Autor Tema: tjuning  (Posjeta: 81460 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Bellof

Odg: tjuning
« Odgovori #300 : 11 Veljače, 2020, 10:50:33 »
Ako govorimo o ovim konjima koje sam spomenia glava traži, poliranje, polirane velike ventile 46/38 kakve je ima 2002 tii, špicasti klipovi koji dižu s ovim navedenim kompresiju na 10.0:1.
Naravno da kad se ovakvi motor upari sa pravom getribom, diferencijalom i šperom dobiješ jako zahvalno i zabavno auto.
 
The following users thanked this post: Nero

Offline Nero

Odg: tjuning
« Odgovori #301 : 11 Veljače, 2020, 11:30:08 »
Ako govorimo o ovim konjima koje sam spomenia glava traži, poliranje, polirane velike ventile 46/38 kakve je ima 2002 tii, špicasti klipovi koji dižu s ovim navedenim kompresiju na 10.0:1.
Naravno da kad se ovakvi motor upari sa pravom getribom, diferencijalom i šperom dobiješ jako zahvalno i zabavno auto.

U mene su mjenjač i motor sa e30 318i.

Koliko sam čitao prema internetima, ova glava (e30) je najbolja za N/A tuning. Da je 2002tii (121 glava s većim ventilima?) najbolja nekakav turbo setup.

Ovo samo prepisujem što sam pročitao, to mi trenutno nije u osobitom fokusu, kako sam rekao trenutni cilj mi je dovesti auto u neko ispravno stanje i stvari koje nedostaju ili su neispravne zamijeniti s poboljšanim verzijama.

Ukoliko imaš detaljnije info što i kako za budućnost (koji klipovi, marka, model), bio bih zahvalan.

Što se mjenjača tiče, gore je mjenjač iz e30 s 5 brzina. Koliko sam gledao, prve 4 brzine ima iste omjere kao ajkulin 4speed. Postojala je i rijetka 5 speed getriba na 2002 sa ''close ratio'' prijenosom, ali je ekstremno rijetka i skupa. Tako da pretpostavljam da je ova trenutna OK?

Koji diferencijal? Koji omjer, imaš li ideju gdje nabaviti šperu ispod 1000 eur? Imaš li ideju gdje naći radilicu od 2002 da motor bude 2,0?
.....if I go to hell,then I hope that will burn well......
 

Offline Bellof

Odg: tjuning
« Odgovori #302 : 11 Veljače, 2020, 13:21:29 »
Imam odgovore i riješenje na sva tvoja pitanja, idemo redom, glava od tii-a ili 121 TI glava koja je bila zastupljena kod starijeg modela 2002 ti i 1600 ti je najizdržljivija i najkvalitetnija za doradu kod tih M10 motora.
I jedna i druga su rijetke i na cijeni, tebi one i nisu bitne, bitno ti je pripremit tvoje zavisi od stanja koja je bolja na način kako su to radili Alpina, Schnitzer i ostali.

Primjer:
<iframe width="560" height="315" src="" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe>

Dalje, klipovi su špicasti od firmi tipa KS, Mahle, koji su opskrbivali tunere, evo Katićevih, mojih koji su bili u Schnitzeru.









Mjenjači od 2002 i e21 peterobrzinski su tražena roba kako i sam kažeš ali to su sportski mjenjači koji imaju u 5 brzini omjer 1:1 i nijedan drugi mjenjač se ne može usporedit ni mirit sa nijma.
Diferencijal ćeš uparit sa getribom, sad je vjerojatno 3:64 ali to ti nije toliko ni bitno, šperu možeš riješit na način da kupiš original ili da daš napravit a šta se tiće njenog postotka to ti isto mogu riješit.
Imam ti knjigu di je detaljno prikazano šta i kako, imam rođaka koji je cili život u trkama i jedan od najboljih tunera koji je godinama radia sa tim motorima.
On je složia jednom mom prijatelju motor od 2002 ti Alpine.
 
The following users thanked this post: Nero

Offline asconaextreme

Odg: tjuning
« Odgovori #303 : 11 Veljače, 2020, 20:01:00 »
koliko ja znam sve što je do sada Lete složija dobro je vozilo i lipo izgledalo :big_boss:
 

Offline bubuleja

Odg: tjuning
« Odgovori #304 : 11 Veljače, 2020, 21:42:37 »
Ako ti felge dosade nero.. Imas kupca
Adio mare
 

Offline jeep frik

Odg: tjuning
« Odgovori #305 : 11 Veljače, 2020, 22:07:50 »
 
The following users thanked this post: Nero

Offline jeep frik

Odg: tjuning
« Odgovori #306 : 11 Veljače, 2020, 22:27:31 »
Ako se ne varam serija e21 nije imao speru vec tzv. ubrzani diferencijal koji se tako nazivao, spera u pravom smislu riječi dolazi tek kod e30.  Naravno sve se da slozit.
« Zadnja izmjena: 11 Veljače, 2020, 22:33:25 jeep frik »
 

Offline Bellof

Odg: tjuning
« Odgovori #307 : 12 Veljače, 2020, 09:10:48 »
koliko ja znam sve što je do sada Lete složija dobro je vozilo i lipo izgledalo :big_boss:

Apsolutno se slažem, čovik je mehaničar, zaljubljenik, pedantan a i u trkama je tako da lakše dođe da komada slagalice koji mu fali.
 

Offline Nero

Odg: tjuning
« Odgovori #308 : 12 Veljače, 2020, 09:53:31 »
A tko će ubacivat klipove, glave ventile i bregastu nego Lete  ;D ;D ;D

Da nije Lete, ovaj e21 bi se prodava nesastavljen za siću prije tri miseca.

Količina znanja, pedantnost, volja, fokus na detalje (bitne) se rijetko nalazi danas. Čista sreća (i Cake) su me doveli Leti da se prihvati projekta.

Kad se samo sjetim koliko stvari uopće nisam vidija kad sam se zaletija i kupija ajkulu. Srećom, njemu nijedan problem nije nepremostiv, za sve ima rješenje.

Jučer sam je i prvi put provozao, auto lijepo primi gas, mislim da ću biti zadovoljan.
.....if I go to hell,then I hope that will burn well......
 

Offline Bellof

Odg: tjuning
« Odgovori #309 : 12 Veljače, 2020, 10:31:14 »
Odlično, ima kombinacija za šperu, ubaci se u tvoj diferencijal, kučište, vidi sa Letom zna li za to a ako ne zna riješit ćemo i to.
 

Offline Bellof

Odg: tjuning
« Odgovori #310 : 12 Veljače, 2020, 18:07:52 »
Nero zva sam prijatelja za jednu Schnitzerovu glavu doduše bila je loša ali po njoj si moga radit novu, kaže da je ostavia u mog rođaka pa ako nije bačena mogla bi ti Leti bit vodilja.
 

Offline Bellof

Odg: tjuning
« Odgovori #311 : 12 Veljače, 2020, 21:25:50 »
Bačena
 

Offline Nero

Odg: tjuning
« Odgovori #312 : 13 Veljače, 2020, 08:51:08 »
E jbg, vise srtece drugi put :)
.....if I go to hell,then I hope that will burn well......
 

Offline bubuleja

Odg: tjuning
« Odgovori #313 : 13 Veljače, 2020, 13:10:55 »
nero imaš pm..pa kad uzmogneš
Adio mare
 

Offline gruđo

Odg: tjuning
« Odgovori #314 : 10 Ožujka, 2020, 19:21:39 »