Autor Tema: SCHNITZER  (Posjeta: 8379 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Online sigmafahrer

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 2034
  • Thanked: 707 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Stuttgart
  • Vozilo:: Citroen CX, Mitsubishi Sigma, Jaguar XJR
SCHNITZER
« : 15 Srpnja, 2020, 22:56:08 »



U početku da razjasnimo, jedan pojam je AC Schnitzer iz Aachena a drugi Schnitzer motorsport tim iz Freilassinga. Imaju veze, objasnit ću.
Kada se vozite kroz Austriju pored Salzburga čim pređete u Njemačku na prvom izlazu sa autoceste stoji Freilassing. E tu, u malom bavarskom mjestu nekih 10 km sjeverno od autoceste A8 počinje ova priča. Govorimo o dva brata, Josefu junioru "Seppu" i Herbertu Schnitzeru. Otac im je još prije rata imao autoškolu, benzinsku postaju i bio zastupnik Opela i Forda u Freilassingu. Preminuo je dok su braća bila mala, od njega su naslijedili radionu a u krvi je ostala ljubav prema mehanici i autima. Očuha, Karla Lamma su zanimale iste stvari kao njihovog oca pa su odrastajući braća Schnitzer i od njega puno naučili. Poslije se obitelj širi na još dva polubrata, Dietera i Karla "Charlyja" Lamma koji će poslije postati bitni članovi njihovog motorsport tima. Josef je 1962. završio studij strojarstva i već tada svoje teoretsko znanje pokušava upotrijebiti u praksi.
Godina je 1963. , Schnitzer brothers kupuju razbijenog Fiata Abartha Bialbero, restauriraju ga i voze svoje prve utrke. Već slijedeće godine braća pokazuju različite preokupacije. Dok Herbert sa više poslovnog duha postaje trgovac BMW autima, Josef šarafa na BMW motorima. Našao je način poboljšati glave BMW motora, te vozi utrke sa svojim BMWom 1800ti. Dvije godine poslije, 1966. sa već prilično inženjerskog i vozačkog  iskustva Josef osvaja njemačko kružno prvenstvo sa BMWom 2000 ti, završava svoju karijeru u utrkama a tu negdje počinje partnerstvo sa BMWom. Od tada drugi voze za njega. 1967. nastaje odjel za utrke "Team Schnitzer" i braća se fokusiraju na upravljanje timom. Rezultati se nižu, Schnitzer tim osvaja evropsko brdsko prvenstvo sa Furtmayrom za volanom BMWa 2002ti tri godine za redom i četvrtu godinu sa Švicarcem Walterom Brunom 1971.

Tad je Seppu već bilo jasno da dolazi Turbo-Zeit, mnogima nije pa je zato bio korak ispred ostalih. 1973. Josef konstruira Schnitzer Bmw  Typ 20-4, legendarni motor sa Schnitzer 16V glavom. Sa turbom ili bez, sa Kugelfischerom ili karburatorima taj motor je terorizirao stražnje gume šarenih 02 BMWa na rallye, brdskim i kružnim pistama. Najveća nagrada za njegov rad i znanje je bilo osvajanje titule 1975. od strane Jacquesa Laffitea u prvenstvu Formule 2. To je bilo jedno novo ali uspješno iskustvo za Schnitzer boyse. Te godine su BMW turbo motori koji su prošli kroz Josefove ruke, a ugrađeni u formulu MK16 Martini tima bili nepobjedivi zbog čega tvornički tim BMWa nije bio baš oduševljen. Iz tog F2 motora 1976. Sepp razvija 1.4 turbo motor za DRM (Deutsche Rennwagenmeisterschaft).
Bilo je to vrijeme kada su mnogi zakucali na vrata Josefa Schnitzera, bili to protivnici ili prijatelji, i pitali koliko košta jedan turbo agregat. Nije ih odbijao, uzimao im je i pare. Ali prije svega je htio pokazati da nisu bili u pravu kad su ga ismijavali i nisu vjerovali da bi se 1.4 turbo motor mogao nositi sa većim atmosfercima. Čak su nepovjerljivi bili i u BMW Motorsportu . Ali kada su Seppove nuldvojke pokazale auspuh tvorničkim BMWima, i u Munchenu su počeli razmišljati o prednabijanju. Schnitzer glave motora su jedno vrijeme kupovali i u Alpini, ali ne zbog nedostatka znanja. To je bilo kratko vrijeme krize kada je trebalo birati: uložiti puno novaca u razvoj Alpina glave i otpustiti nekoliko radnika u firmi ili zadržati ljude i kupiti glave od majstor Seppa. Burkard se odlučio za drugu varijantu pa i po cijenu "sramote" po Alpinu.
Početkom 1976. U BMW Motorsportu uviđaju onu poznatu "ako ga ne možeš pobijediti pridruži mu se" pa Josefu nude suradnju. Oni njemu jeftiniji materijal za ostvarivanje ideja, on njima svoje turbo znanje. Tako je Sepp oko godinu dana u Münchenu radio na razvoju turbo tehnike na 24ventilskim šestacima i usko surađivao sa maherom za motore Paulom Roscheom. Anegdota iz  vremena provedenog kod BMWa : Rosche daje zadatak Josefu da malo preradi motor formule 2 u gliseru obitelji Quandt, većinskih vlasnika BMWa. Osjetljiv zadatak, njih nije bilo pametno razočarati. Josef je posao odradio kako je najbolje znao i na red je došla proba na jezeru Starnberger. Motor glisera kašljuca, ne prima gas, malo i dimi, ali sve to tek u fazi zagrijavanja. Kad se ugrijao a Quandtovi opalili po gasu, svi prisutni su govorili da na vodi nisu vidjeli ništa brže. Kada se ekipa poslije 15 minuta vratili na obalu bili su vidno iznenađeni i blijedih lica. Quandt je samo izgovorio : "Pa nisam mislio baš tako".


