Autor Tema: Renault 4 GTL  (Posjeta: 57859 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline wecomakina

Odg: Nova Katrica :)
« Odgovori #255 : 14 Kolovoza, 2019, 12:05:34 »
S malim divom na more  :cool:
Nas 3 u autu + ova prtljaga  :smajlold:








Eh gušti

Poslano sa mog HUAWEI NXT-L29 koristeći Tapatalk

 

Offline petak

Odg: Nova Katrica :)
« Odgovori #256 : 14 Kolovoza, 2019, 12:34:02 »
Bilo je tu još mjesta za bocu vina ili rakije.

A prostor između sjedala (za noge) prazan.....mislim...  :cool:...moglo je tu još toliko stvari stati  ;D
R5 GTE 1.7i 69kW C409 F3N-702 JB3-033   R4 GTL 1.1  25kW 1128 688D7/12   Laguna II 1.6 16V 79kW KG0A K4M-710 JH3-005   Espace IV 2.0 dci 127kW JK03 M9R-760 PK4-005   NO LOGO je najpoželjniji logo jer sugerira da prave vrijednosti prepoznaju samo oni najupučeniji
 

Offline Katramaniac

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 555
  • Thanked: 27 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Zagreb
  • Vozilo:: Renault 4 GTL 1990., Renault 11 1984.
Odg: Nova Katrica :)
« Odgovori #257 : 19 Listopada, 2019, 20:44:48 »
Nemam kaj puno pisat jer je auto "sjedi, pali, vozi", ali ovo se trebalo napravit pa eto.  :cool:
Uglavnom, otkad sam ga kupio, imam problem s lupanjem u zadnjem kraju. Mislio sam da su vrata gepeka, proveo sam sate poštelavajući ih, mijenjajući gume, brave i sl, dosta sam zvukova odstranio, ali onaj glavni i najiritantniji nikako.
Obzirom da je auto primitivan, nije ostalo puno uzroka pa je krivnja prebačena na zadnje amortizere. Imao sam neku ludu sreću da sam ovo ljeto na francuskom ebayju naletio na originalne Renault De Carbon amortizere pa nisam smio propustiti priliku. Zato sam danas otvorio svoju tajnu škrinju punu NOS Renault dijelova i izvadio amortizere na svjetlo dana.




Priprema alata i amortizera (ključ 16 i čekić)


Da bi se došlo do amortizera, potrebno je skinuti kotač.


Prvo sam otpustio maticu s gornje strane, onda 2 s donje, izvukao pin s gornje strane i podigao ruku zadnjeg mosta drugom dizalicom da bih oslobodio amortizer. Zadnji amortizeri na R4 rade na drugačijem principu nego na drugim autima- kad se ovjes podigne, amortizer se razvlači, pa je zato potrebno podignuti most za vađenje amortizera.


Kod ugradnje novog amortizera može biti malo teže staviti ga, ali sve što je potrebno je podignuti ruku mosta još malo prema gore da se otvori više mjesta.


To sam isto napravio i na drugoj strani, samo uz malo više muke jer je jedan od 2 šerafa na donjem dijelu amortizera zapekao, a i položaj auspuha nije baš bogom dan na tom mjestu.


Na kraju, riješio sam lupanje, auto je stabilniji, ali za prave dojmove moram pričekati malo lošije zavojite ceste. Za sad bi to bilo to, drugi tjedan me čeka raskapanje konzole na R11, ali o tome više u njegovoj temi... Živjeli  :drinks:

I da, nedavno sam bio na tehničkom, auto je prošao bez ijedne greške ili prigovora. Ekotest u granicama normale, prednje kočnice s odstupanje 2%.
Razlika u kilometraži od prošle godine je bila 15600 km :D Krećemo u nove pobjede  :smajlold:
« Zadnja izmjena: 19 Listopada, 2019, 20:47:27 Katramaniac »
RENAULT - des voitures à vivre
 

Offline Katramaniac

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 555
  • Thanked: 27 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Zagreb
  • Vozilo:: Renault 4 GTL 1990., Renault 11 1984.
Odg: Renault 4 GTL
« Odgovori #258 : 08 Svibnja, 2020, 15:21:04 »
Tu se ništa puno ne radi jer nemam više kaj za sad... neki dan promijenjeno ulje i filter, opran motorni prostor i stavljen novi antifriz.



Spreman za proljetne vožnje u prirodi  ;D





RENAULT - des voitures à vivre
 

Offline asconaextreme

Odg: Renault 4 GTL
« Odgovori #259 : 08 Svibnja, 2020, 16:34:44 »
lipo izgleda u prirodi  :good:
 

Offline Katramaniac

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 555
  • Thanked: 27 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Zagreb
  • Vozilo:: Renault 4 GTL 1990., Renault 11 1984.
Odg: Renault 4 GTL
« Odgovori #260 : 06 Lipnja, 2020, 17:53:07 »
Da ne bi bilo da se samo po R11 radi, ima i tu novosti. Dugo me mučila potrošenost ključa i krenuo sam u potragu za, naravno, originalom. Tražio sam mjesecima po svim mogućim francuskim online dućanima s Renault dijelovima, pitao svuda, međutim nigdje nisam mogao naći originalni Neiman prazan ključ. Mogao sam napraviti novi kod bilo kojeg ključara, ali nije to to. E, onda sam jednom prilikom naletio na originalni set svih brava (paljenje, prednja vrata i gepek) i kupio sam to. Dugo sam odgađao promjenu, no moj je ključ sve više otkazivao poslušnost, brava gepeka se provrtila, sam ključ je malo napuknuo pa sam se odlučio promijeniti to.

