Autor Tema: ALPINA  (Posjeta: 21530 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Bellof

Odg: ALPINA
« Odgovori #30 : 15 Svibnja, 2019, 09:20:15 »
Je si na ovu mislia?






 
The following users thanked this post: Nero

Offline Nero

Odg: ALPINA
« Odgovori #31 : 15 Svibnja, 2019, 09:47:09 »
Da!

Imam negdje slika, moram iskopati.

O njoj sam se naslušao puno priča, i vidio puno akcije, zanima me i kompletna pozadina.
.....if I go to hell,then I hope that will burn well......
 

Offline sigmafahrer

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 2053
  • Thanked: 725 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Stuttgart
  • Vozilo:: Citroen CX, Mitsubishi Sigma, Jaguar XJR
Odg: ALPINA
« Odgovori #32 : 15 Svibnja, 2019, 13:00:28 »

Pitanje: kada su došle i da li su oznake Alpine bile "obavezne"? Drugim riječima, želim npr. auto komplet Alpine preradu ali ne želim da je to na bilo koji načim vidljivo osim npr. njihovih felgi?
Prije svega mislim na bočne crte i prednji lip koji mi na recimo E36 uvijek bio grozan

Oznake Alpina su preuzete iz skladišta pisaćih mašina i još 60ih lijepljene na karoserije i ventildeklove BMWa 1500, 1800. U početku i do kraja 70ih je bilo šareno.Mogao si kupiti dijelove , mogao si ih
dati ugraditi u svoj polovni auto u Alpini ili bilo kojoj BMW auto kući, kupiti kompletan auto. Uglavnom oznaka je išla uvijek kao BMW Alpina. Od 1978. sa B6 i B7 kreću oznake bez BMW i nezvanično je Alpina proizvođač.Od tada su oznake "obavezne" ako je auto napravljen u Buchloeu.

Nisu sve Alpine rađene po narudžbi, gotovi auti su rađeni isključivo sa setom naljepnica ,oznaka ...Ali sretnici koji su kupovali novoga stavljali su križiće na liste sa  dodatnom opremom,birali materijale interijera, boju... I da, bilo je moguće naručiti auto bez deko-seta ali bez spojlera ne.
Čuo sam puno puta komentare o tim ne baš lijepim prednjim spojlerima Alpine, pogotovo na
kocki. Nisu najljepši ali su funkcionalni i s razlogom su takvi.
Vidio sam nedavno B7 turbo E28 na prodaju,baš bez tih naljepnica. I odmah se pitaš je li original Alpina. Organizirao sam da se auto pogleda, dobio slike, vlasnik je odgovorio da je original, sa servisnom knjigom, u vrlo dobrom stanju. I cijena više nego dobra, 14 t€. Ja  nisam mogao tako brzo riješiti Citroena ili Mercedesa a nisam od onih koji imaju toliko eura u rezervi. Za 4 dana od dana kad sam vidio oglas auto prodan i teško da će se pojaviti opet takav za takvu cijenu. :glavauzid:


« Zadnja izmjena: 15 Svibnja, 2019, 13:16:30 sigmafahrer »
 

Offline Bellof

Odg: ALPINA
« Odgovori #33 : 15 Svibnja, 2019, 13:43:48 »
Upravo tako, primjer ove zlatne kocke iz Splita, prijašnji vlasnik je auto složia bez originalnog prednjeg i zadnjeg spojlera, rezultat je bia da je auto na 250 km/h imalo osjećaj lebdenja.
Sadašnji vlasnik je stavia originalne spojlere i auto se ponaša ko da je zalipljeno na cesti.
Sigma, cijene tih B7-ca ne moraju bit astronomske, ova u tvom slučaju je sigurno tražila kompletnu reparaciju turba i ostalih popratnih stvari jer ruku na srce, ti agregati sa takvim postavkama iz tog doba u rukama nekog ko nije zainteresiran za "čuvanje" su jaaaaako osjetljivi.
Osobno kad bi ima mogućnosti tražia bi i kupia B10 u e28 liniji, to je najbolji agregat ikad napravljen u toj tvornici, neuništiv a snaga maksimalno izvučena sa ciljem da traje i traje.
 