Seppova želja je bila pokazati svoje znanje i u Formuli 1, te konstruirati jedan F1 turbo motor ali je nažalost 1978. godine otišao prerano.
Na putu prema Zolderu na DRM utrku bio je žrtva nesreće u kojoj je vozač iz suprotnog smjera zaspao za volanom i udario u Seppovog BMWa. Bez svijesti je prevezen u bolnicu gdje je zbog teških ozljeda kralježnice poslije 12 dana preminuo. Imao je 39 godina. Nažalost, nije dočekao kraj sezone i još jedno priznanje za svoj rad. Te sezone, 1978. Harald Ertl osvaja naslov u DRMu sa Schnitzerom 320 turbo, ali je slavlje zasjenila Josefova smrt. Poslije ove tragedije je Schnitzer team bio itekako oslabljen, ali nisu se predavali. Josefov brat Herbert, polubraća Charly i Dieter, glavni mehaničar Franz Klinger i ostali su bili uporni, dali sve od sebe da nastave sa uspjesima u utrkama. No, još puno godina su osjećali prednosti rada pokojnog Josefa. Herbert se prisjeća kako je stariji brat često iznenada u bilo koje doba dana ili noći otvarao vrata garaže, kačio prikolicu sa trkaćim autom na svog starog BMWa i pravac Salzburgring. To im je bila staza u blizini gdje je Josef znao po cijeli dan ili noć kružiti i testirati svoje nove ideje.
I ova priča ne može bez Caprija . Sedamdesete su bile godine kada je Capri bio kost u grlu  Alpini, Schnitzeru i ostalima. Često je bio manje bitan konačan rezultat na utrci, samo da se bude brži od Ford Caprija. Uvijek sam se pitao što je Rodenstock, sponzor koji je uvijek bio u prvom planu na Schnitzerovim 02 i E21 BMWima. Radi se o proizvođaču naočala koji je bio u stanju ubosti 10 000 maraka po svakom nastupu ekipi Schnitzer.

Dolaze osamdesete kada se putevi i područja interesa dva najpoznatija BMW partnera Alpine i Schnitzera polako razilaze. Alpina je već tada proizvođač automobila, ima vlastiti program i u utrkama je sve rijeđe. Dok Schnitzer cestovni program polako prepušta drugima i u središtu zanimanja su im utrke. 1982. se u Freilassingu gradi velika radiona za razvoj trkaćih auta te dijelova za tuning cestovnih auta. U prvoj polovici 80ih su Dieter Quester (evropski prvak 1983. na kružnim stazama) i Talijan Ravaglia puno puta završili na podiju a utrkivali se sa jednim od najljepših BMWa i za mene najljepšim trkaćim BMWom, šesticom CSi E24. Taj auto je BMW, kao podršku privatnim timovima, u dijelovima ponudio na prodaju u količini od 90 komada. Karoserija je učvršćena, race ovjes i mjenjač i sve ostalo što ide uz to koštalo je oko 120 000 DM, plus dodatnih 35 000 za motor. Kako je BMW tada bio okrenut Formuli 1, posao oko motora i njegovog kompjutora je prepušten Alpini. U Schnitzerovim redovima, koji su isto bili kupci ovih trkaćih šestica su se grickale usne, nisu bili sretni što voze nešto od Alpine. No, bili su konkurencija sa međusobnim poštovanjem a ne neprijatelji.


