Autor Tema: Atest  (Posjeta: 9809 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline markozr

  • Veteran member
  • ****
  • Postova: 288
  • Thanked: 36 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Biograd n/M
  • Vozilo:: Zastava 750
Atest
« : 19 Ožujka, 2019, 14:19:00 »
Pošto je auto izgledom dosta prominjeno od standarda tija bi to sve legalizirat, zanima me jeli itko atestira takve preinake i koja je procedura, znači radi se o fići naknadno ugrađeno: abarth branik (samogradnja nema certifikat), diskovi od yuga 45, felge 13", motor 903 (neman papire od auta iz kojeg je izvđen), grane i auspuh ručni rad također nema papire, to je to sto mislim da bi triba atestirat. Volan, sicevi to se nadan da netriba jer ni to ništa nema papira. Ako ko ima iskustva, informacije, bilo sto upomoooc  :glavauzid:
 

Online OVERDOSEDSPEEDJUNKIE

Odg: Atest
« Odgovori #1 : 19 Ožujka, 2019, 14:34:04 »
Mislim da ti je pametnije pravit se blesav i upisat novu dimenziju guma.
NO GANDINI - NO LAMBORGHINI
Ima vozača....ima pilota....ali nema Senne
Nakon Senne? Samo sjene.
 

Offline markozr

  • Veteran member
  • ****
  • Postova: 288
  • Thanked: 36 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Biograd n/M
  • Vozilo:: Zastava 750
Odg: Atest
« Odgovori #2 : 19 Ožujka, 2019, 15:40:16 »
A branik sto s njime?
 

Offline Čuvitar

Odg: Atest
« Odgovori #3 : 19 Ožujka, 2019, 16:10:37 »
A slikanje je od iza, a sad ako će te prcat, jbg može za šta oče.
Šaka suza , vrića smija , ča je život vengo fantažija
 

Offline markozr

  • Veteran member
  • ****
  • Postova: 288
  • Thanked: 36 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Biograd n/M
  • Vozilo:: Zastava 750
Odg: Atest
« Odgovori #4 : 19 Ožujka, 2019, 16:53:17 »
Lako mi je za tehnicki... vise bi volija da bude legalan u smislu zaustavi me pandur pa da mi nema sto pisat ili u sudaru nije nista legalno sto ce ti osiguranje platit ovako sve 1/1 i mirno spavan.
 

Online lignja

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 1301
  • Thanked: 88 times
  • Spol: Muški
    • http://www.vespaclubcroatia.com
  • Vozilo:: VW 1300 ('67). Vespa; VNA1T, SS 180, PX200.
Odg: Atest
« Odgovori #5 : 19 Ožujka, 2019, 16:59:20 »
u prometnoj ne pise dali su dobosi ili diskovi.
bitno da koci tj da se strelice prate a ne da pokazuju 9:15h  :rolleyes2:

mozda to sve mozes preskocit sa PV tablicom
p.s.
upisi dimenzije kola
www.vespaklubsplit.hr                    www.vespaclubcroatia.com
 

Offline Bellof

Odg: Atest
« Odgovori #6 : 19 Ožujka, 2019, 17:43:28 »
Lako mi je za tehnicki... vise bi volija da bude legalan u smislu zaustavi me pandur pa da mi nema sto pisat ili u sudaru nije nista legalno sto ce ti osiguranje platit ovako sve 1/1 i mirno spavan.

U sudaru ionako nećeš vidit novce jer tvoje auto po tablicama koje oni imaju ne vridi ništa, ako i iskemijaš da auto vridi neke novce opet nećeš dobit ništa jer se vataju klauzule "niste prilagodili brzinu uvjetima na cesti".
Vidi sa kolegom Damirom kako je on svog riješia sa tehničkim i osiguranjem pa se povedi njegovim primjerom jer svi drugi savjeti ti i nisu mjerodavni jer nemaju takve aute ko ti i Damir.
 

Offline markozr

  • Veteran member
  • ****
  • Postova: 288
  • Thanked: 36 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Biograd n/M
  • Vozilo:: Zastava 750
Odg: Atest
« Odgovori #7 : 19 Ožujka, 2019, 18:05:11 »
Njegov je cini mi se ka natjecateljsko vozilo, tako nesto san cuja, pv table nemoguce dobit kad je ovakav, prakticki najveci problem su mi branik i felge, felge cak nije problem upisat ali branik to neman pojma kako bi uspija, nema nikakvog broja na njemu, i normalno samogradnja je
 

Offline Bellof

Odg: Atest
« Odgovori #8 : 19 Ožujka, 2019, 18:18:25 »
PV tablice imaju i jače prerade od tvoje, znači ako želiš imat te tablice nije problem.
Ja sam te razumija da ti želiš imat nekakav papir da te ne jebu policija i da možeš izvuć nekakvu kintu kad se auto razbije.
 

