Autor Tema: Daklem , sad ocito posjedujem i engleza....  (Posjeta: 33697 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Čuvitar

Odg: Daklem , sad ocito posjedujem i engleza....
« Odgovori #90 : 25 Lipnja, 2020, 17:12:43 »
Ja još uvik ne razumin kako cinčate/cinčaju kočioni (kumplug) cilindar --šta sa onim dijelom di dolazi klip i gumice. Šta unutra onda? Nanovo obrada?

Sent from my KING_KONG_3 using Tapatalk

Šaka suza , vrića smija , ča je život vengo fantažija
 

Offline Megatron

  • Veteran member
  • ****
  • Postova: 440
  • Thanked: 15 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Kvarner
  • Vozilo:: Olupina
Odg: Daklem , sad ocito posjedujem i engleza....
« Odgovori #91 : 25 Lipnja, 2020, 21:18:29 »
Gurnu elektrodu u cilindar i onda se sa elektrode tako lovi cink na zidove cilindra jer inače klasičnim cinčanjem samo bude lijepo pocinčano izvana, a unutra gdje je bitno ne bude ništa, nula bodova.
 

Offline Čuvitar

Odg: Daklem , sad ocito posjedujem i engleza....
« Odgovori #92 : 25 Lipnja, 2020, 21:32:23 »
I šta onda u tako pocinčani cilindar gurneš klip i gumice....??? Nema šanse.

Sent from my KING_KONG_3 using Tapatalk

Šaka suza , vrića smija , ča je život vengo fantažija
 

Offline Megatron

  • Veteran member
  • ****
  • Postova: 440
  • Thanked: 15 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Kvarner
  • Vozilo:: Olupina
Odg: Daklem , sad ocito posjedujem i engleza....
« Odgovori #93 : 26 Lipnja, 2020, 00:39:43 »
Ma što ti pričaš, galvanski se cinča kao i normalno cinčanje, sve pliva u elektrolitu u kadi i elektroda cinka je spojena na jedan pol izvora istosmjerne struje, a komad koji se cinča na drugi pol izvora struje i kada se pusti struja, elektroda cinka se topi i cink pliva elektrolitom do dijela koji se cinča i hvata se trajno za površinu metala. Galvansko cinčanje nema neku debljinu, tipični primjer cinčanja su šarafi u željezariji koje kupuješ i koliko to može biti debeli sloj cinka, možda nekih 20-50 stotinki milimetra.
 

Offline Čuvitar

Odg: Daklem , sad ocito posjedujem i engleza....
« Odgovori #94 : 26 Lipnja, 2020, 07:20:30 »
Šta si se odma diga na zadnje noge, pitan jer nisan takav pocinčani komad opet sastavljen i da radi ima u ruci da bi se uvjerija na svoje oči. I to je to.

Sent from my KING_KONG_3 using Tapatalk

Šaka suza , vrića smija , ča je život vengo fantažija
 

Offline sigmafahrer

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 2060
  • Thanked: 726 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Stuttgart
  • Vozilo:: Citroen CX, Mitsubishi Sigma, Jaguar XJR
Odg: Daklem , sad ocito posjedujem i engleza....
« Odgovori #95 : 26 Lipnja, 2020, 08:23:49 »
Nisam ni ja vidio pocinčan cilindar iznutra  :dntknw:
 

Offline MOSQUITO

Odg: Daklem , sad ocito posjedujem i engleza....
« Odgovori #96 : 26 Lipnja, 2020, 09:32:56 »
Ako može pomoći...kad cinčam žbice na kotačima,često moram naknadno priječi žičanom četkom na stupnoj brusilici da navoj ne zapinje.
Još sam veći "biser" napravio kad sam pocinčao osovinu i na nju stavio ležajeve,vrlo su teško nasjeli.Naknadno smo obrusili dosjedne površine i stekao dragocjeno iskustvo....i malo je puno....ponekad  :biggrin2:
Meni je najbliže cinčanje u Sisku selo Petrovec
 