1987. je potpisan ugovor sa Kohlom iz Aachena kojim se svi cestovni auti i dijelovi za njih rade u Aachenu, a utrke su jedino ono čime se bave Herbert Schnitzer i braća Lamm.
1985. Schnitzer team piše prvu pobjedu na jednoj utrci od 24 sata. U Spa za volanom BMWa CSi su slavili Ravaglia/Berger/Surer. Ta staza im je bila sretna, još 4 puta su osvajali 24h Spa. Na 24h Nürburgringa  su isto tako pet puta bili prvi, a najveći uspjeh u utrkama izdržljivosti  je bio 1999. kada su u suradnji sa BMW Motorsportom bili ukupni pobjednici 24 sata Le Mansa sa BMWom V12 LMR. Ravaglia je za Schnitzer team bio i evropski prvak 1986. i 1988. te prvi svjetski prvak na krugu 1987. tada sa već kompaktnijim i modernijim autom od šestice, kockicom M3. Sa istim autom je bio  najbolji i u prvoj sezoni DTMa 1989., to su one šarene kocke sa crvenim grilom koje često vidimo na slikama sa početaka DTM utrka. Moglo bi se o Schnitzeru i utrkama pisati na više stranica, stvarno je teško tu priču skratiti. Devet puta su osvajali prestižnu gradsku utrku u Macau, natjecali su se i osvajali naslove u DTMu, STW, ETCC, BTCC, ADAC utrkama, FIA GT prvenstvu, u američkim serijama, u utrkama u Aziji, Japanu, ukratko u cijelom svijetu. Preko 150 vozača iz 20 nacija, 35 pilota Formule1,dva F1 prvaka, svjetski prvaci iz mnogih drugih motorsport disciplina su vozili za Schnitzer i skupili više od 400 pobjeda. Kroz Schnitzerov tabor su prošli Rene Arnoux, Stefan Bellof, Gerhard Berger, Johnny Cecotto, Christian Danner, Harald Ertl, John Fitzpatrick, Hans Heyer, Jacky Ickx, Jacques Laffite, Klaus Ludwig, Jochen Mass, Tom Kristensen, Ronnie Peterson, Nelson Piquet, Dieter Quester, Roberto Ravaglia, Walter Röhrl, Keke Rosberg, Rolf Stommelen, Hans Joachim Stuck, bavarski princ Leopold, braća Winkelhock i još puno njih.
Sve ove godine je Schnitzer trkaći tim uspješno vodio Josefov i Herbertov polubrat Charly Lamm koji je preminuo prije godinu i pol, a tim je preuzeo Herbertov sin, Herbert Schnitzer junior. Charly je 40 godina bio podrška polubraći kao i brat Dieter, prošao je svijet s njima. Živio je za motorsport od svoje 14. godine kada je često izostajao iz škole zbog utrka. U maju 2013. Schnitzer Motorsport u Freilassingu kupuje poznati BMW Händler Unterberger. „Schnitzer Motorsport GmbH" i "Schnitzer Automobile Technik" ostaju u obitelji. Prodaja je utjecala na financijski oporavak, ali samo djelovanje je ostalo neupitno. Kako vrijeme prolazi, suradnja sa BMW Motorsportom je sve jača, a Schnitzer  za njih odrađuje bitan dio posla u razvoju i testiranju trkaćih auta. Nadamo se da će Herbert junior uspješno voditi Schnitzer team i nastaviti tamo gdje su stali njegov otac, stric i braća Lamm .Inače, brinu se u Freilassingu i povijesti. Odjel firme pod nazivom Schnitzer Classic nudi kupcima podršku u oldtimer natjecanjima, mogu isporučiti dijelove pa i cijele motore za stare Schnitzere.




