-
Možda je okončao u traperovoj zamci :scratch_one-s_head: