Autor Tema: AlfaSud SVAR i ESVAR  (Posjeta: 42441 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline chaos

Odg: AlfaSud SVAR i ESVAR
« Odgovori #30 : 06 Lipnja, 2016, 17:39:50 »
Citat: Sprint QV
Bit svega uopće nije veličanje ni alfe ni ničega nego konstruktivna rasprava i informiranje o nekim, za mene kao čovjeka koji prati autoindustriju, relativno bitnim stvarima koje su činile povijest i uvele promjene. 90% drugih proizvođača nije uvelo ništa nego su pratili druge i to kopirali/primjenjivali na svojim proizvodima. Ali oni su eto zakon a ostalo je smeće. Kad su takva razmišljanja u pitanju bude mi žao što sam uopće otvorio temu...

Jebi ga kod nas nesmiš imati svoje mišljenje i izraziti svoje iskustvo.

Voziti AlfuSud i voziti Minija je nebo i zemlja, a o vremenu uvođenja tehničkih riješenja i novotarija plus da to funkcionira isto je razlika nebo i zemlja.

Žao mi je, ali pobjedu na našim cestama je ipak odnio...
ko' nemoš popraviti ćekičem ... sigurno je problem sa letrikom!
 

Offline bubuleja

Odg: AlfaSud SVAR i ESVAR
« Odgovori #31 : 06 Lipnja, 2016, 17:45:16 »
Kutija na kotacima..sve su to kutije...bolje neki komad setat i bacit nesto u zube nego blejat u kutije...uzbudujete se previse oko nebitnih stvari..dan je lip..uzivajte..
Adio mare
 

Offline chaos

Odg: AlfaSud SVAR i ESVAR
« Odgovori #32 : 06 Lipnja, 2016, 18:53:56 »
Citat: driver_8
nevjerovatno koliko neki i kad priznaju da su neinformirani, lupaju i dalje, uporno.... samo da obrane pod svaku cijenu njegovo veličanstvo VOLKSWAGEN.  :))

 :)) :)) :)) o informiranosti koliko ja volim i branim VW. U mojim postovima na ovom forumu sigurno piše.

Lupati više neću jer me nitko ne može uvjeriti da je AlfaSud promašaj!
Al da sam uporan jesam i iza toga stojim

Serijska Alfa Sud je najobičnije ništa, isto ka kuća bez temelja, da se još bolje izrazim ka ona muška stvar bez jaja.
Kad je Alfa Sud izašla bila je najnekvalitetnija hrpa uobličena u jeftini ruzinavi ruski lim.

A prototipovi o kojima je riječ u navedenom članku su samo prototipovi, koji se definitivno nisu mogli nositi sa japanskim serijskim autima tog doba, pogotovo ne po pitanju snage i potrošnje.

 :hi:
ko' nemoš popraviti ćekičem ... sigurno je problem sa letrikom!
 

Offline driver_8

Odg: AlfaSud SVAR i ESVAR
« Odgovori #33 : 06 Lipnja, 2016, 19:00:57 »
Jebi ga kod nas nesmiš imati svoje mišljenje i izraziti svoje iskustvo.

Voziti AlfuSud i voziti Minija je nebo i zemlja, a o vremenu uvođenja tehničkih riješenja i novotarija plus da to funkcionira isto je razlika nebo i zemlja.

Žao mi je, ali pobjedu na našim cestama je ipak odnio...
(Image removed from quote.)