Ovdje ću spomenuti neke aute koji su meni ostali u pamćenju. Schnitzeri su napravili više trkaćih nego cestovnih auta, tako da su njihovi civilni auti prije suradnje sa Kohlom i oznakama AC prava rijetkost. Ima ih sa dijelovima karoserije i motorima iz Freilassinga, ali kompletni auti su izumrla vrsta. One koji imaju oznaku AC ćemo vidjeti u drugom dijelu priče o AC Schnitzeru.

Schnitzer 3000 CSL Spezial 1972.
Ovo je prvi cestovni Schnitzerov auto. Pogonjen je velikim šestakom, sa Kugelfischer einspritzom, 290 ks. Bio je stvarno pojava sa širokim blatobranima, magnezijskim felgama sa trkaćih Schnitzera i upadljivom zelenom bojom. Zvali su ga Green Monster.



Toyota Celica Schnitzer turbo
U aktualnoj ponudi AC Schnitzer ima komplet za preradu nove Toyote Supre. Da, Supra je odlična baza, ima neiskorištenog potencijala, ali to nije slučajno,dio je povijesti. Schnitzerovi nisu samo BMWa činili jačima i bržima. Još 1977. godine su usporedo sa BMWima preradili i Toyotu Celicu za Grupu 2 u DRMu. Kada je Toyota 1976. kod njih predstavila 16v motore za rallye prvenstvo Josefu je odmah sinula "turbo ideja". Toyota Deutschland je uložila 500 000 DM u projekt kojeg su u Freilassingu morali odraditi za 4 mjeseca. Imao je 1.4 motor sa 380 ks u slabijoj grupi, u jačoj sa 2.0 motorom 560 turbo konja. Konkurencija sa Caprijima, BMWima i Porscheima je ipak bila prejaka, bilo je nekoliko kvarova tako da je Toyota te sezone, "77 bila tek prosječna. Celicu su vozili Harald Ertl i Rolf Stommelen a za sezonu 1978. se Schnitzeri opet u potpunosti okreću BMWu.



Schnitzer 320 turbo
Rađen je za Grupu 5 njemačkog prvenstva trkaćih auta- DRM. Iz 1.4 motora i uz pomoć isto toliko velike KKK turbine Josef je izvukao 400 konja na 9400 obrtaja. Uz pucanje, zvuk od kojeg se naježiš i vatru iz auspuha show je prestajao tek na 300 kmh. Za automotorundsport je prvu verziju ovog auta testirao Norbert Haug (to je onaj čovjek iz Mercedesovih boksova, njihov motorsport-boss 90ih). Tad mu je Josef bez lažne skromnosti otvoreno rekao : " razvoj turbo motora bez nas luđaka za utrkama ne bi bio gdje je sad". Bio je siguran u to što radi. Koliko je Seppov motor bio dobar govori podatak da su kvarovi ovog auta bili na mjenjaču, diferencijalu i nekim sitnicama, ali nikad na motoru.Auto je ponuđen na prodaju i ostalim privatnim timovima po cijeni od 140 000 DM. Ali naravno, bio je rađen po mjeri njihovog vozača, Haralda Ertla, koji je to znao iskoristiti za titulu u DRMu 1978.
Stage 2 ovog auta je bilo predstavljen u obliku žute zvijeri u stuttgartskom sport-autu 1979. godine pod naslovom "Žuta opasnost". To je prvi auto takve vrste koji sam vidio u nekom časopisu.Za razliku od prve verzije sa Kugelfischerovim einspritzom, ovaj je bio opremljen sa Boschovim ubrizgavanjem i paljenjem. Snaga je porasla na 430 ks. Auto je u rekordnih tri mjeseca napravljen od čeličnih cijevi i uz stopostotnu angažiranost glavnog mehaničara Klingera. Bio je vidljivo niži i aerodinamičniji od prethodnika, u tom dijelu je pomogla Visoka tehnička škola u Stuttgartu. Najveća mana ovog auta je bio Ford Capri.




Schnitzer BMW M1 turbo
Ovaj auto sam vidio uživo prošle godine u Stuttgartu. Sa 1000 Schnitzer-konja na treninzima i 800 za utrke je uz Porschea 935 bio najjači auto u DRMu za sezonu 1981. Šasija u kombinaciji aluminija i avionskog čelika, kevlar karoserija, redni biturbo M88 šestak. Dvije pobjede u sezoni su mu bile jedini uspjeh jer je to bila godina Ford Caprija. U Americi je bio nešto uspješniji. Ovaj auto je duže vrijeme restauriran u Schnitzeru do zadnjeg šarafa i sada je kao nov.