Stari ključ



Kako sam već raskopao sve brave i kvake, onda je bilo logično da to dam i pocinčati...

Unutarnja kvaka





Brave




I na kraju, set novih ključeva



Još moram promijeniti bravu gepeka, ali čekam novi uložak/kvaku da dođe s ebayja jer se moja provrtila...
RENAULT - des voitures à vivre
 

Offline krntija

Odg: Renault 4 GTL
« Odgovori #261 : 06 Lipnja, 2020, 18:38:40 »
Sta bi mi bez Ebaya?? Dobro da postoji!!  :umnik2:
++++ PRODAJEM TVORNICKE PROSPEKTE ZA SVE MARKE AUTOMOBILA kao i KATALOGE GODISNJAKE ; POGLEDATI U Ponuda/Potraznja http://oldschoolhr.com.hr/forum/index.php?topic=15429.825
 

Offline Katramaniac

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 555
  • Thanked: 27 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Zagreb
  • Vozilo:: Renault 4 GTL 1990., Renault 11 1984.
Odg: Renault 4 GTL
« Odgovori #262 : 04 Ožujka, 2021, 10:35:24 »
Pozdrav prijatelji!  :hi:

U ponedjeljak sam, nakon dugog čekanja , dogovora i pregovora dobio termin za sanaciju prednjeg lijevog kraka šasije jer je nekad kočiono ulje curilo iz cilindra pa je taj dio istrulio... ovo je kratka, ali slatka priča o uređenju i spašavanju stare dame, modelu koji je Renault dignuo na noge nakon Drugog svjetskog rata i koji ove godine slavi svoj 60. rođendan.  :smajlold:

Dan 1.

Malo prije 6 sati ujutro sam pobjegao glavom bez obzira iz našeg obezglavljenog glavnog grada i krenuo put malog pitoresknog mjestašca u susjednoj nam Sloveniji po imenu Žiri. Malo prije 9 me dočekala poznata vizura, a ovo je bio dokaz da sam na pravom mjestu...



Ne gubeć dragocijeno vrijeme, krenulo se u radove...





Kritični dio...





Prednji vezni lim je također pokazivao znakove umora, a u nedostatku novog originalnog, odlučili smo se za popravak starog. Originalnog, naravno



Tko pronađe tragove varenja, dobit će 5 iz zalaganja :D



Popravak kritičnog dijela šasije zahtjeva demontažu interijera zbog skidanja stupa volana...





Stari truli dijelovi su izrezani i zamijenjeni novim ili postojećim obnovljenim...




Majstori na djelu




Radilo se do 19 h, 10ak sati efektivnog rada svaki dan. Da ne bi bilo da sam ja tamo stajao i slikao, majstor je bio vrlo otvoren za suradnju pa sam si sam pjeskario dijelove, rastavaljao neke dijelove dok su oni radili na drugima, čistio vijke i tak. Pomoćni radovi. Rad, red i disciplina, nema odmora. Radiona je čista i uredna, može se jest s poda. Nema alata svuda po radioni, zna se kaj di stoji, kad se nešto koristi, vraća se na mjesto... pristup poslu koji nisam drugdje vidio. Možda nisam obišao sve mehaničare kod nas i svaka čast iznimkama, ali takav pristup radu u toj branši nisam vidio.
« Zadnja izmjena: 04 Ožujka, 2021, 11:04:44 Katramaniac »
RENAULT - des voitures à vivre
 

Offline Katramaniac

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 555
  • Thanked: 27 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Zagreb
  • Vozilo:: Renault 4 GTL 1990., Renault 11 1984.
Odg: Renault 4 GTL
« Odgovori #263 : 04 Ožujka, 2021, 10:44:22 »
Dan 2.

Buđenje u 6, u 7 smo bili u radioni. Popili kavu i pojeli do cca 8 i krenuli. Kako je prvi dan zahvat na limariji ugrubo završen, drugi dan je slijedila zaštita i lakiranje...






Popravljeni dio i novi kočioni cilindar...





Obnovljen nosač akumulatora...



Možda neki znaju, neki ne, ali auto je bio na ravnanju udubina tu u Zagrebu u Stenjevcu i "nije se moglo napraviti ništa". Imao sam ludu sreću da je ovaj čovjek, genijalac i zaljubljenik u stare krame došao popraviti jedan auto sa svojim putujućim kombijem u Žiri pa sam dogovorio da odmah i meni poravna blatobran i vrata gepeka oko brave. Blatobran je bio baš zgužvan, pun malih udaraca, savijen i lim se i na najmanji pritisak prsta savijao...