Offline jeep frik

Odg: ALPINA
« Odgovori #34 : 15 Svibnja, 2019, 13:49:37 »
Jos bolje B10 u e34! :good:

Offline Boxer

  • Administrator
  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 3118
  • Thanked: 144 times
  • Spol: Muški
    • http://alfa-corse.com
  • Lokacija: Čakovec
  • Vozilo:: Ponovo Alfa Romeo Sprint QV
Odg: ALPINA
« Odgovori #35 : 15 Svibnja, 2019, 14:10:10 »
Od Alpine meni je ovo jedan od najdražih modela, jednako tako mi je E39 naj bmw ikada


https://www.index.hr/oglasi/bmw-e39-alpina-b10-v8/oid/642805
Hrđa bez granica
 

Offline Bellof

Odg: ALPINA
« Odgovori #36 : 15 Svibnja, 2019, 14:12:57 »
Poznajem par vlasnika Alpininih vozila i ono šta je interesantno je da ama baš nitko od njih ne zna šta znače oznake na njihovim autima.
Evo baš u zadnjih par godina, svjedoci smo kako i kod BMW-a, Audia su oznake na autima uvele pravu pomutnju među poklonicima a da ne govorimo o "običnim" ljudima.
Marko ne znam znaš li ti, ali jednom sam "čita" test Alpine u nekom norveškom listu di su pitali gazdu šta znače oznake, C1, B7, B11....di je odgovoria da svakom modelu daje oznaku po poznatom vitaminu koji se nalazi u hrani, piću, i ljudskom organizmu.
Zanima me da li sam dobro razumia i je li to tako?
 

Offline Bellof

Odg: ALPINA
« Odgovori #37 : 15 Svibnja, 2019, 14:43:54 »
@Nero, znači početkom 90-tih kad je krenilo ludilo Drago je nakon stanke od desetak godina odlučia ponovno uzet Alpinu, iako je za te novce moga uzet e34 525i u Split je došla predivna B9 e28.
Odlučia se za nju jer je jedan drugi moj prijatelj sa Brača par godina ranije kupia takvo auto koje nije moga uvest u bivšu jugu zbog stravičnih nameta, tako da je kupia u nas obićnu peticu i otiša u njemačku pribacit sve sa Alpine na ovu našu.
Kako je Drago održava i vozia to auto toliko mu se svidilo da je odlučia na povlasticu uzet baš taj model.






Nakon nekog vrimena ta Alpina završava na krovu u Dugopolju a Drago odlučuje da komplet sve iz petice seli u šesticu.






Auto se radilo dugo, temeljito i pazilo se na svaki detalj.












Šestica isto minja vlasnika nakon određenog vrimena i kupuje je jedan naš preciznije brat od tog momka iz ekipe koji je razbiva.
Drago otkupljuje auto nazad i odluči napravit B6 e30 sa dorađenim motorom po uzoru na B10 e28.
Danas je kockica u Solinu i često se može vidit po gradu ali uvik umjereno, lagano, nije to kao kad je bila u Drage kad bi se zadnji tunel put Klisa izlazia sa 190 km/h u boku.
 
The following users thanked this post: Nero

Offline Nero

Odg: ALPINA
« Odgovori #38 : 15 Svibnja, 2019, 16:32:49 »
Zakon!

Dragin sin mi cesto prica o zlatnoj, ali puno detalja ili ne zna ili preskoci.

Hvala na pojasnjenju, dugujem pice jednom :)
.....if I go to hell,then I hope that will burn well......
 

Offline sigmafahrer

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 2053
  • Thanked: 725 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Stuttgart
  • Vozilo:: Citroen CX, Mitsubishi Sigma, Jaguar XJR
Odg: ALPINA
« Odgovori #39 : 15 Svibnja, 2019, 16:43:47 »
Bilo je znači alpinista u Splitu  :thmbup:      Skidam kapu tom Katiću tko god da je  :hi:
 

Offline Bellof

Odg: ALPINA
« Odgovori #40 : 15 Svibnja, 2019, 17:49:30 »
Zakon!

Dragin sin mi cesto prica o zlatnoj, ali puno detalja ili ne zna ili preskoci.

Hvala na pojasnjenju, dugujem pice jednom :)

Marko ili Marino?
 
The following users thanked this post: Nero

Offline Bellof

Odg: ALPINA
« Odgovori #41 : 15 Svibnja, 2019, 18:02:29 »
Bilo je znači alpinista u Splitu  :thmbup:      Skidam kapu tom Katiću tko god da je  :hi:

Je, je, ima ih, čak se odlazilo jednom godišnje do "hrama" najpoznatiji su pokojni Vrgoč i Katić autolimar, lakirer, mehaničar, zaljubljenik u BMW, Alpinu, Schnitzer, e vidiš kad smo kod Schnitzera, isto jebena tvornica i priča, pogotovo dok jedan od brače Joseph nije izgubia život, taj je bia zakon za turbo motore i do tada je ta firma bila sinonim za snagu i inovacije.
Alpina je prve viševentilske glave od njih uzimala.
Ako budeš ima vrimena, složi jedan tekst o njima.


