Autor Tema: Mazda Miata ITB  (Posjeta: 1501 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Luka-Miata

  • Oldschool member
  • Postova: 4
  • Thanked: 1 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Makarska
  • Vozilo:: Mazda Miata
Mazda Miata ITB
« : 21 Siječnja, 2020, 00:52:36 »
Pozdrav ekipa
Da se predstavim ovdje i pitam par pitanja zbog kojih sam se prijavio
Imam još masu slika i videa i svašta nešto tako ako nekoga zanima postam.
Evo jedan video crvene Miate



Luka, 31 god iz Makarske, od 2015 živim u Njemačkoj.
Trenutno u vlasništvu imam dvije Mazde mx5
Crvena:
Original američka Miata  1990god
VVT 1.8 swap I svasta nesto 180ks/930kg
Srebrna:
Sve original europski MX5 1.6 1995god

Pa ovako:

Zbog nekih privatnih problema biti ću prisiljen uvesti crvenu Miatu ove godine u Hrvatsku. Auto u 6mjesec puni 30 godina.
Već prije 3 godine sam dobio izuzeće od standardne homologacije kad sam poslao molbu...ali mislim da mi je to sad ne bitno jer planiram auto uvesti kao oldtimera.
E sad auto je izgledom 95% originlno stanje. Samo stanje auta je savrseno, rastavljen je do zadnje vide i kompletno podvozje i motorni prostor je sve više manje novo stanje. Uglavnom jako puno novaca je uloženo
Ono što me brine je što je auto modificiran. Ali sve modifikacije su legalne i upisane u papire i imam sve dokumente i sve potrebne slike itd...znaci auto je full legalno
Ubacen je 1.8 motor iz novije generacije Miate 2005g. plus klapne (itb), velike bregaste, Roll bar, ovjes, Recaro spg siceve, ms3 ecu itd...
Uglavnom izgledom kao što se vidi na autu je sve skladno i netko tko nije upućen u Mazde bi rekao da je sve serijala (na motoru i dalje piše mazda), Roll bar je upasan u plastike , Sicevi su postavljeni i  izgledaju kao da ih je mazda tu postavila, Felge su orginal BBS proizvedene posebno za Miatu
Zapravo svatko tko je vidio automobil misli da je sve tvornički a to mi je bio i cilj.
Hoće li ovo zapravo biti problem kod ishodovanja oldtimer dozvole od saveza ? 
Iako zapravo nitko ni ne mora znati da je tu motor koji je 15 godina noviji itd...jer na izgled se nebi reklo  :dntknw:
Naravno želim sve napraviti legalno te me zanima što mogu očekivati.

Dodatno pitanje :
Kakva je situacija oko Eko testa u slučaju oldtimera ? Auto ima hjs katalizator i može se postimati preko kompa da prode eko test, ali treba dosta igranja. Jer je dosta bogato mapiran zbog sigurnosti i velike bregaste traže dosta goriva za miran rad itd...
Može li se možda eko test izbjeći ili je nužan ?

To je sve sad
Thnx :big_boss:

<br /> <br />
 

Offline Bellof

Odg: Mazda Miata ITB
« Odgovori #1 : 21 Siječnja, 2020, 08:02:33 »
Ako budeš iša normalnim putem, eko test ne možeš izbjeć, kao ni homologaciju za siceve i roll bar.
 

Offline Nero

Odg: Mazda Miata ITB
« Odgovori #2 : 21 Siječnja, 2020, 09:14:13 »
U tematiku se nimalo ne kužim, pa ću samo par pitanja :)

Kako si zadovoljan sa NS2?

Koje su gume gore.
.....if I go to hell,then I hope that will burn well......
 

Offline Luka-Miata

  • Oldschool member
  • Postova: 4
  • Thanked: 1 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Makarska
  • Vozilo:: Mazda Miata
Odg: Mazda Miata ITB
« Odgovori #3 : 21 Siječnja, 2020, 09:27:10 »
Gume su NS2R 180-200 threadwear
Dimenzija 185/60/14 ...ali su šire jer su semi slick i imaju ravnu bocnicu.
Široke su 192
Guma je super predvidljiva i jeftina...malo glasna na autocesti i troši više goriva ali to je za očekivati.
Volim masniji look i velika bocnica 60 ne predstavlja nikakav problem jer je guma jakoooo čvrsta.
Po kiši je isto normalno vozljiva uz malo više pažnje
 
The following users thanked this post: Nero

Offline HILLMAN

Odg: Mazda Miata ITB
« Odgovori #4 : 21 Siječnja, 2020, 13:32:59 »
Ono što znam je da ako imaš atest onda auto više nije oldtimer jer važi od dana atesta. prvo provjeri ovo što se legalnosti tiče
bitno je znati šta neznaš
 

Offline Luka-Miata

  • Oldschool member
  • Postova: 4
  • Thanked: 1 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Makarska
  • Vozilo:: Mazda Miata
Odg: Mazda Miata ITB
« Odgovori #5 : 21 Siječnja, 2020, 14:16:33 »
Budem ....zapravo mi i nije važno da ga uvezem kao oldtimera. Izuzeće od standardne homologacije sam već dobio prije 3 godine na osnovu rijetkosti.
Samo u slučaju da ga uvezem kao oldtimera nebi plaćao posebni porez kako shvacam...a u suprotnom slučaju bi me izašao vjerojatno oko 500-600e kako sam vidio po kalkulatoru.
 

Offline salsoul

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 972
  • Thanked: 5 times
  • Lokacija: Fiume
  • Vozilo:: NB, R107, CS1
Odg: Mazda Miata ITB
« Odgovori #6 : 21 Siječnja, 2020, 14:36:40 »
Pozdrav Luka.

Prvo, pošto misliš miatu unositi kao oldtimera provjeri da li po nekoj zakonskoj osnovi moraš auto registrirati isključivo na PV tablice ili kao oldtimera sa običnim tablicama, ali opet sa nekim olakšicama u vidu većeg bonusa.
Događalo se da na tehničkom uvjetuju unos nekog vozila kao oldtimera, tako da ga se mora registrirati na PV tablice - bilo je rasprava u vezi toga na forumu.
Treba vidjeti da li postoji kakav konkretan zakon po tom pitanju, navodno ga nema.

Drugo, ako budeš odlučio staviti auto na PV tablice, poteže se pitanje tog 1.8 motora iz NB.
Ocjenjivači HROS-a nerijetko gledaju (bar ovaj moj lokalni) da li se motor "podudara" sa karoserijom.
Ne bi trebao biti problem ako je 1.8 iz NA, ali možda ovaj iz 1.8 NB ima skroz drugačiju oznaku od NA, koja ga odaje da se radi o novijem motoru.
Znam da su NA i NB praktički ispod kože jednaki auti (ipak mi je NB bio daily ride 15g.) , ali ocjenjivačima bi to moglo biti previše, jer u konačnici taj motor je ipak ugrađivan u "drugu" karoseriju.
 
The following users thanked this post: Luka-Miata

Offline salsoul

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 972
  • Thanked: 5 times
  • Lokacija: Fiume
  • Vozilo:: NB, R107, CS1
Odg: Mazda Miata ITB
« Odgovori #7 : 21 Siječnja, 2020, 14:49:44 »
Sad sam vidio da ti i varijanta sa izuzećem od homologacije za mlađe od 30g. igra ulogu.
Da ti ne bi počeli fantazirati kako da ti to više ne vrijedi s obzirom da je auto nabrao tridesetu godinu, te da ga možeš isključivo kao oltimera unijeti.

Takav scenarij bi ti mogao biti vrlo izgledan...
 

Offline Luka-Miata

  • Oldschool member
  • Postova: 4
  • Thanked: 1 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Makarska
  • Vozilo:: Mazda Miata
Odg: Mazda Miata ITB
« Odgovori #8 : 21 Siječnja, 2020, 15:48:41 »
Thnx
U svakom slučaju auto će se nalaziti u Hrv sa njemačkim tablicama...i dok ne budem imao sve crno na bijelo od Hrosa i stanice za tehnički i svih ostalih neću odjavljivati auto. Tako da se ne dovedem u neki problem.
Ali ipak koliko mislim.... hrvatska je to, koliko platiš toliko dobijes :koo-koo:
Počet ću uskoro slati mailove svima pa ćemo vidjeti što će ispasti od svega.

To izuzeće sam dobio još dok je auto bio 1.6....zapravo tražili su samo papire auta, jednu vanjsku sliku i opis. Pa se nadam da vrijedi jer broj šasije je ostao isti, jedino je možda c02 mrvu veći.
Nb motor je vizualno isti...osim vvt sistema na poklopcu. A u papirima nigdje ne piše novi motor ili nešto...piše jednostavno veća kubikaza. Tako da možda može proći da kažem da je to overbore sa 1.6 na 1.8.
A s modifikacijama budemo vidjeli...možda do tad ubacim airbox preko klapni pa da bude sve još mrvu civilnije.
Bitno mi je da manje vise sve uradim legalno....ako negdje netko mora zažmiriti malo na jedno oko ok je i to. Jer ipak je auto tehnički 200% ispravan i korišteni su najbolji mogući dijelovi i slicno.
A s obzirom šta sve viđam na našim cestama...nekako mislim da bi mi morali mrvu progledati kroz prste.
A siceve npr za postupak uvoza mogu zamijeniti originalima pa ih poslije atestirati.
Za roll bar Sam čuo da ne podliježe atestu ako nije u prostoru vozača. Sjećam se da sam negdje nacuo da je kod miate atest free  :meeting: