Autor Tema: AlfaSud SVAR i ESVAR  (Posjeta: 42347 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Alfa Veloce

Odg: AlfaSud SVAR i ESVAR
« Odgovori #15 : 05 Lipnja, 2016, 13:10:36 »
Sve što su japanci ikad radili to je copy paste, pa hajde da to malo usavršimo. Ima i nekih drugih npr. iz Njemačke koji su to isto uradili. Da je Alfasud rađen u Milanu, a ne na jugu i ne iz ruskog lima kojeg je isprogovarala lijeva vlada, bio bi auto koji bi onemogućio nastanak Golfa pa kako god to bilo kome drago ili ne. Žalosno je što većina na ovom forumu samim spominjanjem automobila iz Italije "reži". Kad bi htjeli malo objektivnije pogledati na sve vidjeli bi koliko je je Italija pridonijela razvoju automobilizma.
« Zadnja izmjena: 05 Lipnja, 2016, 18:33:33 Alfa Veloce »
"Nothing drives like an Alfa!"
 

Offline issigonis

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 505
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Novi Zagreb (Travno)
  • Vozilo:: inno mini cooper 1300 export x2...imv mini 1000...mini 1330
Odg: AlfaSud SVAR i ESVAR
« Odgovori #16 : 05 Lipnja, 2016, 14:12:18 »
Ne kužim zakaj je nečija krava više sveta nego od onog drugog?

Da je Alfasud bio svjetlosnu godinu dalje od njemačkog mu konkurenta(toliko omraženog na ovim forumu)- je.
Da je trunul i bil loše izrađen-piše i sam autor teksta.
i zato ga više nema za vidit...

Da su japanci moja sveta krava-jesu.I uvjek bi kupil japanca.
Možda jesu maznuli pa usavršavali,ali su i uspjeli.
Banalan primjer...Naš Civic je služio kao službeni auto od firme i prešao u auto taksi nakon dve godine i 70 000.nakon 19 godina i knap 400.000 imali smo prvi kvar.Anlaser se umorio...nakon 17 godina kaj ga se maltretiralo 30 puta na dan...
Sve drugo je avion...

Rijetko bude vozac golfa kupil alfu i obratno...onaj ko izvozi japanca vozil bude samo japanca ,ako moze. U našoj banana drzavi vise nista nije ziher :hi:

I ak se zanemare vječita forumska prepucavanja i forsiranja i nametanja onoga što se nekom osobno sviđa ili gadi,tekst je odličan,pun činjenica i zanimljivih detalja.

i ako ikad dođe na red tekst o Giuliji (105 ), bio bi zahvalan da se ovde naljepi :hi:


« Zadnja izmjena: 05 Lipnja, 2016, 15:20:15 issigonis »
Svi su ovde ludi,a samo ja imam papire..
 

Offline taxi80

Odg: AlfaSud SVAR i ESVAR
« Odgovori #17 : 05 Lipnja, 2016, 17:18:27 »
hm uvijek sam se pital kak to da je civica metnul na taksi :byeg:
opel kadett d
 

Offline issigonis

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 505
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Novi Zagreb (Travno)
  • Vozilo:: inno mini cooper 1300 export x2...imv mini 1000...mini 1330
Odg: AlfaSud SVAR i ESVAR
« Odgovori #18 : 05 Lipnja, 2016, 17:32:35 »
Uletil je vrlo povoljno...prije je bilo svega od Renaulta 25v6, Alfa 33 sw, Senator 3.0, Tipo 1.9td/1.4/1.6 ,Toyota Tercel 4wd...ma bilo je hrpetina auta...šaralo se po raznim markama...ovaj je ispal bingo  :good:
nađemo se na cugi koji dan pa napričamo  :hi:
Svi su ovde ludi,a samo ja imam papire..
 

Offline driver_8

Odg: AlfaSud SVAR i ESVAR
« Odgovori #19 : 05 Lipnja, 2016, 21:10:10 »
Serijska Alfa Sud je najobičnije ništa, isto ka kuća bez temelja, da se još bolje izrazim ka ona muška stvar bez jaja.
Kad je Alfa Sud izašla bila je najnekvalitetnija hrpa uobličena u jeftini ruzinavi ruski lim.

A prototipovi o kojima je riječ u navedenom članku su samo prototipovi, koji se definitivno nisu mogli nositi sa japanskim serijskim autima tog doba, pogotovo ne po pitanju snage i potrošnje.

