Poglavlje zvano:Gospodin klima.
Naime otkad sam uzeo auto,ta klima nije bila klima.To ce i nas kolega forumas/bivsi vlasnik Gogo potvrditi.Citajuci neke stare postove skuzio sam da je na tom autu bivsem vlasniku/kolegi "navodno" bio raden servis kompresora(nije),da ce klima raditi kak spada(nije) i da je uz izmjenu crjeva koje je puklo biti odradeno kompletno prebacivanje sa R12 na R134(osim crijeva i punjenja sa R134-nije).
Kompresor je ispustao cudne zvukove,sam kompresor po sebi je stekao i znao zacvikati remen cim je vani bilo toplije vrjeme,otvoren prozor je hladio bolje od klime,kompresor je nakon 10min rada znao bit toliko vruc da se nemoze dotaknuti rukom...........ono sranja mali miljun.
Da si kolega Gogo ne misli da se ja na njega ljutim..........apsolutno ne.........njega su samo uspjeli odraditi za novce,a od mene su na spomen 5000kn za popravak dobili "OK hvala koliko sam duzan" recenicu.
Jednog sam dana puknuo i reko "Ko ga jebe,vakumirat cu sistem,promjenit isusivac,rastepst cu jebeni kompresor,a ako se i pokaze da je sranje uzet cu repariranog BEHR-a vidim da su po 250-300$ sa garancijom"
Za pocetak smo vakumirali sistem iz kojega je izaslo mozda pola deci ulja i punih 440g plina
U sistem ide 180-210ml ulja i pravih 900-1200g plina.One fore sa R12-R134 ide manje simo tamo su lazi kakvih nema jer su mi to potvrdila tri klimasa i to ne Mile koji je preinacio motor od Zanussi frizidera,nego od ljudi koji godisnje idu na doskolovanje i seminare o klima uredajima.
Kad sam dosao doma i krenuo skidat kompresor iz njega je uspjelo izaci van ovo
Ajmo rec da je tu bilo jos pola deci mulja.........ne ulja.........mulja punoga smeca kakvo jos nisam vidio u sistemu koji bilokakvo ulje uopce koristi.Ovo kuciste iznutra treba biti sive boje
Nakon sto sam na njega potrosio dva brake cleanera jer mi se gadilo dirat rukama,rastavio sam kompresor,koji je u ekscentricnoj komori zacudo bio cist zahvaljujuci mrezici ulaza koja je bila toliko puna smeca i bog te pitaj cega da mi je zao sto to nisam slikao jer sam van iscistio jednu dobru gedoru 17mm smeca.
Problem kompresora je ubrzo otkriven ciscenjem kucista u kojoj se nasao mali komadic ove plocice(postoje dvije,po jedna sa svake strane) koja sluzi da drzi pritisak plina dok ne postigne svoj pritisak i pusti ga prema isparivacu.........laicki receno kompresor je radio na 50%
Teskom jebenom mukom i nakon sto sam se cjelom Zagrebu i dobrom djelu Hrvatske popeo na zivce,jedva jedvice sam frenda taktikom "Daj znas da ide u dobre ruke" uspio ugnjavit da mi proda ispravan kompresor sa E30 318i,te je drugi dan krenulo sistemom "slozi jedan od dva"....(ovo sam ionak mislio napravit jer su nosaci na E28 malo drugaciji
Naravno izmedu ostaloga se ovaj put i stvarno napravio servis kompresora
Sva crijeva i kompletan sustav su isprani i dvaput vakumirani,sve gumice su ovaj put stvarno promjenjene.I da nebi bilo narucio sam novi BEHR/Hella filter isusivac klime iz amerike da zamjenimo ovo 33.g staro govno koje niti jedan normalni klimas nebi ostavio na autu i napunio plin
Rezime mojeg rada
Kompresor vise ne ispusta cudne zvukove,remen ne cvili,auto se ne strese na semaforu kad stisnes pahulju,kroz stakalce na filteru/isusivacu klime vidim da cirkulira zuto ulje kroz sistem i ono najbitnije klima hladi............14°C na izlazu ventilacije da budem precizniji i kompesor se gasi kad u autu temperatura padne ispod 16°C
Cijena svega?
Isusivac/filter-406kn sa dostavom
Kompresor-200kn plus moljakanje
Ulje PAG 100-79kn
Repromaterijal-Ajmo rec 100kn
Punjenje plina-250kn
Total-Zaokruzimo na 1100kn s tim da mi je ostao kompresor za djelove
A kad se majstori vacaju klime oce to i 5000kn da kosta