Ja sam imao mini 150 000 km, pa poslije 33 (to je isto ko i sud) jedno 40 000 km, a golf 1 je stalno prisutan i koristio se kad bi crklo nešto od to dvoje. Nakon minija u 33 sam bio ko doma, ti auti su jako slični bez obzira na veličinu, osjeti se isti modus operandi podvozja, a u golfu je svaki put povećani oprez s koliko ću ući u zavoj, mogu li zakočiti u zavoju da ne izbaci dupe, uvijek ko po jajima s njim, moraju bit dobre gume, mora ovo mora ono, ne smiješ po kiši uletit bez kočenja u zavoj, sve granice su puno niže nego što sam navikao i kad ih prođeš slučajno ili namjerno dosta naglo reagira i teže ga je vratiti na put.
A što se tiče kvarenja opetovanog kad nešto popraviš, mini je tu bio najgori, najviše se raspadao mjenjač i prijenos. Iznova i iznova, ležaji, nabe, diferencijal, a hrđao je odmah nakon 3-4 godine. Pa pucanje školjke na štokovima i oko nosača polušasije. Alfa je bila kompromis, trajala je ok, nije hrđala puno, nije pucala školjka, a bila je suverenih performansi i vozila se slično ko mini. Direktno, precizno, predvidljivo, ne zna za understeer...  Golf je neka druga raca i ne može se uopće uspoređivat po tom pitanju, ali zato ima neke druge prednosti.
« Zadnja izmjena: 06 Lipnja, 2016, 20:16:23 driver_8 »
 

Offline kađo-c

Odg: AlfaSud SVAR i ESVAR
« Odgovori #34 : 09 Lipnja, 2016, 12:29:43 »
I po cemu je sud bio toliko napredan?To nisam nasao u temi..
well pam Wich way to go? left or right?
right!
noo.. its too bad ..
why?
because it was 50/50 shot on you be going left or right,you see we both going left ....
 

Offline deda

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 5824
Odg: AlfaSud SVAR i ESVAR
« Odgovori #35 : 09 Lipnja, 2016, 13:26:49 »
Da bi to shvatio, trebao si je imat i vozit.Neka se kvarila,neka je trunula,ali voziti te aute je bio poseban gušt u odnosu na popularne kante koje kak ti maju ugled pouzdanosti i vozljivosti,koju su stekli od vlasnika koji su skočili u njih nakon Fičeka i Stojkana,pa su mislili da su prijeli boga za bradu.
 

Offline driver_8

Odg: AlfaSud SVAR i ESVAR
« Odgovori #36 : 09 Lipnja, 2016, 14:32:31 »
I po cemu je sud bio toliko napredan?To nisam nasao u temi..

Ajmo redom.

Ovjes:

Napred mcpherson sa oprugom koja nije fiksna sa amortizerom već kad motaš, amortizer se vrti unutar nje. Drugo balans štanga u seriji od najslabijeg modela, ali ne kao kod fiata ili bmw-a e21 gdje je nužna jer preuzima ulogu vilice, već je zasebna i može se skinuti i dalje voziti jer ovjes ima svoje vilice. Male neovješene mase zbog inboard diskova napred. Mulde povezane kao dio šasije. Sve te sitnice zbrojeno se osjete u vožnji.

Otraga zavisna osovina s panhard motkom, međutim imala je jednu specifičnost,  bila je samoupravljiva. Zbog specifičnih spona odnosno watt paralelograma po kotaču prilikom naginjanja u zavoju dolazilo je do zakretanja cijele zadnje osovine, koliko se nagne toliko se zakrene osovina i dodatno usmjerava nos auta u pravom smjeru, odnosno smanjuje neg. učinke prednjeg pogona. Isto to rješenje je koristio samo Saab, ali u klasi više, u modelu 99, kasnije u 900 i 9000.

Volan, zupčasta letva, ali vrlo precizan, direktan, odmjeren, prenosi puno informacija s ceste, u tradiciji ostalih većih alfi.

Kočnice, 4 diska na sva 4 i dvoklipna ATE klješta sa nasuprotnim klipovima. Razdjelnik kočenja od najslabijeg modela, nema blokanja zadnjih kotača kod jakog kočenja.

Mjenjač s pravih 5 brzina, odnosno 5. nije override.

