One stražnje glavčine kotača ti nisu original jer imaju sitne zube na kratkom poluvratilu za gumigevint, original glavčine iz 1957. imaju grube zube sa manjim brojem zuba, konkretno 10 zuba. Ovo što ti imaš je netko stavio od F modela da upaše gumigevint od Fiće i Peglice koji su dostupni, a često odlaze. Još k tome gumigevint na N modelu je učvršćen sa 3 šarafa na metalnu prirubnicu poluosovine, a ovi svi kasniji modeli D,F,R sa 4 šarafa s time da su neke D serije imale samo 6 zuba na kratkoj poluosovini glavčine, a N serije 10 zuba i 3 šarafa.
Ne razumijem @Daru kaže da čukice nisu original, a baš su te prve serije Nuova i Nuova economica imale gravirane čukice do 100 km/h, a kasnija D serija od 1960. koji je također bio kontraš i dobio cicave žmigavce i jači motor je bio graviran na 110 km/h, a još kasniji model F sa normalnim vratima je bio graviran na 120 km/h kao i zadnji model R na 120 km/h.
EDIT: Nisam dobro vidio od prljavštine na prvoj slici, a na drugoj slici je odbljesak, pa opet se ne vidi 110 km/h, a nisam sve slike pootvarao, tvoj je graviran na 110 km/h, to je od D modela, a ne od N, moja greška.