Autor Tema: Volvo 940 GLE D24Tic  (Posjeta: 13320 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Ice Man

Volvo 940 GLE D24Tic
« : 17 Listopada, 2017, 21:32:32 »
Aj da i ja predstavim svoj auto.. odnosno za sada nekretninu i projekt koji si s guštom slažem po malo.

Ljubav prema "ciglama" je počela tamo negdje prije više od 15 godina kada je moj tata kupio Volvo 760 GLE 2.4TD. Nakon kaj ga je prodao, oduvjek je u meni bila zelja da si nabavim jednu "ciglu" za sebe. Nakon traženja ovo proljece sam naletio na jedan 940. I tako odlucim sjest u auto i pogledat ga. Auto ko auto nije bas bio u bajnom stanju, ali je odlična baza. Kompetan, limarijski "zdrav", ali sa par oštečenja od vlasnika koji je vjerovatno povremeno zaboravio da auto ima skoro 5 metara  :D I tu je odluka pala da je u dvorište opet vraca "cigla" doduše ne 700 vec malo mlađa 900 serija.

Riječ je Volvu 940 GLE, s D24Tic motorom od 90kw (6 cilindra, turbo dizel s intercoolerom) 94g. Od opreme tu je ABS, klima, crna koža, grijana sjedala, centralno, tvornički alarm (koji ne radi), šiber na žgance,...

Evo par slika dok još nije bio u mom vlasništvu:











Na satu ima nekih 317000km, al sat nije radio  :D  Nakon traženja po netu koji bi uzrok tome mogao biti, te nakon zavlačenja pod auto. nađem i krivca:



Nakon rješavanja tog problemcica, sat je ponovno proradio. Pa sam u među vremenu odlučio složit kompletni zadnji ovjes i zaštitit pod. Sa auta je skinut diferencijal, nosači diferencijala, rezervar nafte... gotovo sve osim lajtunga od goriva i kočnica. Površinska hrđa koja je bila na pojedinim mjestima je očiščena do zdravog lima, premazano 2-3puta temeljnom i na kraju je zadnji dio poda na autu zaštičen bitumenom.

Evo i par slika od tada:







Na diferencijalu je curio desni semering i ulje je mastilo pakne od ručne, a još sam sumnjao i u ležajeve pa je zadnji most kompletno složen na novo. Zamjenjeni su ležajevi u samom diferencijalu ( na satelitima), zamjenjeni su i ležajevi zadnjih kotača (koji koštaju ko da su od suhog zlata) sa semeringima. Diferencijal je ispjeskaren i kompletno na novo pošprican te je stavljeno novo ulje 80W90

Na zadnjim vilicama su isprešani seleni, te su one skupa sa još ovim nosačima diferencijala ispjeskarene i ponovno cinčane te prešpricane na crno. U vilice su uprešani novi seleni naručeni iz Engleske:



Ostali seleni su ostali stari jer su stvarno ko novi. Ostali dijelovi su isto ispjeskareni i ofarbani u crno, te je sve to natrag kompletirano na vozilo. Zadnji federi su opjeskareni i plastificirani u crnu. Kompletno su stavljene nove kočnice otraga. Novi diskovi, nove disk pločice, gumeni lajtungi i pakne od ručne. Zadnje čeljusti su rastavljene i očiščene od hrđe, te su reparirane ( zamjenjene gumice) te i one ofarbane u crno. Te su montirani novi zadnji amortizeri.





I sa time je završen posao na zadnjem podvozju i prebacujem se na prednji dio. Za naprijed je pala odluka da ide isti postupak kao i odostraga. Znaci kompletni ovijes je rastavljen i preslagan bude sa novim dijelovima. Baš jučer je stigla pošiljka kompletnih selena za prednji kraj, stabiliator štangice i prednji gumeni lajtungi.