Schnitzer BMW 323i turbo
Čistokrvni Schnitzer iz Bavarske. U ovog E21 su prenesena znanja i iskustva iz utrka braće Schnitzer, a testirali su ga njihovi vozači utrka.
Smanjena je kompresija M20 2.3 motora, obrađena glava, pripasan mu KKK turbo koji je puhao 0,55 bara sa velikim intercoolerom,ugrađen hladnjak ulja, a dobili su okruglo 200 ks. Sperr diferencijal, Bilstein ovjes, BBS felge, veliki tank od čak 93 litre i još vidljivih i nevidljivih stvari je poboljšano u odnosu na serijski 323. Pičio je najviše 225 kmh, a ubrzavao 6,7 sec do 100. Kažu jako dobar auto. Jača verzija je uslijedila koju godinu poslije u vidu E30 sa 2.3 motorom i Motronicom i imala je 220 ks i Vmax 238 kmh.

« Zadnja izmjena: 15 Srpnja, 2020, 23:12:03 sigmafahrer »
 
The following users thanked this post: veky, Žein, Adam., jeep frik, alfa fun

Offline tomtom

Odg: SCHNITZER
« Odgovori #1 : 16 Srpnja, 2020, 06:23:45 »
Znao sam! Jebem ti sve znao sam!
Kad Si neki dan okačio sliku onog Touringa točno sam si rekao _ evo ga! Nešto je u pripremi, još i onaj seronja iznad slike kaj namiguje. Koji provokator.  :thmbup:  :drinks:
Nisam sad sve pročitao, ne stignem, moram ić šlakenzi, al pročitam pod pauzom za kavu.  :hi:
Kad popijem pet gemišta, fićek ide kao ništa, nema brda nema zavoja, policija neka maše.....
 
The following users thanked this post: Nero, sigmafahrer

Offline Sepra

Odg: SCHNITZER
« Odgovori #2 : 16 Srpnja, 2020, 09:17:00 »
jebeno  :good:
Nerast
 
The following users thanked this post: sigmafahrer

Offline sven

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 1188
  • Thanked: 25 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: ZG
  • Vozilo:: youngschool punoljetnici
Odg: SCHNITZER
« Odgovori #3 : 16 Srpnja, 2020, 10:11:03 »
 :bravoo: Hvala!
 
The following users thanked this post: sigmafahrer

Offline Bellof

Odg: SCHNITZER
« Odgovori #4 : 16 Srpnja, 2020, 10:26:09 »
Kao i do sad kolega, tekst sa podatcima, anegdotama, ne može bolje, svaka čast.
 
The following users thanked this post: sigmafahrer

Offline Dare

Odg: SCHNITZER
« Odgovori #5 : 16 Srpnja, 2020, 10:46:33 »
 :hi:
Porsche 911 obična je Buba s još dva cilindra
 
The following users thanked this post: sigmafahrer

Offline OrBrS

Odg: SCHNITZER
« Odgovori #6 : 16 Srpnja, 2020, 11:58:16 »
Svaka čast na ovim temama!


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 
The following users thanked this post: sigmafahrer

Offline el classico

Odg: SCHNITZER
« Odgovori #7 : 16 Srpnja, 2020, 22:19:55 »
Marku triba dat nobela


Gesendet von iPhone mit Tapatalk Pro
 
The following users thanked this post: sigmafahrer

Offline marin_k

Odg: SCHNITZER
« Odgovori #8 : 17 Srpnja, 2020, 16:25:12 »
onda ipak nekog auto pulitzera  :biggrin:

al da, slažem se, uvijek zanimljivi tekstovi   :good:
''Light is right'' - Colin Chapman
 
The following users thanked this post: sigmafahrer

Offline OVERDOSEDSPEEDJUNKIE

Odg: SCHNITZER
« Odgovori #9 : 17 Srpnja, 2020, 20:34:46 »
Mislim da bi ovi tekstovi trebali dobiti zasebno mjesto kaošto je npr. DMJ imao.     :thmbup:
NO GANDINI - NO LAMBORGHINI
Ima vozača....ima pilota....ali nema Senne
Nakon Senne? Samo sjene.
 
The following users thanked this post: tomtom

Offline Bellof

Odg: SCHNITZER
« Odgovori #10 : 26 Srpnja, 2020, 15:04:26 »


Evo za mog Sigmu za brže ozdravljenje uz dva brza modela od Schnitzer kuće.
 
