Autor Tema: Opel Ascona B  (Posjeta: 152486 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline bozidar

Opel Ascona B
« Odgovori #30 : 25 Ožujka, 2011, 17:07:56 »
BRAVO :bravo:!

Scone X

  • Gost
Opel Ascona B
« Odgovori #31 : 26 Ožujka, 2011, 14:41:05 »
Eo malo se kasni sa ovim slikama :D... Al bolje ikad nego nikad...

Tu su linkovi, nisan tija smanjivat slike jer se bi ništa vidilo, a ovako su baš fino ogromne xD hahaha... Pozdrav!


http://img9.imageshack.us/img9/7130/img0322dr.jpg

http://img810.imageshack.us/img810/2988/img0323xr.jpg

http://img607.imageshack.us/img607/4872/img0324fi.jpg
 

Offline KAISER SOZE

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 518
  • Spol: Muški
Opel Ascona B
« Odgovori #32 : 26 Ožujka, 2011, 14:58:10 »
Neće bit problema sa radom na benzinu?(sad rade sa restriktorom od oko 32 mm)
 

Offline MantaFan

Opel Ascona B
« Odgovori #33 : 26 Ožujka, 2011, 15:36:17 »
:palac:
Sljedece bregasta neka?:cool:
HEAVEN IS A PLACE ON EARTH
 

Offline bozidar

Opel Ascona B
« Odgovori #34 : 26 Ožujka, 2011, 17:53:33 »
Neobicno malo, ali sluzi svrsi! Zivo me zanima kako potrosnja plina,za to vec treba proci malo kilometrazu dok se ne podesi? I jos jedna stvar,kamo ide cijev od oduska poklopca ventila,sigurno dolje u "podrum":D? To bi bilo dobro spojiti na air-box,bar bi bilo bolje podmazivanje:palac: .

Offline asconaextreme

Opel Ascona B
« Odgovori #35 : 27 Ožujka, 2011, 10:38:08 »
Citat: MantaFan;226223
:palac:
Sljedece bregasta neka?:cool:


samo preko leđa:p:p
 

Offline asconaextreme

Opel Ascona B
« Odgovori #36 : 27 Ožujka, 2011, 10:43:12 »
Citat: bozidar;226248
Neobicno malo, ali sluzi svrsi! Zivo me zanima kako potrosnja plina,za to vec treba proci malo kilometrazu dok se ne podesi? I jos jedna stvar,kamo ide cijev od oduska poklopca ventila,sigurno dolje u "podrum":D? To bi bilo dobro spojiti na air-box,bar bi bilo bolje podmazivanje:palac: .


do sada je sve bila improvizacija,kad bude gotov air box sve će bit na svom mistu:pda::gosp:
 

Offline asconaextreme

Opel Ascona B
« Odgovori #37 : 28 Ožujka, 2011, 13:52:22 »
Citat: KAISER SOZE;226213
Neće bit problema sa radom na benzinu?(sad rade sa restriktorom od oko 32 mm)

Za rad na benzinu je najbolje bez ičega.
Bio je restriktor 34 mm,sad je 40mm i odlično se ponaša na plinu i benzinu.
 

Offline bozidar

Opel Ascona B
« Odgovori #38 : 28 Ožujka, 2011, 21:45:59 »
Usporedbe radi na Alfa Romeu sa kojeg je skinuta plinska instalacija za moj auto taj restriktor je 31 mm. Kad se uzme u obzir da je Alfa 1700 cm3 a naše mašine 2400 cm3,proporcionalno tome to bi čak i bilo oko 40 mm! Ja ipak ostajem na trihterima koji svaki ima smanjen ulaz zraka na 19mm,tu na benzin radi do nekih 4000 U/min a plin je OK.Ako se hoću ganjati za par sekundi to izvadim van i po gasu (toliko fore dam svakom,na kilometar-dva stignem to:D)!

Offline bozidar

Opel Ascona B
« Odgovori #39 : 26 Srpnja, 2011, 12:00:00 »

 Pozdrav kolegi Anti!
Ovako,treba mi možda mala pomoć a to se odnosi na informaciju u vezi usisnih grana na tvojoj Asconi.S obzirom da imamo iste grane zanima me čime (kojim) vijcima si zavidao usisne grane s obzirom da tu ima poprilično malo mjesta za tvorničke vijke! Mislim,ima mjesta za vijke ali onda nema za podložne pločice a bez njih je pušiona! Trebali bi ići u tom slučaju vijci sa imbus glavom i to bi se zavidalo sa odrezanim imbus ključem i okastim ključem (mislim da je 10-ka).Trebam kod frenda po usisnu granu da to sve u kompletu pripašem i onda ako treba da kupim imbus vijke sa potrebnim navojem.Dobro bi bilo da opališ koju sliku i staviš da se vidi kod tebe kako to izgleda,u Karlovcu sam još imao druge planove i nisam zagledavao kod tebe kako si učvrstio grane na Asconi nego smo malo više analizirali plinsku instalaciju na Asconi.A sad mi baš treba taj info jer u buduće kod mene je glava od 2.4 a ne 2.0 kao do sad.Ništa,unaprijed zahvaljujem pa se čujemo

Offline MantaFan

Opel Ascona B
« Odgovori #40 : 26 Srpnja, 2011, 16:49:43 »
Ide ti imbus vijak gore
HEAVEN IS A PLACE ON EARTH
 

Offline bozidar

Opel Ascona B
« Odgovori #41 : 26 Srpnja, 2011, 18:48:01 »
OK,hvala Mario! Vidim kod Gracina da je normalni vijak ali malo pobrušeno a to bi htio izbjeći.Znam gdje ima za kupiti vijke samo moram si uzeti uzorak za navoj,malo je izvan standarda ali nije bed.Morat ču riskirati jedan imbus ključ da ga skratim i onda to ide sa okastim ključem dalje.Još jednom hvala i pozdrav

Offline asconaextreme

Opel Ascona B
« Odgovori #42 : 26 Srpnja, 2011, 19:10:20 »
kod mene pobrušene glave vijaka za ključ 12:pda::gosp:
 

Offline bozidar

Opel Ascona B
« Odgovori #43 : 26 Srpnja, 2011, 19:48:16 »
Citat: asconaextreme;250390
kod mene pobrušene glave vijaka za ključ 12:pda::gosp:
U jebemti,to si se sigurno zezao cijeli dan da pobrusiš glave?! Jedno je sigurno,to neću raditi,bit če imbusi ali još malo trebam razmisliti kako ih zategnuti? Ili odrezati imbus ključ na malu dužinu (mislim da če 2 cm biti dosta) i onda to nataknuti na vijak i zavidati sa okastim ključem ili odrezati jedan "L" imbus na potrebnu dužinu i probati sa njim! Ovo je dobra ideja za brušenje glave ali previše posla,i treba paziti da se ne prebrusi itd. Uglavnom,od toga odustajem! Ipak hvala na informaciji i budi pozdravljen

Offline bozidar

Opel Ascona B
« Odgovori #44 : 06 Kolovoza, 2011, 12:47:25 »
Pozdrav kolega!
Daj molim te ako nije problem,od čega ti je kučište termostata?
Imam kučište od 2.4 ali mislim da to neće igrati,preveliki je.Od 1.6-2.0 su različite rupe,tu treba kemijati a kod Gracina vidim da uopće neme termostat,ili ga uopće ne mogu naći?!:eek:
Mislim,kupi se u Deutschlandu original kučište za 2.4 sa frgičima ali ako se može "usičariti" probat čemo i to nekak improvizirati ako ide. Hvala na odgovoru