Majstor na djelu...






Sad izgleda ovako...




Za kraj dana, skinut je poklopac ventila i promijenjena klackalica jer je stara bila potrošena pa je motor dosta lupao, što me izluđivalo od kad ga imam. Sad radi toliko tiho da sam par puta pri povratku, na semaforu morao stisnuti gas jer sam mislio da je auto ugašen.



RENAULT - des voitures à vivre
 

Offline Katramaniac

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 555
  • Thanked: 27 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Zagreb
  • Vozilo:: Renault 4 GTL 1990., Renault 11 1984.
Odg: Renault 4 GTL
« Odgovori #264 : 04 Ožujka, 2021, 10:49:48 »
Dan 3.

Obzirom da je armatura bila vani, bilo bi glupo ne očistiti mali hladnjak koji je, usput budi rečeno, procurio na ventilu. Ide mi s tim kilerima grijanja na starim Renaultima :D

Prije čišćenja- nakupine 30 godina zagrebačkog smoga...  :russian_roulette:



Kučište u kojem će oni s dobrim okom prepoznati mirisni borić iz devedesetih koji je tko zna kada tamo završio...



Nakon čišćenja i promjene gumice ventila



Zadnji dan se radilo do cca 13 h i napravile su se još sitnice koje nisam slikao. Podignute su zadnje torzije pa sad stoji kao 1990. na traci u Novom Mestu, promijenjene platine, poštelani ventili, očišćen motorni prostor i sve sastavljeno natrag.

Za kraj jedna stvar koju će razumjeti samo oni koji znaju da nisam normalan. U pravilu ovaj posao sa sobom nosi posljedicu gubitka originalnog dihtunga prednjih blatobrana, ali opet uz ludu sreću, dihtung je u potpunosti ostao zalijepljen za karoseriju kod skidanja blatobrana. Ako se stavi novi dihtung, to se uvijek vidi i to nije po mojim nekim idejama. Znam, lud sam. Onda smo ga zaštitili i očistili sve oko njega, s unutarnje strane stavili novi dihtung, tako da je ovaj sad samo za ukras, ali auto je ostao u originalnom stanju, što me veseli više od ičega...  :yahoo:



Oduševljen sam brzinom i načinom rada, kao i prvi put kad je auto bio tamo na obnovi, ali ovaj put sam imao prilike uživati gledajući i pomažući u tome.

Svaki dan se radilo od 7-19, uz jutarnju kavu i pauzu za ručak je bilo 10 sati efektivnog i filigranskog rada. Ništa se ne prepušta slučaju, radi se uz minimalna oštećenja okolne strukture i to je posao kakav ja cijenim koliko god koštao.

Eto, za sad, to bi bilo to, nadam se da ćete uživati bar upola koliko ja uživam....  ;D

P.S. Nisam ga stigao poslikat, ali budem danas pa da vidite kak stoji... vjerojatno nećete primjetiti razliku jer je s lijeve strane dignut 5 cm, a s desne 4, ali sad je to to... četvorka kakva treba biti  :smajlold:
« Zadnja izmjena: 04 Ožujka, 2021, 11:09:24 Katramaniac »
RENAULT - des voitures à vivre
 
The following users thanked this post: alfa fun

Offline tomtom

Odg: Renault 4 GTL
« Odgovori #265 : 04 Ožujka, 2021, 11:09:48 »
Odločno! :good:

Usput, pred cca tjedan dana viđna 11-ica u Samoboru - u vožnji. Žuta svjetla su sjela ko budali šamar. :hi:
« Zadnja izmjena: 04 Ožujka, 2021, 11:11:57 tomtom »
Kad popijem pet gemišta, fićek ide kao ništa, nema brda nema zavoja, policija neka maše.....
 

Offline Pavle

  • Junior member
  • **
  • Postova: 94
Odg: Renault 4 GTL
« Odgovori #266 : 04 Ožujka, 2021, 15:51:02 »
Svaka čast za radove! :hi:
vw 1200  1971.
opel kadet B 1970.
citroen AZL A 24 1969.
 

Offline Katramaniac

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 555
  • Thanked: 27 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Zagreb
  • Vozilo:: Renault 4 GTL 1990., Renault 11 1984.
Odg: Renault 4 GTL
« Odgovori #267 : 04 Ožujka, 2021, 17:13:59 »
Hvala! Evo i koja slika dignutog zadnjeg kraja...




RENAULT - des voitures à vivre
 

Offline gvija

Odg: Renault 4 GTL
« Odgovori #268 : 04 Ožujka, 2021, 17:20:01 »
radovi se slučajno podudaraju s mesecom frankofonije ;D
neprilagodjen
 

Offline sven

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 1188
  • Thanked: 25 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: ZG
  • Vozilo:: youngschool punoljetnici
Odg: Renault 4 GTL
« Odgovori #269 : 05 Ožujka, 2021, 10:05:36 »
Kad bi svi....tako pristupali poslu, tako radili, tako znali, tako voljeli... :smile: