Autor Tema: ALPINA  (Posjeta: 21607 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Bellof

Odg: ALPINA
« Odgovori #60 : 16 Svibnja, 2019, 14:01:55 »
 

Online OVERDOSEDSPEEDJUNKIE

NO GANDINI - NO LAMBORGHINI
Ima vozača....ima pilota....ali nema Senne
Nakon Senne? Samo sjene.
 

Offline Bellof

Odg: ALPINA
« Odgovori #62 : 16 Svibnja, 2019, 14:43:02 »
Kakve veze Schnitzer ima sa ovom temom o Alpini?
 

Offline el classico

Odg: ALPINA
« Odgovori #63 : 16 Svibnja, 2019, 14:53:20 »
Mislin, stvarno....


Gesendet von iPhone mit Tapatalk Pro
 

Online OVERDOSEDSPEEDJUNKIE

Odg: ALPINA
« Odgovori #64 : 16 Svibnja, 2019, 15:50:41 »
Spominjao se i AC Schnitzer kao BMW tuner, a meni je zanimljivo da ga čitatelji AMS proglašavaju najboljim 14 godina zaredom. Možda koji komentar znalaca zašto je to tako?
NO GANDINI - NO LAMBORGHINI
Ima vozača....ima pilota....ali nema Senne
Nakon Senne? Samo sjene.
 

Offline Bellof

Odg: ALPINA
« Odgovori #65 : 16 Svibnja, 2019, 17:24:02 »
Evo je Marko kako danas izgleda, ono šta je interesantno, motor ima skoro 400 000 km i bia bi red ga osvježit, mada i ovako nije loše za 35 godina staru ragu, a?















 

Offline Nero

Odg: ALPINA
« Odgovori #66 : 16 Svibnja, 2019, 18:28:03 »
Prekrasna!

Nedavno sam vidija slike sa izvadjenim motorom, jel se nesto radilo?
.....if I go to hell,then I hope that will burn well......
 

Online sigmafahrer

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 2060
  • Thanked: 726 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Stuttgart
  • Vozilo:: Citroen CX, Mitsubishi Sigma, Jaguar XJR
Odg: ALPINA
« Odgovori #67 : 16 Svibnja, 2019, 20:51:54 »
Auu, lijepa,lijepa  :good:  Koliko sam čitao te  kilometraže ne ostavljaju puno traga na Alpininim
motorima. Znamo kako BMW šestaci mirno rade, Alpinini još mirnije. Kod njih je sve izvagano sa manjim tolerancijama nego u BMWu, rotirajući dijelovi još finije balansirani, tarne površine su finije. Ali to si sve mogao i u Hackovoj knjizi pročitati. Gledam iskustva Alpinafahrera sa njihovog foruma, česte su kilometraže preko 300, 400 tkm bez greške. Ima ih dosta i preko 500. A vidim
i ova zlatna ima još sve konje na broju  :yes: :thmbup:
 

Online sigmafahrer

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 2060
  • Thanked: 726 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Stuttgart
  • Vozilo:: Citroen CX, Mitsubishi Sigma, Jaguar XJR
Odg: ALPINA
« Odgovori #68 : 16 Svibnja, 2019, 22:53:32 »
Spominjao se i AC Schnitzer kao BMW tuner, a meni je zanimljivo da ga čitatelji AMS proglašavaju najboljim 14 godina zaredom. Možda koji komentar znalaca zašto je to tako?

Nikakvo čudo za Schnitzera, nisu ni oni mačji kašalj, uvijek su puhali Alpini za vratom. Počeli istih godina kad i Burkard, isto sa Fiatom, napisat ću i o njima nešto više. Kad je riječ o Mercedes preradama tu prednjači trio AMG, Brabus,Lorinser a za BMW- Alpina,Schnitzer,Hartge. Baš tim redoslijedima. Kako su Alpina i AMG već dugo proizvođači automobila, Hartge već dugo slabo radi a od 2014. nikako, ostaje na BMW strani Schnitzer, tuner koji radi kvalitetno, ima povijest, ima uspjehe na utrkama. I tuneri zvijezda Brabus i Lorinser. Što reče Bellof, prve 16V glave  je Bovensiepen kupovao od Schnitzera, što se smatralo svojevrsnom sramotom, mnogi su mu to zamjerali. Iz razloga jer je Alpina mogla napraviti takve glave. Kombinacija Schnitzerove glave i ostatak motora od Alpine je davala velikih 275 ks u ultraširokoj 02 za DRM prvenstvo 1974. god.
Ja sam oko Božića probao E90 diesel Schnitzera, a prije 5 godina jednog E36 benzinca.Iako su bile kratke vožnje vidio sam da su to ozbiljno urađeni auti.
« Zadnja izmjena: 16 Svibnja, 2019, 23:05:54 sigmafahrer »
 

