Autor Tema: ALPINA  (Posjeta: 21530 )

0 Članova i 2 Gostiju pregledava ovu temu.

Offline Bellof

Odg: ALPINA
« Odgovori #90 : 19 Svibnja, 2019, 17:28:43 »
Eee, da znam...
 

Offline sigmafahrer

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 2053
  • Thanked: 725 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Stuttgart
  • Vozilo:: Citroen CX, Mitsubishi Sigma, Jaguar XJR
Odg: ALPINA
« Odgovori #91 : 19 Svibnja, 2019, 19:44:03 »
Čuo sam za Cahsela, maher za 02. Te trinaestke prve generacije su još rijeđe, pitanje je da li to itko još prodaje. Imale su to pojačanje između svakog drugog kraka zbog problema sa nosivošću.Ne mogu vjerovati da ih je bilo i kod nas.
Alpinin inž. Alois Wiesinger je bio zadužen za konstrukciju felgi. I on i Burkard su se složili sa dizajnom felgi sa 20 krakova ali problem je bio tehnički, lijevanje i materijal. Lijevali su ih najprije Talijani, bezuspješno. Onda su pomoć potražili u ZFu, rezultat malo bolji, ali opet je svaka druga felga ispala dobro, pola ih je išlo na ponovno taljenje. Wiesinger je našao riješenje u tim pojačanjima za tu prvu seriju, ali Burkard je htio pravih 20 krakova a ne 10. Slijedeće su dobile dublje i deblje krakove i problem je riješen.
Tko je na slici na žutom 02?

Znam da sam negdje uživo vidio te felge, cijelo popodne razmišljam :scratch_one-s_head:  i sjetio se,
na RCu prije dva mjeseca

 
« Zadnja izmjena: 19 Svibnja, 2019, 19:56:19 sigmafahrer »
 
The following users thanked this post: Sepra

Offline Bellof

Odg: ALPINA
« Odgovori #92 : 19 Svibnja, 2019, 21:28:46 »
To ti je Drago Katić u mladim danima tamo 80-tih dok je ima 2002 Alpinu.
Pogledaj pažljivije pa ćeš vidit da njegove felge i od ove Alpine šta si stavia nisu iste, njegove su prva generacija di krakovi idu do centralne rupe, ovih tvojih ima u ponudi.
 

Offline sigmafahrer

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 2053
  • Thanked: 725 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Stuttgart
  • Vozilo:: Citroen CX, Mitsubishi Sigma, Jaguar XJR
Odg: ALPINA
« Odgovori #93 : 19 Svibnja, 2019, 23:51:23 »
Da,da, tek sad vidim, ove su drugačije
 

Offline Bellof

Odg: ALPINA
« Odgovori #94 : 20 Svibnja, 2019, 08:47:11 »
Evo ova novija generacija, nisam siguran ali mislim da je ovo neki manijak blizu tebe prodava.












 

Offline sigmafahrer

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 2053
  • Thanked: 725 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Stuttgart
  • Vozilo:: Citroen CX, Mitsubishi Sigma, Jaguar XJR
Odg: ALPINA
« Odgovori #95 : 20 Svibnja, 2019, 13:50:51 »
Evo na jednom mjestu Alpine koje sam vidio i uspio slikati ovdje u par godina. Idemo od novijih


B10 V8 na bazi 540i




Alpina Roadster Limited Edition, rađen od '90 do '91 u samo 66 komada. Ovo je jedan od 33 za Evropu, čak 33 ih je proizvedeno za Japan. Još je sedam polovnih urađeno naknadno u Alpini ali
nisu dobili Alpina pločicu. Motor je 2.7  (baza je M20B25 iz kockice)



E5 motor iz B3S E46



H1 motor iz B5 Alpine sa kompresorom.Preko 500 ks, ne vrišti kao M-motori od BMWa nego se
glasa duboko,promuklo ali uglađeno. Typisch Alpina

« Zadnja izmjena: 29 Svibnja, 2019, 16:55:32 sigmafahrer »
 

Offline Bellof

Odg: ALPINA
« Odgovori #96 : 20 Svibnja, 2019, 17:18:00 »
Nije to za naš forum, to je novo, ali ruku na srce B5 pa čak i u svima omraženoj e60 liniji mi je auto bez mane.
 

