...
...Tog jutra djelatnici PNUSKOKA su uletili u Toyotinu garažu i oduzeli sve gedore Koje su zatekli i zapečatili garažu. Iz izvora bliskih istrazi, saznajemo neslužbeno da je Toyota pronevjerila na desetke konjskih snaga...''
Neznam da li su Lanciji imali kakve dojave o radikalnim promjenama u WRC ili ne (prije ukidanja skupine B); "
Ne da smrdi, nego smrdi iz aviona. "
, ja bi prije rekao da su se u Lanciji najbolje, od europskih marki, snašli i uzeli postojeći model i ugradili 4x4, turbo... Ujedno mu podigli imiđ auta i prodaju (baš me zanimaju prodajni rezultati Delte prije i poslije uvođenja WRC rakete).
... a prije nego su taxi vozila zavladala relijem)
fakat istina
...
A) Mada na drugo, možda i bitnije, pitanje zapravo nemam razuman odgovor, a to je zašto su ostali europski proizvođači digli ruke i pustili Lanciji da vlada.
...
B) Isto kao što volim Citroën, koji mrtav hladan krene rasturati svjetsku rally scenu Xsarom WRC, izvedenicom modela koji upravo izbacuju iz proizvodnje.
...
A) Dobro pitanje
Možda se nisu mogli oporaviti od velikih ulaganja za skupinu B, pa su se prebacili na cestovne; GTI, RS,...
B) Nije Citroen počeo rasturati sa Xsarom WRC niti pred izbacivanje iz proizvodnje
Xsara je počela rasturati još 1999 sa F2 i to WRC modele! Autiju koji su bili jeftiniji od WRC, a na asfaltu čak i brži od WRC modela (Xsara 1999. reliji Cataluny i Tour de Course)!
Pa Xsara je ušla u WRC 2001., a proizvodila se do 2006.
Ja mislim da je MUP-ov posao sa Octavijama naguz stoljeća.
Je, samo kaj to nije bio posao MUP-a nego Zokija i Zubaka. Dati tolike milijune za ogromne Oktavije karavan u kojima 95% vremena se voze 2 (slovima dvoje) ljudi!
U osnovi, da su uzeli klasu manje karavane - Fabije, po autu ušteda najmanje 50 soma kuna!!! "
Dobro je biti na vlasti jer narod časti"
Ništ im nije falilo kada se murija vozila u Puntićima, a bio glaso za SDP
Samo što je Xsara WRC zapravo P 206 WRC u drugoj obleki kao i ZX RR zapravo 405 turbo 16 RR
...
Ak se ne varam veća je sličnost sa 306 Maxi nego 206 WRC