Autor Tema: 1984 Renault 11 GTL  (Posjeta: 26960 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline petak

Odg: 1984 Renault 11 GTL
« Odgovori #30 : 24 Listopada, 2019, 21:03:50 »
Brzo u dućan kupiti pet pari papuča da se može sjest i voziti unutra.
R5 GTE 1.7i 69kW C409 F3N-702 JB3-033   R4 GTL 1.1  25kW 1128 688D7/12   Laguna II 1.6 16V 79kW KG0A K4M-710 JH3-005   Espace IV 2.0 dci 127kW JK03 M9R-760 PK4-005   NO LOGO je najpoželjniji logo jer sugerira da prave vrijednosti prepoznaju samo oni najupučeniji
 

Offline kargh

Odg: 1984 Renault 11 GTL
« Odgovori #31 : 25 Listopada, 2019, 21:22:12 »
Bravo!
Ovo je velik posao, ali mora se :)
Prvi put je malo tesko, ali posle se covek navikne i radi dosta brze. Ja sam na Campusu radio to 3 puta, jednom zbog usmerivaca zraka, jednom zbog kilera, i jedno zbog klapne toplo-hladno.I sve to zbog toga sto nisam uzeo drugi element grijanja nego krpario stari.
Inace negde sam procitao da je Campus nastao na osnovi 9/11 modela.
Kad ga gledam ovako raskopanog, isto kao da gledam Campusa ali mnogo izoliranijeg :)
Cak su i kopce gde stane armatura iste. Ona fleka ispod papuce gasa je i kod mene na istom mestu, razliciti su samo prihvati sjedala.
Element grijanja je 90% slican, a kiler 100% ist kao kod Campusa.
Creva ne ulaze u kabinu, nego se spajaju s kilerom u motornom prostoru, tako?
Ovo je fenomenalno ocuvan auto. Svaka cast. Milo mi je da i svakodnevna, siroj publici neinteresantna vozila, opstaju u sjajnom stanju.
« Zadnja izmjena: 25 Listopada, 2019, 21:34:22 kargh »
 

Offline Megatron

  • Veteran member
  • ****
  • Postova: 440
  • Thanked: 15 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Kvarner
  • Vozilo:: Olupina
Odg: 1984 Renault 11 GTL
« Odgovori #32 : 26 Listopada, 2019, 02:36:11 »
Model je lijepo uščuvan, ali je goli, bazični model bez opreme.
Sad kad si počeo rastavljati armaturu i unutrašnjost mogao bi prebaciti instalaciju i opremu od TXE, on je imao kompjutor koji govori:


Još moraš prebaciti električne podizače prozora, daljinsko centralno zaključavanje, klimu da ti auto bude kompletan.
« Zadnja izmjena: 26 Listopada, 2019, 02:47:35 Megatron »
 

Offline bubuleja

Odg: 1984 Renault 11 GTL
« Odgovori #33 : 26 Listopada, 2019, 06:59:31 »
Toooo i silicone mu stavi i u sise i bulju da bude u trendu sa vremenom..
I airbrush preko aube jedan nabaci onaj iz vremena..
Kako je tebi dobro digitrone
Adio mare
 

Offline Katramaniac

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 555
  • Thanked: 27 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Zagreb
  • Vozilo:: Renault 4 GTL 1990., Renault 11 1984.
Odg: 1984 Renault 11 GTL
« Odgovori #34 : 26 Listopada, 2019, 14:13:51 »
:good:BRAVO! Nisam ni trenutka sumnjao da nećeš pokopat po njemu :rolleyes2:Ali isto tako i da mu neće faliti njege i pažnje. Uživaj ! :hi:
Kaj se mora, nije teško :D Neće mu ništa falit, drugi mjesec planiram servis pa lagano dalje...  :drinks:

Brzo u dućan kupiti pet pari papuča da se može sjest i voziti unutra.
Već su spremne u gepeku  :lol: :lol: :lol:

