Društvo, pozdrav! Novopečeni sam vlasnik Kadetta kojeg sam neki dan kupio od jednog starog gospodina iz Duge Rese kojem liječnik neće dati dozvolu za produživanje vozačke.
Stari je vlasnik auta od 1995. godine, a kupio ga je od svog šefa koji je prvi vlasnik bio. prva registracija vozila je bila 1985. godine. Od te godine je svaki puta bio registriran. Stari se kune da ga je kupio sa originalnih 80-ak tisuća te da je potom napravio još toliko ( sada cajger kaže cca 67000 km ). Unutrašnjost auta ima presvlake od kada deda pamti te se ispod njih ocrtavaju gotovo novi sicevi ( nisu neki high tech ali mene vesele ). Armaturna ploča je odlična do najsitnijeg detalja. Originalni radio još uvijek radi, ali mu je crko prekidač pa ga je deda "majstorski" prepravio. Jako sam se iznenadio kako je hod mjenjača kratak ( odlično ). Strop ima žutih fleka ( deda je pušač ) te auto ovih dana ide na kemijsko da se to riješi.
Volan se okreće na meni čudan način ( nikada prije nisam imao ni vozio auto tih godišta ) , a to je da se kao piga u stranu prilikom skretanja, jel to tako treba biti?
Kotači imaju nešto hrđe, ali njih namjeravam promijeniti pa em to ne brine.
Auto ima skoro na svakoj plohi hrđe te nešto za doraditi. Ima već dosta površina koje su već uspješno i manje uspješno prelakirane. Pragovi su u vrlo lošem stanju, desni pogotovo, no ni to me ne brine jer imam namjeru dati ga limaru i na lakiranje! Preuzevši auto u Dugoj Resi nakon što smo riješili papirologiju, krećem za Zagreb i ne usuđujem se uključiti na autoput nego idem starom cestom. Na 60kmh se auto derao kao da ga silujem ( nisam navkao na tu razinu buke u automobilu ) te se nisam usudio stisnuti jače. Nakon prilagodbe mojih ušiju glazbi sa stražnje strane auta sam se odvažio i dobrim dijelom vozio 90kmh gdje je tek buka bila divlja! Dolazim doma nakon preseravanja po kvartu i drugi dan mi je ta buka već postala normalna stvar i nije mi smetala. Primjetio sam samo da mi se ta buka pojača kad je auto u leru a vozi ( usporavanja na crvenom semaforu ) te pri izmjeni brzina.
Odem kod svog mehaničara koji je pohvalio auto kao vrlo dobru mašinu, ali...
Stvar koja proizvodi tu buku je diferencijal koji ima dosta lufta ( ulja ima ) te je savjetovao da nađem "novi" ili da pitam da li ga netko zna poservisirati ( nekakve šajbice da se smanji luft ).
Trebam i opruge promjeniti ( zadnja lijeva je pukla ) te možda i auspuh ( krpan je na tri mjesta ).
Registrirao sam se na ovaj forum kako bih čuo iskustva vas dugogodišnjih vlasnika i poznanika ovog automobila. Volio bih ga upicaniti te su svi savjeti dobro došli.
Eto par slikica za početak, ako nešto bude potrebno, poslikam po želji.
Hvala na odvojenom vremenu te se nadam da će se naći netko voljan pomoći!
Pozdrav!
Zvonimir