Autor Tema: Bmw e21 315  (Posjeta: 47201 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline goran16v

Bmw e21 315
« : 31 Siječnja, 2010, 22:38:47 »
Zahvaljujuci ljubavnim uspjesima moj dobrog prijatelja, do auta sam dosao tako sto je to bio auto oca njegove djevojke. Da skratim istoriju do dolaska u moje ruke, auto je prezivio opsadu Sarajeva, jedno vrijeme bio cak i mobilisan, kasnije mu se u policiji gubi svaki trag na par godina da bi ga 2000. godine vratili. Ne znajuci sta bi sa olupinom vlasnici je smjeste u garazu koju sam ja prvi otvorio poslije 6 godina!
 

 
Auto je BMW E21, 315, 82 godina. U trenutku slikanja presao nekih 70 000 km.
 

 
Jedine pozitivne stvari na autu je bila apsolutno zdrava skoljka bez imalo hrdje i mala kolometraza. Unutrasnjost, el. instalacije, ovjes, sve vezano za motor, kozmetika, lajsne itd je bilo ili unisteno ili na granici da to bude.
 

 

 

 
 

Offline ledeni09

Bmw e21 315
« Odgovori #1 : 31 Siječnja, 2010, 22:50:31 »
Ljep auto steta sto je bio zapusten toliko sretno u daljnjim radovima.
Popravak vilicara motornih i elektricnih,paletara kao i hidraulike i lpg sistema..tel:098/926-3694
 

Offline goran16v

Bmw e21 315
« Odgovori #2 : 31 Siječnja, 2010, 23:00:24 »
Posto je auto kuplje pred samu zimu do proljeca nisu bili planirani nikakvi raodvi osim da se motor upali i pripremi za zimu. Auto je natovaren na kamion i prebacen u radionicu. Nazalost tad mi je aparat bio u drugom planu ali je prica sljedeca:
 
Poslije pripreme i rucnog okretanja motora, uz malu pomoc benzina i sprice u karburator motor je upalio bez problema. Poslije izvjesnog vremena primjecen je intenzivan plavi dim iz ostataka auspuha. Mjerenje kompresije je pokazalo da je to ok, skinuta glava promjenjene gumice ventika, glava poravnata, ventili uslajfani i sa novim dihtungom glave motor zapakovan. Poslije promjene svjecica, 3 x ulja u motoru, filtera, vodene pumpe i remena, antifriza, kocionih crijeva, kocionog ulja itd auto je vracen nazad u garazu.
 
Tokom zime su se locirali i skupljali dijelovi da bi se na proljece nastavilo s radovima:
 
Prije svega auto je temeljito opran i upropasteni itison je zamjenjen drugim. Nazalost nisam mogao naci odgovarajuci od E21, pa je uz malo krojenja posluzio iste boje od E30.
 

 
Preslo se na el. instalacije jer je sve bilo pokidanom demontaze policijske opreme i od svih uredjaja redila je samo sirena! Buduci da je sve old school kablovi, lemilica i nekoliko releja uz nove osigurace je rijesilo cijelu stvar.
 

 
U medjuvremenu su stigli dijelovi za ovjes tako da su svi elementi zamjenjeni (uglavnom original BMW dijelvima), ukljucujuci i 4 nova amortizera i 4 nove gume. Karburator je repariran i motor je proradio kako treba. Auto je doveden u stanje tzv pali i vozi, samo sto je sve vezano za izgled svana i iznutra bilo ocajno.
 

 

 

 
 

Offline goran16v

Bmw e21 315
« Odgovori #3 : 31 Siječnja, 2010, 23:12:24 »
Poslije mehanike na red je dosla limarija. Buduci da je sve bilo "kao staklo" nije bilo potrebe za krpanjem, sjecenjem i varemnjem, osim popravke sitnih udaraca. Buduci da su bili lagano udareni, a novi bili dostupni, zamjenjeni su samo prednji blatobrani.
 

 

 

 

 

 

 
Kao sto se vidi sa bojom nije eksperimentisano nego je lakiran u original BMW Alpinweiss.
 

 

 

 
 

Offline goran16v

Bmw e21 315
« Odgovori #4 : 31 Siječnja, 2010, 23:29:43 »
Poslije lakiranja auto je utovaren na kamion i nazad na montazu komplenotg izduva i svih oslahih dijelova. U medjuveremnu su sjedala pretapecirana, lajsne i ostali detalji vanjstine i unutrasnjosti koji su nedostajali su dobavljeni, razvedena instalacija za zvucnike i ugradjen Blaupunkt Bristol 27, koji ce uskoro biti zamjenjen autenticjinim Beckerom.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Poslije prve sezone od znacajnijih radova je zamjenje komplet kvacila.
 