Motor - boxer s vodenim hlađenjem visoke specifične snage po litri za to doba, izuzetno tihog i mirnog rada, sa minimalno jednim dvogrlenim karbom ili dva dupla kasnije, dellorto ili weber. Ono što je bilo najzapaženije kod tog motora je koliko je letio u okretaje, kao da mu je potreban samo mali poticaj gasom da se razvrtava sam od sebe. Ja ne znam koji masovni motor tako ide u okretaje kao alfin boxer. Za talijana ne znam ni jednog, a za njih se kaže da najviše preferiraju okretaje tako ih konstruiraju većinom. A opet u većim kubikažama nije bio mrtav u podrumu. Taj motor je ostao u proizvodnji sve do druge polovine 90-ih sa konkuretnom snagom i relativno neizmjenjen. Ide na šaraf u 145, 146 (blok i glave) i obrnuto. Sami motori su imali alu glave, blok iz jednog komada i bregaste su bile u glavama i direktno pokretale ventile (OHC)

Raspodjela mase - boxer motor znači nisko težište i mjenjač iza zadnje osovine. puno bolje rješenje nego poprečni motori s mjenjačem koji vise preko nosa. Ali skuplje za proizvodnju.

"...in that time it sets the standards for the future"



« Zadnja izmjena: 09 Lipnja, 2016, 15:12:34 driver_8 »
 

Offline OVERDOSEDSPEEDJUNKIE

Odg: AlfaSud SVAR i ESVAR
« Odgovori #37 : 09 Lipnja, 2016, 17:03:16 »
Ali Golf je prvi imao plastičnu "ralicu" :bravoo:
NO GANDINI - NO LAMBORGHINI
Ima vozača....ima pilota....ali nema Senne
Nakon Senne? Samo sjene.
 

Offline Boxer

  • Administrator
  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 3118
  • Thanked: 144 times
  • Spol: Muški
    • http://alfa-corse.com
  • Lokacija: Čakovec
  • Vozilo:: Ponovo Alfa Romeo Sprint QV
Odg: AlfaSud SVAR i ESVAR
« Odgovori #38 : 09 Lipnja, 2016, 21:35:32 »
Ajmo redom.

Ovjes:

Napred mcpherson sa oprugom koja nije fiksna sa amortizerom već kad motaš, amortizer se vrti unutar nje. Drugo balans štanga u seriji od najslabijeg modela, ali ne kao kod fiata ili bmw-a e21 gdje je nužna jer preuzima ulogu vilice, već je zasebna i može se skinuti i dalje voziti jer ovjes ima svoje vilice. Male neovješene mase zbog inboard diskova napred. Mulde povezane kao dio šasije. Sve te sitnice zbrojeno se osjete u vožnji.

Otraga zavisna osovina s panhard motkom, međutim imala je jednu specifičnost,  bila je samoupravljiva. Zbog specifičnih spona odnosno watt paralelograma po kotaču prilikom naginjanja u zavoju dolazilo je do zakretanja cijele zadnje osovine, koliko se nagne toliko se zakrene osovina i dodatno usmjerava nos auta u pravom smjeru, odnosno smanjuje neg. učinke prednjeg pogona. Isto to rješenje je koristio samo Saab, ali u klasi više, u modelu 99, kasnije u 900 i 9000.

Volan, zupčasta letva, ali vrlo precizan, direktan, odmjeren, prenosi puno informacija s ceste, u tradiciji ostalih većih alfi.

Kočnice, 4 diska na sva 4 i dvoklipna ATE klješta sa nasuprotnim klipovima. Razdjelnik kočenja od najslabijeg modela, nema blokanja zadnjih kotača kod jakog kočenja.

Mjenjač s pravih 5 brzina, odnosno 5. nije override.