Offline sigmafahrer

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 2053
  • Thanked: 725 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Stuttgart
  • Vozilo:: Citroen CX, Mitsubishi Sigma, Jaguar XJR
Odg: ALPINA
« Odgovori #97 : 21 Svibnja, 2019, 13:41:51 »
Eto čuli smo jutros tužnu vijest o trostrukom svjetskom prvaku F1 Laudi.Još kao dijete sam na dan više puta na dan izgovarao
Lauda, kad smo moj kum Jozo i ja gurali Matchbox zelenog 911 i plavog Camara po tek izlivenom temelju kod mene u dvorištu.
I nikako se dogovoriti tko će biti Mikilauda (jbg zbog samo usmene primopredaje nismo znali ni da je Niki, ni šta je ime ni
prezime). Otkako sam u Deutschlandu vozim liniju Stuttgart-Neuhausen. Prolazim jednim dijelom uz autocestu i stuttgartski
aerodrom gdje se siječe moj put sa linijom slijetanja aviona gdje  lete relativno blizu iznad nas. I često se pogodi da nas
preleti i Nikijev Laudamotion (bivši Laudaair) i podsjeti me na legendu. Dok sam bio u Hr to je radio jedan djed iz mog
kraja.Godišnje tek par puta trijezan, a ostale dane pod naponom i najčešće na IMTu 539 kad je cijela cesta njegova.Moralo se
na njega dobro paziti. A kad je putovao ponekad sa mnom busom, uvijek ista priča, on poznaje Laudu iz vremena kad je bio
bauštelac u Austriji i radio na njegovoj kući. Dokaz je fotografija gdje su njih dvojica zagrljeni i koju je stari uvijek
imao u novčaniku.Jučer sam radio noćnu i u pauzama tražio još nešto o Alpini na youtube i u jednom sam gledao i Laudu.

Neću sad ponavljati cijeli njegov život i karijeru, očekujemo ovih dana puno toga.Samo  par riječi o njegovim danima
u Alpini.Sam Lauda kaže da je ušao u Alpinin tim ne zbog novca, 3000 DM nije bila neka cifra, nego zbog zadovoljstva da
vozi za tada već poznat tim. U šali dodaje da je Alpina bio prvi tim sa cateringom, dobro se papalo,roštilj je pravio sam
Burkard a ostatak njegova žena.Lauda je uvijek prepričavao događaj sa utrke na Nürburgringu 1973.Burkard je vidio da
Laudu i Muira u CSLu nitko više ne može stići a auti su bili prljavi,pozvao ih je u boks na pranje da bi kroz cilj prošli
čisti.Burkard je često govorio da ne bi postigao ono što je bez Austrijanaca- Fritza Indre i Nikija, a Lauda opet da
su mu ti dani u Alpini sa CSLom bili najzabavniji, najopušteniji u cijeloj karijeri.Vrhunac u Alpina timu mu je bio prvo
mjesto na 24 sata Ringa 1973.O Laudi su napisane desetke knjiga, snimljen film, što kaže Overdosedspeedjunkie vozio je u
gladijatorskim vremenima F1, bio je nakratko u paklu i vratio se iz njega,kao pilot i blizu raja, živio je sa tuđim bubrezima,
prošao je sito i rešeto.Sad je gore blizu svojih aviona i ništa ga više ne boli.Počivao u miru.

« Zadnja izmjena: 04 Rujna, 2022, 18:20:21 sigmafahrer »
 
The following users thanked this post: OVERDOSEDSPEEDJUNKIE, Adam.

