Autor Tema: ford capri mk1 - 1600 GT  (Posjeta: 60081 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Mirza_Capri_MK1

  • Veteran member
  • ****
  • Postova: 283
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Sarajevo
  • Vozilo:: 1970 Ford Capri, 1963 Ford Taunus 17M P3 Turnier, 1961 Opel Rekord P2 i 1983 Ford Sierra
Odg: ford capri mk1 - 5.0 v8
« Odgovori #30 : 19 Svibnja, 2014, 13:06:53 »
302W bitches! :cool:
 

Offline Wheeler

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 965
Odg: ford capri mk1 - 5.0 v8
« Odgovori #31 : 20 Svibnja, 2014, 21:38:25 »
Ovo je zakon, jel proradio u autu već?
Limarenje, ključevi i sva ta super sranja// N <3
 

Offline kađo-c

Odg: ford capri mk1 - 5.0 v8
« Odgovori #32 : 20 Svibnja, 2014, 22:25:12 »
Odlično!!Super kombinacija i facelifting!
well pam Wich way to go? left or right?
right!
noo.. its too bad ..
why?
because it was 50/50 shot on you be going left or right,you see we both going left ....
 

Offline vedran

Odg: ford capri mk1 - 5.0 v8
« Odgovori #33 : 21 Svibnja, 2014, 00:16:51 »
u autu nije još proradio ali bi mogo kroz mjesec dana , ako ulovim dovoljno vremena za daljnje radove
 

Offline zoranR

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 2471
Odg: ford capri mk1 - 5.0 v8
« Odgovori #34 : 21 Svibnja, 2014, 08:23:12 »
Pratim iz ćoška... :biggrin:
low & slow...
 

Offline vedran

Odg: ford capri mk1 - 5.0 v8
« Odgovori #35 : 27 Srpnja, 2014, 21:46:19 »
konačno kardan složen i balansiran ( izbačen pentlager i drugi dio kardana )





konačno malo probne vožnje da provjerim rad mjenjača ( sve 5 )



ova improvizirana crijeva su umjesto kilera ( nemam ga a i još bude neko vrijeme pričekalo )



felge su na prodaju ako koga zanima


lagano krećem sa zadnjim krajem ( moram ga malo dignut iza )
ugradnja zadnjih diskova i čeljusti od siere i ugradnja hidro ručne jer me cijenovno ispada isto kao i sajle a manja zajebancija  ;D
 

Offline Žein

Odg: ford capri mk1 - 5.0 v8
« Odgovori #36 : 27 Srpnja, 2014, 21:52:56 »
Ti si stvarno sadist.

To nas zajebavas sa slikama a nema filmica.

OCEMO FILMIC ZVUKA I VOZNJE KOLEGA  :yahoo:
Mnogi su se opekli igrajući se sa Oldschoolhr forumom ne shvaćajući da oldschoolhr forum nije ''samo neki tamo forum''....By-Frik-Ri
 

Offline vedran

Odg: ford capri mk1 - 5.0 v8
« Odgovori #37 : 27 Srpnja, 2014, 22:07:34 »
hahaha bit če , molim još malo strpljenja , moram još riješit rezervar tj. skinut ga i vidjet u kakvom je stanju iznutra i povuć novi dovod goriva da nemam kanister zataknut u veznom limu  :eek:
 

Offline ascona75

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 800
Odg: ford capri mk1 - 5.0 v8
« Odgovori #38 : 27 Srpnja, 2014, 22:28:11 »
Vrhunski,sve pohvale  :good:
 

Offline Tomica93

  • Senior member
  • ***
  • Postova: 231
Odg: ford capri mk1 - 5.0 v8
« Odgovori #39 : 30 Srpnja, 2014, 19:56:30 »
odlican

kod koga si kratio i balansrao kardan?
ENERGETSKI CERTIFIKATI 098/278-176 http://www.e-certifikati.com/
 

Offline vedran

Odg: ford capri mk1 - 5.0 v8
« Odgovori #40 : 02 Kolovoza, 2014, 21:25:32 »
Trgometal , jako zadovoljan i odlicno napravljeno i nisu skupi  ;D
 

Offline Ante V8

Odg: ford capri mk1 - 5.0 v8
« Odgovori #41 : 03 Kolovoza, 2014, 09:38:49 »
Nemam riječi,ovo je stvarno veliki zalogaj i dosta jeben projekt.  :drinks: :hi: :bravoo: :bravoo: :yahoo: :yahoo: :good:Nego kako ćeš s atestom. :blush2:
Definicija Demokracije:
Pošalješ čovjeka u p.m.. i on ide kud je njega volja!
 

Offline vedran

Odg: ford capri mk1 - 5.0 v8
« Odgovori #42 : 03 Kolovoza, 2014, 12:49:23 »
hvala na pohvalama  ;D  da istina veliki projekt , iskreno mislio sam da će malo lakše bit ali nema veze, uporan sam  :cool:  , a što se tiče atesta za sad je u planu ovak preko veze na regu tj pod regu 1.3 a ako budem radio atest auto je ubiti komplet originalni osim motora a neka gledaju podatke od forda capri perana jer bude sve isto ko na njemu , osim naravno diferencijala
 

Offline Mirza_Capri_MK1

  • Veteran member
  • ****
  • Postova: 283
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Sarajevo
  • Vozilo:: 1970 Ford Capri, 1963 Ford Taunus 17M P3 Turnier, 1961 Opel Rekord P2 i 1983 Ford Sierra
Odg: ford capri mk1 - 5.0 v8
« Odgovori #43 : 03 Kolovoza, 2014, 14:55:04 »
Kočnice?
 

Offline vedran

Odg: ford capri mk1 - 5.0 v8
« Odgovori #44 : 03 Kolovoza, 2014, 16:59:13 »
original , tj svi su imali iste a i omjer diferencijala je 4.11:1 tak da nebudu neke velike brzine
svi ti imaju prednje diskove 244x12.7 (osim RS modela) jedino model 1.3 obični ima nešto malo tanje a ovi jači modeli imaju zadnje bubnjeve malo veće i šire ali to su jako male razlike
evo link pa proučavaj  :good:
http://www.ford-capri.ch/technics/technical-data-I/engine-data-I-e.html
« Zadnja izmjena: 03 Kolovoza, 2014, 17:17:06 vedran »