 
The following users thanked this post: Nero

Offline sigmafahrer

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 2053
  • Thanked: 725 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Stuttgart
  • Vozilo:: Citroen CX, Mitsubishi Sigma, Jaguar XJR
Odg: ALPINA
« Odgovori #42 : 15 Svibnja, 2019, 18:20:32 »
Poznajem par vlasnika Alpininih vozila i ono šta je interesantno je da ama baš nitko od njih ne zna šta znače oznake na njihovim autima.
Evo baš u zadnjih par godina, svjedoci smo kako i kod BMW-a, Audia su oznake na autima uvele pravu pomutnju među poklonicima a da ne govorimo o "običnim" ljudima.
Marko ne znam znaš li ti, ali jednom sam "čita" test Alpine u nekom norveškom listu di su pitali gazdu šta znače oznake, C1, B7, B11....di je odgovoria da svakom modelu daje oznaku po poznatom vitaminu koji se nalazi u hrani, piću, i ljudskom organizmu.
Zanima me da li sam dobro razumia i je li to tako?


Nerijetka igra brojki i slova novinara koji su pisali o Alpinama i testirali ih,ne dolazi iz Buchloea. Viđao sam to često, evo imam jedan AutoZeitung iz '86 sa takvim naslovom, "Medvjeđe snažan zahvaljujući vitaminu B10"




A to sa oznakama je u početku bilo jednostavno a poslije zbunjujuće što je priznao i sam Burkard. Do 1978. je išlo ovako , npr. BMW 2002 tii Alpina A4 je bio 02 BMW sa ugrađenim Alpina motorom 2.0 sa 153 ili 160 ks. A oznaka za 4cil. motore 1.6 do 2.0 (A0 do A4) , B za šestake od 2.8 do 3.2 (B1 do B8).Neki modeli su bili samo prototipovi, test-auti, unikatni primjerci, auti napravljeni u par primjeraka od kojih nema dva ista ili prerađeni polovni i sukladno tome do '78. nije ni postojao program modela Alpine.Dakle, do tada su oznake bile interne oznake projekata a poslije '78. oznake modela.

Od 1978. otpada dodatak BMW i auti su dobili oznake C ili B. C serije su bile samo E21 i E30 sa malim šestacima 2.3, 2.5 i 2.7 (u BMWu označavani kao M20). Svi ostali modeli su bili B (bez obzira na motorizaciju, veliki šestaci, V8 ili V12) .Zašto B? Tri su moguća razloga ili kombinacija sva tri : Burkard Bovensiepen Buchloe.
Brojke iza C ili B su stupnjevi kako je pojedini model evoluirao. I još nešto, od 1978. ne treba miješati oznake modela sa oznakama motora. Evo primjera, B6 3.5 je Alpina kocka sa 3.4 B10 motorom (BMW oznaka motora M30). Ima izuzetaka, B12 je svaka Alpina sa V12 motorom(i sedmice i osmice) a BMWove baze Z1, Z4 i Z8 su u Alpini označavani kao Roadsteri.

Tako je bilo sve do 1999. od kada je B oznaka za benzince , D za diesele a broj iza označava BMW seriju. Opet je izuzetak petica E39, one sve imaju broj 10 iza D ili B. Komplicirano.

« Zadnja izmjena: 23 Svibnja, 2019, 19:59:01 sigmafahrer »
 
The following users thanked this post: Sepra

Offline djagat

Odg: ALPINA
« Odgovori #43 : 15 Svibnja, 2019, 18:26:21 »
Drug moj hvala jos jednom na objavi,naravno uvijek rado procitana :drinks: i da jos nesto..ne znam dali znas ali je tvoj kum prije nego je uzeo RCZ imao u planu uzet e90 B3 od Alpine
« Zadnja izmjena: 15 Svibnja, 2019, 19:44:05 djagat »
 
The following users thanked this post: sigmafahrer

Offline sigmafahrer

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 2053
  • Thanked: 725 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Stuttgart
  • Vozilo:: Citroen CX, Mitsubishi Sigma, Jaguar XJR
Odg: ALPINA
« Odgovori #44 : 15 Svibnja, 2019, 18:27:51 »
Je, je, ima ih, čak se odlazilo jednom godišnje do "hrama" najpoznatiji su pokojni Vrgoč i Katić autolimar, lakirer, mehaničar, zaljubljenik u BMW, Alpinu, Schnitzer, e vidiš kad smo kod Schnitzera, isto jebena tvornica i priča, pogotovo dok jedan od brače Joseph nije izgubia život, taj je bia zakon za turbo motore i do tada je ta firma bila sinonim za snagu i inovacije.
Alpina je prve viševentilske glave od njih uzimala.
Ako budeš ima vrimena, složi jedan tekst o njima.


Da, i Schnitzer je zanimljiv. Bio sam i u Aachenu kao dijete, pisat ću  o tome. A na pisanje te priče  me nagovara i moj kolega Mario koji je nedavno postao vlasnik Schnitzera E90. Eto u malom slavonskom selu od par stotina ljudi sad imamo i Schnitzerov proizvod.