Bravo!
Ovo je velik posao, ali mora se :)
Prvi put je malo tesko, ali posle se covek navikne i radi dosta brze. Ja sam na Campusu radio to 3 puta, jednom zbog usmerivaca zraka, jednom zbog kilera, i jedno zbog klapne toplo-hladno.I sve to zbog toga sto nisam uzeo drugi element grijanja nego krpario stari.
Inace negde sam procitao da je Campus nastao na osnovi 9/11 modela.
Kad ga gledam ovako raskopanog, isto kao da gledam Campusa ali mnogo izoliranijeg :)
Cak su i kopce gde stane armatura iste. Ona fleka ispod papuce gasa je i kod mene na istom mestu, razliciti su samo prihvati sjedala.
Element grijanja je 90% slican, a kiler 100% ist kao kod Campusa.
Creva ne ulaze u kabinu, nego se spajaju s kilerom u motornom prostoru, tako?
Ovo je fenomenalno ocuvan auto. Svaka cast. Milo mi je da i svakodnevna, siroj publici neinteresantna vozila, opstaju u sjajnom stanju.
Da, sve je vise-manje ko petarda... malo kompliciranije, ali u osnovi je to to... Da, crijeva su sa strane motora, to je i bio dokaz da je kiler propustio, a ne crijeva jer bi onda curilo u motorni prostor.

Model je lijepo uščuvan, ali je goli, bazični model bez opreme.
Sad kad si počeo rastavljati armaturu i unutrašnjost mogao bi prebaciti instalaciju i opremu od TXE, on je imao kompjutor koji govori:
Još moraš prebaciti električne podizače prozora, daljinsko centralno zaključavanje, klimu da ti auto bude kompletan.
Nećemo se tu složiti, a po većini napisanog se vidi da nisi upućen. Goli i osnovni model je bio TC, sa Cleon C1E motorom 1.1 48 ks, bez zadnjeg spojlera i plastika po vratima. Nakon njega je u gami bio GTC, po opremi blizak GTL-u, ali sa istim 1.1 motorom. Nakon njega je TL sa C1J motorom 1.4 60 ks, vanjska oprema odgovara TC modelu. Nakon njega je GTL, otprilike sredina game, sa istim motorom, stražnjim maglenkama, digitalnim satom i centralnom ventilacijom u konzoli mjenjača. Sljedeći je GTS sa C2J motorom 1.7 72 ks sa duplim fergazerom, ostala oprema je ista kao u GTL-u. Nakon GTS-a sljedeći u gami je Automatic sa istim motorom kao GTS, ali u doplati su se mogli naruciti el. podizači, alu felge i centralno zaključavanje. Nakon njega dolazi TSE koji dolazi sa istim C2J motorom, alu felgama, maglenkama, daljinskim centralnim, el. podizačima i brojačem okretaja. Vrhunac ponude 1. serije su bili  TSE Electronic sa opremom TSE + digitalnom tablom i hi-fi Phillips sustavom i TXE+ TXE Electronic s razlikom u motoru. TXE je imao motor F2N 1.7 sa 82 ks.

Prebacivanje table, komandi i sl. mi ne pada na pamet jer je auto u papirima GTL, motor je GTL, kupljen je kao GTL i ostat će GTL. Ne patim na klimu, servo i ostalo jer bih onda ovaj bacio u kocku, kupio novi Megane i odjavio se s foruma.  :cofee:
Svrha tvog posta je ionako bila provokacija kojoj ne pridajem previše pažnje.

Toooo i silicone mu stavi i u sise i bulju da bude u trendu sa vremenom..
I airbrush preko aube jedan nabaci onaj iz vremena..
Kako je tebi dobro digitrone
:drinks:
« Zadnja izmjena: 26 Listopada, 2019, 14:40:34 Katramaniac »
RENAULT - des voitures à vivre
 
The following users thanked this post: kargh

Offline Megatron

  • Veteran member
  • ****
  • Postova: 440
  • Thanked: 15 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Kvarner
  • Vozilo:: Olupina
Odg: 1984 Renault 11 GTL
« Odgovori #35 : 26 Listopada, 2019, 15:03:11 »
Nije nikakva provokacija već sugestija kada već voliš rastavljati armaturu da si ga skompletiraš, ali sa original dijelovima, nikakvo krparenje i ubacivanje neoriginalnih konektora i žica jer to je već uništavanje. Nemaš ni obrtaljku motora, a sigurno ima negdje neki krš za dijelove sa takvom armaturom i instalacijom.
 

Offline nikola_abarth

Odg: 1984 Renault 11 GTL
« Odgovori #36 : 27 Listopada, 2019, 00:36:27 »
Model je lijepo uščuvan, ali je goli, bazični model bez opreme.
Sad kad si počeo rastavljati armaturu i unutrašnjost mogao bi prebaciti instalaciju i opremu od TXE, on je imao kompjutor koji govori:


Još moraš prebaciti električne podizače prozora, daljinsko centralno zaključavanje, klimu da ti auto bude kompletan.


 :lol: :lol:
 

Offline Katramaniac

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 555
  • Thanked: 27 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Zagreb
  • Vozilo:: Renault 4 GTL 1990., Renault 11 1984.
Odg: 1984 Renault 11 GTL
« Odgovori #37 : 29 Listopada, 2019, 08:38:17 »
Tepih opran i posušen, ugradnja najvjerojatnije sutra...  :cofee:

RENAULT - des voitures à vivre
 

Offline Katramaniac

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 555
  • Thanked: 27 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Zagreb
  • Vozilo:: Renault 4 GTL 1990., Renault 11 1984.
Odg: 1984 Renault 11 GTL
« Odgovori #38 : 31 Listopada, 2019, 16:05:41 »
Sve je sastavljeno, sve radi, sljedeći korak je servis... :smajlold:



RENAULT - des voitures à vivre
 

Offline romyo

Odg: 1984 Renault 11 GTL
« Odgovori #39 : 31 Listopada, 2019, 16:16:34 »
Vidi apoteke....  :hi:  :hi:  :hi:

Mogu zapalit jednu unutra ? Trest cu pepel kroz prozor van !
 

Offline Tori

Odg: 1984 Renault 11 GTL
« Odgovori #40 : 05 Studenoga, 2019, 21:46:17 »
Svaka čast, lijep za vidjet  :smile: :smile:
 

Offline Sepra

Odg: 1984 Renault 11 GTL
« Odgovori #41 : 06 Studenoga, 2019, 12:34:31 »
predobro  :thmbup:
Nerast
 

Offline tomtom

Odg: 1984 Renault 11 GTL
« Odgovori #42 : 06 Studenoga, 2019, 16:13:38 »
Nova kola, nova!

Poslano sa mog POT-LX1 koristeći Tapatalk

Kad popijem pet gemišta, fićek ide kao ništa, nema brda nema zavoja, policija neka maše.....
 

Offline wecomakina

Odg: 1984 Renault 11 GTL
« Odgovori #43 : 06 Studenoga, 2019, 17:16:36 »
Spektakl

Poslano sa mog HUAWEI NXT-L29 koristeći Tapatalk

 

Offline Darjan

Odg: 1984 Renault 11 GTL
« Odgovori #44 : 07 Studenoga, 2019, 09:10:17 »
ja se samo toplo nadam da si ga platio manje od 3000 kn...a vidio sam oglas i lik je napisao 15 tisuća kuna i nisam vjerovao...inače ok autek..imamo crveni tu po RI...to je ustvari devetka ko moja smo sa hečbek izvedbom..tj nema bunker...
ima i torzije ko r4

sretno
Isplati se dati više novaca za auto u ovakvom stanju, nego krpiti grob, pa da ga i džabe dobiješ.

Jedno dobro poliranje, osvježavanje plastika i rješavanje ruzine i može u salon. A splačina je splačina, i uz kilo začina.
"Ovdje postolar uči kirurga kako operirat slipo crivo, kirurg fudbalera kako igrat fudbal, a fudbaler postolara kako radit postole."