Autor Tema: Renault 5 GT turbo 30 anniversary  (Posjeta: 42731 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline OVERDOSEDSPEEDJUNKIE

Odg: Renault 5 GT turbo 30 anniversary
« Odgovori #15 : 31 Ožujka, 2015, 10:35:50 »
Mali osvajač je Ph 2. U proizvodnji negdje od 2/87.
To je kao Golf I GTI sa malim i velikim lampama straga  :))
NO GANDINI - NO LAMBORGHINI
Ima vozača....ima pilota....ali nema Senne
Nakon Senne? Samo sjene.
 

Offline marconi

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 1397
Odg: Renault 5 GT turbo 30 anniversary
« Odgovori #16 : 31 Ožujka, 2015, 10:45:58 »
A, točno, točno! :big_boss:

30 godina je ovome (115KS, prednja maska, bez prednjeg "lip" spojler i otvori na stražnjim lukovima, felge):


a ne ovome (120KS, druga prednja maska, sa prednjm "lip" spojlera i bez stražnjeg otvora na lukovima, druge felge):
Trajkeša: Stvarno, dobre felge su pola auta!!!
 

Offline OVERDOSEDSPEEDJUNKIE

Odg: Renault 5 GT turbo 30 anniversary
« Odgovori #17 : 31 Ožujka, 2015, 16:02:09 »
Dvojka još ima kvazi spojler iznad stražnjeg stakla, a tu su i gumene trake na branicima (umjesto ukrasnih crvenih) drugi dizajn tkanine u unutrašnjosti, gole bočne obloge (tapacirung) i najvažnije "prednje noge" u X.  :))

Zipa, ni Ph2 nije nužno imala desni retrovizor, to je već bio veći luxus  :))
NO GANDINI - NO LAMBORGHINI
Ima vozača....ima pilota....ali nema Senne
Nakon Senne? Samo sjene.
 

Offline marconi

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 1397
Odg: Renault 5 GT turbo 30 anniversary
« Odgovori #18 : 31 Ožujka, 2015, 18:20:17 »
Dvojka još ima kvazi spojler iznad stražnjeg stakla, a tu su i gumene trake na branicima (umjesto ukrasnih crvenih) drugi dizajn tkanine u unutrašnjosti, gole bočne obloge (tapacirung) i najvažnije "prednje noge" u X.  :))

Zipa, ni Ph2 nije nužno imala desni retrovizor, to je već bio veći luxus  :))

A vidi vraga, mislio sam da Ph1 ima taj stražnji spojler   :no:
Misliš lijevi retrovizor  :scratch_one-s_head: desni je bio "standardni oprema"  :rofl:, Bez ijednog retrovizora  :shok:
Jedino ak misliš na engleza  :scratch_one-s_head:
Za tapecirung neznam, a kaj ti znači noge u X?  :eek: sad si me izgubio  :unsure2:
Trajkeša: Stvarno, dobre felge su pola auta!!!
 

Offline gvija

Odg: Renault 5 GT turbo 30 anniversary
« Odgovori #19 : 31 Ožujka, 2015, 20:06:33 »
i drugačije su bili pozicionirani podizači prozora, oni na štrom mislim :P
neprilagodjen
 

Offline hgc

  • Senior member
  • ***
  • Postova: 230
  • Thanked: 4 times
  • Spol: Muški
    • http://www.svjetlosnibombon.hr
  • Lokacija: Keglić
  • Vozilo:: R5GTT phII
Odg: Renault 5 GT turbo 30 anniversary
« Odgovori #20 : 31 Ožujka, 2015, 22:55:06 »
a kaj ti znači noge u X?  :eek: sad si me izgubio  :unsure2:

možda misli na amortizere koji su drugačiji na PhI i PhII...... drugačiji su amortizeri a i kape/nosači amortizera....



ako nije na to mislio onda jbga  ;D
Deejay usluge, iznajmljivanje razglasa do cca 200 ljudi, rasvjeta(eventi,svadbe...), stage INFO: 098/817-924 ili PM
 