Offline dugacrta

  • Junior member
  • **
  • Postova: 77
  • Thanked: 5 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: samobor
  • Vozilo:: octavia 2 1.6 lpg
Odg: Daklem , sad ocito posjedujem i engleza....
« Odgovori #97 : 26 Lipnja, 2020, 21:24:23 »
galvansko cinčanje  bi trebalo biti 10 - 12 mikrona , a to ne smije ozbiljno otežati navlačenje ležaja ...navoj špice je tu možda malo osjetljiviji ..npr u jankomiru su znali napuniti navoj M 80 x 2.5 toliko da  nije išao na vijak ..a to se dešavalo kad su ostvljali preko noći u kadi ...ma rasulo je tamo bilo odavna

kočioni cilindar ja ne bi cinčal iznutra
 

Offline ra-ko

Odg: Daklem , sad ocito posjedujem i engleza....
« Odgovori #98 : 26 Lipnja, 2020, 23:09:11 »
Najoptimalnije cinčanje je od 10 do 18 mikrona. Ispod je premalo, iznad je problem hrapavosti odnosno "zapaljenost". U automobilskoj industriji su zahtjevi od 14 do 16 mikrona, barem je tako bilo ono što,smo mi radili. Sa dodatnom elektrodom , može se donekle pocinčati iznutra, ali neravnomjerno, zasjenjeno i hrapavo. Po mom mišljenju za kočine cilindre najbolji bi bio manganfosfat.
 

Offline Megatron

  • Veteran member
  • ****
  • Postova: 440
  • Thanked: 15 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Kvarner
  • Vozilo:: Olupina
Odg: Daklem , sad ocito posjedujem i engleza....
« Odgovori #99 : 26 Lipnja, 2020, 23:33:07 »
Slažem se za Jankomir, nekad su mi uništili dijelove kao da je bio kratki spoj ili prejaka struja, pa je bila kao najetkana površina, ne znam zašto se to dogodilo. Dobro su još radili dok je radio jedan poslovođa koji je otišao u penziju, ima sigurno jedno 8 godina. Poslije nije valjala kupka i nekako je loše zadnji puta bilo pocinčano i zatim su propali.

Meni homokinetički zglob, koji sam dao cinčati nije htio uću u diferencijal jer je bilo predebelo pocinčano, ali ja se ne žalim, što deblje to bolje, zaštitio sam ljepljivom trakom i odnio da mi samo vreteno ispjeskare da uđe u diferencijal, ionako je to vreteno u ulju diferencijala, pa neće zahrđati.

Ne znam sada koliko sam napisao, ali mislim da se galvanski cinča do 50 mikrona, a sve preko toga se radi vrućim cinčanjem za deblje slojeve i to ide u sve šupljine, ali zapuni navoje i klip cilindra neće više ući u kočioni cilindar ili kuplung cilindar.

Ima još jedno rješenje za šupljine, a to je kemijsko niklanje, ali čini mi se da su mi pre tanko nanijeli sloj i znam da mi je na kiši odmah sve zahrđalo, nema veze sa Jankomirom, jedna druga lokacija je u pitanju. 
 

Offline Pranja

  • Veteran member
  • ****
  • Postova: 444
  • Thanked: 11 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Sisak
  • Vozilo:: Peugeot 208 (new)
Odg: Daklem , sad ocito posjedujem i engleza....
« Odgovori #100 : 27 Lipnja, 2020, 14:55:09 »
Hrađa li uopće kočioni s obzirom na tekućinu unutra? Mislim, DOT 4 je agresivna i hoće skinuti boju, tako da mi se ne čini da bi cilindar hrđao iznutra ako je ima dovoljno.
 

Offline Megatron

  • Veteran member
  • ****
  • Postova: 440
  • Thanked: 15 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Kvarner
  • Vozilo:: Olupina
Odg: Daklem , sad ocito posjedujem i engleza....
« Odgovori #101 : 27 Lipnja, 2020, 19:47:32 »
Nije problem što je kočiona tekućina agresivna, nego je problem što je higroskopna, što znači da navlači vlagu iz zraka i onda ta vlaga izaziva koroziju unutar cilindra i klip zaglavi od korozije. Često ta korozija sa zidova cilindra prijeđe na klip koji je tvrdo kromiran i počinje se ljuštiti još i taj sjajni tvrdokromirani sloj na klipu i počinje i klip hrđati i nabubri od korozije kao krastavac i nema više pomaka klipa. 
Zato se i mijenja u pravilu svake dvije godine kočiona tekućina iz sustava kočenja iz dva razloga; jer navlači vlagu što izaziva koroziju, a drugi razlog i najbitniji razlog je što ta vlaga provrije kada kočnice budu temperaturno opterećene, na primjer duga vožnja nizbrdicom uz uzastopno stalno kočenje, znači vlaga provrije i nastanu mjehurići i parni čepovi koji su stlačivi kada se stisne pedala kočnice i nema adekvatnog prijenosa sile od glavnog kočionog cilindra pedale do izvršnih satelitskih kočionih cilindara, već pedala kočnice bude mekana elastična zbog stlačivanja zraka i nema efekta kočenja.