Alfasud je najbolja alfa s prednjim pogonom - ikad, a vozio sam ih sve dovoljno dugo da mogu procjeniti. Alfasud je auto jako sličan Miniju po pitanju vozljivosti. Serijska alfasud je bila konstrukcijsko remek dijelo svog doba koje je bilo loše sklopljeno u prevelikom broju primjeraka u odnosu na ukupan broj primjeraka. Ruski lim je bio točka na i.
A tvoja izjava iskazuje samo koliko si neupućen i neinformiran po pitanju tog auta. Auto je kad se pojavio bio nahvaljen od svih recenzenata kao auto ispred svog vremena po pitanju performansi, motora, ugrađene tehnike, voznih osobina, izbalansiranosti i povrh svega upravljivosti u graničnim situacijama gdje se opjevani golf 1 mogao sakriti. Alfasud nije bio nekvalitetan auto u klasičnom smislu poput npr. moskvicha ili wartburga, mehanika na tom autu je bila kvalitetna i prilično sofisticirana za auto te klase. Auto je bio bez mane kad bi ga složili po PS-u. Problem je bio u tvornici, tj. radnicima koji se nisu pridržavali alfinih standarda kvalitete iz raznoraznih razloga, da ne idem u dubinu.
Ruski lim nije bio kvaliteta, to je bio neki deal između države i SSSR-a, ali koristio ga je i BMW, međutim tu je sad stvar bila više zaštite tog lima, a ne samog lima, a pošto se u tvornici fušarilo bez kontrole i preskakalo sve što se da samo da se radi manje, Alfesud su hrđale puno prije. Međutim nije svaki sud bio loše složen, kvaliteta je varirala i to jako, ovisno kako je nestručni kadar bio raspoložen i kako su stajali sa štrajkovima.
I dalje je alfasud jedna od najprodavanijih alfi, prodano ih je koliko i alfi giulia, malo ispod 1 000 000 primjeraka.

Alfasud je bila djelo genijalnih inžinjera, sa genijalnim tehničkim rješenjima koje su posljedično davale genijalno vozljiv auto koji je pao na jednom najobičnijem sklapanju u tvornici, uništio ga je fušeraj radnika koji nisu dorasli radu u tvornici koja radi aute tog tehničkog kalibra. Jednostavno ili nisu znali, a ovi koji su znali nisu htjeli. Lim iz SSSR-a je samo bio točka na i, ali lim je materijal, postoji bolji ili lošiji, al svaki se da propisno zaštiti da traje odgovarajuće vrijeme, a upravo antikorozivna zaštita je bila jedan od koraka gdje se "nije radillo" by the book jer je to najlakše sakriti bojom.
« Zadnja izmjena: 05 Lipnja, 2016, 22:43:50 driver_8 »
 

Offline chaos

Odg: AlfaSud SVAR i ESVAR
« Odgovori #20 : 05 Lipnja, 2016, 21:39:01 »
A čitaj, ja nisam Alfist, pa nisam upućen ni informiran.... i kreni od početka teme, pa onda vidi tko je egoalfističan i neupućen i neinformiran. U pič-mač ispada da je Alfa Bog autoindustrije i da je AlfaSud prvi sa boxer motorom i nekim senzorima, koji pogoni prednje kotoče gle vraga oslonjeni su na najnoviji sistem opruga i da ne laprdam dalje..... jer sve je to već bilo izmišljeno i realizirano, samo što to Alfa nije dobro kopirala i usavršila.

I danas se mnogi proizvodi u recenzijama hvale naširoko i naveliko, a vrime pokaže tko je bio najizdržliviji, najpraktičniji i najbolji.
Npr. VW ili Honda i danas ima svoju odanu staru i novu klijentelu jer nemaju baš neke "bisere" kao što je AlfaSud.
ko' nemoš popraviti ćekičem ... sigurno je problem sa letrikom!
 

Offline driver_8

Odg: AlfaSud SVAR i ESVAR
« Odgovori #21 : 05 Lipnja, 2016, 23:18:15 »
A čitaj, ja nisam Alfist, pa nisam upućen ni informiran.... i kreni od početka teme, pa onda vidi tko je egoalfističan i neupućen i neinformiran. U pič-mač ispada da je Alfa Bog autoindustrije i da je AlfaSud prvi sa boxer motorom i nekim senzorima, koji pogoni prednje kotoče gle vraga oslonjeni su na najnoviji sistem opruga i da ne laprdam dalje..... jer sve je to već bilo izmišljeno i realizirano, samo što to Alfa nije dobro kopirala i usavršila.

