Autor Tema: malo povijesti EX YU autoindustrija - cakule  (Posjeta: 86677 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline MarxRi

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 575
malo povijesti EX YU autoindustrija - cakule
« : 16 Svibnja, 2012, 07:46:55 »
naletio sam na ovu stranicu wikipedije
http://sr.wikipedia.org/wiki/IDA_Opel
i shvatio koliko malo znam o ex-yu autoindustriji.

Trazio sam na forumu neki cijeloviti topic posvecen svim "palim" tvornicama na ovim prostorima ali nisam nasao sve na jednome mjestu.

Ovaj topic je vise namijenjen kao poziv nekome tko zna o cemu prica (za razliku od mene) da postavi topic navodivsi u uvodu sve pogone i pokoji detalj o njima.

Znam da ima vise znalaca pa se nadam da ce netko prihvatiti moj poziv ili mi ukazati na cijelovitu temu koja vec obradjuje podrucje

pozdrav
SUTO BAGNA\' - SEMPRE TACA\' - NEVE IAZO  - STESO CAZO
 

Offline Ace_Rimmer

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 564
malo povijesti EX YU autoindustrija - cakule
« Odgovori #1 : 16 Svibnja, 2012, 13:16:06 »
Dobra ideja,ja isto osobno malo znam o tome pa bi bilo odlicno cut nekog koji zna o tome.
Peugeot 309 XLD,309XSi,406 2.OT,406 Coupe 2.0 16v
 

Offline Ante V8

malo povijesti EX YU autoindustrija - cakule
« Odgovori #2 : 16 Svibnja, 2012, 13:56:05 »
IDA-Kikinda  Industrija Djelova Automobila -OPEL
IMV-Indistrija Motornih Vozila-Maribor
TAS- Tvornica Automobila Sarajevo-VW
FAP-Fabrika Automobila Priboj
CIMOS CITROEN-Koper
LITOSTROJ-Renault-Novo Mesto
Ovo je što ja znam.:o
Definicija Demokracije:
Pošalješ čovjeka u p.m.. i on ide kud je njega volja!
 

Offline romyo

malo povijesti EX YU autoindustrija - cakule
« Odgovori #3 : 16 Svibnja, 2012, 14:03:17 »
Ovo bi moglo jako zanimljivo.

Samo što ću biti slobodan pa bih predložio i da se rasprava raširi, osim na automobile,
i na kamionski i autobusni program pa čak i na poljoprivredni program. Torpedo, Labinprogres itd.
Da ne spominjem da smo imali i značajne uspjehe, bivša država, i u proizvodnji
kamp opreme i kučica, IMV Adria. Pa čak i lake prikolice, Tehnika Bjelovar.
Pa i vojni program pa i tako dalje, i tako dalje.

Danas od svega toga nema niti sječanja.

Šteta. Pokušati ču se uključiti sa mojim skromnim znanjem.
 

Offline AlfaZD

malo povijesti EX YU autoindustrija - cakule
« Odgovori #4 : 16 Svibnja, 2012, 14:13:58 »
Ante, ne baš tako,  

IMV-Indistrija Motornih Vozila _ Novo Mesto
TAM - Tovarna Avtomobilov Maribor, Maribor
Litostroj - Ljubljana - "montaža" Renaulta, ali su ubrzo odustali, i vratili se proizvodnji viljuškara
« Zadnja izmjena: 16 Svibnja, 2012, 14:17:49 AlfaZD »
Alfe u srcu, Alfe u garazi, u Alfi na cesti
 

Offline MarxRi

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 575
malo povijesti EX YU autoindustrija - cakule
« Odgovori #5 : 16 Svibnja, 2012, 14:44:04 »
Sto se mene tice mozemo siriti diskusiju na sva vozila. steta bi za mene osobno bila zapostaviti torpedo npr.
SUTO BAGNA\' - SEMPRE TACA\' - NEVE IAZO  - STESO CAZO
 

Offline deda

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 5824
malo povijesti EX YU autoindustrija - cakule
« Odgovori #6 : 16 Svibnja, 2012, 14:48:33 »
Famos - Sarajevo
Tas- Vogošće
Jugoplastika -Split
Saturnus- Ljubljana
Tomo Vinković -Bjelovar
Utva -Pančevo
Soko - Mostar
DMB--Rakovica
Zmaj -Zemun
Ikarus -Beograd
TAZ--Zagreb
AP--Priština
Munja-Zagreb
Đuro Đaković -Slavonski Brod
21 oktombri-Makedonija
IMT -Rakovica
Rudi Čajevec -Banja Luka
Sava -Kranj
Tigar -Pirot
Obilićevo-Obilićevo
Borovo-Vukovar
Filip Kljajić-Aleksinac
Litostroj -Ljubljana
Cimos -Koper- Buzet
Zletovo-valjda Zletovo ili Skopje
Duga - Beograd
Helios -Domžale
Cromos -Zagreb
Teleoptik -Beograd
Elcon -Zlatar
Varteks -Varaždin
Indos - Ljubljana
 