The following users thanked this post: sigmafahrer

Online sigmafahrer

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 2034
  • Thanked: 707 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Stuttgart
  • Vozilo:: Citroen CX, Mitsubishi Sigma, Jaguar XJR
Odg: SCHNITZER
« Odgovori #11 : 26 Srpnja, 2020, 16:28:29 »
Poštovani diskutante sigmafahrer,

Vaši tekstovi su uistinu štivo koje se čita u jednom dahu.
Usprkos činjenici da je tematika povijest ćuning scene  :biggrin: :biggrin: :biggrin:

Međutim, ne mogu se oteti dojmu da je taj Šnicer uspio naizgled nemoguće - usrati E9-ku  :biggrin:

Hvala za text.

:hi:
Sve što geografski paše u temu Baden Württemberg objavim tamo. Schnitzer je u Bavarskoj, temu o povijesti tuninga nemamo pa sam morao negdje staviti. Inače su nekadašnji tuneri kao Alpina i AMG odavno već proizvođači automobila pa se uklapaju u "Povijest auto industrije". 

Idemo dalje. Da, i meni je E9 jedan od ljepših BMWa i više mi se sviđaju CSLovi od Koepchena ili Alpine nego ovaj od Schnitzera. Opet ponavljam, ono čemu se nekada skidala kapa danas izgleda smiješno: stil oblačenja, frizure, tuning. Osamdesetih nitko nije nitko nije vrtio glavom na nekog širokog Riegera, Mantzela. Jednostavno su bili poželjni, bilo je bitno biti drugačiji. Naravno da je i među tim kreacijama bilo lijepih i ružnih, Mantzel Evolution koju je spomenuo Overdosedspeedjunkie  meni i dandanas ubrza puls dok ona od Schulta i slične su bile ružne i tad i sad.
Kod ovog Schnitzerovog Monstera je u pitanju nešto drugo. On je sa 290 ks bio daleko najjači CSL za cestu, jači i od Alpine, GSa, Koepchena. Uzmimo u obzir da je početak sedamdesetih, nikakva elektronska pomagala, tehnologija izrade guma takva kakva je, te da je u pitanju strahovita snaga na samo 1100 kg ( odnos snage i težine kao danas nekakav AMG sa 550 ks) onda je jasno da je jedini način prijenosa snage na cestu što šira guma.
Bellof zna šta piše, felge su 10x15, gume širine 245, a to je trebalo nekako pokriti da bi se prošlo na tehničkom. Nije najljepše, ali funkcionalno je. Nemoj me Dabre toliko uvažavati , evo već sam sebi govorim Vi.
 

Online sigmafahrer

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 2034
  • Thanked: 707 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Stuttgart
  • Vozilo:: Citroen CX, Mitsubishi Sigma, Jaguar XJR
Odg: SCHNITZER
« Odgovori #12 : 26 Srpnja, 2020, 17:10:32 »
Par slika vezano uz temu.

1966.Obiteljska kuća Schnitzerovih gdje je bila i radiona i bivša benzinska pumpa



Salzburgring 1972. CS pripremljen za Stommelena, Fitzpatricka i Questera





Schnitzerove nuldvojke, na trećoj slici Walter Röhrl








Moj prvi sport auto iz 1979. i u njemu "Žuta opasnost" - Schnitzer 320 turbo






Prva pobjeda na jednoj utrci od 24 sata. Spa 1985



Herbert Schnitzer


Dugujem vam još drugi dio priče o AC Schnitzeru, bit će uskoro :hi:
 
The following users thanked this post: veky

Offline chaos

Odg: SCHNITZER
« Odgovori #13 : 26 Srpnja, 2020, 21:37:25 »
Nakon svega, sve što je ostalo i na što je danas spa - običan šminki trendy koji se pokorija e-zavjeri velikih i moćnih...




Ali, isto s nestrpljenjem čekam i drugi dio priče  :blink:
ko' nemoš popraviti ćekičem ... sigurno je problem sa letrikom!
 

Offline Bellof

Odg: SCHNITZER
« Odgovori #14 : 27 Srpnja, 2020, 08:11:53 »
Iako rijetki i u nas su Schnitzerovi motori našli misto za posebne projekte.<br /><br />
 
The following users thanked this post: veky, sigmafahrer