Autor Tema: Atest  (Posjeta: 9888 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Igor V.

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 3877
  • Thanked: 53 times
  • Spol: Muški
    • OTK Ivanić
  • Lokacija: Kl. Ivanić
  • Vozilo:: AR Giulia 1300 TI ; Fiat 128 Sport Coupe ; Autobianchi A112 ELITE
Odg: Atest
« Odgovori #15 : 20 Ožujka, 2019, 07:51:54 »
Ja bi isao na atest.
Preskup je to sport ako se nesto desi!
AR Giulia 1300 TI ; Fiat 128 Sport Coupe ; Autobianchi A112 ELITE
 

Offline OVERDOSEDSPEEDJUNKIE

Odg: Atest
« Odgovori #16 : 20 Ožujka, 2019, 08:40:30 »
Ne kužim, što će se dogodit? Ako nekog bubne raspast će mu se plastika i onda će po komadima traži TUV i GS oznake?
Sjećate se prije 10-15 godina kako su sa svih auta nestali stražnji spojleri, bez obzira dal su bili tvornički, naknadna ugradnja i atestirani ili divljaci? Escort RS cosworth bez stražnjeg krila, samo vijci strše  :no:
Za samogradnju neznam kako se može atestirati, dali mora biti vjerna kopija (u tom slučaju je krađa dizajna) ili unikat koji mora proći testiranja ili te nitko nikad neće pitat.
NO GANDINI - NO LAMBORGHINI
Ima vozača....ima pilota....ali nema Senne
Nakon Senne? Samo sjene.
 

Offline markozr

  • Veteran member
  • ****
  • Postova: 288
  • Thanked: 36 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Biograd n/M
  • Vozilo:: Zastava 750
Odg: Atest
« Odgovori #17 : 20 Ožujka, 2019, 09:35:05 »
Evo, jutros san isa napravit tehnicki na fici i lik mi je reka da me nece niti upisat da nemobu tako proci, uglavnom mogu mi napravit atest, znaci pa njegovim ricima SVE mogu atestirat samo tribaju papiri da je original ili da je neka firma radila sa pečatom, i ta igra kompletna: branik, hladnjak, diskovi, felge, grane i auspuh + vaganje bi me koštale oko 1200kn, e sad idemo na pisanje elaborata i skupljanje pecata potpisa od ekipe sto radi plastiku, mehaniku, varenje... Ima neko atest bar da vidin kako to izgleda?
 

Offline alfa fun

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 812
  • Thanked: 115 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Dalmacija
  • Vozilo:: neka auta i motori
Odg: Atest
« Odgovori #18 : 20 Ožujka, 2019, 09:39:31 »
Ne kužim, što će se dogodit? Ako nekog bubne raspast će mu se plastika i onda će po komadima traži TUV i GS oznake?
Sjećate se prije 10-15 godina kako su sa svih auta nestali stražnji spojleri, bez obzira dal su bili tvornički, naknadna ugradnja i atestirani ili divljaci? Escort RS cosworth bez stražnjeg krila, samo vijci strše  :no:
Za samogradnju neznam kako se može atestirati, dali mora biti vjerna kopija (u tom slučaju je krađa dizajna) ili unikat koji mora proći testiranja ili te nitko nikad neće pitat.

Zašto su skidali tvorničke spojlere? Imam na jednom od auta doma (ne mali) tvornički spojler i nikad ga niko nije spomenuo na tehničkom.

Evo, jutros san isa napravit tehnicki na fici i lik mi je reka da me nece niti upisat da nemobu tako proci, uglavnom mogu mi napravit atest, znaci pa njegovim ricima SVE mogu atestirat samo tribaju papiri da je original ili da je neka firma radila sa pečatom, i ta igra kompletna: branik, hladnjak, diskovi, felge, grane i auspuh + vaganje bi me koštale oko 1200kn, e sad idemo na pisanje elaborata i skupljanje pecata potpisa od ekipe sto radi plastiku, mehaniku, varenje... Ima neko atest bar da vidin kako to izgleda?

Ako je to komplet cifra koju treba dati za taj atest, meni izgleda korektna cijena. Ne isplati se zezat za, niti, 200 eura. Sritno u pronalaženju papira/računa.
Nisam mehaničar, nisam megaextrajednistveninezamjenjivi autoexpert. Samo volim prometala. Običan sam. Vulgaris.
 

Offline markozr

  • Veteran member
  • ****
  • Postova: 288
  • Thanked: 36 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Biograd n/M
  • Vozilo:: Zastava 750
Odg: Atest
« Odgovori #19 : 20 Ožujka, 2019, 09:45:23 »
papire/racune vise manje sve iman jer je sve novo... osim branika on je abarthov ali je od stakloplastike izliven u ko zna čijoj šupi, i auspuha kojeg je ko zna ko varija :D
 

Offline OVERDOSEDSPEEDJUNKIE

Odg: Atest
« Odgovori #20 : 20 Ožujka, 2019, 09:50:03 »
Zar netrebaju neke oznake biti i na proizvodu a ne samo na papiru? Na tim plastikama postoji naziv proizvođača/ marka, nekakav kontrolni/serijski/proizvodni broj i oznaka da je prošao sigornosnu kontrolu/kontrolu kvalitete i čega već CE, TUV, GS i sl.
Imam neko "krilo" na kojem niš ne piše pa se mogu lupat po glavi s njim  :biggrin:
@Alfa fun - neznam zašto, znam da jedno vrijeme nije bilo nijednog auta sa stražnjim spojlerom, a danas ih je jako malo sa onim krilima i duplim spojlerima iznad stražnjeg stakla.
NO GANDINI - NO LAMBORGHINI
Ima vozača....ima pilota....ali nema Senne
Nakon Senne? Samo sjene.
 
