Autor Tema: Pjeskarenje vs konvertor hrđe  (Posjeta: 16419 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline ivmatic86

Odg: Pjeskarenje vs konvertor hrđe
« Odgovori #30 : 15 Svibnja, 2018, 19:52:02 »
Za šupljine i pragove ako ruzina nije pretjerana odlično je zamišat staro motorno ulje sa voskon i benzinon da razridi i ulit unutra, pustit da višak isteče, benzina ishlapi, vosak stegne i nepušta ruzinu dok si živ.  :friends:
Yugo je više od vozila, to je statusni simbol!
 

Offline chaos

Odg: Pjeskarenje vs konvertor hrđe
« Odgovori #31 : 15 Svibnja, 2018, 21:31:41 »
Trebali su aute od inoxa radit, kao Deloriena.

Inoxa ?????
ko' nemoš popraviti ćekičem ... sigurno je problem sa letrikom!
 

Offline OVERDOSEDSPEEDJUNKIE

Odg: Pjeskarenje vs konvertor hrđe
« Odgovori #32 : 16 Svibnja, 2018, 07:27:49 »
Dobro, nehrđajućeg čelika, inox mi je kraće  :P
NO GANDINI - NO LAMBORGHINI
Ima vozača....ima pilota....ali nema Senne
Nakon Senne? Samo sjene.
 

Offline turBina

Odg: Pjeskarenje vs konvertor hrđe
« Odgovori #33 : 17 Svibnja, 2018, 06:54:41 »
 

Offline gvx

Odg: Pjeskarenje vs konvertor hrđe
« Odgovori #34 : 29 Svibnja, 2018, 21:06:38 »
Po mojem mišljenju, pa i kako sam vidio tako obrađenu karoseriju, to je jedino pravo rješenje. http://www.arcosrl.it/eng/trattamento-auto-d-epoca.html
Problemu treba dat težinu!
 

Online Dario1806

Odg: Pjeskarenje vs konvertor hrđe
« Odgovori #35 : 30 Svibnja, 2018, 10:15:12 »
djeluje obećavajuće, iako sumnjam da itko to u našoj blizini radi, a da je cijenom prihvatljivo
 

Offline petak

Odg: Pjeskarenje vs konvertor hrđe
« Odgovori #36 : 30 Svibnja, 2018, 10:42:40 »
To su pusti snovi za nas, pogotovo u "sam svoj majstor" maniri...

Nama trebaju procedure koje možemo ovdje kod nas odraditi za relativno pristupačne novce ili, još bolje, procedure koje možemo sami odraditi.



R5 GTE 1.7i 69kW C409 F3N-702 JB3-033   R4 GTL 1.1  25kW 1128 688D7/12   Laguna II 1.6 16V 79kW KG0A K4M-710 JH3-005   Espace IV 2.0 dci 127kW JK03 M9R-760 PK4-005   NO LOGO je najpoželjniji logo jer sugerira da prave vrijednosti prepoznaju samo oni najupučeniji
 

Offline Zvonimir1985

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 1545
  • Thanked: 75 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Zagreb, Črnomerec
  • Vozilo:: švabe i talijan te pokoji japanezer
Odg: Pjeskarenje vs konvertor hrđe
« Odgovori #37 : 30 Svibnja, 2018, 13:51:39 »
Ej deckovi...jel se da pjeskariti sa kvarcnim pijeskom iz bauhausa ili mora biti “poseban”?
 

Online Dario1806

Odg: Pjeskarenje vs konvertor hrđe
« Odgovori #38 : 30 Svibnja, 2018, 14:02:32 »
ja sam kupovao u pevecu taj kvarcni pijesak, cca 17kn vreća i bez pardona je bilo ok za fino pjeskarenje, ako imaš nešto za pjeskarenje što ti nije bitno da bude baš glatko ko pi*a, onda uzmi slobodno i malo veći granulat
 

Offline gvx

Odg: Pjeskarenje vs konvertor hrđe
« Odgovori #39 : 30 Svibnja, 2018, 21:04:33 »
djeluje obećavajuće, iako sumnjam da itko to u našoj blizini radi, a da je cijenom prihvatljivo

U Padovi, cca 1000 Eur z fiat 500, za veći auto nešto više.
Problemu treba dat težinu!
 

Offline Mihajlo

  • Veteran member
  • ****
  • Postova: 488
  • Thanked: 3 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Rijeka
  • Vozilo:: BMW E21, P205, P106
Odg: Pjeskarenje vs konvertor hrđe
« Odgovori #40 : 31 Svibnja, 2018, 00:46:54 »
Lik u engleskoj je dao svoj e21 isto tako odguliti ali za finiš nije išla ta crna zaštita nego cinčanje.
sad ima valjda jedini u svijetu pocinčani e21.  :thmbup:
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
 

Offline dejanR

Odg: Pjeskarenje vs konvertor hrđe
« Odgovori #41 : 31 Svibnja, 2018, 18:48:17 »
Bilo je puno pisanja o takvom cinčanju.... Problem je da vruće spiga karoseriju a hladno nije neka sreća. Osim toga problem je cinčanja sa šupljinama koje se ne daju pocičati. Po meni bolja ova solucija s reaktivnom temeljnom...
 