Zato se na tehničkom pregledu mjeri vrelište kočione tekućine, donja granica prolaza vrelišta je 155°C, a 154°C je pad. Kod nove kočione tekućine je vrelište oko 240°C, tu negdje, uglavnom preko 200°C.
« Zadnja izmjena: 29 Lipnja, 2020, 14:20:08 Megatron »
 
The following users thanked this post: alfa fun

Offline Amigaboy

Odg: Daklem , sad ocito posjedujem i engleza....
« Odgovori #102 : 02 Siječnja, 2021, 00:17:57 »
 :drinks:

Izrazito glasan video.

Also. Sexual innuendos xD


[h=6]░░░▄▄▄▄▀▀▀▀▀▀▀▀▄▄▄▄▄▄
 ░░░░█░░░░▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒░░▀▀▄
 ░░░█░░░▒▒▒▒▒▒░░░░░░░░▒▒▒░░█
 ░░█░░░░░░▄██▀▄▄░░░░░▄▄▄░░░█
 ░▀▒▄▄▄▒░█▀▀▀▀▄▄█░░░██▄▄█░░░█
 █▒█▒▄░▀▄▄▄▀░░░░░░░░█░░░▒▒▒▒▒█
 █▒█░█▀▄▄░░░░░█▀░░░░▀▄░░▄▀▀▀▄▒█
 ░█▀▄░█▄░█▀▄▄░▀░▀▀░▄▄▀░░░░█░░█
 ░░█░░▀▄▀█▄▄░█▀▀▀▄▄▄▄▀▀█▀██░█
 ░░░█░░██░░▀█▄▄▄█▄▄█▄████░█
 ░░░░█░░░▀▀▄░█░░░█░███████░█
 ░░░░░▀▄░░░▀▀▄▄▄█▄█▄█▄█▄▀░░█
 ░░░░░░░▀▄▄░▒▒▒▒░░░░░░░░░░█
 ░░░░░░░░░░▀▀▄▄░▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒░█
 ░░░░░░░░░░░░░░▀▄▄▄▄▄░░░░░█[/h]
 

Offline Bellof

Odg: Daklem , sad ocito posjedujem i engleza....
« Odgovori #103 : 02 Siječnja, 2021, 11:50:33 »
Pa svi do sada su bili glasni i popraćeni stenjanjem i neartikuliranim zvukovima, šteta da dolaze samo od tebe ali šta ima veze ko ga nabiva kad se desi ljubav.
Sritna vam nova i da guštate u vašim igricama!
 

Offline Amigaboy

Odg: Daklem , sad ocito posjedujem i engleza....
« Odgovori #104 : 03 Siječnja, 2021, 12:19:30 »
hehe, fala fal a, i svima vama takaj :D  :klinac: :klinac: :koo-koo: :drinks:
[h=6]░░░▄▄▄▄▀▀▀▀▀▀▀▀▄▄▄▄▄▄
 ░░░░█░░░░▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒░░▀▀▄
 ░░░█░░░▒▒▒▒▒▒░░░░░░░░▒▒▒░░█
 ░░█░░░░░░▄██▀▄▄░░░░░▄▄▄░░░█
 ░▀▒▄▄▄▒░█▀▀▀▀▄▄█░░░██▄▄█░░░█
 █▒█▒▄░▀▄▄▄▀░░░░░░░░█░░░▒▒▒▒▒█
 █▒█░█▀▄▄░░░░░█▀░░░░▀▄░░▄▀▀▀▄▒█
 ░█▀▄░█▄░█▀▄▄░▀░▀▀░▄▄▀░░░░█░░█
 ░░█░░▀▄▀█▄▄░█▀▀▀▄▄▄▄▀▀█▀██░█
 ░░░█░░██░░▀█▄▄▄█▄▄█▄████░█
 ░░░░█░░░▀▀▄░█░░░█░███████░█
 ░░░░░▀▄░░░▀▀▄▄▄█▄█▄█▄█▄▀░░█
 ░░░░░░░▀▄▄░▒▒▒▒░░░░░░░░░░█
 ░░░░░░░░░░▀▀▄▄░▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒░█
 ░░░░░░░░░░░░░░▀▄▄▄▄▄░░░░░█[/h]