Offline Boxer

  • Administrator
  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 3118
  • Thanked: 144 times
  • Spol: Muški
    • http://alfa-corse.com
  • Lokacija: Čakovec
  • Vozilo:: Ponovo Alfa Romeo Sprint QV
Odg: ALPINA
« Odgovori #69 : 16 Svibnja, 2019, 22:59:24 »
Schnitzera E36 bijelog je imao od moje punice susjed taml negdje 2002 čini mi se e sad koji motor neznam ali auto je bio čudo u ono vrijeme
Hrđa bez granica
 

Offline Žein

Odg: ALPINA
« Odgovori #70 : 16 Svibnja, 2019, 23:19:04 »
Posto ste svi veliki strucnjaci onda i znate kak je Zagrebacka E34 Alpina zavrsila...........
Mnogi su se opekli igrajući se sa Oldschoolhr forumom ne shvaćajući da oldschoolhr forum nije ''samo neki tamo forum''....By-Frik-Ri
 

Online OVERDOSEDSPEEDJUNKIE

Odg: ALPINA
« Odgovori #71 : 17 Svibnja, 2019, 08:04:04 »
Što reče Bellof, prve 16V glave  je Bovensiepen kupovao od Schnitzera, što se smatralo svojevrsnom sramotom, mnogi su mu to zamjerali.
Nije da sam nešto duboko u toj tematici ali i meni je ovakva kooperacija čudna, mislio sam da su ljuti konkurenti, ali ako mogu Sachs i Valeo razmjenjivat lamele, mogu i tuneri dijelove. Možda se sad AC Schnitzer gura od strane BMW i novinara zbog odustajanja Alpine od utrka, a možda je time izgubila tehnolšku prednost, tko zna.
NO GANDINI - NO LAMBORGHINI
Ima vozača....ima pilota....ali nema Senne
Nakon Senne? Samo sjene.
 

Offline Bellof

Odg: ALPINA
« Odgovori #72 : 17 Svibnja, 2019, 08:41:03 »
Prekrasna!

Nedavno sam vidija slike sa izvadjenim motorom, jel se nesto radilo?

Vjerojatno je Božo odlučia osvježit i "poboljšat" motor, tražia je za kupit leptire od M5 e34 koje je namjerava instalirat.
Nisam se dugo ni čua ni vidia s njim pa kad budem ima friškije informacije mogu javit.
 

Offline Bellof

Odg: ALPINA
« Odgovori #73 : 17 Svibnja, 2019, 08:54:54 »
Posto ste svi veliki strucnjaci onda i znate kak je Zagrebacka E34 Alpina zavrsila...........

Zašto si ljut, zašto misliš da je itko ovdje stručnjak, možda zbog toga šta eto pratim/mo neku firmu i poznajemo takve rijetke aute, njihove prijašnje i sadašnje vlasnike.
Takve stvari sigurno ne osiguravaju status stručnjaka već "upućenog" u tematiku, pa eto s obzirom da barem ja osobno ne znam za tu zagrebačku otkrij nam ti o ćemu se radilo i kako je završila.
I ne zaboravi nam napisat za Hartge šta sam te već ranije zamolija, jer možda smo godinama bili u zabludi ali eto sriča i Bog imamo tebe.
 

Online sigmafahrer

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 2060
  • Thanked: 726 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Stuttgart
  • Vozilo:: Citroen CX, Mitsubishi Sigma, Jaguar XJR
Odg: ALPINA
« Odgovori #74 : 17 Svibnja, 2019, 09:07:36 »
Nije da sam nešto duboko u toj tematici ali i meni je ovakva kooperacija čudna, mislio sam da su ljuti konkurenti, ali ako mogu Sachs i Valeo razmjenjivat lamele, mogu i tuneri dijelove. Možda se sad AC Schnitzer gura od strane BMW i novinara zbog odustajanja Alpine od utrka, a možda je time izgubila tehnolšku prednost, tko zna.

Vidio sam negdje slike Burkarda i Schnitzerovih zajedno, konkurencija da, ali i respekt. Ponekad je i računica na prvom mjestu.To sa glavama je bilo vrijeme kada je trebalo sve odvagnuti, kada se u Buchloeu radilo skraćeno da ne bi bilo otkaza. Srećom, kratko je trajalo.
« Zadnja izmjena: 20 Svibnja, 2019, 10:40:04 sigmafahrer »
 
The following users thanked this post: OVERDOSEDSPEEDJUNKIE