Najbolje - generalku. Nakon 10 godina možda su ležajevi ostavili otisak na radilici, a karike trag u cilindrima.
Gle, bez ikakvih komplikacija... Ako budeš i vozio auto tih famoznih 400km... Vjerojatno ga budeš vozio u svoju garažu na sređivanje i ''pic pic šminku i sređivanje''.
Stoga... Provjeri ulje, provjeri vodu... Provjeri i taj remen kad ti je hauba dignuta... Ostavi auto da ti odradi na mjestu malo da vidiš kako se ponaša termostat i ostale gluparije oko hlađenja.
Provjeri i kočnice po sistemu ''curi-ne curi''... ''koči-ne koči''.
Po mogućnosti, dan prije narokaj pun rezervar goriva i - lagano doma.
Gume kakve god jesu da jesu - biti će dobre za tih 400km. Iovako ćeš valjda biti pametan pa ćeš voziti 60-70-80 cijelo vrijeme a ne pun gas do kuće.
Kad dođeš doma - lijepo odradi veeeeeeliki servis plus sve što vidiš/misliš da treba.
Naravno, ako imaš i uvjeta (alat, prostor, mogućnosti, uvjeti rada...) i vremena (par dana...) u ''početnoj garaži'' gdje ti je sada auto - obavi što više dolje. Ideala bi bilo frknuti i ulje i gorivo van... Pa narokati svježe... Pa doći doma pa opet izbaciti ulje i staviti friško...
Ali - to su već one spike ''...i kad dođeš doma - pokrij ju dekicom nakon pranja.''
Samo pamet u glavu i - ne kompliciraj. Ascona je to.