Offline OVERDOSEDSPEEDJUNKIE

Odg: Renault 5 GT turbo 30 anniversary
« Odgovori #21 : 01 Travnja, 2015, 15:53:21 »
Je, je, na to je mislio  ;D
Amortizeri i kotači su ukošeni...e sad jbg uvijek brkam kad gore idu prema nutra onda je pozitivan nagib, a kad dolje idu prema nutra - negativan, ili obratno.
Desni retrovizor je suvozačev jer je desna strana auta suvozačeva (kad je volan na lijevoj strani, kod engleza i još nekih je na desnoj) no svejedno, prodavao se i sa jednim bočnim retrovizorom, dali zbog manje težine, bolje aerodinamike ili škrtosti Renaulta, procijenite sami  :biggrin2:
Ph I nije serijski imala stražnji spojler (ni prednji, samo bočne na pragovima  :shok:).
Meni je zanimljivo da je stražnji spojler zapravo gumen (mada je lakiran) što sam saznao tek prošle godine.
Smještaj podizača ne kužim, ali bilo je 2-3 vrste središnji konzola sa različitim smještajem gumbića za el. podizače, s tim da su i oni, naravno, uz doplatu ( kod mene su manualni  :)) i nema središnjeg zaključavanja).
Uz to mislim da nije postojala verzija sa servo volanom, katalizator nula bodova (zato je izbačen GTE), od serijske opreme si imao maglenke, stakla u boji i djeljivu stražnju klupu  :yahoo:
NO GANDINI - NO LAMBORGHINI
Ima vozača....ima pilota....ali nema Senne
Nakon Senne? Samo sjene.
 

Offline Bayanero

  • Veteran member
  • ****
  • Postova: 496
Odg: Renault 5 GT turbo 30 anniversary
« Odgovori #22 : 02 Travnja, 2015, 09:53:25 »
Nagib i nije toliko promijenjen na ph.Ii bio je oko - 0,15". Kljucna promjena je bila gornje kacenje amortizera ili solje, koje su prednji trap u smislu tezista ucinile sirim, a pojavio se i zatur pa je automobil na naglim startovima i kocenjima postao dosta zategnutiji. Interesantno je da je trag zadnjih tockova bio zatvoren pa je dodatno dobio na stabilnosti. Jedan od rijetkih automobila koji je imao diskove istog promjera naprijed i pozadi. Kad je u pitanju body kit, na ph.I je uglavnom bio u mat boji, dok je kod ph.II isao u boju automobila.
Jos jedan od razlika izmedju ph.I i ph.II je modul elektronskog paljenja koji je i najzasluzniji za tih +5ks, odnosno, modifikacije na hladjenju turbine.
Najopremljeniji GTT je bio limitirani Hermes, on je imao sve moguce, ali je toliko rijedak da osim kataloskih, nisam vidio niti jednu drugu sliku-drugim rijecima spojis Baccara opremu i GTT-ove vozne karakteristike....

Licno nisam nikad vidio GTT bez obadva retrovizora. Skrtost nije u pitanju sigurno jer su gotovo svi imali tinted glass sajbe i elektronske podizace prozora sa centralnim bravama itd....Imali su hiljadu nacina da redukuju tezinu, to sto je negdje isao bez jednog retrovizora je vjerovatno vise bila stvar trzista.
Me & Mr Weber
 

Offline OVERDOSEDSPEEDJUNKIE

Odg: Renault 5 GT turbo 30 anniversary
« Odgovori #23 : 02 Travnja, 2015, 12:27:37 »
Koliko je meni poznato (a to se može vidjeti i u katalozima dijelova) prednji amortizeri na Ph 1 su identični onima na GTE, dakle ravni, dok je na PH 2 promjenjen gornji nosač čime je osovina amortizera pomaknuta osjetno prema unutra (prema  motoru) samim tim promjenjeni su i amortizeri koji su da donjem dijelu kućišta dobili kosi dio za pričvršćivanje.



