OldschoolHr forum
Oldtimeri => Motor => Autor teme: boresky - 27 Kolovoza, 2020, 16:24:38
-
Jednostavno, AC pumpa van i umjesto nje neka elektricna pa da krenemo.
Motor je 1300 ccm i ima karburator. Koliko sam shvatio iz napisa raznoraznih, moguca je ugradnja te treba paziti da je pumpa manjeg pritiska.
Struja nebi trebala biti problem, + negdje preko kontakt brave, - na masu.
Prije pumpe metalni filter posto bi isao u motorni prostor.
Zanimaju me neka Vasa iskustva, na sto treba paziti i sto se pokazalo najbolje, mislim pod proizvodjaca.
Hvala svima koji ste spremni pomoci!
-
Da je tako jednostavno nebi postavio ovo pitanje..
Trebaš znati koliki ti pritisak treba, da li imas povrat preko karburatora ili drugačije. Regulator pritiska, osigurač/relej nekakav, vanjska pumpa..
Jednostavnije je zamijeniti postojeću ac pumpica novom i na miru si
-
https://www.ptzfuelpump.com/default.asp?mid=sl&pid=modul_it&wid=3803&detailid=4094
E sad ova firma PTZ radi sve AC pumpe pa je možda bolje staviti novu i gas,ali ako baš hočeš električnu pogledaj ovu.
-
https://www.ptzfuelpump.com/default.asp?mid=sl&pid=modul_it&wid=3803&detailid=4094
E sad ova firma PTZ radi sve AC pumpe pa je možda bolje staviti novu i gas,ali ako baš hočeš električnu pogledaj ovu.
E, ovo je stvarno dobra informacija..
Sent from my KING_KONG_3 using Tapatalk
-
blio koja niskotlačna pumpa :big_boss:
kod mene su dva dvostruka karba,proba sam tri različite niskotlačne p.
radilo je auto bez ikakvih problema :hi:
-
Da je tako jednostavno nebi postavio ovo pitanje..
Trebaš znati koliki ti pritisak treba, da li imas povrat preko karburatora ili drugačije. Regulator pritiska, osigurač/relej nekakav, vanjska pumpa..
Jednostavnije je zamijeniti postojeću ac pumpica novom i na miru si
Ništa komplicirano. Ustvari je sve kako je rečeno , eventualno je dobro , ovo šta staro pseto kaže, nije loše ubacit relej.Impuls je dosta i sa bobine. Umjesto klasične pumpe, niskotlačnu pumpu i peglaj. Nekad jako dobra solucija , kod običnog LPG , naročito po zimi .
-
Da je tako jednostavno naci tu novu AC pumpu, nebi ja postavljao pitanje. Ali je nemogu naci.Isto kao i ispusnu granu i sofersajbu, nema za taj auto pola stvari vise ni orig. ni zamjenskih.
Povrat ima preko zasebne posude, struju bi radio autoelektricar tako da mene zanimaju neka iskustva forumasa na sto obratiti paznju👍
-
Ja sam stavio Hardi-jevu,kupio kod Stoleta,malo je skuplja,ali je ipak neka garancija zbog marke,a ima za kupiti i rezervne dijelove.Cijena je skoro ista kao na netu,s obzirom da imam LPG spojio preko elektro ventila i naravno sa svojim osiguračem,inače najbolje uzeti plus sa bobine za relej.Povrat se može i ne mora staviti i tako igličasti zatvara gorivo.Platio Pay palom i došla za par dana.
-
ja samo nebi preporucio el.pumpu od siluxa narucio neku jeftinu cca 200kn i ima sam problem kad je auto stajao par sati se izlilo natrag u rezervar to san rjesija sa bezpovratnim ventilom prije nje ali zna me nekad zezat ako je manje goriva u rez da na uzbrdici ne uspije vuc koliko treba goriva.tako da bolje malo kvalitetniju i bez problema.
-
Te iz Siluxa su klipni i moraju biti ispod nivoa rezervoara,zato treba uzeti membranske,koje vuku benzin i na to treba paziti.
-
ima u CIAK TOKIĆ niskotlačnih za fergazere i nisu skupe
-
Imam novu membransku za prodat, 200 kn
Ja sebi stavio jaču Facet,pa mi ova ostala viška.
Bitno je da je spojena na kontakt, i ne treba nikakve nepovratne ventile i ostale gluposti.
-
Može neka slika - marka...
Sent from my KING_KONG_3 using Tapatalk
-
Ja sam poput Pište imao tu Hardy na Tranđi sa plinom...
Jako dobra stvar,ne treba el.ventil benzina,nije potrebno vrtiti motor da se natoči lončić karburatora,nema bojazni da benzin uđe u ulje...
Samo treba paziti na jednu stvar...o kojoj ja onda nisam mario...
Što u slučaju ,nedaj bože, saobračajke?
Vozač nije u situaciji da isključi kontakt...a pumpa fercera...
Znači treba ugraditi sustav koji bi isključio pumpu u takovoj situaciji.
Inače prije više godina bila je tema o tome
-
Vi"š, o tome niko ne razmišlja kad ugrađuje el pumpu. Zanimljivo :thmbup: :thmbup:
-
To je jako pametno,rješenje ugradnja inercionog prekidača i to mi je planu.
-
prekidac, ako je dobro skriven sluzi i kao zastita od pokusaja krađe.
