Nemam kaj puno pisat jer je auto "sjedi, pali, vozi", ali ovo se trebalo napravit pa eto.
Uglavnom, otkad sam ga kupio, imam problem s lupanjem u zadnjem kraju. Mislio sam da su vrata gepeka, proveo sam sate poštelavajući ih, mijenjajući gume, brave i sl, dosta sam zvukova odstranio, ali onaj glavni i najiritantniji nikako.
Obzirom da je auto primitivan, nije ostalo puno uzroka pa je krivnja prebačena na zadnje amortizere. Imao sam neku ludu sreću da sam ovo ljeto na francuskom ebayju naletio na originalne Renault De Carbon amortizere pa nisam smio propustiti priliku. Zato sam danas otvorio svoju tajnu škrinju punu NOS Renault dijelova i izvadio amortizere na svjetlo dana.
Priprema alata i amortizera (ključ 16 i čekić)
Da bi se došlo do amortizera, potrebno je skinuti kotač.
Prvo sam otpustio maticu s gornje strane, onda 2 s donje, izvukao pin s gornje strane i podigao ruku zadnjeg mosta drugom dizalicom da bih oslobodio amortizer. Zadnji amortizeri na R4 rade na drugačijem principu nego na drugim autima- kad se ovjes podigne, amortizer se razvlači, pa je zato potrebno podignuti most za vađenje amortizera.
Kod ugradnje novog amortizera može biti malo teže staviti ga, ali sve što je potrebno je podignuti ruku mosta još malo prema gore da se otvori više mjesta.
To sam isto napravio i na drugoj strani, samo uz malo više muke jer je jedan od 2 šerafa na donjem dijelu amortizera zapekao, a i položaj auspuha nije baš bogom dan na tom mjestu.
Na kraju, riješio sam lupanje, auto je stabilniji, ali za prave dojmove moram pričekati malo lošije zavojite ceste. Za sad bi to bilo to, drugi tjedan me čeka raskapanje konzole na R11, ali o tome više u njegovoj temi... Živjeli
I da, nedavno sam bio na tehničkom, auto je prošao bez ijedne greške ili prigovora. Ekotest u granicama normale, prednje kočnice s odstupanje 2%.
Razlika u kilometraži od prošle godine je bila 15600 km :D Krećemo u nove pobjede