Dobra večer!
Imam jedan problem koji nemogu sam riješiti, pa sam odlučio probati dobiti kakav savijet ovdje
Radi se o spajanju brojača okretaja motora na R4 GTL
Davnih dana je kupljen ovaj instrument
http://www.jom.de/products/gb/Special-Offers/Gauge-RPM-gauge-08000RPM-black-52mm1.htmlS kojim su došle jako šture informacije
Nisam mislio da će biti problem to spojiti.
Ali pokazalo se da je problem.
Sve sam žice fino provukao i spoio žicu od signala na bobinu.
Instrument radi i pokazuje nešto, ali to šta pokazuje nije dobro.
Na leru kazaljka stoji na nekih 1800-2000okretaja
Čim malo dam gasa kazaljka skače na 4-5-6000 okretaja, a kad izađem na magistralu i vozim nekih 80-90km/h kazaljka je zabijena u 8000 okretaja.
Što je daleko od istine, stvarnosti i realnosti.
Probao sam prebaciti signal i na alternator (izvod W), ali stvar je ista (možda mrvicu bolja)
Da napomenem, na stražnjoj strani instrumenta postoji i prekidač za prebacivanje instrumenta za rad sa 2-3-4-5-6-8 cilindarskim motorima.
Taj prekidač sam namjestio na 4.
Čak sam probao i prebacivati taj prekidač na 2-3-5-6-8 ali nikakav bitan pomak nisam uspio dobiti.
Ima li kakva caka kako spoiti instrument da radi dobro i da pokazuje realne okretaje motora?
Ili je možda instrument pokvaren? I to mi je palo na pamet, ali neznam kako to provjeriti.
Hvala!