:good:BRAVO! Nisam ni trenutka sumnjao da nećeš pokopat po njemu :rolleyes2:Ali isto tako i da mu neće faliti njege i pažnje. Uživaj !
Kaj se mora, nije teško :D Neće mu ništa falit, drugi mjesec planiram servis pa lagano dalje...
Brzo u dućan kupiti pet pari papuča da se može sjest i voziti unutra.
Već su spremne u gepeku
Bravo!
Ovo je velik posao, ali mora se :)
Prvi put je malo tesko, ali posle se covek navikne i radi dosta brze. Ja sam na Campusu radio to 3 puta, jednom zbog usmerivaca zraka, jednom zbog kilera, i jedno zbog klapne toplo-hladno.I sve to zbog toga sto nisam uzeo drugi element grijanja nego krpario stari.
Inace negde sam procitao da je Campus nastao na osnovi 9/11 modela.
Kad ga gledam ovako raskopanog, isto kao da gledam Campusa ali mnogo izoliranijeg :)
Cak su i kopce gde stane armatura iste. Ona fleka ispod papuce gasa je i kod mene na istom mestu, razliciti su samo prihvati sjedala.
Element grijanja je 90% slican, a kiler 100% ist kao kod Campusa.
Creva ne ulaze u kabinu, nego se spajaju s kilerom u motornom prostoru, tako?
Ovo je fenomenalno ocuvan auto. Svaka cast. Milo mi je da i svakodnevna, siroj publici neinteresantna vozila, opstaju u sjajnom stanju.
Da, sve je vise-manje ko petarda... malo kompliciranije, ali u osnovi je to to... Da, crijeva su sa strane motora, to je i bio dokaz da je kiler propustio, a ne crijeva jer bi onda curilo u motorni prostor.
Model je lijepo uščuvan, ali je goli, bazični model bez opreme.
Sad kad si počeo rastavljati armaturu i unutrašnjost mogao bi prebaciti instalaciju i opremu od TXE, on je imao kompjutor koji govori:
Još moraš prebaciti električne podizače prozora, daljinsko centralno zaključavanje, klimu da ti auto bude kompletan.
Nećemo se tu složiti, a po većini napisanog se vidi da nisi upućen. Goli i osnovni model je bio TC, sa Cleon C1E motorom 1.1 48 ks, bez zadnjeg spojlera i plastika po vratima. Nakon njega je u gami bio GTC, po opremi blizak GTL-u, ali sa istim 1.1 motorom. Nakon njega je TL sa C1J motorom 1.4 60 ks, vanjska oprema odgovara TC modelu. Nakon njega je GTL, otprilike sredina game, sa istim motorom, stražnjim maglenkama, digitalnim satom i centralnom ventilacijom u konzoli mjenjača. Sljedeći je GTS sa C2J motorom 1.7 72 ks sa duplim fergazerom, ostala oprema je ista kao u GTL-u. Nakon GTS-a sljedeći u gami je Automatic sa istim motorom kao GTS, ali u doplati su se mogli naruciti el. podizači, alu felge i centralno zaključavanje. Nakon njega dolazi TSE koji dolazi sa istim C2J motorom, alu felgama, maglenkama, daljinskim centralnim, el. podizačima i brojačem okretaja. Vrhunac ponude 1. serije su bili TSE Electronic sa opremom TSE + digitalnom tablom i hi-fi Phillips sustavom i TXE+ TXE Electronic s razlikom u motoru. TXE je imao motor F2N 1.7 sa 82 ks.
Prebacivanje table, komandi i sl. mi ne pada na pamet jer je auto u papirima GTL, motor je GTL, kupljen je kao GTL i ostat će GTL. Ne patim na klimu, servo i ostalo jer bih onda ovaj bacio u kocku, kupio novi Megane i odjavio se s foruma.
Svrha tvog posta je ionako bila provokacija kojoj ne pridajem previše pažnje.
Toooo i silicone mu stavi i u sise i bulju da bude u trendu sa vremenom..
I airbrush preko aube jedan nabaci onaj iz vremena..
Kako je tebi dobro digitrone