-
Ja na Yugu 1.5 iman Magnetti Marelli niskotlačnu spojenu priko brave. Odlična stvar, Kod paljena pustin par sekundi da napuni karb, čuje se promjena zvuka i onda kresnen iz prve bez obzira koliko dugo nije paljen. U intercars oko 200kn. U motornon prostoru, izda nje obični filter (tako je bilo preporučeno u uputstvu za montažu) :drinks:
-
E-bay 70 kn, imam ju vec par godina (membranska) i kad sam kupoval uzeo odmah dvije da imam za rezervu
Cak sam ju isprobal na jednom gliseru 2.4 motor sa 140 ks a kod mene u autu napaja 6 litri motor. Niskotlacna je mislim negdje 0.2-0.3 bara
(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20200907/e87febaa46ca1a84cabad6aaf2335673.jpg)
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
HEP :rofl:
-
E-bay 70 kn, imam ju vec par godina (membranska) i kad sam kupoval uzeo odmah dvije da imam za rezervu
Cak sam ju isprobal na jednom gliseru 2.4 motor sa 140 ks a kod mene u autu napaja 6 litri motor. Niskotlacna je mislim negdje 0.2-0.3 bara
(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20200907/e87febaa46ca1a84cabad6aaf2335673.jpg)
Sent from my iPhone using Tapatalk
Jel imaš povrat benzina na karburatoru? Ja probao takvu stavit na Campagnolu ali stalno pumpa,a nemam povrat pa je počela rompati ko blesava i grijati se.
-
Nemam povrat ali nisam primjetil takve nuspojave
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Nemam povrat ali nisam primjetil takve nuspojave
Sent from my iPhone using Tapatalk
Identicnu sam i ja kupio i ugradio u moj sad već bivši kombi VW T2...
Isto bez povrata...
Nikad nikakvih problema s njom
-
Da li ta pumpa kad napumpa u karburator stane s radom ili druka i dalje stalno?
-
Stalno druka, a i stalno se trosi gorivo, nisam cuo da ima neka koja se gasi
Eventualno ako je prejaka pumpa onda ide prije karba regulator pritiska sa povratom u rezervar
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Pumpa koju sam ja imao...Hardy...membranska je i radila je po potrebi...
Ako je nestalo goriva čulo se trrrrr,u normalnom radu čuješ samo tok-tok-tok ovisno o potrošnji....kad natlači stane.
Mehanizam ima neko klatno sa oprugama koje daje kontakt preko platinica.
Inače kopiju te pumpe su imali Rusi na davno izumrlom Zaporožcu.
Dobavljala je gorivo u vebasto grijač...
-
Baš čitam temu i vrlo zanimljivo mi se to čini. Ja naime imam običnu pumpu, je da je nova, ali kad auto stoji onda se gorivo vrati i treba nekoliko puta pumpati papučicom gasa i verglati da bi potegnula dosta goriva i napunila karb da auto može upaliti. E sad, imam i neko crijevo ispod karba na koje sam skužio da prilikom paljenja, pumpanja gasa često zna benzin curit van, dal bi to bilo dobro spojiti na crijevo sa T komadom prije filtera i pumpe goriva ili ostavit tako?
-
Stalno druka, a i stalno se trosi gorivo, nisam cuo da ima neka koja se gasi
Eventualno ako je prejaka pumpa onda ide prije karba regulator pritiska sa povratom u rezervar
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ima. Od motora Honda Shadow i može se slobodno ugraditi na auto
-
Ima. Od motora Honda Shadow i može se slobodno ugraditi na auto
Jel može ona dovoljno benzina isporučiti dvogrlnom karburatoru na motoru 2.0?
-
Onako vizualno gledajući koliko izbacuje goriva mislim da bi mogla.
Ja imam na bubi dva dupla delorta i sve radi normalno.
-
(https://i.ibb.co/30HjXLj/Hebd825a40b534864a14978231dbde780r.jpg) (https://ibb.co/30HjXLj)
Jel ima netko ovakvu pumpu ugrađenu?
-
Ja ugradio sebi ovu pumpu:
https://www.amazon.com/Facet-40002N-Cylindrical-Fuel-2-75-4/dp/B07PMY2YZK
I regulator tlaka pod haubu:
https://rimmerbros.com/Item--i-RF4198REG
I nema dalje, bez povrata goriva. Napaja dva dupla, napuni ih časkom.
-
Ja sam na Hondi imao ovu pumpu umjesto ac i super je radila,auto je normalno isao i vuko.
https://www.google.com/imgres?imgurl=https%3A%2F%2Fwww.harworthheating.co.uk%2Fwp-content%2Fuploads%2Fprodimg%2F77-01-394-a%2F77-01-394-A.jpg&imgrefurl=https%3A%2F%2Fwww.harworthheating.co.uk%2Fproduct%2F77-01-394-a%2F&tbnid=YZ9W50NMfgILNM&vet=12ahUKEwjSr7PSjazsAhXC8IUKHUs_BE4QMygAegUIARCaAQ..i&docid=xx1-vfQWfcAxdM&w=3000&h=2000&q=hardi%20fuel%20pump&ved=2ahUKEwjSr7PSjazsAhXC8IUKHUs_BE4QMygAegUIARCaAQ
-
Ja sam jednom kupio BMW 518 i bila je visokotlačna pumpa spojena na kontakt i sa t račvom u krug znaci jedno crijevo u frgic drugo na povrat u rezervar i sve radilo kako treba , pumpa je bila u motornom prostoru .
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Vec neko vrijeme auto fura sa tom famoznom električnom pumpom i sve je u redu. Hvala na savjetima i podjelom iskustava!
-
Vec neko vrijeme auto fura sa tom famoznom električnom pumpom i sve je u redu. Hvala na savjetima i podjelom iskustava!
A koju si na kraju montirao?
Sent from my KING_KONG_3 using Tapatalk