Autor Tema: Krivi diskovi  (Posjeta: 22470 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline igor136

Krivi diskovi
« : 24 Siječnja, 2016, 20:05:34 »
Pozdrav ekipa,
krive mi se diskovi na audiju 100. Znači bili su neki koji nisu tresli. Mislim da su bili orginal audijevi i pločice orginal. Na njih stavim orginal pločice i saderem injih. To je cca 200 000km. Nakon toga stavim neke falše diskove i trw pločice. Volan počne tresti i ja kupim ate diskove nove. Nakon 1000 km opet protresu. Tokat ih poravnja i nakon 1000 km opet protresu. Stavim neke stare koje san prije ima na autu oni protresu za nekih 5000 km al ipak protresu. Ave u svemu u godinu dana na autu probano 4 seta diskova. Lajtunzi novi, čišćena klišta i vodilice, minjano ulje.
Činjenica je da neki diskovi u kombinaciji sa trw pločicama cvile a neki ne. Možda se radi o kompatibilnosti materijala pa se više griju nego što triba. A možda da nađem negdi orginal diskove pa gotovo. Što mislite
1-2-4-5-3                             [   ]==0000==[   ]
 

Offline Igor V.

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 3877
  • Thanked: 53 times
  • Spol: Muški
    • OTK Ivanić
  • Lokacija: Kl. Ivanić
  • Vozilo:: AR Giulia 1300 TI ; Fiat 128 Sport Coupe ; Autobianchi A112 ELITE
Odg: Krivi diskovi
« Odgovori #1 : 24 Siječnja, 2016, 20:28:12 »
Dali su klizna kljesta na onim vijcima ,sipkama ili klinovima.
Ili je kao na yugu i zastavama.?
Da nije klizac taj zablokiran.
AR Giulia 1300 TI ; Fiat 128 Sport Coupe ; Autobianchi A112 ELITE
 

Offline Boxer

  • Administrator
  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 3115
  • Thanked: 144 times
  • Spol: Muški
    • http://alfa-corse.com
  • Lokacija: Čakovec
  • Vozilo:: Ponovo Alfa Romeo Sprint QV
Odg: Krivi diskovi
« Odgovori #2 : 24 Siječnja, 2016, 20:35:24 »
da nemaš problema s krivom glavčinom?
Hrđa bez granica
 

Offline igor136

Odg: Krivi diskovi
« Odgovori #3 : 24 Siječnja, 2016, 20:46:44 »
Kliješta su sa klinovima i svaki put očišćena i namazana mascu. Da su glavčine krive treslo bi nakon ravnanja diskova ili kod montaže novih. Ali tad je sve idealno prvih 1000 km. Može li bit do kvalitete diskova
1-2-4-5-3                             [   ]==0000==[   ]
 

Offline OLD WEBER

Odg: Krivi diskovi
« Odgovori #4 : 24 Siječnja, 2016, 22:26:18 »
stavi nove mekše poločice , promjeni diskove , ali i očisti dobro bazu na koju nalježe disk.Sve mi se čini da si ili naletio na loše diskove (imaju "fleku" u materijalu ili ti nešto ne štima sa klještima i flex cijevima , pa se nakon dužeg vremena diskovi pregriju . Naravno , trese kod kočenja , jel tako ?  :hi: :hi:Promjeni sve i nakon svake duže vožnje , pogledaj koliko se griju kotači
dmdeweber@gmail.com /091 165 18 07 viber , whatsapp
 

Offline igor136

Odg: Krivi diskovi
« Odgovori #5 : 24 Siječnja, 2016, 23:13:19 »
Hvala decki. Lajtunzi su novi. Eventualno kljesta prominit. Dok se vozim normalno sve je OK al prva žešća koćenja i već se osjeti daje disk dobio po sebi. Al nije to divljanje nego malo jače kocenje. Jedino što mi pada na pamet kupiti disk i pločice istog proizvodaca.
Mada su i ovi ate plaćeni 700 kn. Nakon duže vožnje dignem auto na dizalicu i nakon puštanja kočnice kolo se isti tren vrti što bi znacilo da ne blokira. Al vozim taj auto 20 godina pa  ga toliko i poznajem da znam kad otpušta. Sve i da ne otpusti disk se po mome nesmi iskriviti nego pločice zapalit. Na kraju krajeva kako onaj što svaki dan putuje iz Gospića u Karlobag na posa, taj bi triba radit samo za diskove :rofl:
1-2-4-5-3                             [   ]==0000==[   ]
 

Offline deda

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 5826
Odg: Krivi diskovi
« Odgovori #6 : 24 Siječnja, 2016, 23:16:20 »
Webeber ti je dobro rekao,daj liznut na tokarilici glavčine na koje nalježe disk
 

Offline igor136

Odg: Krivi diskovi
« Odgovori #7 : 24 Siječnja, 2016, 23:30:16 »
Daje glavčina kriva treslo bi na novi disk. Njih je sranje skidat. Ne ide bez prese i novih lezaja. Možda komparator za prvu ruku. Ali svaki put ih ocistim papirom prije stavljanja diska, za poludit :russian_roulette:
1-2-4-5-3                             [   ]==0000==[   ]
 

Offline deda

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 5826
Odg: Krivi diskovi
« Odgovori #8 : 25 Siječnja, 2016, 06:59:08 »
Ne trese dok je novi i pločice,prilagođavaju se,a kad legnu do kraja već počinju tresti jer si nejednako potroše disk i pločice..Uglavnom nešto ne valja,nemoguće je da ti stalno novi diskovi ne valjaju.Jedino još postoji mogućnost da se diskovi potokare sa strojem kojim se to napravi autu bez skidanja,pa ako je nešto van simetrale to će taj stroj eliminirati.
 

