Probaj jednostavno na ravnom položaju parkirati auto ,odvojiti crijevo goriva prije fergazera i pustiti ga u čisti karnister, upaliti motor i pričekati dok potroši gorivo u fergazeru, pa izmjeriti količinu benzina koju je napumpala pumpa u karnister. Zatim to isto ponovi dok je auto parkiran na jakoj uzbrdici i usporedi količine goriva u karnisteru. Ako su količine u oba slučaja jednako male ( manje od cca 2-3 dcl)obrati pažnju na prigon pumpe vjerojatno nema dovoljno hoda , poderana polugica , ili predebeli bakelitni izolator. Ako su količine različite, s obzirom na položaj vozila, obrati pažnju na cijev usisa u rezervaru, ili je napukla ili je svinuta ili jednostavno krivo stoji, ili se čak upire u dno rezervara... Prilikom probe pazi da ti se karnister ne prevrne , gorivo špricne po ispušnoj rani , nekakve iskre ili plamena isl .Najbolje nađi razumnog pomoćnika da pridrži što treba ... budi oprezan ..