Offline Bellof

Odg: ALPINA
« Odgovori #98 : 21 Svibnja, 2019, 15:59:59 »
Veliki borac, sportaš, po riječima njegovog osobnog likara/trenera Willia Dungla jako inteligentna osoba koja je i u mladim danima se ponašao kao zrela, ozbiljna osoba.
Pa s obzirom da je otišao evo jedne njegove na "odlasku".


 

Offline sigmafahrer

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 2053
  • Thanked: 725 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Stuttgart
  • Vozilo:: Citroen CX, Mitsubishi Sigma, Jaguar XJR
Odg: ALPINA
« Odgovori #99 : 29 Svibnja, 2019, 15:50:50 »
Idemo dalje sa alpskim disciplinama, nekoliko slika malo starijih i nama zanimljivijih Alpina slikanih u i oko Stuttgarta.


B10 3.0 Allrad. Relativno rijedak, kao limuzina napravljen u 64 primjerka i prvi 4x4 iz Buchloea.Izvana isti kao ostale Alpine E34 ali dizanjem haube ga prepoznajemo po 24V motoru.




B10 4.0. 315 ks iz V8, urađeno 45 kom i samo 4 touringa. Zbog širokih bubrega izostala je prednja oznaka modela



i legenda B10 Bi-Turbo, mislio sam da ga nikad uživo neću vidjeti, ipak...



Nekad bio B6 3.5, a kad je original motor izdahnuo ubačen M-šestak. Pratio sam radove a kad se vlasnik vratio u Hr izgubio sam kontakt pa ne znam gdje je auto završio





C2 2.7 .Ovoga na slici je prošle godine prodavao DLS Automobile iz Fellbacha, nema ga više u njihovoj ponudi. Najpoželjniji i najjači od C modela E30, 210 ks. Često sam pročitao o Alpini sa eta-motorom, no sličan je samo obujam, motor C2 2.7 je M20B25 sa drugačijom radilicom, lakšim Mahle klipovima i u više detalja prerađenom glavom.





i još jedan sa tim "ružnim" spojlerom ali cabrio.O tim Alpina spojlerima smo već pisali, iskreno meni ovaj i nije tako ružan.Više bih prigovorio onome na E21 koji gledajući odozgo ne prati liniju haube i branika nego kao da je udaren po sredini.



Alpina B6 3.5 S. Oko ovog se auta lomila koplja, stvarno je polarizirao. Kad je izašao M3 mnogi su BMW entuzijasti bili razočarani zbog dva cilindra manjka pa su sa oduševljenjem dočekali ovaj Alpinin auto sa Eisenschweinom M30B35. A sa druge strane vlasnici M3 su smatrali grijehom uništiti savršeno napravljen auto iz M odjela, narušiti mu vozna svojstva i nagrditi pogled pod haubu. Nastao je, kao i ostali Bovensiepenovi proizvodi, kvalitetan auto, savršeno upravljiv bez obzira na teškog šestaka sa performansama stepenicu iznad normalnog M3 pa i M3 Evolutiona. Do stotke ga je mogao pratiti tek Sport Evolution ali dalje ne. Proizvedeno ih je 61.
Kad sam vidio ovog bijelog na Retroclassics u ponudi MessinaClassics bio je rezerviran a do kraja dana prodan.




Ovog S-a prodaje Raab iz Windelsbacha za 154 000€





« Zadnja izmjena: 29 Svibnja, 2019, 16:57:01 sigmafahrer »
 
The following users thanked this post: Nero, jeep frik

Offline Adam.