Stari seleni su u međuvremenu isprešani, sad kroz koji dan dijelove cu ocistit sa bušilicom i žičanom četkom te cu ih dati na cinčanje. Poslije cinčanja uprešavam selene i ide na špricanje u crno :)



Normalno uz sve to idu i nove prednje kugle i krajnici. A prilikom rastavljanja sam na lijevoj strani našao ovo:



Orginalna Volvo kugla :) na autu starom 23godine. Pogađate da je imala "lufta" i da je odavno trebala biti mjenjana.

Onda mi je opet u međuvremenu puhnulo da izvadim motor iz auta. A plan je da kad bude motor s getribom vani da se motor reparira (novi leteci ležajevi, nove karike, ravnanje glave, svi novi digtungi i gumice ventila,....) da bude tip-top jedno vrijeme. A i dosta je mastan... Na getribi cu promjenit semeringe i dihtunge jer je i ona masna. Onda se posvecujem motornom prostoru.. Uklanjanje tragova hrđe, zaštita i špricanje prostora u boju auta. A pod cu očistit i prešpicat sa kubitom kao što sam napravio na zadnjem dijelu.

Trenutno stanje :) :) :)



Balans štanga je isto ispjeskarena i ofarbana. Jučer su mi došle gume za nju iz Engleske jer tu kod nas u 99% slučajeva di pitaš i pošalješ upit nema. Zato na ebayu ima ;) Iz istog ducana sam uzeo i zadnje selene za vilice. Željezni nosač getribe je isto opjeskaren i pofarban. Sljedeci tjedan mi treba doci i gumeni nosač novi koji se šarafi na njega. Meyle HD nosač sam uzeo, al je rok isporuke 7-10 dana. Sva sreca pa mi se ne žuri.



I još sitničarija pofarbanih:



Prednja vilica je na mjestu di dolaze šeširasti seleni poprilično pohrđala. Toliko da sam dobar dio nedeljnog popodneva to dovodio u red. Sad čeka cinjčanje pa farbanje.

Desno je prije, a lijevo je poslije :)



Prednje čeljusti su na pjeskarenju jer su toliko izvana hrđave da sam sa bušilicom i žičanom četkom bio ne efikasan :)

Do sljedečih novosti lijepi pozdrav!
 

Offline bubuleja

Odg: Volvo 940 GLE D24Tic
« Odgovori #1 : 17 Listopada, 2017, 21:49:40 »
Neka je cigli..bravo!!
Adio mare
 

Offline boresky

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 1297
  • Thanked: 25 times
  • Lokacija: Križevci
  • Vozilo:: | SAAB 900 1981 |
Odg: Volvo 940 GLE D24Tic
« Odgovori #2 : 18 Listopada, 2017, 19:27:57 »
Lepi Volvo,svedska skola je prica za sebe :good:
-Pretpostavka je majka pogreške-
 

Offline TheBIG

Odg: Volvo 940 GLE D24Tic
« Odgovori #3 : 18 Listopada, 2017, 22:21:11 »
to je to samo naprid :smajlold:
 

Offline mcquinn

Odg: Volvo 940 GLE D24Tic
« Odgovori #4 : 19 Listopada, 2017, 13:40:40 »
Zanimljiv projekt! Daj još slika...
 

Offline Vetter

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 697
  • Thanked: 4 times
  • Spol: Muški
    • Nordic Renegade
  • Lokacija: Banjaluka
  • Vozilo:: Volvo turbo
Odg: Volvo 940 GLE D24Tic
« Odgovori #5 : 21 Listopada, 2017, 18:09:25 »
Čiji su ti seleni upornih spona naprijed? Ovi šeširići što je vežu na lafetu?

940 je najdosadniji i najbolji auto iz 7/9 serije. Pametan izbor.
svenska trollkarlen
 

Offline Ice Man

Odg: Volvo 940 GLE D24Tic
« Odgovori #6 : 22 Listopada, 2017, 10:13:36 »
Jucer je bila operacija vađenja motora. Viljuškar je bio glavni operativac i bez njega se nije moglo :D



"Srce" mu je izvađeno i getriba je odvojena od motora





Sad slijedi uređivanje motornog prostora kojeg planiram očistit od hrđe i prešpricati. Motor nanovo presložiti i na getribi promjeniti dihtunge, semerige i nalijat novo ulje.
 

