Iako ga iman u svom arsenalu, LIQUI MOLY Engine Flush Plus, još nisam isproba, iako ima puno pohvala za jednostavnu upotrebu i odličan učinak čišćenja bez štetnih nuspojava.
Iman dosta vrimena, a i volin zamastiti ruke, pa ja idem nekim svojim redosljedom.
Za početak, poklopac ventila iz ovog stanja...
...pošto ima galeriju za uljne pare i plinove, sam dobrano nafila sa Permetalom za pećnice (crna boca) i onda ispra sa parnim čistačem. Ispalo ovako nekako...
Idući moj korak je čišćenje glave ugrubo.
Od zaštitnih spužvica i krep trake napravljeni čepovi za dovodne i odvodne kanale ulja.
Onda sa drvenom špatulicom, koliko god je moguće, postrugano i pokupljeno karbonizirano ulje.
Nije loše za početak...
Kad se riješim maslina i lošeg vrimena nastavljam, vjerojatno ovako nekako.....
Pošto je dizel najjeftiniji i najučinkovitiji slijedi ufino čišćenje glave.
Znači boca sa prskalicom puna dizela i par veličina pinela i četkica.
Normano, one zaštitne čepove za odvod ulja ću skinuti.
Kad se glava oglanca, slijedi ispuštanje smeća.
A onda ću nafilovati motor sa dizelom do čepa, i ostaviti ga preko noći da nagrize i otpusti sve što je u zabačenim djelovima motora.
I onda to ispustiti van.
Finalno ispiranje.
Izvaditi osigurač pumpe goriva.
Staviti novi filter ulja.
Naliti čistog dizela koliko ide ulja.
Dizel ima dobra svojstva podmazivanja, čak i pri višim temperaturama, ali ovo će biti nahladno.
Znači pumpa goriva je isključena, te lipo možemo sisti u auto i verglati jedno 40-50 puta.
Pumpa ulja će napraviti svoj posa.
Možda izgleda dugotrajno, ali je po meni sigurnije od rada motora.
I tek nakon svega toga, novi filter i novo ulje.