Za one osobe koje same izvode projekte neka ovo preskoče, za one koji žele ulazit tu interesantnu sferu evo par savjeta,
pošto iman dva projekta va planu evo par riči i o tome. naime znan dosti projekata koji su koštali početno 1000€ da bi to postalo Abandon project jer se u konačnici cijena oprtila i priko realne vrijednosti.
Dakle najprije vozilo morate nabavit čim kompletnije, pa makar bilo i ruzinavo nikakovo i naoko jadno jer to se sve da sredit.
Morate znat konačnu cijenu koju postiže kao oldtimer, jer recimo puch pony ekspress je jako lip i duratan ali je prodajna cijena nažalost mala
Trebate nać dobavljače originalnih dijelova po realnim cijenama
Treba nabavit original maintenence manual jer triba znat tolerance kada sklapate motor/mjenjač
U konačnici čitavo vrime triba ŽESTOKO držat balans budžeta tj omjera uloženo / prodajna vrijednost da ne budete na gubitku jer ćete kad tad možda i poželit ga prodat i započet novi projekt restauracije.
Moje iskustvo je da je puno lakše restaurirat motor nego aute jer većinu poslova obavljate sami.
Uglavnom sami sve napravite a kada zapnete zovite prijatelje jer ćete tako sticat iskustvo tako da na kraju više nećete tribat autoelektričara, autolimara autoleakirera ili automehaničara....jer ćete ne kraju sve to postat vi sami.
Držite se interneta i ljudi koji su prije vas obavili isti posal jer pametni da uče na tujimi greškami a bedak na svojimi
Evo cijene ovoga motorića kojega planiran obnovit....
https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-z%C3%BCndapp-gts-50/k0https://www.autoscout24.de/moto/zuendapp/prosto nevjetrojatno ali cijena se kreće čak oko 2000€ a ja san ga dobil za 150€ dakle ima rezona upustit se va avanturu