Pozdrav svima!
Uvijek mi je bila želja imati projekt kojeg ću malo po malo uređivati za svoj gušt. Bitno mi je bilo samo da je auto star, tj. da ima dušu, da nije jako skup za održavanje i da je jednostavan za radit po njemu.
Prvo su mi napamet padali razno razni vw-i, kockice i ostalo, no obzirom da su ti auti prilično popularni u našim krajevima, odlučio sam se za nešto malo unikatnije i tako je odabir pao na Volvo.
Zadnji pogon, neuništiva mašina i sve oko mašine, klasični kockasti oblik, cijenovno pristupačan, dovoljno jednostavan i rijetko ga se vidi na cesti.
Priča o mom Volvu 740 GL krenula je prije 2-3 tjedna. Iako sam ga išao pogledati još prije 6 mj., tada sam odustao od kupnje jer sam se tek nedavno riješio 740-ke koja je bila poootpuno trula... podovi, pragovi, mulde, SVE
.
No, prije 2 (3) tjedna, pričao sam kolegi s posla kako mi je žao što sam odustao od kupnje jer je auto bio u stvarno okej stanju, nije bio trul, lijepo se vozio, imao je račune od servisa itd. Na sve to, kaže meni kolega da nazovem vlasnika i pitam je li auto još uvijek na prodaju
. To sam i napravio i saznao da se još uvijek prodaje. Dogovorio se sa čovjekom oko cijene i za par dana sjeo na bus i otišao za Zadar.
Auto me dočekao u dvorištu jednog starog mehaničara koji, koliko sam shvatio, slaže samo Volvo. Uz moj 740, u dvorištu su bile još dvije 940-ke i nekolicina Volvo motora. Kako sam ja odustao od kupnje auta, vlasnicima se više nije dalo stavljati auto u oglas te su ga dali na čuvanje kod tog mehaničara.
Auto nije bio vožen tih 6 mj. što se vidlo po hrđi, ili bolje rečeno truleži na diskovima koja se nije skinula u potpunosti niti nakon 300km vožnje. U svakom slučaju, auto me bez ikakvih problema dovezao iz Zadra u Zagreb.
Evo i malo slika kad je došao
Pa smo vrlo brzo krenuli i sa šerafanjem..
Prednji kraj je od 940-ke tako da pretpostavljam da je bio udaren sprijeda, no skinuo sam prednji dio i nisam vidio nikakve znakove ravnanja ili varenja tako da zasad živim u nadi da su samo farovi i maska popucali pri udarcu... također zadnji lijevi kut je kitan tako da je i odozada dobio udarac ili je možda samo oguljen... sa unutarnje strane taj zadnji kut izgleda dobro, isto nema znakova ravnanja.
Planovi su slijedeći: Prvenstveno zamjeniti nosače motora i mjenjača jer su trenutni u jako lošem stanju, nakon toga slijedi potpuno uređenje kočnica, dakle novi diskovi, reparacija čeljusti, nove pločice, nova crijeva kočnica.
Nastavak slijedi uskoro