Autor Tema: Jeep cherokee  (Posjeta: 9272 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline vedran

Jeep cherokee
« : 09 Studenoga, 2018, 21:10:27 »
Evo malo novog projekta da zima nebude dosadna
Jos je relativno mlad ali polako postaju rijetki
Čiro je 96 god i limariski u perfektnom stanju, ako nista ne nađem ostaje samo zastita odozdo, potrebna zamjena prednjeg stakla i kedera, malo zezancije oko struje, brava i sitnih gluposti i naravno krovni tapecirung.
Motorizacija je naravno vm 2.5 (govno talijansko) a usput sta god da moras skunut od agregata, komplicirano i nedostupno u PM.
Zato motorizacija dolazi 1.9 tdi 130 ks od primjerice pasata 2003 god
Sto se tice plana auta , slozit sve da bude apoteka kao i motorizacija jer bude vozilo za svaki dan a naravno ako se netko zaljubi u njega, i da dobru lovu onda ide dalje
Evo par slikica








Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Offline Boxer

  • Administrator
  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 3118
  • Thanked: 144 times
  • Spol: Muški
    • http://alfa-corse.com
  • Lokacija: Čakovec
  • Vozilo:: Ponovo Alfa Romeo Sprint QV
Odg: Jeep cherokee
« Odgovori #1 : 09 Studenoga, 2018, 21:18:48 »
Taj VM će nadživjeti 3 tdi-ja samo ga meoij pregrijati i održavaj ga

Poslano sa mog 6055K koristeći Tapatalk

Hrđa bez granica
 

Offline bubuleja

Odg: Jeep cherokee
« Odgovori #2 : 09 Studenoga, 2018, 21:24:06 »
samo ti vadi taj VM...tdi majka
Adio mare
 

Offline vedran

Odg: Jeep cherokee
« Odgovori #3 : 09 Studenoga, 2018, 21:31:28 »
ja znam da se ljubiteljima talijana to ne sviđa ali taj motor nije za jeep a pogotovo jer ne vole forsiranje. razmišljao sam i o 3.0 iz e39 ali ipak je malo preglomazan i pretežak
 

Offline salsoul

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 972
  • Thanked: 5 times
  • Lokacija: Fiume
  • Vozilo:: NB, R107, CS1
Odg: Jeep cherokee
« Odgovori #4 : 09 Studenoga, 2018, 21:58:08 »
Fora, meni su uvijek od tih xj serija najnapetije bile visoko-amerikanizirane wagoneer varijante.
 

Offline Žein

Odg: Jeep cherokee
« Odgovori #5 : 09 Studenoga, 2018, 21:59:22 »
M50b25 idealni omjer snage i tezine
Mnogi su se opekli igrajući se sa Oldschoolhr forumom ne shvaćajući da oldschoolhr forum nije ''samo neki tamo forum''....By-Frik-Ri
 

Online jeep frik

Odg: Jeep cherokee
« Odgovori #6 : 09 Studenoga, 2018, 22:56:13 »
Dobra Kocka. Neznam neću niš reć u vezi motora, radi što hoćeš! Nije loš postojeći, malo preslab pa oće proć kod forsanja. Škicni pragove, naravno ako već nisu mijenjani. Nedavno je bio frend s takvim istim samo dizelom  pa smo skužili hrđu na pragovima. Možeš kroz  rupe od "šasije" ubacit voska jer se također voli zavuć hrđa unutra.
« Zadnja izmjena: 10 Studenoga, 2018, 00:34:35 jeep frik »
 

Offline -Danijel-

  • Oldschool member
  • Postova: 2
  • Spol: Muški
  • Vozilo:: Peugeot 306 gti-6, Fiat Panda 4x4
Odg: Jeep cherokee
« Odgovori #7 : 10 Studenoga, 2018, 16:37:24 »
Ispričavam se što upadam u temu ali zanima me koje probleme ima taj VM motor, zanima me jedna frontera s tim motorom pa ak je takva katastrofa da se poštedim muke
 

Online jeep frik

Odg: Jeep cherokee
« Odgovori #8 : 10 Studenoga, 2018, 16:57:14 »
Znao se raspasti na 70 t.km. Al to su ti offtoaderi bili pa normalne vožnje ne bi trebalo bit problema. Ima ih i sa puno km. Svakako je bolji od Fronterinog koji je imao tvorničku grešku sa rashladnim sistemom pa se pregrijavao. Možemo brisat poslije ako smeta autoru teme.
« Zadnja izmjena: 10 Studenoga, 2018, 17:04:09 jeep frik »
 