The following users thanked this post: alfa fun

Offline jeep frik

Odg: Atest
« Odgovori #21 : 20 Ožujka, 2019, 09:54:21 »
Ako ides sve onda i motor upisi. Bar ima papira od yugica.

Offline markozr

  • Veteran member
  • ****
  • Postova: 288
  • Thanked: 36 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Biograd n/M
  • Vozilo:: Zastava 750
Odg: Atest
« Odgovori #22 : 20 Ožujka, 2019, 10:00:44 »
Necu motor, jer to poskupljuje skoro duplo a ovaj motor nece jos dugo u autu ici cu na autobianchi 965 tako da nema smisla ovog upisivat.. uglavnon popodne dobijen informacije za elaborat od covika sto je sebi radija za ficu pa idemo dalje.
 

Offline jeep frik

Odg: Atest
« Odgovori #23 : 20 Ožujka, 2019, 10:14:16 »
Jbg.stari nema veze sto poskupljuje sve treba napravit nema smisla radit komplet atest, kuzis a ne motor upisat. To se ne radi tako jel je cijela procedura oko toga i nije u jednom danu gotova. Nije mi jasno ovo da poskupljuje sve je bilo u cjeni atesta nesto manje od 1000 kuna. Dakle ne samo motor nego kuka, gume šire itd. Onda ga nekako regaj- nadji spagu il vrati na originala sto već da se mos vozit pa slozi prvo auto kako si zamislio.

Offline trajkeša

Odg: Atest
« Odgovori #24 : 20 Ožujka, 2019, 10:24:46 »
Ako ideš atestirati jači motor to ti odma vuče ugradnju i atestiranje jačih kočnica!
 

Offline lignja

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 1301
  • Thanked: 88 times
  • Spol: Muški
    • http://www.vespaclubcroatia.com
  • Vozilo:: VW 1300 ('67). Vespa; VNA1T, SS 180, PX200.
Odg: Atest
« Odgovori #25 : 20 Ožujka, 2019, 10:32:48 »
negdi sam cuo da do 20% jaci motor ne triba atestirat...... sad, koliko je tocno (mozda sam i krivo cua)
www.vespaklubsplit.hr                    www.vespaclubcroatia.com
 

Offline markozr

  • Veteran member
  • ****
  • Postova: 288
  • Thanked: 36 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Biograd n/M
  • Vozilo:: Zastava 750
Odg: Atest
« Odgovori #26 : 20 Ožujka, 2019, 12:18:55 »
necu motor atestirat jer nema potribe na oko su 90% isti od fice i 903 ovo ostalo sve moran
 

Offline jeep frik

Odg: Atest
« Odgovori #27 : 20 Ožujka, 2019, 13:36:00 »
OK u početku nisam znao da imas vise toga pa sam mislio da se mos provuc. Spominjes i jaci motor. Opc.se radi sve zajedno.. Dalje kako ti hoćeš tvoj problem. :hi:

Offline markozr

  • Veteran member
  • ****
  • Postova: 288
  • Thanked: 36 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Biograd n/M
  • Vozilo:: Zastava 750
Odg: Atest
« Odgovori #28 : 20 Ožujka, 2019, 17:54:05 »
A jbg evo napravljen elaborat prema uputama lika s tehnickog sad cemo vidit sto dalje
 

Offline Adam.

Odg: Atest
« Odgovori #29 : 20 Ožujka, 2019, 20:27:22 »
Pošto se trenutno baziram i sam na tu temu i proučavam to sve u vezi atesta (za svoj auto)
Koliko sam prikupio informacija danas je puno lakše atestirati skoro sve, i cijene nisu uopće previsoke s obzirom kako je to sve prije bilo
Za motor mislim da ti je najmanji problem i ako se odlučiš, kao što je jedan od kolega napisao samo nađi na otpadu nekom auto s tim motorom i napravi kupoprodajni ugovor (naravno broj šasije ti treba i u elaboratu)
Što se tiče ovih prepravaka spojlera i toga moraš imat TUV ili neku potvrdu da je to original, tj. da netko to proizvodi i daje potvrdu da je to "prilagođeno" i može se staviti na to vozilo
Provjereno računi ne trebaju za te naknadno ugrađene dijelove ako imaju TUV ili neki drugi certifikat

P.s. kočnice nemaš potrebe atestirati ako nećeš atestirat motor
Felge ako ideš atestirat moraš imat potvrdu također da su original (tuv)
Grane i auspuh također moraju imati na sebi neku oznaku (kao kataloški broj) i potvrdu tko ti je radio
« Zadnja izmjena: 20 Ožujka, 2019, 20:29:55 Adam. »