Offline rambo

Odg: Pjeskarenje vs konvertor hrđe
« Odgovori #42 : 06 Lipnja, 2018, 23:42:49 »
Ajde da priupitam pametnije i iskusnije od mene.

Kako se riješiti ruzine u šupljinama u koje se ne može pristupiti. U šupljinu u koju ne možeš ni prst gurnuti kako treba, a iz nje curka ruzina.
Ajmo reći da imaš cijev (karikiram) fi20-25mm izvana je super uređena i ruzine nema, ali iznutra curka ruzina.

Kako to zaštititi?

Ili s čim tretirati da se ta ruzina "ubije"?

Šta napraviti da spasim "cijev" od daljnjeg propadanja?

Da se razumijemo dostupne površine nisu nikakav problem i njih sam riješavao na način da sam ogolio do zdravog lima, premazao "rust converterom", pa temeljna, pa boja.
Ali ovakve male uske, nepristupačne šupljine su mi problem.

Hvala na odgovoru kakav god bio!
Ja sam koristio por15... Jako dobra stvar... Pogledaj na netu i youtoubeu... Konkretno koristio sam set za zaštitu rezervara goriva. Skup je ko vrag ali rekao bih jako dobra stvar. Vrijeme će pokazati. Konkretno sam radio branike od ghie, USA tip. S jedne strane su kromirani, a s druge sam bacio zaštitu. Isto tako i u one dijelove branike što je cijev, fi 3-4 cm otprilike. Čim dobiješ u setu i gumene rukavice znaš ra je opaka stvar. Set se sastoji od 3 komponente,  prvi je neki kliner, koji skida masnoću, slično kao antisilikon. Namažem s tim pa isperem. Trebw osušiti, to sam ispuhao kompresorom i ostavio na jakom suncu. Onda ide neki rust remover koji smrdi ko vrag. Začepio krajeve cijevi i mućkao. Ispustio i posušio. Onda ide neka boja, siva,  koju sam isto ulio u cijev i promućkao dobro te ostavio da se ocijedi. To je neka mada koja to sve zadihta, a kad se stvrdne bude glatka i kao da je plastificirano. Za test sam uzeo stari hrđavi čavao, i tretirao ga sa sve te tri komponente.  I tako plastificiranog ili kako da to nazovem sam ostavio vani, bio je na otvorenom cijelu godinu, i po snijegu i po kiši i po suncu od -15 do +40. I nakon godinu dana nije izbila hrđa nigdje.
 

Offline dejanR

Odg: Pjeskarenje vs konvertor hrđe
« Odgovori #43 : 07 Lipnja, 2018, 19:00:02 »
Moje iskustvo, a imam ga, je otvaranje šupljina, pjeskarenje, pa reaktivna temeljna, sve prklope karoserije raspertlati, pobrusiti do čistog lima, gore konvertor hrdže pa reaktivna temeljna...
 

Offline brum

  • Veteran member
  • ****
  • Postova: 339
  • Thanked: 1 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Velika Gorica - Buševec
  • Vozilo:: Mercedes 280 SEL, Seat Altea, VW UP
Odg: Pjeskarenje vs konvertor hrđe
« Odgovori #44 : 07 Lipnja, 2018, 22:48:21 »
Ja sam koristio por15... Jako dobra stvar... Pogledaj na netu i youtoubeu... Konkretno koristio sam set za zaštitu rezervara goriva. Skup je ko vrag ali rekao bih jako dobra stvar. Vrijeme će pokazati. Konkretno sam radio branike od ghie, USA tip. S jedne strane su kromirani, a s druge sam bacio zaštitu. Isto tako i u one dijelove branike što je cijev, fi 3-4 cm otprilike. Čim dobiješ u setu i gumene rukavice znaš ra je opaka stvar. Set se sastoji od 3 komponente,  prvi je neki kliner, koji skida masnoću, slično kao antisilikon. Namažem s tim pa isperem. Trebw osušiti, to sam ispuhao kompresorom i ostavio na jakom suncu. Onda ide neki rust remover koji smrdi ko vrag. Začepio krajeve cijevi i mućkao. Ispustio i posušio. Onda ide neka boja, siva,  koju sam isto ulio u cijev i promućkao dobro te ostavio da se ocijedi. To je neka mada koja to sve zadihta, a kad se stvrdne bude glatka i kao da je plastificirano. Za test sam uzeo stari hrđavi čavao, i tretirao ga sa sve te tri komponente.  I tako plastificiranog ili kako da to nazovem sam ostavio vani, bio je na otvorenom cijelu godinu, i po snijegu i po kiši i po suncu od -15 do +40. I nakon godinu dana nije izbila hrđa nigdje.

Ja već nekoliko godina koristim POR-15 za sanaciju rezervoara motocikala i jako sam njime zadovoljan. Pratim oldtimersku literaturu s njemačkog govornog područja, tamo ga isto hvale.
 No da bi se nešto zaštitilo kako treba, mehanički treba ukloniti svu hrđu koja nije "čvrsta", (ako se ljušti). Ja koristim stare vijke, oštro kamenje i slično, kojima napunim tank i na posebnom "ražnju ga okrećem u svim smjerovima. Tek nakon skidanja te korozije i ispiranja tanka, krenem s tretiranjem POR-15 setom.

Baš nedavno smo gledali unutrašnjost jednog saniranog  tanka prije 6 godina - savršeno izgleda, kao metalik srebrna posuda.