Evo dečkovi da ja predstavim svoju dugo traženu oldschool vozilicu, u traženju sam imao i kontakata tu preko foruma, al uglavnom se izjalovilo zbog mene!
Kako naslov kaže radi se o Zastavi 750 LE iz 1981. Na kilometar satu je kod preuzimanja stajala 41029km koje vlasnik svojom pričom i sasvim pristojno opravdava. Priča mi se sviđa pa i vjerujem u nju mada je stanje kilometara sasvim nebitno. Bitan je sam auto, a on je u sasvim pristojnom stanju za svoje vrijeme, a i godine! Registriran je na PV pločice nisam takvog tražio al kad je naišao nisam niti puno dvojio. Sredinom osamdesetih godina Figuar je imao dvije prometne, u svakoj je stradao po jedan blatobran, a po jednom je ''naravnat'' prednji i zadnji vezni lim, oboje napravio sam vlasnik u svojoj garaži. Desni blatobran je nakon udesa mjenjan, a ljevi pokitan. Pokitan je i prednji vezni lim, a zadnji je ostao nesaniran nakon udarca mada je taj udarac cijeli motor sa getribom pogurnuo pošteni centimetar naprijed. Neovisno o tome, auto vozi savršeno ravno, a tako i koči. Priča oko auta ide tako da je '81 kupljen u Sarajevu te tamo do 2009 i vožen. Nije bio cijelo vrijeme vožen, a rat je proveo pa čak i okupaciju netaknut preživio parkiran garaži. Sa ratom mu je ivlasnik došao u ZG, a 2009 ga je uvezao u HR i dao cijelog ''pretrest'' tad je zamjenjeno sve potrebno da auto bude ispravan na cesti: nove gume, lajtunge i pakne... Sasvim sigurno i još ponešto, al nitko stručan još nije pregledao auto pa više od ovog i ne mogu napisati. Idea kod kupovine konkretnog Fiće mi je bila da se sigurno nikom nije dalo zafrkavti oko uvoza ako auto te zafrkancije nije bio i vrijedan! Od kako je auto kod mene, vozam se okolo i za sada nisam imao nikakvih intervencija u ili oko auta. Figuara sam kupio sa željom da ga ''personaliziram'' a kako vrijeme odmiče uvlači mi se pod kožu ovakav kakav je i žao mi je raditi bilo što po njemu. Za ovaj dio, hoću li početi kemijat po njemu ću odlučiti nakon što netko stručan da svoju ocjenu stanja limarije jer naravno ima posla po njemu, pristojno hrđav, skoro trul u dnu zadnjih rubnjaka, cijeli pod je prešprican bitumenom il nečim sličnim pa ne mogu nit naslutiti što je ispod toga... No da ne dužim sa piskaranjem evo poneka slika pa prosudite sami, a kako mi što padne na pamet napišem.
unutrašnjost je sasvim pristojno očuvana, poderana oplata od prstiju...
sjedala cijela, a federe koji su popucali sam zamjenio
na stražnjim tek jedna fleka;
U cijelom postupku traženja auta, a pregledao sam ih tridesetak ovaj je jedini, vjerovali il ne koji je imao sve kapice na felgama i to je detalj koji me dotukao!
Na ovoj se vidi i zadnji vezni lim i ono gore spomenuto ulegnuće koje je pomaklo cijeli motor unaprijed.
na autu su i prednji i zadnji zaštitni limovi;
A da ima i mana ima!
ovo je onaj kitani desni koji sam spomenuo
Ali da je autić izvor veselja oooooooooo je! Kad god mi je prilika provozati se osmijeh mi se ne skida sa lica, a to je neprocjenjivo. Zar ne?
Evo i jedna intervecija u auto. Originalan auspuh je pomalo prdio pa je zamjenjen drugim koji mi je dao vlasnik, al je bio udaren i popigana cijev pa mi je to frend poravnao al i razveselio me kromiranim nastavkom - duplim! Veselju nije bilo kraja, a rezultat budući da je radio napamet je ispao pa sasvim dobar. Zvuk odličan!
Auspuh koji je skinut, usudio bih se reći da je bio čak i prva ugradnja jer na sebi ima pločicu sa Zastavinim amblemom i kataloškim brojem. Njega ću urediti i stavit na zid garaže.
Malo prenisko i malo ukoso, al veseli.
To vam je to za sada. Kad uhvatim vremena napišem kakva mi je idea, kakve dvojbe trenutno imam, a svi savjeti su dobrodošli.