Poštovani narode, a pogotovo bubaši. Opet ja dosadan, imam nekoliko pitanja. Vjerojatno su banalna i jednostavna, ali ja se ravnam za onom tko pita ne skita
ajmo ovako, nabavio sam zamjenski motor, stari 1300 DP izbacujem, jer mi se zamjerio jako, i ubacujem novi 1200. S konja na magarca, no meni je bitno da se vozim, 70 ili 80 km/h ne igra mi veliku ulogu.
Nabavio sam 1200 motor koji treba ubaciti. I da ne bude sve fino krasno, skinem stari 1300 i primjetim da je zamašnjak drugačiji, stari ima 130 zuba, i alnaser ima 9 zuba. Na novom motoru zamašnjak ima 109 zuba, i alnaser ima također 9 zuba, ali su deblji. Ok, kužim da ih moram upariti, ili skinuti stari zamašnjak i staviti ga na novi motor tako da i novi ima 130 zuba. Ili skinuti stari alnaser sa getribe i staviti ovaj novi (za 109 zuba). E, sad, na novom motoru nije dinamo nego alternator, i na njemu regler, gledam shemu piše 12 V. Znači da je radio dosada na 12 V. Ipak me strah staviti novi alnaser na 12 V, kolika mi je bio napon do sada. Jeli moguće da je taj alnaser predviđen samo za 6V ili može i na 12V, odnosno da li je moguće da je alnaser prerađen sa 6V na 12V? Nisam elektičar pa se ne kužim baš u te stvari. Jeli strah opravdan ili sam ja skroz krivo skužio priču sa 6v i 12V?
Drugo pitanje... Također sam primjetio da su korpe drugačije, na starom motoru je korpa sa prstenom, dok na novom nema prstena, već samo ona pera. Da li je to svejedno ili moram staviti korpu u zavisnosti od druk-ležaja?
ajmo malo slikica:
stari motor 1300DP
<br />
<br />
novi motor 1200
<br />
<br />
novi alnaser koji sam dobio sa motorom
<br />
<br /><br />
<br />
druk-ležaj
<br />
<br /><br />
<br />
i još treće pitanje, druk ležaj nije baš centriran na osovinu iz getribe, dali je to normalno ili nešto tu ne valja?
<br />
<br />
hvala unaprijed na prosvijetljenju mene