Autor Tema: malo povijesti EX YU autoindustrija - cakule  (Posjeta: 86655 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline krntija

Odg: malo povijesti EX YU autoindustrija - cakule
« Odgovori #285 : 30 Ožujka, 2017, 23:34:24 »
Kamijoni Sevci 40-ta u Zastavi, TMZ je sklopio par BMW 500 ccm ko prototipe ali nista vise!
++++ PRODAJEM TVORNICKE PROSPEKTE ZA SVE MARKE AUTOMOBILA kao i KATALOGE GODISNJAKE ; POGLEDATI U Ponuda/Potraznja http://oldschoolhr.com.hr/forum/index.php?topic=15429.825
 

Offline robertino1985

  • Olschool apprentice
  • *
  • Postova: 14
  • Spol: Muški
  • Lokacija: rijeka
  • Vozilo:: vag i auto union
 

Offline krntija

Odg: malo povijesti EX YU autoindustrija - cakule
« Odgovori #287 : 01 Travnja, 2017, 20:21:39 »
Ne znam tocno model, nisam poblize proucavao.
++++ PRODAJEM TVORNICKE PROSPEKTE ZA SVE MARKE AUTOMOBILA kao i KATALOGE GODISNJAKE ; POGLEDATI U Ponuda/Potraznja http://oldschoolhr.com.hr/forum/index.php?topic=15429.825
 

Offline robertino1985

  • Olschool apprentice
  • *
  • Postova: 14
  • Spol: Muški
  • Lokacija: rijeka
  • Vozilo:: vag i auto union
Odg: malo povijesti EX YU autoindustrija - cakule
« Odgovori #288 : 01 Travnja, 2017, 21:45:04 »
Ne znam tocno model, nisam poblize proucavao.

hvala, na odgovoru, budem našao dalje
 

Offline dmj

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 3780
  • Spol: Muški
Odg: malo povijesti EX YU autoindustrija - cakule
« Odgovori #289 : 02 Travnja, 2017, 10:32:24 »
Sretno i podijeli ako štogod nađeš. Ja sam svojedobno tražio, no nigdje ni podataka ni slika...
Via Ciro Menotti 322
 

Offline javasluk

  • Oldschool rookie
  • Postova: 38
Odg: malo povijesti EX YU autoindustrija - cakule
« Odgovori #290 : 08 Travnja, 2017, 15:23:56 »
http://standowin.standox.com/de/Color.mvc/Detail/445949@!GRAUBLAU@!ADRIA%20CARAVAN@!O?displayType=chip&showAllQuals=True

Ovo bi predvidivo mogla biti plava (plavosiva ili Graublau) korištena na ADRIA caravan prikolicama od početka sedamdesetih do negdje 83-84.
Samo Cibalia
 

Offline romyo

Odg: malo povijesti EX YU autoindustrija - cakule
« Odgovori #291 : 09 Travnja, 2017, 22:12:25 »
http://standowin.standox.com/de/Color.mvc/Detail/445949@!GRAUBLAU@!ADRIA%20CARAVAN@!O?displayType=chip&showAllQuals=True

Ovo bi predvidivo mogla biti plava (plavosiva ili Graublau) korištena na ADRIA caravan prikolicama od početka sedamdesetih do negdje 83-84.

Neće da otvori da vidimo tu nijansu. Ustvari traži da se ulogiram u Standox.
Neda mi se registrirat samo radi toga.... Pa ako može neki drugi link. Hvala.
 

Offline hary

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 934
  • Thanked: 74 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Kraljevica
  • Vozilo:: P206, Fiat Tempra
Odg: malo povijesti EX YU autoindustrija - cakule
« Odgovori #292 : 18 Veljače, 2020, 18:53:42 »
Vidim,nitko nije spomenuo Autohrvatsku.Dakle,priča ide otprilike ovako:

Sedamdesetih godina ZCZ oformila je liniju za sklapanje Fiata 132 u Zagrebu.To "sklapanje" se,kažu,svelo na montiranje kotača i  indetifikacijske pločice.Tako je nastao"domaći proizvod" i na taj način  su zaobiđene ograničene uvozne kvote(po principu koliki izvoz toliki  uvoz) i zadovoljena velika potražnja za tim autom kao službenim vozilom u  bivšoj SFRJ.
Razlika navodno nije bilo,mada neki tvrde da su na "zagrebačkim" primjercima vanjske kvake na vratima stajale naopako.
I moja 132-ka je iz tog razdoblja i na ind.pločici i u prometnoj dozvoli piše:proizvođač CZ,zemlja porijekla Jugoslavija

Evo jedan isječak teksta o autoindustriji u bivšoj državi,objavljen u Jutarnjem listu 2006.g.Ovo je link na cijeli članak.
http://www.jutarnji.hr/hrvatska-zaobide ... la/162965/

Prva i jedina montaža

U  srpnju 1974. godine Zagreb je dobio prvu i jedinu montažnu traku za  automobile koja je ikada egzistirala u Hrvatskoj. Velikodušnom gestom, u  servisnom objektu izgrađenom na 33.000 četvornih metara, Crvena Zastava  je ustupila montažu Fiata 132 GLS.

U montažnoj hali na Žitnjaku veličine 4400 metara četvornih predviđala
se u prvo vrijeme montaža oko tri tisuće automobila godišnje.

Zagrebačka  povijesna montaža automobila ubrzo je i trajno otišla u povijest, a  ostao je samo ogromni servisni centar. Zastava je planirala i izradu  sličnih kapaciteta u Splitu i Slavonskom Brodu, ali je od toga ostalo  samo mrtvo slovo na papiru.

Vjerujem da većina vas iz mlađe generacije nije znala ovaj podatak.
Čisto da se nadovežem na ovaj post s jednom slikicom i komentarom.


Life is too short to drive boring cars
 

Offline krntija

Odg: malo povijesti EX YU autoindustrija - cakule
« Odgovori #293 : 18 Veljače, 2020, 19:07:09 »
 :cool: Ispravka netocnog navoda; bio je tu i Essex! Ovako se zvala kompanija koja ih je sklapal u Zagrebu: "Jugoslavensko Hudson Essex automobilno k. d.
Prva zagrebačka tvornica automobila – 1925." 
Osim automobila , kojih je zbilja sklopljeno malo i prije i posle rata, motocikle kamione i autobuse proizvodilo se u visokom ciframa!
++++ PRODAJEM TVORNICKE PROSPEKTE ZA SVE MARKE AUTOMOBILA kao i KATALOGE GODISNJAKE ; POGLEDATI U Ponuda/Potraznja http://oldschoolhr.com.hr/forum/index.php?topic=15429.825
 
The following users thanked this post: hary

Offline vepar

  • Olschool apprentice
  • *
  • Postova: 21
  • Thanked: 3 times
  • Lokacija: zg
  • Vozilo:: vwT3 caravelle 1.6td,vwT3 syncro 2.1wbx
Odg: malo povijesti EX YU autoindustrija - cakule
« Odgovori #294 : 18 Veljače, 2020, 19:18:12 »
Moj krsni kum si je to kupil nakon dve peglice,auto je bil kao nikaj do tad,svemirac. Kak je to davno bilooo