Slažem se za Jankomir, nekad su mi uništili dijelove kao da je bio kratki spoj ili prejaka struja, pa je bila kao najetkana površina, ne znam zašto se to dogodilo. Dobro su još radili dok je radio jedan poslovođa koji je otišao u penziju, ima sigurno jedno 8 godina. Poslije nije valjala kupka i nekako je loše zadnji puta bilo pocinčano i zatim su propali.
Meni homokinetički zglob, koji sam dao cinčati nije htio uću u diferencijal jer je bilo predebelo pocinčano, ali ja se ne žalim, što deblje to bolje, zaštitio sam ljepljivom trakom i odnio da mi samo vreteno ispjeskare da uđe u diferencijal, ionako je to vreteno u ulju diferencijala, pa neće zahrđati.
Ne znam sada koliko sam napisao, ali mislim da se galvanski cinča do 50 mikrona, a sve preko toga se radi vrućim cinčanjem za deblje slojeve i to ide u sve šupljine, ali zapuni navoje i klip cilindra neće više ući u kočioni cilindar ili kuplung cilindar.
Ima još jedno rješenje za šupljine, a to je kemijsko niklanje, ali čini mi se da su mi pre tanko nanijeli sloj i znam da mi je na kiši odmah sve zahrđalo, nema veze sa Jankomirom, jedna druga lokacija je u pitanju.