 Razlika u nagibu se dobro vidi golim okom, poput razlika na stražnjm kraju spuštenog Fiće/Yuga/Stojadina  ;D
Plastike na Ph 1 su nelakirane, postoji više boja (kao kod AX npr.) s tim da crveni i metalikplavi imaju crne, a bijeli bijele, srebrni sive, grafitnosivi i crni sivo-crne (ili mat crne kako ih već zvali)
Nisu svi imali el. paket ni šibere ni desni retrovizor, to vjerojatno ovisi o tržištu ali i o cijeni.
Za tu Hermes opremu nisam čuo, zadnji modeli su bili Raider/Oreille u metalik tamnoplavoj boji, isto tako ofarbanim felgame i promjenom dizajna platna na sjedalima (plavi umjesto crvenih detalja)  imao je i šiber na struju.
Turbina Ph 1 ima hlađenje uljem, Ph 2 uljem i vodom.
NO GANDINI - NO LAMBORGHINI
Ima vozača....ima pilota....ali nema Senne
Nakon Senne? Samo sjene.
 

Offline Bayanero

  • Veteran member
  • ****
  • Postova: 496
Odg: Renault 5 GT turbo 30 anniversary
« Odgovori #24 : 06 Travnja, 2015, 11:01:50 »
Osovina nije pomaknuta prema motoru, vec na kontra stranu, pa je teziste rasireno i sam amortizer je zavaljen prema kabini(zatur). Rupe o kojima govoris su na svim ph.II ukosene,jedino sto je GTT imao veci raspon rupa(54mm, ako se ne varam, campus 52mm) pa nije moguce njegove amortizere postaviti na Campusa bez odgovarajucih glavcina.
Hermes je ultra rijedak i svi su zavrsili u kolekcijama, nekada sam tacno znao i kod koga, ali zaboravi se...godine..... ;D
Me & Mr Weber
 

Offline gvija

Odg: Renault 5 GT turbo 30 anniversary
« Odgovori #25 : 06 Travnja, 2015, 11:39:19 »
Znam di lezi jedan u splitu

nebi li taj trebal biti sivi???
neprilagodjen
 

Offline OVERDOSEDSPEEDJUNKIE

Odg: Renault 5 GT turbo 30 anniversary
« Odgovori #26 : 07 Travnja, 2015, 09:47:10 »
Osovina nije pomaknuta prema motoru, vec na kontra stranu,

Govorim o gornjem nosaču amortizera i gornjem dijelu osovine amortizera, dakle, gore su približeni, dolje udaljeni jedan od drugog  :))
NO GANDINI - NO LAMBORGHINI
Ima vozača....ima pilota....ali nema Senne
Nakon Senne? Samo sjene.
 

Offline Bayanero

  • Veteran member
  • ****
  • Postova: 496
Odg: Renault 5 GT turbo 30 anniversary
« Odgovori #27 : 07 Travnja, 2015, 10:30:29 »
Znam na sta mislis, ali ipak nije tako. Pogledaj na slici koliko je osovina amortizera izbacena iz uobicajenog polozaja, rasirena i pomjerena malo prema kabini. Slika je sa mog automobila.

Me & Mr Weber
 

Offline OVERDOSEDSPEEDJUNKIE

Odg: Renault 5 GT turbo 30 anniversary
« Odgovori #28 : 07 Travnja, 2015, 12:59:52 »
Imaš rupu na muldi  :P :))
Na "običnim" je u centru, a na njemu je gotovo u samoj muldi. Oko čaga se "svađamo"? Izbačena je iz centra prema motoru, ne prema prednjem blatobranu, jel tako? :meeting:
NO GANDINI - NO LAMBORGHINI
Ima vozača....ima pilota....ali nema Senne
Nakon Senne? Samo sjene.
 

Offline marconi

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 1397
Odg: Renault 5 GT turbo 30 anniversary
« Odgovori #29 : 07 Travnja, 2015, 23:00:20 »
Imaš rupu na muldi  :P :))
Na "običnim" je u centru, a na njemu je gotovo u samoj muldi. Oko čaga se "svađamo"? Izbačena je iz centra prema motoru, ne prema prednjem blatobranu, jel tako? :meeting:
Bez slike se ne računa!  :P
Stavi sliku mulde sa svoga GT da usporedimo. Ili nećeš jer i ti imaš rupu na muldi  :search:
Trajkeša: Stvarno, dobre felge su pola auta!!!