Na koja kočiona crijeva misliš pod ''Imam Nova kočiona''? Fleksibilna ili glavne Magistrale ulja? Ako si radio nove bakrene cijevi - bakar zna biti jako problematičan (točnije - bakar NIJE za to!!! A i ako se koristi eventualno negdje - ta bakrena cijev nije ''bilo koja cijev'') pogotovo ako se koristi bakrena cijev po sistemu ''fi puta nokat - ma to je to''.
Kolega je na Četvorci isto napravio novi cjevovod od bakrenih cijevi i imao je sličan Problem plus što su mu fleksibilna crijeva Made in Trinidad i Tobago iako su bila Nova - radila ''nepovratni ventil''.
I njemu je kočnica svako malo trebala biti ozračivana s tim da Katra ima specifičan slučaj sa onim svojim ''žvaka ovjesom'' i prilikom ozračivanja treba opteretiti zadnji kraj da Regulator sile kočnice bude otvoren.
Njemu je Problem sa zrakom bio u puknuću bakrene cijevi na jednom ''zavoju'' - doslovce rupica kao vlas kose. NIje skužio curenja jer je sve bilo novo - od cijevi do limarije pa do - novog ''prozirnog'' ulja. Tek kad se nalovilo prašine na masnu mrlju skužio je da mu je cijev probušena.
A za odzračivanje - upravo kako je kolega rekao. S tim da... Moj ti je savjet da na ''cice''
staviš cjevčice i cjevčice sprovedeš u neke male bočice poput ''Fruteka''.
Na taj način em nećeš isproljevati ulje, em ćeš ga moći kasnije opet iskoristiti. Ostatak ulja spremi u staklenu bocu i napuni ju ''do čepa'' bez zraka. Boca mora imati, naravno ''jak čep'' - one ''boca konjaka čep'' i slično zaboravi.