Serijska Alfa Sud je najobičnije ništa, isto ka kuća bez temelja, da se još bolje izrazim ka ona muška stvar bez jaja.
Kad je Alfa Sud izašla bila je najnekvalitetnija hrpa uobličena u jeftini ruzinavi ruski lim.
A prototipovi o kojima je riječ u navedenom članku su samo prototipovi, koji se definitivno nisu mogli nositi sa japanskim serijskim autima tog doba, pogotovo ne po pitanju snage i potrošnje.
Alfasud je najbolja alfa s prednjim pogonom - ikad, a vozio sam ih sve dovoljno dugo da mogu procjeniti. Alfasud je auto jako sličan Miniju po pitanju vozljivosti. Serijska alfasud je bila konstrukcijsko remek dijelo svog doba koje je bilo loše sklopljeno u prevelikom broju primjeraka u odnosu na ukupan broj primjeraka. Ruski lim je bio točka na i.
A tvoja izjava iskazuje samo koliko si neupućen i neinformiran po pitanju tog auta. Auto je kad se pojavio bio nahvaljen od svih recenzenata kao auto ispred svog vremena po pitanju performansi, motora, ugrađene tehnike, voznih osobina, izbalansiranosti i povrh svega upravljivosti u graničnim situacijama gdje se opjevani golf 1 mogao sakriti. Alfasud nije bio nekvalitetan auto u klasičnom smislu poput npr. moskvicha ili wartburga, mehanika na tom autu je bila kvalitetna i prilično sofisticirana za auto te klase. Auto je bio bez mane kad bi ga složili po PS-u. Problem je bio u tvornici, tj. radnicima koji se nisu pridržavali alfinih standarda kvalitete iz raznoraznih razloga, da ne idem u dubinu.
Ruski lim nije bio kvaliteta, to je bio neki deal između države i SSSR-a, ali koristio ga je i BMW, međutim tu je sad stvar bila više zaštite tog lima, a ne samog lima, a pošto se u tvornici fušarilo bez kontrole i preskakalo sve što se da samo da se radi manje, Alfesud su hrđale puno prije. Međutim nije svaki sud bio loše složen, kvaliteta je varirala i to jako, ovisno kako je nestručni kadar bio raspoložen i kako su stajali sa štrajkovima.
I dalje je alfasud jedna od najprodavanijih alfi, prodano ih je koliko i alfi giulia, malo ispod 1 000 000 primjeraka.
Alfasud je bila djelo genijalnih inžinjera, sa genijalnim tehničkim rješenjima koje su posljedično davale genijalno vozljiv auto koji je pao na jednom najobičnijem sklapanju u tvornici, uništio ga je fušeraj radnika koji nisu dorasli radu u tvornici koja radi aute tog tehničkog kalibra. Jednostavno ili nisu znali, a ovi koji su znali nisu htjeli. Lim iz SSSR-a je samo bio točka na i, ali lim je materijal, postoji bolji ili lošiji, al svaki se da propisno zaštiti da traje odgovarajuće vrijeme, a upravo antikorozivna zaštita je bila jedan od koraka gdje se "nije radillo" by the book jer je to najlakše sakriti bojom.