Offline vedran

Odg: Jeep cherokee
« Odgovori #9 : 10 Studenoga, 2018, 17:31:24 »
Ne smeta
Na njemu su otisle dvije glave pa sad vidim da hidro podizaci nevaljaju i u glavama oceju se navoji od klackalica izvuc sto se i tu vidim bilo desilo a i slini motor na dosta mjesta
Vjerojatno nije los u nekom normalnom autu koji se vozi iskljucivo po cesti jer taj motor ne voli forsiranja i pogotovo teranje na hladno a i jako su osljetljivi na kvalitetu ulja.
Ljudi stave gusto ulje pa oce izbit stange od podizaca
Uglavnom nije dobar motor za terence a i kod čire je jos problem sto je visoko motor pa je jako mala razlika izmedu glave i posude od vode, u prijevodu ako sfali malo vode oce se desit da su glave na suhom a senzor od vode u posudi je jos pod vodom


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Offline Boxer

  • Administrator
  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 3118
  • Thanked: 144 times
  • Spol: Muški
    • http://alfa-corse.com
  • Lokacija: Čakovec
  • Vozilo:: Ponovo Alfa Romeo Sprint QV
Odg: Jeep cherokee
« Odgovori #10 : 10 Studenoga, 2018, 17:31:57 »
Ispričavam se što upadam u temu ali zanima me koje probleme ima taj VM motor, zanima me jedna frontera s tim motorom pa ak je takva katastrofa da se poštedim muke




Taj motor je industrijski a ne auto motor i to mu je mana, ne podnosi mučenja i ganjažu u okretaje. Mana je što svaki cilindar ima svoju glavu, treba biti oprezan s obradom istih, s brtvama, izuzetno je osjetljiv na pregrijavanje. Problem je što su to sve izmučeni motori shodno godinama a upitno je kako su bili održavani. Moj kolega ima Voyagera starog, prvu generaciju s tim motorom, 800+tkm bez kvara ali motor se ne muči i održavan je kako treba. Ako nađeš dobar primjerak nećeš požaliti samo treba prvo biti lukavac i veliki srećković da bi uopće našao takvo nešto. Problematika ti je što je servo pumpa dio motora a ne zaseban element, sve skupa je to dosta komplicirano jer taj motor nikad nije bio predviđen za ugradnju u aute, i kad je zagrijan i radi odlično on svejedno drnda, dal u alfi 164, dal u opelima, dal u jeepu on je jednostavno takav ali kad se održava i nije bio pregrijan to nema smrti :thmbup:
Hrđa bez granica
 

Offline vedran

Odg: Jeep cherokee
« Odgovori #11 : 10 Studenoga, 2018, 17:35:18 »



Taj motor je industrijski a ne auto motor i to mu je mana, ne podnosi mučenja i ganjažu u okretaje. Mana je što svaki cilindar ima svoju glavu, treba biti oprezan s obradom istih, s brtvama, izuzetno je osjetljiv na pregrijavanje. Problem je što su to sve izmučeni motori shodno godinama a upitno je kako su bili održavani. Moj kolega ima Voyagera starog, prvu generaciju s tim motorom, 800+tkm bez kvara ali motor se ne muči i održavan je kako treba. Ako nađeš dobar primjerak nećeš požaliti samo treba prvo biti lukavac i veliki srećković da bi uopće našao takvo nešto. Problematika ti je što je servo pumpa dio motora a ne zaseban element, sve skupa je to dosta komplicirano jer taj motor nikad nije bio predviđen za ugradnju u aute, i kad je zagrijan i radi odlično on svejedno drnda, dal u alfi 164, dal u opelima, dal u jeepu on je jednostavno takav ali kad se održava i nije bio pregrijan to nema smrti :thmbup:
Da to sam bas gladal sa servo pumpom da ju nemogu skinut a neznam kako ce neka druga sljakat na njemu


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Offline Boxer

  • Administrator
  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 3118
  • Thanked: 144 times
  • Spol: Muški
    • http://alfa-corse.com
  • Lokacija: Čakovec
  • Vozilo:: Ponovo Alfa Romeo Sprint QV
Odg: Jeep cherokee
« Odgovori #12 : 10 Studenoga, 2018, 17:41:00 »
Mojeg kolegu je servo pumpa koštala motora na alfi 164  :glavauzid:
Hrđa bez granica
 

Offline vedran

Odg: Jeep cherokee
« Odgovori #13 : 10 Studenoga, 2018, 17:46:33 »
Strasno
Naravno i na ovom slini


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Offline Boxer

  • Administrator
  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 3118
  • Thanked: 144 times
  • Spol: Muški
    • http://alfa-corse.com
  • Lokacija: Čakovec
  • Vozilo:: Ponovo Alfa Romeo Sprint QV
Odg: Jeep cherokee
« Odgovori #14 : 10 Studenoga, 2018, 17:53:22 »
Al taj motor nikad ne proslini dok se ne pregrije, Ovaj moj što ga ima u starom Voyageru ga još nikad nije otvarao, ima masti valjda za žilcu kojom juhu jedemo i to je sve, da ga pregrije pustio bi svo ulje preko noći valjda :)
Hrđa bez granica