Offline igor136

Odg: Krivi diskovi
« Odgovori #9 : 25 Siječnja, 2016, 20:59:41 »
Nešto mi pade na pamet. Ako se istroše oni prihvati pločica, po kojima pločice klize, onda ima puno lufta i pločica može neravnomjerno nalijegati na disk. Zato se jedan dio diska , recimo vanjski više grije nego unutarnji i eto ti stanja
1-2-4-5-3                             [   ]==0000==[   ]
 

Offline kađo-c

Odg: Krivi diskovi
« Odgovori #10 : 06 Veljače, 2016, 21:26:30 »
Provjeri stražnje kočnice kako rade,ako drže slabije ili ako imaju korektor za težinu i on blokira,onda mogu dobivati slabiji pritisak sa papuče,poznanik je tako promjenio diskova za jedne tačke i nekoliko majstora na audiju b4 da bi zatim podesio korektor za težinu zadnjeg kraja i sve je bilo za 5 nakon toga.
Diskovi se u tom slučaju pregrijavaju i deformiraju jel prednje kočnice primaju svu težinu auta na sebe,a ako još naletiš na lokvu sa tako pregrijanim malo hladne vode ih naglo hladi i defrormira.
well pam Wich way to go? left or right?
right!
noo.. its too bad ..
why?
because it was 50/50 shot on you be going left or right,you see we both going left ....
 

Offline igor136

Odg: Krivi diskovi
« Odgovori #11 : 09 Veljače, 2016, 20:25:30 »
Evo danas sam diza kolo po kolo sa dizalicom i kočnica  uvik malo drži. Mislim da je u tome problem jer sam skužio da kobnice dožive kolaps baš kod vožnje autoputem a da se niti ne koriste. E sad dal su prednje škare ili možda čak glavni kočioni cilindar. Probaću zaminit oboje pa javim rezultate. Ali možda nebi bilo loše u tom slučaju i ulje prominit. Sve u svemu mislim da felga nebi smila bit ugrijana nakon normalne vožnje a ona se grije a disk cvrči kad da prostite pljunem na njega. Najprije na disk pa onda na auto :biggrin:
1-2-4-5-3                             [   ]==0000==[   ]
 

Offline Dario1806

Odg: Krivi diskovi
« Odgovori #12 : 10 Veljače, 2016, 10:25:58 »
digni prednji kraj, skini kotače i stavi u brzinu da vidiš jel falša i što falša, tako sam ja umjesto diskova promijenio samo ležajeve u glavčinama  :good:
 

Offline frik-ri

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 4766
  • Thanked: 10 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Liburnija - Stato di Fiume (Rijeka) Killarney pri Majci Eire
  • Vozilo:: Renjol Kvatrisimus Maksimus Fortius (u srcu i izradi) & Renjol Petardix 1,4 Five
Odg: Krivi diskovi
« Odgovori #13 : 11 Veljače, 2016, 09:45:55 »
Aaaaaakooooo disk ''cvrči'' to je definitivno znak da kočnica ''drži''. Čak i nakon kočanja nekog normalnog disk ne bi trebao ''cvrčati'', a kamoli nakon vožnje bez kočenja po autocesti.
Jebaji ga - tako vam i treba kad imate snažna kola.  :P Mi na Katricama oooodmah skužimo ako ''kočnica drži'' jer čim pustiš gas Katra stane.  :)) :)) :))
Uglavnom... Ako ti kočnica ''drži'' provjeri prvo kočione fleksibilne cijevi ČAK i ako su Nova jer baš ta ''nova'' znaju raditi njesra. Nakon Toga pogledaj kočina kliješta i klizače. Iskreno - ne znam kako ti izgledaju kliješta pa ti ne mogu savjetovati ''što i kako'' jer čačkam samo po mojim autima, ali... Rastavi, pregledaj, očisti, sastavi...
Ako ti zbilja disk ''cvrči'' nakon vožnje onda je to definitivno uzrok da ti kočnice počnu ''tresti'' jer se disk pregrijava.
Ćeš da mi dovezeš neki delovi burki? Ajde živ ti maaajka, nemo da si takav, vidi bog. Sad kad vozaš drugi kolica je moraš vozit pijan da kompenzuješ nedostatak ljuljanje?
 

Online OVERDOSEDSPEEDJUNKIE

Odg: Krivi diskovi
« Odgovori #14 : 11 Veljače, 2016, 15:42:13 »
Ako diskovi cvrče znači da treba staviti ventilirajuće i bušene  :))
Isto mislim da je najbolje dić prednji kraj, vidjet kako se vrte kotači i što se događa kad se stisne kočnica.
NO GANDINI - NO LAMBORGHINI
Ima vozača....ima pilota....ali nema Senne
Nakon Senne? Samo sjene.