0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.
Trebali su aute od inoxa radit, kao Deloriena.
djeluje obećavajuće, iako sumnjam da itko to u našoj blizini radi, a da je cijenom prihvatljivo
Ajde da priupitam pametnije i iskusnije od mene.Kako se riješiti ruzine u šupljinama u koje se ne može pristupiti. U šupljinu u koju ne možeš ni prst gurnuti kako treba, a iz nje curka ruzina. Ajmo reći da imaš cijev (karikiram) fi20-25mm izvana je super uređena i ruzine nema, ali iznutra curka ruzina.Kako to zaštititi?Ili s čim tretirati da se ta ruzina "ubije"?Šta napraviti da spasim "cijev" od daljnjeg propadanja?Da se razumijemo dostupne površine nisu nikakav problem i njih sam riješavao na način da sam ogolio do zdravog lima, premazao "rust converterom", pa temeljna, pa boja. Ali ovakve male uske, nepristupačne šupljine su mi problem.Hvala na odgovoru kakav god bio!
Ja sam koristio por15... Jako dobra stvar... Pogledaj na netu i youtoubeu... Konkretno koristio sam set za zaštitu rezervara goriva. Skup je ko vrag ali rekao bih jako dobra stvar. Vrijeme će pokazati. Konkretno sam radio branike od ghie, USA tip. S jedne strane su kromirani, a s druge sam bacio zaštitu. Isto tako i u one dijelove branike što je cijev, fi 3-4 cm otprilike. Čim dobiješ u setu i gumene rukavice znaš ra je opaka stvar. Set se sastoji od 3 komponente, prvi je neki kliner, koji skida masnoću, slično kao antisilikon. Namažem s tim pa isperem. Trebw osušiti, to sam ispuhao kompresorom i ostavio na jakom suncu. Onda ide neki rust remover koji smrdi ko vrag. Začepio krajeve cijevi i mućkao. Ispustio i posušio. Onda ide neka boja, siva, koju sam isto ulio u cijev i promućkao dobro te ostavio da se ocijedi. To je neka mada koja to sve zadihta, a kad se stvrdne bude glatka i kao da je plastificirano. Za test sam uzeo stari hrđavi čavao, i tretirao ga sa sve te tri komponente. I tako plastificiranog ili kako da to nazovem sam ostavio vani, bio je na otvorenom cijelu godinu, i po snijegu i po kiši i po suncu od -15 do +40. I nakon godinu dana nije izbila hrđa nigdje.