Offline Ice Man

Odg: Volvo 940 GLE D24Tic
« Odgovori #7 : 22 Listopada, 2017, 10:16:29 »
Čiji su ti seleni upornih spona naprijed? Ovi šeširići što je vežu na lafetu?

940 je najdosadniji i najbolji auto iz 7/9 serije. Pametan izbor.

Meyle je proizvođač
 

Offline Mile850

Odg: Volvo 940 GLE D24Tic
« Odgovori #8 : 22 Listopada, 2017, 10:21:14 »
Meyle je proizvođač
Ima u Zagrebu firma koja je uvoznik meyle dijelova ako trebaš pomoć po tom pitanju javi samo.
Sportski auto je svaki auto u kojem se nisko sjedi, zadnja klupa služi za ukras, a u bunker stanu 4 konzerve graška od 100 g. i pritom ima dušu
 

Offline Ice Man

Odg: Volvo 940 GLE D24Tic
« Odgovori #9 : 22 Listopada, 2017, 14:01:55 »
Mislis na Remal auto? Od njih sam sad uzeo u drugom navratu Meyle dijelove i stvarno su ok. 
 

Offline boresky

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 1297
  • Thanked: 25 times
  • Lokacija: Križevci
  • Vozilo:: | SAAB 900 1981 |
Odg: Volvo 940 GLE D24Tic
« Odgovori #10 : 22 Listopada, 2017, 15:21:59 »
Jo ho ho,vid vilicara ;D
Ide i bez njega,imas dobrog posla sad.Sjetio sam.se proslog ljeta i svoje dvije transplantacije,uf.........
-Pretpostavka je majka pogreške-
 

Offline Mile850

Odg: Volvo 940 GLE D24Tic
« Odgovori #11 : 22 Listopada, 2017, 23:10:31 »
Jo ho ho,vid vilicara ;D
Ide i bez njega,imas dobrog posla sad.Sjetio sam.se proslog ljeta i svoje dvije transplantacije,uf.........
Nemoj boresky jednostavno nemoj .Ureći češ mu frižider i kaj onda.  :P
Sportski auto je svaki auto u kojem se nisko sjedi, zadnja klupa služi za ukras, a u bunker stanu 4 konzerve graška od 100 g. i pritom ima dušu
 

Offline boresky

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 1297
  • Thanked: 25 times
  • Lokacija: Križevci
  • Vozilo:: | SAAB 900 1981 |
Odg: Volvo 940 GLE D24Tic
« Odgovori #12 : 23 Listopada, 2017, 01:35:24 »
Ma taman posla!
Osim toga,transplantacije su izvedene vrlo uspjesno,oba voze a to.sto jedan "organ" ima.nekih problema je obican peh,nista drugo.
Ovakav auto mi je izazvao snazan osjecaj postovanja kad sam.ga.vidio prije cetiri godine vani,vozila ga je jedna azijatkinja,Volvo je bio doslovno kao nov.
Velika,blistava limuzina,ma.strava...
Vlasniku ovog zelim.da mu projekt uspije!
Naravno,i tebi 850 i svima koji jesu ili ce tek zapoceti svoje!
 :download:
-Pretpostavka je majka pogreške-
 

Offline exile

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 759
Odg: Volvo 940 GLE D24Tic
« Odgovori #13 : 23 Listopada, 2017, 16:50:10 »
Lipo ti auto.
DIY or die!
 

Offline Mile850

Odg: Volvo 940 GLE D24Tic
« Odgovori #14 : 23 Listopada, 2017, 18:10:59 »
Moj 850 se kotura s drugim 2.3 organom svaki dan. Ima jedan predivan daily driver kod kvatrića zlatne boje i to turbo.
Sportski auto je svaki auto u kojem se nisko sjedi, zadnja klupa služi za ukras, a u bunker stanu 4 konzerve graška od 100 g. i pritom ima dušu