 

 
A ovako spava zimski san...
 
Jos par slicica...
 

 

 

 
 

Offline ma men

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 1516
Bmw e21 315
« Odgovori #5 : 31 Siječnja, 2010, 23:40:52 »
jao...A šta reć, priporodija se u tovjim rukama..Svaka čast...Zavidim ti na kilometraži... :palac:
BMW/OPEL unija

www.opelfanclub.com
 

tihimpower

  • Gost
Bmw e21 315
« Odgovori #6 : 31 Siječnja, 2010, 23:43:03 »
Svaka cast trudu i volji,al kad je ljubav u pitanju nista nije tesko.
 

Offline goran16v

Bmw e21 315
« Odgovori #7 : 31 Siječnja, 2010, 23:44:56 »
Za proljece se spremaju tek manji radovi. Zajmena kasetofona, te montaza svjetala za voznju Cibie Oscar+ 180 mm precnik lece, koje sam uz veliku srecu psuio nabaviti apsulitno nove sa poklopcima i komplet kitom za montazu za 25 EUR! Jedino sto ne dostaje su sipke protiv vibracija koje se vezu na prednji gril. U potrazi sam i za Hella Comet 450 maglenkama, pa ako neko zna....
Vezano za ove sipke, da li neko zna gdje se mogu naci ili kako ih napraviti. U biti to ne bi trebalo biti previse komplikovano.
Uz sve ovo sam u stalnoj potrazi za plavim itisonom u dobrom stanju za E21, posto zasad nemam srece, da li neko zna da li se to moze napraviti home made, tj. kako krojiti i kalupiti?
« Zadnja izmjena: 31 Siječnja, 2010, 23:48:50 goran16v »
 

Offline OldAudi

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 1939
Bmw e21 315
« Odgovori #8 : 01 Veljače, 2010, 02:54:26 »
Kako je dobro ispao autic...skidam ti kapu za detaljnost i trud...
 

Offline Tookie

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 2699
Bmw e21 315
« Odgovori #9 : 01 Veljače, 2010, 17:20:37 »
Lijepa Ajkulica Lijepa, sa zanimljivom pricom...
..."I noga u guzicu je isto korak naprijed"...
 

Offline Matija

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 593
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Varaždin
  • Vozilo:: P305 Ph1 SR
Bmw e21 315
« Odgovori #10 : 01 Veljače, 2010, 17:39:22 »
Svaka ti cast Gorane sto si ga doveo u takvo zasluzujuce stanje. Neka te dugo sluzi...
 

SCARY

  • Gost
Bmw e21 315
« Odgovori #11 : 01 Veljače, 2010, 18:57:14 »
bravo:palac:
 
za tapison pokušaj naći nekog majstora starog kova - barem u sarajevu za to nebi trebao imati problema - da ti on pomogne u krojenju i oblikovanju...
koliko mi je poznato, te sve podne obloge se oblikuju pomoću pare prema kalupu...
 

Offline goran16v

Bmw e21 315
« Odgovori #12 : 01 Veljače, 2010, 19:11:49 »
Krojenje nije problem... Ostavio sam stari kao uzorak. Malo sam citao o tome, tesko da se kupovni (obicni kucni) tapison moze tek tako kalupiti jer je razlika u podlozi, valjda su ove obicne previse krute i otporne na kalup.
I meni je poznato ovo sa parom (sa raznih emisija po Discoveryu) jedino sto mi preostaje je naci negdje hit uredjaj sa kraja '80-ih 1000 gradi poznatiji kao "gradimir" i probati na komadu taposona! :)
 

Offline crna ovca

Bmw e21 315
« Odgovori #13 : 01 Veljače, 2010, 19:24:19 »
odlična ajkula :palac:  :gosp:
 

Offline goran16v

Bmw e21 315
« Odgovori #14 : 01 Veljače, 2010, 20:11:38 »
Citat: crna ovca;135906
odlična ajkula :palac: :gosp:

 
Hvala lijepo! :) Cijela prica je pocela nekad 81 ili 82, kad je moj susjed kupio novog E21 323i, crnog sa bijelim presvlakama i tad sam sebi rekao kupit cu i ja sebi ovakav - jednog dana! :) I eto desilo se... Doduse, tu nakanu je nekad 90 - 91 podgrijao moj brat koji je kratko vozio E21 320/6, ali tad su se moje impresije svodile na padanje unesvjest na "elektricne" retrovizore i stakla i "digitalni" kasetofon! :)