Offline markozr

  • Veteran member
  • ****
  • Postova: 288
  • Thanked: 36 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Biograd n/M
  • Vozilo:: Zastava 750
Odg: Atest
« Odgovori #9 : 19 Ožujka, 2019, 18:23:17 »
To za pv tablice ima ih je tomtom pa je odusta od njih vratija ih... sto se prerada tice nema puno nije extremno ali ima promjena tako bi se zastitija i od policije da me ne posalje na vanredni tehnicki i u slucaju sudara osiguranje me nema sto teretit i ako kome drugom razbijen auto, sve se moze desit, ovako iman papir citajte briga me nemogu mi nista, a nevirujen da je atest priko 200e za tih par stvari
 

Offline Bellof

Odg: Atest
« Odgovori #10 : 19 Ožujka, 2019, 20:51:54 »
Ponavljam, kontaktiraj kolegu koji je to proša i može ti dat informacije koje te zanimaju.
 

Offline jeep frik

Odg: Atest
« Odgovori #11 : 19 Ožujka, 2019, 21:27:26 »
Ako tih par stvari uključuje i atest motora onda je preko 200 eura i jos vise živaca. Naime imao sam Wrangler 2.5 sa 4.0 motorom, jednog dana nakon sto sam svom starom otkazao poslušnost me zaustavila policija(on me prijavio tj. citaj namjestio pošto je znao za jaci motor). Naravno pod rotirkom me sproveli na izvan.teh.pregled i skuzili 2 cikindra više. Nadalje sam prosao cijelu agoniju od slepanja vozila na vaganje pa nazad, da ne spominjem izjava uz štambilj mehaničara koji je to izveo(čitaj prijatelja)da je sve u skladu s motorom dakle kočnice, ovjes, osovine itd.sto nije bio problem jer sam vec prebacio sve od 4.0.Dalje sam trebao nekog tko bi mi 'prodao" taj motor tj.kupoprodajni ugovor te kopiju prometne za što ni jedan iz oglasa nije htio pristati dok nisam slucajno nasao čovjeka koji je imao par odjavljenih jeepova i pristao da mi proda tj.napravi kupoprodajni. Koja sreća nemas pojma. Dalje na policiju isto jedva jedvice objašnjavaj da sam kupio motor. I  moleći se da potvrde sve papire od CVH nakon pregleda vozila. Malo skratio priču da ne nabrajam pojedinosti i svakako ti ne bih preporučio atest motora pošto je isto 4 cil.Navodno je jos postrozeno nakon ulaska u EU( ja prije riješio) :hi:
« Zadnja izmjena: 19 Ožujka, 2019, 22:06:19 jeep frik »
 

Offline markozr

  • Veteran member
  • ****
  • Postova: 288
  • Thanked: 36 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Biograd n/M
  • Vozilo:: Zastava 750
Odg: Atest
« Odgovori #12 : 19 Ožujka, 2019, 23:55:29 »
Ma motor mi je najmanji problem stavi motor od fice i 903 gotovo su isti na oko 903 ima filter ulja i na drugon mistu mu je pumpa goriva a to ovi nemogu ubrati garant... dvi fice su mi u mistu, znaci toliko ih i vide godisnje na tehnickon a da sad idu proucavat ficin motor i nisu bas toliki pacijenti... a kod tebe se vidi na oko jbg par cilindra viska vidi odma na grani
 

Offline Bero

  • Veteran member
  • ****
  • Postova: 283
  • Thanked: 9 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Zagreb
  • Vozilo:: Zvijezdane za svemirska putovanja
Odg: Atest
« Odgovori #13 : 20 Ožujka, 2019, 05:29:44 »
Netko je gore sve rekao. Upisi samo dimenziju guma i felga tocnu (motor tak svejedno koji je, dok god izgleda isto). S ostalim se nemoj zamarati niti truditi jer se ne moze atestirati nesto za sto nemas papire, pogotovo samogradnja. Nije ovo Amerika. Zapravo moras biti sretan da nismo Njemacka.
 

Offline bubuleja

Odg: Atest
« Odgovori #14 : 20 Ožujka, 2019, 06:26:18 »
Bome.. Bero ima prav
Adio mare