Autor Tema: NSU prima V (Pretis) 1961  (Posjeta: 2578 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline RI898RR

  • Senior member
  • ***
  • Postova: 129
  • Thanked: 1 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: RIJEKA
  • Vozilo:: WILLYS MB
NSU prima V (Pretis) 1961
« : 07 Siječnja, 2019, 19:51:26 »
Novi projekti su neplanirano uleteli va garažu lani pa ako netko ima dobrog dobavljača dijelova za NSU Prima V 175 ccm neka mi se javi. Manuali su skinuti sa neta...jedino me muči Zundapp za njega nema baš previše dobavljača dijelova...








Rado bin ga ovako čut.....



A ovaj video me vraće na početke kad san bil jaaaaako mlad...


A za nju san još na prikolici dobil upite od vespaša da kada će bit gotova...



Ča se ponića tiče to mi je bil prvi motor kupljen 1977. Od tada mnogi su motori prošli kroz garažu a on bi jadan vavik čekal da se ga tu i tamo provozi i tako je postal moj prvi i mislin i zadnji motorić

Willys se prodava jedino kada vlasnik umre....

« Zadnja izmjena: 07 Siječnja, 2019, 19:56:22 RI898RR »
 


Offline RI898RR

  • Senior member
  • ***
  • Postova: 129
  • Thanked: 1 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: RIJEKA
  • Vozilo:: WILLYS MB
Odg: NSU prima V (Pretis) 1961
« Odgovori #2 : 08 Siječnja, 2019, 21:29:00 »
prošarao net ima dosta dobavljača, izgleda da Zundapp ima budućnost. Kada prođem uz motor i kada ga u mislima zajašim tada znam da ce biti moj.....stari je to osjećaj....
https://www.google.hr/search?source=hp&ei=YQc1XPrrMKnNrgSFzaBQ&q=zundapp+gts+50+spare+parts&oq=zundapp&gs_l=psy-ab.1.0.35i39l2j0i203l8.12583.14695..18243...3.0..0.180.1089.6j4......0....1..gws-wiz.....6..0j0i10.syYSJzBCC3k
 

Offline RI898RR

  • Senior member
  • ***
  • Postova: 129
  • Thanked: 1 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: RIJEKA
  • Vozilo:: WILLYS MB
Odg: NSU prima V (Pretis) 1961
« Odgovori #3 : 11 Siječnja, 2019, 14:12:12 »
Za one osobe koje same izvode projekte neka ovo preskoče, za one koji žele ulazit tu interesantnu sferu evo par savjeta,
pošto iman dva projekta va planu evo par riči i o tome. naime znan dosti projekata koji su koštali početno 1000€ da bi to postalo Abandon project jer se u konačnici cijena oprtila i priko realne vrijednosti.
Dakle najprije vozilo morate nabavit čim kompletnije, pa makar bilo i ruzinavo nikakovo i naoko jadno jer to se sve da sredit.
Morate znat konačnu cijenu koju postiže kao oldtimer, jer recimo puch pony ekspress je jako lip i duratan ali je prodajna cijena nažalost mala
Trebate nać dobavljače originalnih dijelova po realnim cijenama
Treba nabavit original maintenence manual jer triba znat tolerance kada sklapate motor/mjenjač

U konačnici čitavo vrime triba ŽESTOKO držat balans budžeta tj omjera uloženo / prodajna vrijednost da ne budete na gubitku jer ćete kad tad možda i poželit ga prodat i započet novi projekt restauracije.
Moje iskustvo je da je puno lakše restaurirat motor nego aute jer većinu poslova obavljate sami.
Uglavnom sami sve napravite a kada zapnete zovite prijatelje jer ćete tako sticat iskustvo tako da na kraju više nećete tribat autoelektričara, autolimara autoleakirera ili automehaničara....jer ćete ne kraju sve to postat vi sami.
Držite se interneta i ljudi koji su prije vas obavili isti posal jer pametni da uče na tujimi greškami a bedak na svojimi

Evo cijene ovoga motorića kojega planiran obnovit....
https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-z%C3%BCndapp-gts-50/k0

https://www.autoscout24.de/moto/zuendapp/

prosto nevjetrojatno ali cijena se kreće čak oko 2000€ a ja san ga dobil za 150€ dakle ima rezona upustit se va avanturu
 

Offline Darjan

Odg: NSU prima V (Pretis) 1961
« Odgovori #4 : 11 Siječnja, 2019, 23:45:18 »
NSU Prima i nema baš neku prodajnu vrijednost.

Ostavi joj patinu i složi mehaniku, ulickati je uvijek možeš.
"Ovdje postolar uči kirurga kako operirat slipo crivo, kirurg fudbalera kako igrat fudbal, a fudbaler postolara kako radit postole."
 

Offline RI898RR

  • Senior member
  • ***
  • Postova: 129
  • Thanked: 1 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: RIJEKA
  • Vozilo:: WILLYS MB
Odg: NSU prima V (Pretis) 1961
« Odgovori #5 : 14 Siječnja, 2019, 00:13:19 »