Odg: ALPINA
« Odgovori #100 : 29 Svibnja, 2019, 19:33:45 »
 :bravoo: :dance4:
 

Offline sigmafahrer

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 2053
  • Thanked: 725 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Stuttgart
  • Vozilo:: Citroen CX, Mitsubishi Sigma, Jaguar XJR
Odg: ALPINA
« Odgovori #101 : 30 Svibnja, 2019, 13:36:49 »
I evo onih najstarijih


Ovaj nema alpskih začina osim boje koja podsjeća na Alpininog Malog tigra. Ispod haube ne znam, nisam virio


...za razliku od ovoga koji ima puno dodataka od Alpine u motornom prostoru, interijeru




C1 2.3. Uvijek nekako u sjeni jačeg brata B6 2.8 ovaj auto je u stvari usavršeni 323i. Imao sam original 323i i lijepo se vozio, mogu misliti kako je dobar C1.Razlike u odnosu na 323 :
prednji i stražnji spojler, stakla u boji, Alpina felge sa isključivo Pirelli gumama, deko-set, tvrđi ovjes, stražnji diskovi su hlađeni kao i prednji, Scheel sjedala i ostale sitnice u unutrašnjosti. Motor je klasičnim friziranjem pojačan za 27 ks,bio je brži od 323i u krajnjoj brzini za 18 kmh a do stotke za dvije sekunde.



Ovoga sam vidio prije dva mjeseca i nisam siguran  je li prava Alpina. A pitanje šta je prava Alpina, original šasija sa M motorom i ostalim dijelovima koji nemaju veze sa Alpinom ili BMW koji je sa što više Alpininih dijelova doveden u gotovo originalno stanje? Ili nijedno od toga. I jednih i drugih slučajeva je puno, ovaj ima puno toga originalnog a upali mi u oči pragovi kojima tu nije mjesto, nijansa boje, prenizak je, nedostatak stražnjeg spojlera. Volan, instrumenti, ručica mjenjača i još neke stvari pašu. Ako je pravi onda se radi o drugoj seriji B6 2.8 sa 218 ks.






Par petica, ove dvije su prve B7 turbo, tu neću ponavljati, na prvoj stranici teme piše sve, samo bih dodao da tu nema zabune, svaki "serijski" Alpina E12 je B7 turbo, s tim da su se od kraja 1981. do maja 1982. proizvodili i jači S modeli sa 330 ks i 3.5 motorom





B10 3.5, kako napisa Bellof, jedna od najboljih klasičnih Alpina za svaki dan. Profinjenija opcija za M5 E28. Iako malo slabiji imao je isto ubrzanje do 100 kmh ali veću krajnju brzinu i manju potrošnju od M5. 11,8 l/100 u testu Auto Zeitunga je bio vrhunski rezultat.U dvije godine napravljeno ih je 77.



Od šestica sam vidio ove tri, prva je B7 turbo prve serije i bila je na prodaju. Crna je B9 3.5 Coupe u savršenom stanju, vlasnik je Entenmann, BMW autokuća u mojoj blizini. Treći ne vjerujem da je Alpina, ne paše prednji spojler, gotovo ništa ali tko zna... Ali Hartge felge mu odlično stoje.







I na kraju CSL
















« Zadnja izmjena: 30 Svibnja, 2019, 13:42:33 sigmafahrer »
 
The following users thanked this post: jeep frik

Offline jeep frik

Odg: ALPINA
« Odgovori #102 : 30 Svibnja, 2019, 19:32:02 »
Isal je C1 za cas do 180 km/h. Jos uvjek se sjecam toga, dobro je keljio za sic uz lijepu i glasnu simfoniju sestaka! :cool:
« Zadnja izmjena: 30 Svibnja, 2019, 19:55:32 jeep frik »
 

Offline sigmafahrer

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 2053
  • Thanked: 725 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Stuttgart
  • Vozilo:: Citroen CX, Mitsubishi Sigma, Jaguar XJR
Odg: ALPINA
« Odgovori #103 : 30 Svibnja, 2019, 21:49:53 »
Ako budeš našao kakvu sliku pa stavi, tako su rijetki kod nas  :hi:
I za ostatak foruma molba ako ima tko slike Alpina iz Hr stavite, možda ih ima u našim lokatorima,ako se tko sjeća.Hvala
 

Offline Bellof

Odg: ALPINA
« Odgovori #104 : 06 Rujna, 2019, 07:43:42 »
Marko, koja cijena je za B10 bijelu ako je uopće bila na prodaju?