I danas se mnogi proizvodi u recenzijama hvale naširoko i naveliko, a vrime pokaže tko je bio najizdržliviji, najpraktičniji i najbolji.
Npr. VW ili Honda i danas ima svoju odanu staru i novu klijentelu jer nemaju baš neke "bisere" kao što je AlfaSud.

Referirao sam se na to da je Alfasud auto ništa, bez temelja.
Alfasud je dokazano izniman auto po pitanju vozljivosti, upravljivosti, aktivne sigurnosti, predvidljivosti i kontrole u graničnim situacijama, feedbacka na volanu... i time  ponašanju auta u najzahtjevnijim situacijama, kiša, led, brzina, proklizavanje, namjerno ganjanje... IZNIMAN. Bez konkurencije kod malih auta, možda bahato zvuči, al tako je bilo kad se pojavio jer od tvornice koja je radila giuliu i njenu coupe izvedbu giuliu bertone (koja je pak konkurirala porscheu sve dok 911-ici nije počela rasti snaga) ništa manje od toga nije se ni očekivalo.

Izmislila nije boxer koncepciju, niti mcpherson, niti prednji pogon, nije u tome bit, al kopirala nije sigurno, jer taj boxer nije običan kao bubin da se ima išta iskopirati, niti je mcpherson kao stojadinov, niti je otraga zavisan ovjes standardnog tipa. Znači alfasud je uvela u tu klasu neka rješenja u pogledu motora, ovjesa, kočnica, napredna i prikladna višim klasama, koja nose u konačnici bolje performanse kad se ugrade u mali lagani auto.

Najpraktičniji ili najizdržljiviji meni nije uvjet da bi auto bio najbolji, ne znam zašto bi to bilo jedino i glavno mjerilo koje čini dobar ili najbolji auto??? Svatko od auta traži nešto drugo i bitno mu je u različitom opsegu.

« Zadnja izmjena: 06 Lipnja, 2016, 00:22:43 driver_8 »
 

Offline boresky

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 1297
  • Thanked: 25 times
  • Lokacija: Križevci
  • Vozilo:: | SAAB 900 1981 |
Odg: AlfaSud SVAR i ESVAR
« Odgovori #22 : 05 Lipnja, 2016, 23:48:34 »
Prije i hrdjavi Alfasud nego vozilo iz "one" drzave u kojoj sve rade po propisima..
-Pretpostavka je majka pogreške-
 

Offline bubuleja

Odg: AlfaSud SVAR i ESVAR
« Odgovori #23 : 06 Lipnja, 2016, 07:36:02 »
ja neznam o kojoj alfi sud vi pričate to ko da je bolid brate...ja kad sam ju ganjao po ulicama rijeke prije više od 20 let to je bila kašeta...klizio je prednji kraj na sve strane i zadnji isto..bo..možda sam prebrzo vozio...a možda su i ceste pune nafte bile od dizelskih isparavanja...ko če ga znat...alfa sud...ok auto ali da je neki bog bogova...i nije...samo osvrt nekoga ko ju je izdivljao...
Adio mare
 

Offline dmj

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 3780
  • Spol: Muški
Odg: AlfaSud SVAR i ESVAR
« Odgovori #24 : 06 Lipnja, 2016, 10:16:03 »
Slučaj Alfasuda je tim žalosniji jer ne smijemo zaboraviti da je Alfa tada bila u državnom vlasništvu, bolila ih je neka stvar za profitabilnost, ugrađivani su dijelovi najboljih dobavljača iz čitave Europe, nije bilo nikakvog rezanja troškova... Da je bio superioran konkurenciji u klasi po voznim osobinama i tehnološkim rješenjima, uglavnom je točno - premda osobno smatram da je nekoliko mjeseci prije njega predstavljen Citroën GS bar jednako značajan i „svemirski“ za svoje vrijeme. Dakako, uz veliku razliku u pristupu prilagođenu vrlo različitim zahtjevima vozača i stilovima vožnje kupaca Alfa Romea i Citroëna.

A što se tog famoznog ruskog čelika tiče, koliko ja znam taj je deal bio vezan za transfer Fiatove tehnologije u projekt Lade i nekom logikom je taj čelik trebao i koristiti Fiat. Tako da mi nikada nije bilo posve jasno zašto je i Alfa nastradala u toj priči. No istina je da je inicijalni skandal iz 1970-ih bio mnogo širi i da su kao primjeri ekstremnog hrđanja navođeni mnogi automobili iz raznih europskih zemalja (ako me sjećanje ne vara najgore je prošla rana Simca 1307/1308, a bilo je tu i Nijemaca), ali su retrogradno nekako uglavnom Alfasud i Lancia Beta označeni kao najgori, što uopće nije nužno i realnost.
Via Ciro Menotti 322
 

Offline driver_8

Odg: AlfaSud SVAR i ESVAR
« Odgovori #25 : 06 Lipnja, 2016, 11:07:11 »
Citroen GS je bio klasu veći auto,  za usporedbu s alfettom po veličini. Ne znam zašto ga mnogi uspoređuju kao konkurenciju alfasudu. Ni po klasi ni po namjeni nisu ni slični.
 