Motor - boxer s vodenim hlađenjem visoke specifične snage po litri za to doba, izuzetno tihog i mirnog rada, sa minimalno jednim dvogrlenim karbom ili dva dupla kasnije, dellorto ili weber. Ono što je bilo najzapaženije kod tog motora je koliko je letio u okretaje, kao da mu je potreban samo mali poticaj gasom da se razvrtava sam od sebe. Ja ne znam koji masovni motor tako ide u okretaje kao alfin boxer. Za talijana ne znam ni jednog, a za njih se kaže da najviše preferiraju okretaje tako ih konstruiraju većinom. A opet u većim kubikažama nije bio mrtav u podrumu. Taj motor je ostao u proizvodnji sve do druge polovine 90-ih sa konkuretnom snagom i relativno neizmjenjen. Ide na šaraf u 145, 146 (blok i glave) i obrnuto. Sami motori su imali alu glave, blok iz jednog komada i bregaste su bile u glavama i direktno pokretale ventile (OHC)

Raspodjela mase - boxer motor znači nisko težište i mjenjač iza zadnje osovine. puno bolje rješenje nego poprečni motori s mjenjačem koji vise preko nosa. Ali skuplje za proizvodnju.

"...in that time it sets the standards for the future"








Sa ovakvim se ljudima da i može komunicirati :thmbup: :thmbup:


Dodaj tome mješač hladno/toplog zraka, tank ispod sjedala a ne ispod gepeka, niskoprofilne gume, sva 4 diska, ručnu na prednjim kotačima koja može u slučaju kvara zamjeniti nožnu kočnicu, prostranu kabinu....
Hrđa bez granica
 

Offline deda

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 5824
Odg: AlfaSud SVAR i ESVAR
« Odgovori #39 : 10 Lipnja, 2016, 09:23:04 »
Kočnice je takve radio Citroen još prije II. s.r. i danas ih još stavlja.
 

Offline Ante V8

Odg: AlfaSud SVAR i ESVAR
« Odgovori #40 : 10 Lipnja, 2016, 17:04:21 »
Ali Golf je prvi imao plastičnu "ralicu" :bravoo:

nijeeee :P,nego COMMODORE A GSE 1970,i tad su uveli motor sa direktnim elektronskim ubrizgavanjem,tj,D jetronic. Dok su bmw,mercedes,audi,vw imali polumehanički injection,tj K jetronic skoro do 90ih godina ,sa famoznom K glavom.
Definicija Demokracije:
Pošalješ čovjeka u p.m.. i on ide kud je njega volja!
 

Offline Boxer

  • Administrator
  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 3118
  • Thanked: 144 times
  • Spol: Muški
    • http://alfa-corse.com
  • Lokacija: Čakovec
  • Vozilo:: Ponovo Alfa Romeo Sprint QV
Odg: AlfaSud SVAR i ESVAR
« Odgovori #41 : 10 Lipnja, 2016, 20:03:33 »
Kočnice je takve radio Citroen još prije II. s.r. i danas ih još stavlja.


Malo mu to vrijedi, to je smeće kao i alfasud.... jedinica s dobošima iz 76-e e to je auto, nemaš pojma ;D
Hrđa bez granica
 

Offline deda

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 5824
Odg: AlfaSud SVAR i ESVAR
« Odgovori #42 : 10 Lipnja, 2016, 20:14:32 »
Je, tak je.
 

Offline bubuleja

Odg: AlfaSud SVAR i ESVAR
« Odgovori #43 : 10 Lipnja, 2016, 23:50:12 »
Al jedinica jos uvik vozi..a gs i alfa sud pokopane davno..daba im inovacije
Adio mare
 

Offline radnik-os

  • Senior member
  • ***
  • Postova: 229
  • Lokacija: osijek
  • Vozilo:: bmw 2002-u nastajanju,truljavi tristac..ali pali
Odg: AlfaSud SVAR i ESVAR
« Odgovori #44 : 11 Lipnja, 2016, 06:31:35 »
Ha ha ha....jedino što je bolje od keca...je golf dvojka :biggrin:
Ali sa dubokim  branicima na dizelu iz 85-e!
Tko izgubi dobitak,dobije gubitak!