Posto je auto kuplje pred samu zimu do proljeca nisu bili planirani nikakvi raodvi osim da se motor upali i pripremi za zimu. Auto je natovaren na kamion i prebacen u radionicu. Nazalost tad mi je aparat bio u drugom planu ali je prica sljedeca:
Poslije pripreme i rucnog okretanja motora, uz malu pomoc benzina i sprice u karburator motor je upalio bez problema. Poslije izvjesnog vremena primjecen je intenzivan plavi dim iz ostataka auspuha. Mjerenje kompresije je pokazalo da je to ok, skinuta glava promjenjene gumice ventika, glava poravnata, ventili uslajfani i sa novim dihtungom glave motor zapakovan. Poslije promjene svjecica, 3 x ulja u motoru, filtera, vodene pumpe i remena, antifriza, kocionih crijeva, kocionog ulja itd auto je vracen nazad u garazu.
Tokom zime su se locirali i skupljali dijelovi da bi se na proljece nastavilo s radovima:
Prije svega auto je temeljito opran i upropasteni itison je zamjenjen drugim. Nazalost nisam mogao naci odgovarajuci od E21, pa je uz malo krojenja posluzio iste boje od E30.
Preslo se na el. instalacije jer je sve bilo pokidanom demontaze policijske opreme i od svih uredjaja redila je samo sirena! Buduci da je sve old school kablovi, lemilica i nekoliko releja uz nove osigurace je rijesilo cijelu stvar.
U medjuvremenu su stigli dijelovi za ovjes tako da su svi elementi zamjenjeni (uglavnom original BMW dijelvima), ukljucujuci i 4 nova amortizera i 4 nove gume. Karburator je repariran i motor je proradio kako treba. Auto je doveden u stanje tzv pali i vozi, samo sto je sve vezano za izgled svana i iznutra bilo ocajno.