Offline deda

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 5824
malo povijesti EX YU autoindustrija - cakule
« Odgovori #7 : 16 Svibnja, 2012, 15:02:50 »
Hm,interesantno,zaboravili smo ono glavno,što je najviše motorizilo Jugoslaviju: Crvena Zastava- Kragujevac,današnji Fiat
 

Offline krntija

malo povijesti EX YU autoindustrija - cakule
« Odgovori #8 : 16 Svibnja, 2012, 15:09:35 »
PRETIS - Preduzece TITO-Sarajevo ( NSU Prima, Prinz)
TMZ - Tvornica motora Zagreb!
Ak se jos kaj sjetim , a da nije stavio DEDA, napisem! :vecernji:
++++ PRODAJEM TVORNICKE PROSPEKTE ZA SVE MARKE AUTOMOBILA kao i KATALOGE GODISNJAKE ; POGLEDATI U Ponuda/Potraznja http://oldschoolhr.com.hr/forum/index.php?topic=15429.825
 

Offline deda

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 5824
malo povijesti EX YU autoindustrija - cakule
« Odgovori #9 : 16 Svibnja, 2012, 15:25:37 »
Ajme meni,kolko je u tome svemu bilo zaposleno ljudi,a gdje je sva ostala industrija,a gle danas,samo konobari i trgovci,skoro sve države bivše Juge samo šverc komerc,a mi smo kolko sam vidio najgori od najgorih,a bilo smo najveća industrijaka zona jugoistoćne Europe,po kvaliteti i kvantiteti,tu mislim iskljućivo na ljepu nam našu.
 

Offline bubuleja

malo povijesti EX YU autoindustrija - cakule
« Odgovori #10 : 16 Svibnja, 2012, 15:25:55 »
Istorija preduzeća „Fadip“ iz          Bečeja je počela 1959. godine spajanjem tri preduzeća („Zvezda“,           „29. Novembar“ i „Mehanika“) u jednu jedinstvenu fabriku.Fabrika           se na početku specijalizovala za proizvodnju rezervnih delova u           mašinskoj i auto industriji. Nedugo zatim akcenat se stavlja na           proizvodnju savitljivih gumenih creva, automobilskih branika,           dodatne auto-opreme i rezervnih delova za industriju motornih           vozila.
          Važan deo istorije „Fadip“-a predstavlja potpisivanje Joint           Venture ugovora sa britanskom kompanijom „Dunlop“ Ltd., 1971. godine,           koje je bilo prvo ulaganje stranog kapitala u domaću firmu u           tadašnjoj Jugoslaviji. U periodu, od 1971. do 1990. godine, nakon           potpisivanja ugovora sa „Dunlop“ Ltd. je bio postavljeni su temelji           proizvodnih programa i novih tehnologija, koji su se održali do           današnjih dana.
Adio mare
 

Offline MarxRi

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 575
malo povijesti EX YU autoindustrija - cakule
« Odgovori #11 : 16 Svibnja, 2012, 18:08:49 »
Po meni bi bez problema cijela jedna sekcija foruma mogla biti posvecena ovoj industriji a onda unutra zasebni topic za svaku firmu....to bi bilo lijepo i pregledno. Samo pisite sto god znate o pojedinim OUR-ima pa lako poslije sve to odvojimo i uredimo ako bude interesa i interesantnih info
« Zadnja izmjena: 16 Svibnja, 2012, 18:11:07 MarxRi »
SUTO BAGNA\' - SEMPRE TACA\' - NEVE IAZO  - STESO CAZO
 

Offline boresky

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 1297
  • Thanked: 25 times
  • Lokacija: Križevci
  • Vozilo:: | SAAB 900 1981 |
malo povijesti EX YU autoindustrija - cakule
« Odgovori #12 : 16 Svibnja, 2012, 18:22:05 »
Bivša republika je bila za ono vrijeme,dobro industrijalizirana zemlja i nakog klinca smo radili!Nije valjalo onima koji su danas velike face i vlasnici Agrokorova i raznoraznoh firmica,autosalona i slično.
One odurne laži da je sva lova išla u Beograd me tjeraju u ludilo i napadaje koji me tjeraju da nekome prerežem vrat!
SR Hrvatska je bila prva po industrijskoj razvijenosti,dakle,ipak se najviše ulagalo u Hrvatskoj.
Nije valjalo a sad je bar bolje...
-Pretpostavka je majka pogreške-
 

Offline deda

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 5824
malo povijesti EX YU autoindustrija - cakule
« Odgovori #13 : 16 Svibnja, 2012, 18:47:15 »
Uzaludno je trošit rječi,sve se zna i odavno je već milion puta rečeno,samo fali jedna stvar,da kritićnoj masi jednom već sjedne u glavu sve to,a ne da se bavi glupostima koje se serviraju svakodnevno u medijima i ostalim sredstvima propagande.
 

Offline boresky

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 1297
  • Thanked: 25 times
  • Lokacija: Križevci
  • Vozilo:: | SAAB 900 1981 |
malo povijesti EX YU autoindustrija - cakule
« Odgovori #14 : 16 Svibnja, 2012, 19:30:28 »
Baš tak,deda...Spin doktori rade svoj posel još uvjek dobro a bolesnika svaki dan sve više.
-Pretpostavka je majka pogreške-