Evo par Golfova uhvaćenih zadnjih mjesec,dva. Postali su na cesti česći Cabrioleti nego neki normalni,osnovni modeli. Ovaj prvi stoji na Pirelli felgama o kojima nisam ništa znao,
mislio sam da je proizvod VWa pa sam potražio informacije o tim felgama.
I saznao da priča paše u temu Baden Wurttemberg. Priča počinje tako što su u koncernu Pirelli dobili ideju smanjiti troškove i ojačati brand dodajući u program kompletan kotač, gumu i felgu vlastite proizvodnje. Poslije kraće potrage za nekim tko će konstruirati Pirelli felgu ugovor se potpisuje ovdje nedaleko od Stuttgarta u Warmbronnu sa inženjerom Eberhardom Schulzom, tvorcem Isdere (
http://oldschoolhr.com.hr/forum/index.php?topic=36809.msg517602#msg517602).
Njegov zadatak je bio dizajnirati felgu, napraviti prototipove, ispitati ih i pripremiti za proizvodnju. Felga je morala biti lijepa, glatkih linija, imati otvore za hlađenje i biti
prepoznatljiva kao Pirellijeva. Schulz je po njima uspio, nacrtao je jednostavnu a lijepu felgu sa otvorima za hlađenje iz slova P koja je ujedno jednostavna za pranje i čišćenje.
Osim toga alati za proizvodnju su bili jednostavni za budućeg proizvođača a premašila je
zadane parametre čvrstoće i nosivosti.
U priču se 1983. uključuje i VW pa proizvodi oko 10000 Golfova I GTi posebne serije "Pirelli" (jedan se davno vozio u Županji) upravo na ovim felgama i Pirelli gumama. Koje su sve firme proizvodile ove felge znat će VW fahreri, ja znam za Ronal. Bila je dostupna i za Golf II, ali u malo jačoj verziji, a isto tako i za BMW u dimenziji 7x16 te za Hondu Prelude. Na svoje prerađene VW Polo ih je stavljao tuner Rainer Buchmann-B&B, vjerojatno zbog poslovne suradnje sa Schulzom a i sam Schulz na svoje Isdere 033 i 036.