Offline Boxer

  • Administrator
  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 3118
  • Thanked: 144 times
  • Spol: Muški
    • http://alfa-corse.com
  • Lokacija: Čakovec
  • Vozilo:: Ponovo Alfa Romeo Sprint QV
Odg: AlfaSud SVAR i ESVAR
« Odgovori #26 : 06 Lipnja, 2016, 11:24:16 »
GS je također bio avangarda i nešto novo i donio je gomilu novotarija i promjena, u usporedbi sa svime tada aktualnim to je bio enterprise ali njega isto nema na cestama dok stare ascone, taunusi i ostalo žare i pale tako da GS isto ne valja ništa, vjerojatno će reći da je to galsko smeće....




Bit svega uopće nije veličanje ni alfe ni ničega nego konstruktivna rasprava i informiranje o nekim, za mene kao čovjeka koji prati autoindustriju, relativno bitnim stvarima koje su činile povijest i uvele promjene. 90% drugih proizvođača nije uvelo ništa nego su pratili druge i to kopirali/primjenjivali na svojim proizvodima. Ali oni su eto zakon a ostalo je smeće. Kad su takva razmišljanja u pitanju bude mi žao što sam uopće otvorio temu...
Hrđa bez granica
 

Offline romyo

Odg: AlfaSud SVAR i ESVAR
« Odgovori #27 : 06 Lipnja, 2016, 11:44:56 »

Bit svega uopće nije veličanje ni alfe ni ničega nego konstruktivna rasprava i informiranje o nekim, za mene kao čovjeka koji prati autoindustriju, relativno bitnim stvarima koje su činile povijest i uvele promjene. 90% drugih proizvođača nije uvelo ništa nego su pratili druge i to kopirali/primjenjivali na svojim proizvodima. Ali oni su eto zakon a ostalo je smeće. Kad su takva razmišljanja u pitanju bude mi žao što sam uopće otvorio temu...


Apsolutno.  :hi:
 

Offline boresky

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 1297
  • Thanked: 25 times
  • Lokacija: Križevci
  • Vozilo:: | SAAB 900 1981 |
Odg: AlfaSud SVAR i ESVAR
« Odgovori #28 : 06 Lipnja, 2016, 11:47:58 »
 Zato treba otvoriti temu:Top 10 novotarija u autoindustriji s kraja 20. tog vijeka i tamo razglabati o ostalim automobilima.Ja nisam dovoljno strucan pa necu laprdati ali mnogi bi se zaprepastili kad ni procitali gole cinjenice.
-Pretpostavka je majka pogreške-
 

Offline OVERDOSEDSPEEDJUNKIE

Odg: AlfaSud SVAR i ESVAR
« Odgovori #29 : 06 Lipnja, 2016, 12:17:04 »
Zanimljivo kako se uvijek koljete oko usporedbe krušaka i jabuka.
Postoje konji za vuču kola i plugova, postoje konji za jahanje, postoje konji za utrke.
Danas su druga vremena, s Ferrrrarrrijem možeš furat djecu u školu i vuć priksu sa knauf pločama, nekoć se točno znalo koja je "sportska" marka, danas je sve VW ili Ford ili Fiat ili GM. Uostalom, sve sportske marke su propale i u vlasništvu su konfekcije, bez obzira na kvalitet i performanse. Kao što je i sva proizvodnja preseljena u Kinu, pa ti traži njemačku kvalitetu i talijanski dizajn i francusku inovativnost. Tko je što izmislio i prvi ugradio danas, nažalost, nije važno nikom osim nama kojima je hrđa oštetila mozak pa se bavimo glupostima  :biggrin:
Rasprave su odlična stvar ukoliko čovjek nije kamene glave i želi nešto naučiti i čuti, kod nas je običaj da je nešto po nekom tako i točka, pa rasprava nema smisla.
Najbolji je auto od plastike, na pedale....i točka...nema rasprave, to je tako  :P
NO GANDINI - NO LAMBORGHINI
Ima vozača....ima pilota....ali nema Senne
Nakon Senne? Samo sjene.